All non-Africans Are At Least 9% Neanderthal (a sub-human species)

The Chosen One
ooog
Posts: 21736
Joined: September 18th, 2013, 8:38 pm

All non-Africans Are At Least 9% Neanderthal (a sub-human species)

Post by The Chosen One » March 21st, 2017, 7:17 am

[youtube]<iframe width="854" height="480" src="https://www.youtube.com/embed/75RJmy_h9yI?ecver=1" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/youtube]
[youtube]<iframe width="854" height="480" src="https://www.youtube.com/embed/zKaBBB-3M7Y?ecver=1" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/youtube]
[youtube]<iframe width="854" height="480" src="https://www.youtube.com/embed/lhbadzpzJPY?ecver=1" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/youtube]

:lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :chinamike: :chinamike: :chinamike: :chinamike:

The Chosen One
ooog
Posts: 21736
Joined: September 18th, 2013, 8:38 pm

Re: All non-Africans Are At Least 9% Neanderthal (a sub-human species)

Post by The Chosen One » March 21st, 2017, 7:22 am

sh*t ASOON AS I LOG ON AND POST THATS WHEN WOLFPACK LEAVES.. THAT FOOL REALLY DONT LIKE ME :wow: :ohlawd: :ohlawd: :wow:

OLDxENGLISH
boss
Posts: 2741
Joined: November 29th, 2013, 4:12 pm

Re: All non-Africans Are At Least 9% Neanderthal (a sub-human species)

Post by OLDxENGLISH » March 21st, 2017, 8:15 am

This cant be true, Blacks and Whites can produce babies who can also produce off spring, if Blacks and Whites were that much percentage different as species, all black white mixed children would be sterile and not able to make babies, like Mules, Ligers and others like them.
Central Valley to the Bay, From LA the C-A......... is where we posted up, its like this every single dizzay.

User avatar
SuperSweet
superior
Posts: 3546
Joined: July 6th, 2015, 4:14 am

Re: All non-Africans Are At Least 9% Neanderthal (a sub-human species)

Post by SuperSweet » March 21st, 2017, 8:15 am

Good! :tiphat:

I don't want that rhesus monkey sh*t in my dna

Image

Fake Deleted
superior
Posts: 5512
Joined: January 21st, 2015, 3:50 am

Re: All non-Africans Are At Least 9% Neanderthal (a sub-human species)

Post by Fake Deleted » March 21st, 2017, 8:43 am

SuperSpic, you're a germ which means you're mixed. You're not 100% Spanish at all, you just speak the Latin language. Spaniards call y'all sp*cs because you are a germ to them. They don't respect your mixed D.N.A :lol:

User avatar
JerseyCity201
boss
Posts: 2363
Joined: March 2nd, 2009, 12:18 am

Re: All non-Africans Are At Least 9% Neanderthal (a sub-human species)

Post by JerseyCity201 » March 21st, 2017, 8:49 am

This type of sh*t interest me

1️⃣
underboss
Posts: 1959
Joined: June 4th, 2014, 5:24 am

Re: All non-Africans Are At Least 9% Neanderthal (a sub-human species)

Post by 1️⃣ » March 21st, 2017, 8:54 am

Tribe wrote:SuperSpic, you're a germ which means you're mixed. You're not 100% Spanish at all, you just speak the Latin language. Spaniards call y'all sp*cs because you are a germ to them. They don't respect your mixed D.N.A :lol:
You F*ck*n moron. Spaniards dont use the term sp*c. That a U.S. term f*ggot.

User avatar
JerseyCity201
boss
Posts: 2363
Joined: March 2nd, 2009, 12:18 am

Re: All non-Africans Are At Least 9% Neanderthal (a sub-human species)

Post by JerseyCity201 » March 21st, 2017, 9:07 am

OriginalEnglish wrote:This cant be true, Blacks and Whites can produce babies who can also produce off spring, if Blacks and Whites were that much percentage different as species, all black white mixed children would be sterile and not able to make babies, like Mules, Ligers and others like them.
If something is close enough related they can create hybrids that can breed. You are using examples where the animals are related enough to breed but not produce offspring. Wolf dogs, Bengal cats are better examples of different animals closely related enough to breed and their offspring still breed.

I breed snakes for a hobby and side business, so I know about examples of this occuring naturally in the wild too as well as in the hobby. For example you can get a Diamond Python crossed with Carpet Python and them breed back out.

Fake Deleted
superior
Posts: 5512
Joined: January 21st, 2015, 3:50 am

Re: All non-Africans Are At Least 9% Neanderthal (a sub-human species)

Post by Fake Deleted » March 21st, 2017, 10:35 am

#1 wrote:
Tribe wrote:SuperSpic, you're a germ which means you're mixed. You're not 100% Spanish at all, you just speak the Latin language. Spaniards call y'all sp*cs because you are a germ to them. They don't respect your mixed D.N.A :lol:
You F*ck*n moron. Spaniards dont use the term sp*c. That a U.S. term f*ggot.
It came from the European Spanish you d*ck head. They don't f*ck with y'all germ asses. They call y'all sp*cs all up & down Spain because y'all not real Spanish like them. They hate y'all mixed dirty tainted D.N.A y'all so proud of. They see y'all as diseases to real Spanish.

1️⃣
underboss
Posts: 1959
Joined: June 4th, 2014, 5:24 am

Re: All non-Africans Are At Least 9% Neanderthal (a sub-human species)

Post by 1️⃣ » March 21st, 2017, 11:35 am

Tribe wrote:
#1 wrote:
Tribe wrote:SuperSpic, you're a germ which means you're mixed. You're not 100% Spanish at all, you just speak the Latin language. Spaniards call y'all sp*cs because you are a germ to them. They don't respect your mixed D.N.A :lol:
You F*ck*n moron. Spaniards dont use the term sp*c. That a U.S. term f*ggot.
It came from the European Spanish you d*ck head. They don't f*ck with y'all germ asses. They call y'all sp*cs all up & down Spain because y'all not real Spanish like them. They hate y'all mixed dirty tainted D.N.A y'all so proud of. They see y'all as diseases to real Spanish.
You the stupidest mothafucka ever.

Ya whole blood line can suck my d*ck, idiot.

Fake Deleted
superior
Posts: 5512
Joined: January 21st, 2015, 3:50 am

Re: All non-Africans Are At Least 9% Neanderthal (a sub-human species)

Post by Fake Deleted » March 21st, 2017, 12:17 pm

You mad you dirty sp*c a$$ germ? Spanish Europeans don't respect you filthy sp*cs because y'all D.N.A is mixed with Africans :lol: But neither side accept you disease sp*c a$$ bastards and Spaniards are the worse because they the ones that cut y'all filthy sp*c asses off 1st & till this day y'all dying to be like them when they don't f*ck with y'all :lmao:

1️⃣
underboss
Posts: 1959
Joined: June 4th, 2014, 5:24 am

Re: All non-Africans Are At Least 9% Neanderthal (a sub-human species)

Post by 1️⃣ » March 21st, 2017, 12:30 pm

Im mad that youre so fucking dumb.

sp*c is a term created in the U.S. Spaniards were also called sp*c at a point in time even during the prohibition era.

Hispanics, Spaniards and Italians are also called dagos but that term just like "Wop" and "ginny" are now terms more known for the Italians.



Lastly, youre a fucking bozo coward and your comfort comes from talking sh*t knowing that you will forever duck and avoid anybody and wont confront anyone with that same energy and your fake a$$ delusional mind state created gang. You get ya face ripped the f*ck off.


Now go back on your medications you schizo.

User avatar
SuperSweet
superior
Posts: 3546
Joined: July 6th, 2015, 4:14 am

Re: All non-Africans Are At Least 9% Neanderthal (a sub-human species)

Post by SuperSweet » March 21st, 2017, 12:32 pm

Tribe wrote:You mad you dirty sp*c a$$ germ? Spanish Europeans don't respect you filthy sp*cs because y'all D.N.A is mixed with Africans :lol: But neither side accept you disease sp*c a$$ bastards and Spaniards are the worse because they the ones that cut y'all filthy sp*c asses off 1st & till this day y'all dying to be like them when they don't f*ck with y'all :lmao:
Look at this mooley

REAL afocans from afroca, don't f*ck with you mtumwas (AAs), in this country. That rbg sh*t doesn't mean anything to REAL Africans :killself: :lol: You fucking Abeed :lol:

1️⃣
underboss
Posts: 1959
Joined: June 4th, 2014, 5:24 am

Re: All non-Africans Are At Least 9% Neanderthal (a sub-human species)

Post by 1️⃣ » March 21st, 2017, 12:39 pm

And my cousin lives in Spain, married to a Spaniard and has children with her.

But this fuckboy RBG/Trib/X/AppleCityFaggot/and the list goes on doesnt know anything because he doesnt move around and is reduced to his room in a housing development for mentally unstable people and trainstation wi-fi for his bum a$$ phone.

User avatar
2wo-G
king
Posts: 9240
Joined: August 7th, 2013, 12:46 pm

Re: All non-Africans Are At Least 9% Neanderthal (a sub-human species)

Post by 2wo-G » March 21st, 2017, 1:46 pm

This is one of the more really stupid arguments that dumb a$$ Instagram 'woke' black People use. First off it ain't even true, Neanderthals mostly lived throughout PArts of of Europe & West Asia (including Israel Chili).

Also, even if it was true....so what? What does that get you? Africans still got it dirty. It's such a minor thing to feel accomplished over and it diminishes even further when you realize the majority of African Americans have white DNA so y'all have 'Neanderthal' too :tedthinks:

User avatar
Khmer100
prince
Posts: 7499
Joined: January 3rd, 2015, 6:26 am

Re: All non-Africans Are At Least 9% Neanderthal (a sub-human species)

Post by Khmer100 » March 21st, 2017, 2:02 pm

The Chosen One wrote:[youtube]<iframe width="854" height="480" src="https://www.youtube.com/embed/75RJmy_h9yI?ecver=1" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/youtube]
[youtube]<iframe width="854" height="480" src="https://www.youtube.com/embed/zKaBBB-3M7Y?ecver=1" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/youtube]
[youtube]<iframe width="854" height="480" src="https://www.youtube.com/embed/lhbadzpzJPY?ecver=1" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/youtube]

:lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :chinamike: :chinamike: :chinamike: :chinamike:
Image

Don't play yo self
The Azian is bacc cuhz

Deezus
prince
Posts: 7289
Joined: August 23rd, 2011, 10:49 am

Re: All non-Africans Are At Least 9% Neanderthal (a sub-human species)

Post by Deezus » March 21st, 2017, 2:19 pm

How is this a bad thing? Mixed breeds are always genetically superior to pure breeds... In every species. Plus neanderthals were not sub-human. They were human. Just another species. They had bigger brains than homo sapiens, they are the ones who originally taught homosapiens how to create and use tools, are the first human species to produce and control fire, etc. Probably inbred with homosapiens knowing the mixed offspring would be somehow superior. Which is also probably why nobody with this "9% neanderthal" DNA is crying about curses and sh*t.

User avatar
Khmer100
prince
Posts: 7499
Joined: January 3rd, 2015, 6:26 am

Re: All non-Africans Are At Least 9% Neanderthal (a sub-human species)

Post by Khmer100 » March 21st, 2017, 2:27 pm

Deezus wrote:How is this a bad thing? Mixed breeds are always genetically superior to pure breeds... In every species. Plus neanderthals were not sub-human. They were human. Just another species. They had bigger brains than homo sapiens, they are the ones who originally taught homosapiens how to create and use tools, are the first human species to produce and control fire, etc. Probably inbred with homosapiens knowing the mixed offspring would be somehow superior. Which is also probably why nobody with this "9% neanderthal" DNA is crying about curses and sh*t.
Yea these faggots crying bout this sh*t for years now
The Azian is bacc cuhz

BluntedUp
ooog
Posts: 25446
Joined: May 10th, 2009, 8:03 pm

Re: All non-Africans Are At Least 9% Neanderthal (a sub-human species)

Post by BluntedUp » March 21st, 2017, 3:18 pm

My mans chili sh*t on niel degrasse tyson for his work in astrophysics but wanna use white man science when he think it benefits him :wtf2: so called concious black people in this country more sleep them the people they attack :smh:
K-Boss wrote:
Deezus wrote:How is this a bad thing? Mixed breeds are always genetically superior to pure breeds... In every species. Plus neanderthals were not sub-human. They were human. Just another species. They had bigger brains than homo sapiens, they are the ones who originally taught homosapiens how to create and use tools, are the first human species to produce and control fire, etc. Probably inbred with homosapiens knowing the mixed offspring would be somehow superior. Which is also probably why nobody with this "9% neanderthal" DNA is crying about curses and sh*t.
Yea these faggots crying bout this sh*t for years now
But u still on a website geared towards blacks vying for their attention. Get yo a$$ on bruh. :lol:

BluntedUp
ooog
Posts: 25446
Joined: May 10th, 2009, 8:03 pm

Re: All non-Africans Are At Least 9% Neanderthal (a sub-human species)

Post by BluntedUp » March 21st, 2017, 3:40 pm

Deezus wrote:How is this a bad thing? Mixed breeds are always genetically superior to pure breeds... In every species. Plus neanderthals were not sub-human. They were human. Just another species. They had bigger brains than homo sapiens, they are the ones who originally taught homosapiens how to create and use tools, are the first human species to produce and control fire, etc. Probably inbred with homosapiens knowing the mixed offspring would be somehow superior. Which is also probably why nobody with this "9% neanderthal" DNA is crying about curses and sh*t.
https://youtu.be/hDWAt_QfMvA

Whites in a black country, young one claimin he a hebrew for the same reasons chili and other israelites call themselves it. :hmm: :umhm:

Post Reply