Gang Capital of the South

Post Reply
User avatar
Zoediak1804
prince
Posts: 7845
Joined: January 14th, 2014, 4:19 pm
Region: South
Affiliation: W/S 316 Palmetto Park Playaz Top 6 (561-ZMG)
Location: 5SixAce In Da Gunshine State

Gang Capital of the South

Unread post by Zoediak1804 » February 8th, 2014, 6:23 pm

Miami, FL
Atlanta, GA
Memphis, TN
New Orleans, LA
Dallas or Houston, TX (dont know which is worse)
I say Miami but thats bekuz im from fla but maybe atl

User avatar
BarryBK65
boss
Posts: 2300
Joined: December 20th, 2013, 3:29 pm
Region: Midwest
Affiliation: Northeast JuiceTown LABK 50K HK 2K 3K 13K 18K AK
Location: Warfleigh 64th & Broadway

Unread post by BarryBK65 » February 8th, 2014, 6:50 pm

Memphis dey got lotta LA & Chi mobz

User avatar
1Million
oog
Posts: 15664
Joined: September 1st, 2012, 10:42 pm
Region: South
Affiliation: O-A-K-C-L-I-F-F, with my niggas or by myself...
Location: North Texas

Unread post by 1Million » February 8th, 2014, 7:04 pm

Houston is a worse city but its a hustler city. Dallas is a gang city.

SINISTA DEMON
king
Posts: 9457
Joined: August 4th, 2010, 10:29 am
Region: South
Affiliation: THE DEMONIC MOTHAFUCKA
Location: PALM BEACH FLORIDA

Unread post by SINISTA DEMON » February 8th, 2014, 7:50 pm

1.TN
2.MS
3.GA
4.CAROLINAS
5.TX

I WOULD PUT FL IN THE CATERGORY BUT GOT DAMN EVEYBODY KNOW THIS THE DRUG STATE AND BESIDES THERE MOSTLY CLIQUES OUT CHEA WITH A 50/50 CHANCE OF THE REAL AND FAKE GANGS ACROSS SOUTH FLORIDA

User avatar
Loud Pa¢k
foot soldier
Posts: 179
Joined: January 12th, 2014, 3:33 am
Region: South
Affiliation: 252
Location: Murder capital

Unread post by Loud Pa¢k » February 8th, 2014, 7:52 pm

South carolina got way more gangs then Atlanta and Miami put together. That's a fact.

User avatar
Loud Pa¢k
foot soldier
Posts: 179
Joined: January 12th, 2014, 3:33 am
Region: South
Affiliation: 252
Location: Murder capital

Unread post by Loud Pa¢k » February 8th, 2014, 7:52 pm

Sc then Texas

User avatar
Zoediak1804
prince
Posts: 7845
Joined: January 14th, 2014, 4:19 pm
Region: South
Affiliation: W/S 316 Palmetto Park Playaz Top 6 (561-ZMG)
Location: 5SixAce In Da Gunshine State

Unread post by Zoediak1804 » February 8th, 2014, 7:53 pm

DREAD wrote:1.TN
2.MS
3.GA
4.CAROLINAS
5.TX

I WOULD PUT FL IN THE CATERGORY BUT GOT DAMN EVEYBODY KNOW THIS THE DRUG STATE AND BESIDES THERE MOSTLY CLIQUES OUT CHEA WITH A 50/50 CHANCE OF THE REAL AND FAKE GANGS ACROSS SOUTH FLORIDA
how you gonna diss yo own state like that every place got fakes son :smh:

SINISTA DEMON
king
Posts: 9457
Joined: August 4th, 2010, 10:29 am
Region: South
Affiliation: THE DEMONIC MOTHAFUCKA
Location: PALM BEACH FLORIDA

Unread post by SINISTA DEMON » February 8th, 2014, 7:57 pm

IT AIN'T NO DISS HOMIE I AM JUST KEEPIN IT REAL

Crooked$ipp
captain
Posts: 475
Joined: November 2nd, 2010, 2:14 pm
Region: South
Affiliation: 662

Unread post by Crooked$ipp » February 8th, 2014, 10:21 pm

No bullshit, it's Miami-Dade County. Deepest gang population in the south around 16,700. OKC,Dallas, and Memphis counties come next.

User avatar
Loud Pa¢k
foot soldier
Posts: 179
Joined: January 12th, 2014, 3:33 am
Region: South
Affiliation: 252
Location: Murder capital

Unread post by Loud Pa¢k » February 8th, 2014, 10:27 pm

Nah Sc is definitely the gang capital of the south not even saying that kuz that's where i'm from. I mean if you go there almost everybody and I mean EVERYBODY claims something. If not a gang then a hood and Sc is one big ass hood.

RawdealGa74
underboss
Posts: 963
Joined: August 26th, 2011, 4:32 pm
Region: South
Affiliation: GROWTH AND DEVELOPMENT

Unread post by RawdealGa74 » February 9th, 2014, 12:09 am

Loud Pa¢k wrote:Nah Sc is definitely the gang capital of the south not even saying that kuz that's where i'm from. I mean if you go there almost everybody and I mean EVERYBODY claims something. If not a gang then a hood and Sc is one big ass hood.
Is SC territorial as far as gangs.

User avatar
Loud Pa¢k
foot soldier
Posts: 179
Joined: January 12th, 2014, 3:33 am
Region: South
Affiliation: 252
Location: Murder capital

Unread post by Loud Pa¢k » February 9th, 2014, 12:22 am

RawdealGa74 wrote:
Loud Pa¢k wrote:Nah Sc is definitely the gang capital of the south not even saying that kuz that's where i'm from. I mean if you go there almost everybody and I mean EVERYBODY claims something. If not a gang then a hood and Sc is one big ass hood.
Is SC territorial as far as gangs.
Of course.. Niggas in Sc put there hood before there set.

RawdealGa74
underboss
Posts: 963
Joined: August 26th, 2011, 4:32 pm
Region: South
Affiliation: GROWTH AND DEVELOPMENT

Unread post by RawdealGa74 » February 9th, 2014, 12:32 am

Loud Pa¢k wrote:
RawdealGa74 wrote:
Loud Pa¢k wrote:Nah Sc is definitely the gang capital of the south not even saying that kuz that's where i'm from. I mean if you go there almost everybody and I mean EVERYBODY claims something. If not a gang then a hood and Sc is one big ass hood.
Is SC territorial as far as gangs.
Of course.. Niggas in Sc put there hood before there set.
How the gangsters rocking up there. Are wrong thick. Are they cali copy cats with that flagging bullshit.

User avatar
Loud Pa¢k
foot soldier
Posts: 179
Joined: January 12th, 2014, 3:33 am
Region: South
Affiliation: 252
Location: Murder capital

Unread post by Loud Pa¢k » February 9th, 2014, 12:49 am

Some are but that's any state you go to nowadays.

User avatar
Loud Pa¢k
foot soldier
Posts: 179
Joined: January 12th, 2014, 3:33 am
Region: South
Affiliation: 252
Location: Murder capital

Unread post by Loud Pa¢k » February 9th, 2014, 12:50 am

For South Cack is goes
Folks
Bloods
Crips
In order and most of the crips and folks are fake.

User avatar
webfuckniggak
colonel
Posts: 696
Joined: October 11th, 2013, 1:49 am
Region: North East
Affiliation: Neutral

Unread post by webfuckniggak » February 11th, 2014, 12:18 am

Loud Pa¢k wrote:For South Cack is goes
Folks
Bloods
Crips
In order and most of the crips and folks are fake.
u must live up country my people in charleston dont be fucking with the gang shit like that.

User avatar
peteUp404
colonel
Posts: 624
Joined: January 23rd, 2014, 9:20 pm
Region: South
Affiliation: 252 SMM/ABG
Location: Zone 3

Unread post by peteUp404 » February 11th, 2014, 2:02 am

I dont really conside texas da south they more like southwest but anyway ill say GA just because we so big and
got atlanta savannah macon augusta columbus and albany second I would say florida or tennessee then south carolina :2cents:

User avatar
Loud Pa¢k
foot soldier
Posts: 179
Joined: January 12th, 2014, 3:33 am
Region: South
Affiliation: 252
Location: Murder capital

Unread post by Loud Pa¢k » February 12th, 2014, 3:58 am

webfuckniggak wrote:
Loud Pa¢k wrote:For South Cack is goes
Folks
Bloods
Crips
In order and most of the crips and folks are fake.
u must live up country my people in charleston dont be fucking with the gang shit like that.
Charleston is mostly hood clicks and gangster disciples. With a few serenos or however the fuck you spell it.

Crooked$ipp
captain
Posts: 475
Joined: November 2nd, 2010, 2:14 pm
Region: South
Affiliation: 662

Unread post by Crooked$ipp » February 12th, 2014, 11:39 am


Heisenberg
underboss
Posts: 1189
Joined: January 16th, 2014, 3:03 pm
Region: Midwest
Affiliation: INSANE GD

Unread post by Heisenberg » February 13th, 2014, 12:07 am

Zoediak1804 wrote:Miami, FL
Atlanta, GA
Memphis, TN
New Orleans, LA
Dallas or Houston, TX (dont know which is worse)
I say Miami but thats bekuz im from fla but maybe atl
Memphis TN but FUCK YOU

User avatar
LightBodyIsEternal
prospect
Posts: 92
Joined: November 28th, 2010, 5:48 am
Region: South
Affiliation: Myself

Unread post by LightBodyIsEternal » March 31st, 2014, 6:20 am

not really. Using the map you posted, sure it says they have the most gang members but they going by county and 2 1/2 million people live in Dade County and it says they have 16,000 gang members

Only 940,000 people like in Shelby County, Tennessee and it says the have 10,000. That means higher % of people in Memphis in gangs than in Dade County.

Shit but if you wanna consider Oklahoma the south, they are the main place that sticks out on that map. Accordin to it, they have 12,000 gang members. Thats more then they have listed for Memphis-Shelby County with 200,000 less overall people (Oklahoma County, OK = 700,000 plus)

So I guess bangin big in OKC...didnt know that.

User avatar
1FREEH83VERJOE
corporal
Posts: 288
Joined: March 16th, 2014, 2:28 pm
Region: South
Affiliation: 83z MOST HATED
Location: Win Gate n Chucc Avenue aka HBLOCC

Unread post by 1FREEH83VERJOE » March 31st, 2014, 10:10 pm

Heisenberg wrote:
Zoediak1804 wrote:Miami, FL
Atlanta, GA
Memphis, TN
New Orleans, LA
Dallas or Houston, TX (dont know which is worse)
I say Miami but thats bekuz im from fla but maybe atl
Memphis TN but FUCK YOU
yeah it's 10 a key for show

VL- Travelers, Conservatives, Unknowns, Mafia Insane, Insane, (deepest in the city, TVL deepest, UVL aka Gho5t MOB deep as fucc stay on that bullshit, CVL third most are oldheads, MI'z never seen em, insanes used to go to school with one)

GD- deep as fucc

bd- not deep

stones- bout 30 of dem ducced off in raleigh-egypt :facepalm:

4ch- not deep

mickey cobra- not deep

Crips- 52 hoover, 83 hoover, 94 hoover, 101 grape street, 103 grape street, 88 avalon, 87 kitchens, baby insane, r60s nhc, r90s nhc, ETG, (hoovers deep/turnt in east memphis, oakhaven/easthaven, gsc deep n oldest crip mob in da city stay turnt da fucc up on err side of town, 88 agc dey squad wuz wit the shit in 012 when they was fuccin wit bmb they fell off :lol: , 87 kitchens not deep, baby insanes in the south n quiet as fucc, r60s nhc on that get money tip not deep, r90s used to deep in rivercide but some old bitch snitched on em and got the pigs arresting niggas that look like they bangin :facepalm: )

Bloods- 108 avenue piru gang, 109 apg, 104 apg, 92 e/s bloods, 6 duces bloods, 115 denva lanes, 77 inglewood fam, ttp (apg deep/turnt da fucc up right now in raleigh/northside, 92 e/s bloods deep in orange mound, 115 fake as shit but got shootaz, 77 ifgb weak ass niggaz :lol: :killself: , 6 duces clicced up wit goon squad, treetop in klondike, doubletree, n westwood)

Sur 13 - not deep..

PBStyles13- deepest mexican gang

MS13 - not deep

Florencia 13 - wall bang in nutbush

Latin King/Maniac Latin Disciples- not deep

FVM MOB(FAM M8B- Fuck Almighty 8 star shit no 8 ball) crips/gd niggas.. deep as fucc

young m8b- bangin red clique of 92 bloods, vl'z, mickey cobraz, piru'z

copp squad- crips/vl

goon squad- brims, vl, piru

king gate mafia- all gangs in the king gate apartment

trap mob, lynch mob, money mob, shidd it'z hella mobs/squads here :2cents:

B.O.S. MOBB
foot soldier
Posts: 174
Joined: October 27th, 2012, 8:31 pm
Region: Midwest
Affiliation: Neutral

Unread post by B.O.S. MOBB » April 1st, 2014, 12:01 am

[quote="Loud Pa¢k"]South carolina got way more gangs then Atlanta and Miami put together. That's a fact.[/quote ARE YOU COMPAIRING A STATE TO 2 CITIES :shrug:

User avatar
424
superior
Posts: 3582
Joined: September 9th, 2007, 3:53 pm
Region: Nationwide
Affiliation: FAMILY

Unread post by 424 » April 1st, 2014, 11:01 pm

Memfis 10 hands down.Texas would be next on my list

Crooked$ipp
captain
Posts: 475
Joined: November 2nd, 2010, 2:14 pm
Region: South
Affiliation: 662

Unread post by Crooked$ipp » April 2nd, 2014, 10:15 pm

LightBodyIsEternal wrote:
not really. Using the map you posted, sure it says they have the most gang members but they going by county and 2 1/2 million people live in Dade County and it says they have 16,000 gang members

Only 940,000 people like in Shelby County, Tennessee and it says the have 10,000. That means higher % of people in Memphis in gangs than in Dade County.

Shit but if you wanna consider Oklahoma the south, they are the main place that sticks out on that map. Accordin to it, they have 12,000 gang members. Thats more then they have listed for Memphis-Shelby County with 200,000 less overall people (Oklahoma County, OK = 700,000 plus)

So I guess bangin big in OKC...didnt know that.
I agree with your ratio but we're talking numbers wise therefore it will be dade county. Also wanted to look at the major cities Memphis (620,000+) and Miami ( 430,000+) then the majority of those estimated numbers reside in the major cities then I guess Miami would have a higher ratio since its smaller population. :shrug:
By the way, Oklahoma have always been in the South and Maryland as well.

goldengreen
prospect
Posts: 68
Joined: August 3rd, 2009, 4:43 pm
Region: South

Unread post by goldengreen » April 2nd, 2014, 10:19 pm

Johnsmith wrote:
LightBodyIsEternal wrote:
not really. Using the map you posted, sure it says they have the most gang members but they going by county and 2 1/2 million people live in Dade County and it says they have 16,000 gang members

Only 940,000 people like in Shelby County, Tennessee and it says the have 10,000. That means higher % of people in Memphis in gangs than in Dade County.

Shit but if you wanna consider Oklahoma the south, they are the main place that sticks out on that map. Accordin to it, they have 12,000 gang members. Thats more then they have listed for Memphis-Shelby County with 200,000 less overall people (Oklahoma County, OK = 700,000 plus)

So I guess bangin big in OKC...didnt know that.
I agree with your ratio but we're talking numbers wise therefore it will be dade county. Also wanted to look at the major cities Memphis (620,000+) and Miami ( 430,000+) then the majority of those estimated numbers reside in the major cities then I guess Miami would have a higher ratio since its smaller population. :shrug:
By the way, Oklahoma have always been in the South and Maryland as well.
Memphis has too much of everything for it not to be

User avatar
Kamau_88xx
superior
Posts: 5799
Joined: April 28th, 2012, 2:45 pm
Region: South
Affiliation: Northside Hg
Location: The Trill

Unread post by Kamau_88xx » April 3rd, 2014, 3:45 am

Wen boys think of tx nigguhz think .htwn dtwn r 59 bhb nd 52 hoova .i gess since we dnt talk bot dat shit much . . Dog its so many other shit out here ,u cnt even name .plus all da eses gangs .nd prison gangs .wen it cum to da south of who have more of a gang presence , it's tx Fosho ..

Forth worth , dtwn , Killeen ,Beaumont (59 hoova is not da only gang in bmt) ,sa ,El Paso , htwn,plus all dem south tx cities .nd west tx . East tx ..nd all of dz cities den had a serius gang problem.. El Paso inda 80s forth worth in late 80s ect ect .but yea

Korna$et803
fresh meat
Posts: 30
Joined: March 3rd, 2014, 8:27 am
Region: Nationwide
Affiliation: Neutral

Unread post by Korna$et803 » April 3rd, 2014, 6:59 pm

Homie up there spoke on SC and Savannah GA I can speak on both cuz I live there....Savannah got somewhat of gangs but it still boils down TO EASTSIDE/WESTSIDE or Savannah HIGH vrs Beach on the youngin level....and Charleston is one of the view areas where gangs aint big but GD'S are in the area with very view Damu sets....as for the rest of SC....everybody banging something that's what make it real and fake at the same time no matter where you go you gotta be on your toes cuz its a couple niggas in every swamp creek and dirt road that a do you dirty.....Gangs wise in the Lowcountry I cant front it really goes town vs town but its more GD sets midlands G SHINE run the met but according to my nigga that's locked up a nigga from outwest started a TTP set and they beffing with shine but most everybody midlands SC ON UP is U.B.N. or 7 4...and not that I would call it the gang capital...but SC has been the most violent state from 2000-2010 IN AMERICA... I cant post the article if you want so shit get poppin here...

YungfoceMontana
underboss
Posts: 1235
Joined: May 11th, 2012, 7:46 pm
Region: Nationwide
Affiliation: Gangster Disciples Nation
Location: Somewhere

Unread post by YungfoceMontana » April 4th, 2014, 11:06 am

its hard 2 pick between new orleans n atlanta tho

KOM
og
Posts: 13504
Joined: July 16th, 2007, 9:44 pm
Region: Foreigner
Affiliation: $

Unread post by KOM » April 4th, 2014, 11:21 am

Memphis....then Little Rock at no. 2

loyalone
soldier
Posts: 221
Joined: October 9th, 2013, 9:47 pm
Region: South
Affiliation: 19 4 14 devilside gang
Location: miami

Unread post by loyalone » April 4th, 2014, 1:47 pm

901DBoIII wrote:Memphis....then Little Rock at no. 2
1)memphis 2)little rock 3-4-5 probaly san antonio el paso and houstone if this a topten list miami is at the bottom their is alot of gangs here folks people surenos local gangsB&C shyt but their way more hood cliques crews and squads i dont know if they fit their selves in the category of gangs im from here just being honest miami aint a cake walk but i gotta give it too memphis lilrock and cities in texas

Crooked$ipp
captain
Posts: 475
Joined: November 2nd, 2010, 2:14 pm
Region: South
Affiliation: 662

Unread post by Crooked$ipp » April 6th, 2014, 2:23 am

goldengreen wrote:
Johnsmith wrote:
LightBodyIsEternal wrote:
not really. Using the map you posted, sure it says they have the most gang members but they going by county and 2 1/2 million people live in Dade County and it says they have 16,000 gang members

Only 940,000 people like in Shelby County, Tennessee and it says the have 10,000. That means higher % of people in Memphis in gangs than in Dade County.

Shit but if you wanna consider Oklahoma the south, they are the main place that sticks out on that map. Accordin to it, they have 12,000 gang members. Thats more then they have listed for Memphis-Shelby County with 200,000 less overall people (Oklahoma County, OK = 700,000 plus)

So I guess bangin big in OKC...didnt know that.
I agree with your ratio but we're talking numbers wise therefore it will be dade county. Also wanted to look at the major cities Memphis (620,000+) and Miami ( 430,000+) then the majority of those estimated numbers reside in the major cities then I guess Miami would have a higher ratio since its smaller population. :shrug:
By the way, Oklahoma have always been in the South and Maryland as well.
Memphis has too much of everything for it not to be

I have to take that back since gang capital means the number of gangs not population. So my previous post don't count. It's Houston, 220 gangs in that city. Memphis got 182 gangs. Don't know about Dallas, OKC, or other Texas cities. Miami-Dade county got 70 gangs so Miami itself probably got around 50 gangs.

PmoneY
superior
Posts: 4738
Joined: November 10th, 2012, 5:23 am
Region: West
Affiliation: ThuggN

Unread post by PmoneY » April 6th, 2014, 9:52 pm

Shyt I heard it was Dallas homie but Houston got a bigger population plus it's hoovaz & hunnaz everywhere there,but Memphis fa sho gotta be up there,can't forget Atlanta is home to bmf and its bloodz & crips all thru tha A ......

Little rock and okc is considered Midwest tho my nigg....

But if you break it down per cap and most violent it gotta be Memphis out tha south P.....

KOM
og
Posts: 13504
Joined: July 16th, 2007, 9:44 pm
Region: Foreigner
Affiliation: $

Unread post by KOM » April 6th, 2014, 11:40 pm

PmoneY wrote:Shyt I heard it was Dallas homie but Houston got a bigger population plus it's hoovaz & hunnaz everywhere there,but Memphis fa sho gotta be up there,can't forget Atlanta is home to bmf and its bloodz & crips all thru tha A ......

Little rock and okc is considered Midwest tho my nigg....

But if you break it down per cap and most violent it gotta be Memphis out tha south P.....

little rock da midwest tho???lol...naa dem niggaz southern...lil rock is only a 100 miles from memphis....but people from our area do call it the mid-south(tn,ark,ms)

alxjfck
underboss
Posts: 1199
Joined: December 10th, 2013, 10:21 pm
Region: North East
Affiliation: Neutral

Unread post by alxjfck » April 6th, 2014, 11:57 pm

901DBoIII wrote:
PmoneY wrote:Shyt I heard it was Dallas homie but Houston got a bigger population plus it's hoovaz & hunnaz everywhere there,but Memphis fa sho gotta be up there,can't forget Atlanta is home to bmf and its bloodz & crips all thru tha A ......

Little rock and okc is considered Midwest tho my nigg....

But if you break it down per cap and most violent it gotta be Memphis out tha south P.....

little rock da midwest tho???lol...naa dem niggaz southern...lil rock is only a 100 miles from memphis....but people from our area do call it the mid-south(tn,ark,ms)
Damn 901DBoiii haven't seen you this site for minute since u and k-dawg went at it.This thread should end now cause the g captial of the south is memphis .Have anyone of you OT niggas been to north memphis. :ehh:

PmoneY
superior
Posts: 4738
Joined: November 10th, 2012, 5:23 am
Region: West
Affiliation: ThuggN

Unread post by PmoneY » April 7th, 2014, 12:07 am

Yeah I hear you my nigg but shyt okc niggaz is southern too but it's still considered Midwest .....

And little rock is a gang capital also/prolly tha first city banging outta tha westcoast and been wit it since tha 80"z/Remember that documentary Banging in Little rock ?

KOM
og
Posts: 13504
Joined: July 16th, 2007, 9:44 pm
Region: Foreigner
Affiliation: $

Unread post by KOM » April 7th, 2014, 12:14 am

PmoneY wrote:Yeah I hear you my nigg but shyt okc niggaz is southern too but it's still considered Midwest .....

And little rock is a gang capital also/prolly tha first city banging outta tha westcoast and been wit it since tha 80"z/Remember that documentary Banging in Little rock ?

yea i remember that doc.....my pops used to stay in lil rock in da 90s so i kno they use to get it in...dey was bout da only city to really be l.a. connected

iono bout okc they like in a land of their own lol...when i visited there it didnt feel like a southern city :shrug:

User avatar
LightBodyIsEternal
prospect
Posts: 92
Joined: November 28th, 2010, 5:48 am
Region: South
Affiliation: Myself

Unread post by LightBodyIsEternal » April 7th, 2014, 2:02 am

Never heard of Little Rock considered the midwest. I'm not sayin it aint places n people out there who do...but I just aint never heard that shit. I never knew what Oklahoma was considered though :whaat:

laylo357magnum
fresh meat
Posts: 4
Joined: April 7th, 2014, 2:48 pm
Region: West
Affiliation: Neutral

Unread post by laylo357magnum » April 7th, 2014, 3:33 pm

Korna$et803 wrote:Homie up there spoke on SC and Savannah GA I can speak on both cuz I live there....Savannah got somewhat of gangs but it still boils down TO EASTSIDE/WESTSIDE or Savannah HIGH vrs Beach on the youngin level....and Charleston is one of the view areas where gangs aint big but GD'S are in the area with very view Damu sets....as for the rest of SC....everybody banging something that's what make it real and fake at the same time no matter where you go you gotta be on your toes cuz its a couple niggas in every swamp creek and dirt road that a do you dirty.....Gangs wise in the Lowcountry I cant front it really goes town vs town but its more GD sets midlands G SHINE run the met but according to my nigga that's locked up a nigga from outwest started a TTP set and they beffing with shine but most everybody midlands SC ON UP is U.B.N. or 7 4...and not that I would call it the gang capital...but SC has been the most violent state from 2000-2010 IN AMERICA... I cant post the article if you want so shit get poppin here...
I know all these cities have real ridas & fake ones. L.A & Compton have hoe ass snitch niggas too. I can't speak on FL or TN but I'm from the meTTro of SC & got put on TREEz in '98 when all these fools were crippin. TTP been in Sc since like '93 '94 legitt witt it until the NY gkb & them other ubn setts moved south. The problem was all the new homies were hangin with ubn sets & got pulled into it because they didn't know no better..big homies wasn't guiding them. Now they look fake with all that 5 poppin but the Tree gang was really a real one. 500blk & 900blk.

loyalone
soldier
Posts: 221
Joined: October 9th, 2013, 9:47 pm
Region: South
Affiliation: 19 4 14 devilside gang
Location: miami

Unread post by loyalone » April 20th, 2014, 12:09 am

laylo357magnum wrote:
Korna$et803 wrote:Homie up there spoke on SC and Savannah GA I can speak on both cuz I live there....Savannah got somewhat of gangs but it still boils down TO EASTSIDE/WESTSIDE or Savannah HIGH vrs Beach on the youngin level....and Charleston is one of the view areas where gangs aint big but GD'S are in the area with very view Damu sets....as for the rest of SC....everybody banging something that's what make it real and fake at the same time no matter where you go you gotta be on your toes cuz its a couple niggas in every swamp creek and dirt road that a do you dirty.....Gangs wise in the Lowcountry I cant front it really goes town vs town but its more GD sets midlands G SHINE run the met but according to my nigga that's locked up a nigga from outwest started a TTP set and they beffing with shine but most everybody midlands SC ON UP is U.B.N. or 7 4...and not that I would call it the gang capital...but SC has been the most violent state from 2000-2010 IN AMERICA... I cant post the article if you want so shit get poppin here...
I know all these cities have real ridas & fake ones. L.A & Compton have hoe ass snitch niggas too. I can't speak on FL or TN but I'm from the meTTro of SC & got put on TREEz in '98 when all these fools were crippin. TTP been in Sc since like '93 '94 legitt witt it until the NY gkb & them other ubn setts moved south. The problem was all the new homies were hangin with ubn sets & got pulled into it because they didn't know no better..big homies wasn't guiding them. Now they look fake with all that 5 poppin but the Tree gang was really a real one. 500blk & 900blk.[/quote}/FLORIDA HAS ALOT OF OFFICIAL GANGS BUT FOR EVERY OFFICIAL CERTIFIED PLUGGED DECK YOU GOT 3 FAKE ONESYOU GOT ALOT OF HOMEGROWN SHYT TOO

User avatar
day1unity
boss
Posts: 2293
Joined: July 23rd, 2012, 5:02 pm
Region: Midwest
Affiliation: ALMIGHTY

Unread post by day1unity » April 20th, 2014, 4:17 pm

Zoediak1804 wrote:Miami, FL
Atlanta, GA
Memphis, TN
New Orleans, LA
Dallas or Houston, TX (dont know which is worse)
I say Miami but thats bekuz im from fla but maybe atl
You're on point cause it really depends where you from on your question.. Mfers in the country of Alabama might say Montgomery, Arkansas might say Little Rock maybe Memphis if they in West Memphis Arkansas. North MS gone say Memphis, south MS might say something different ya dig.. Regardless its Love for the whole Dirty!! FINBALL ROLLIN

Post Reply
  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post