Folk Calls

Post Reply
User avatar
D30WE bkOY
foot soldier
Posts: 161
Joined: May 21st, 2007, 7:26 pm
Region: South
Affiliation: OHCxDGCxRTC W/S 30's 2thumbks 3 fingas
Location: 441/Dalzell/Merk C^ity

Folk Calls

Unread post by D30WE bkOY » May 21st, 2007, 7:43 pm

Ay CripKs 6otta whistle call, 6loods 6ot wooty woo and suewoopK, FUCK PKeoqle, 6ut what is some FOLK calls

G.Shine
boss
Posts: 2642
Joined: March 5th, 2007, 8:46 pm
Location: The Boogie Down Bronx(Northeast), New York Bity, NY State, U.S.A, Planet Earth
Contact:

Unread post by G.Shine » May 21st, 2007, 7:47 pm

Wooty Woo? u folk and dont know the calls? if there are any.

LDakalildiscipleofthefolk
corporal
Posts: 283
Joined: May 11th, 2007, 10:46 am
Affiliation: Neutral
Location: SOUTH CHICAGO

Unread post by LDakalildiscipleofthefolk » May 21st, 2007, 7:49 pm

folks dont have calls like them other lil gangs do real talk

User avatar
D30WE bkOY
foot soldier
Posts: 161
Joined: May 21st, 2007, 7:26 pm
Region: South
Affiliation: OHCxDGCxRTC W/S 30's 2thumbks 3 fingas
Location: 441/Dalzell/Merk C^ity

Unread post by D30WE bkOY » May 21st, 2007, 7:56 pm

appKreciate my ni66a. that all a ni66a needed to know. ay to that GShyne ni66a i kno a coupKle Pi's that ride upK there if you false claimin, so fallbacc or fallbacc. ni66az where i'm from neva used calls so i wondered.

G.Shine
boss
Posts: 2642
Joined: March 5th, 2007, 8:46 pm
Location: The Boogie Down Bronx(Northeast), New York Bity, NY State, U.S.A, Planet Earth
Contact:

Unread post by G.Shine » May 21st, 2007, 8:07 pm

6Fi66a wrote:appKreciate my ni66a. that all a ni66a needed to know. ay to that GShyne ni66a i kno a coupKle Pi's that ride upK there if you false claimin, so fallbacc or fallbacc. ni66az where i'm from neva used calls so i wondered.


lol funny...

bos74
foot soldier
Posts: 171
Joined: May 3rd, 2007, 1:09 am
Affiliation: Neutral
Location: bad newz

Unread post by bos74 » May 21st, 2007, 9:44 pm

shit we throw up them forks and start crackin 5 niggas know time it is. even security be shook

smokey491
fresh meat
Posts: 6
Joined: June 3rd, 2007, 6:13 pm
Affiliation: Neutral
Location: murder-city

Unread post by smokey491 » June 4th, 2007, 11:00 am

We stay brakin that 5 point star till the day we go.....

getem 74
prospect
Posts: 54
Joined: June 12th, 2007, 12:26 pm
Location: DECATUR (Trailwood) F.K.A. Atlanta

Unread post by getem 74 » June 13th, 2007, 3:59 pm

6Fi66a wrote:Ay CripKs 6otta whistle call, 6loods 6ot wooty woo and suewoopK, FUCK PKeoqle, 6ut what is some FOLK calls

my set say grrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaatttttttttt
like slobs n crips

bos74
foot soldier
Posts: 171
Joined: May 3rd, 2007, 1:09 am
Affiliation: Neutral
Location: bad newz

Unread post by bos74 » June 13th, 2007, 11:22 pm

getem 74 wrote:
6Fi66a wrote:Ay CripKs 6otta whistle call, 6loods 6ot wooty woo and suewoopK, FUCK PKeoqle, 6ut what is some FOLK calls

my set say grrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaatttttttttt
like slobs n crips

haha fuck peoples they be callin for help

bloodmasterz
associate
Posts: 137
Joined: May 2nd, 2007, 4:16 pm
Affiliation: Neutral
Location: New Orleans,LA

Unread post by bloodmasterz » June 18th, 2007, 4:02 am

fuck yall donuts n crabs

Scrilla
underboss
Posts: 1347
Joined: February 27th, 2007, 1:00 am
Affiliation: Neutral
Location: Gary,Indiana But The Whole Midwest Is My Back Yard To Play In
Contact:

Unread post by Scrilla » June 18th, 2007, 6:32 am

Shit We Got Calls!! 17 Shots From The Chrome!! Shit We'll Even Spell Ya Name Out Here With The Chrome Just Let Off How Many Numbers You Got In Ya Name If You Got 5 Letters We Lettin Off 5 Shots At Ya!!

bos74
foot soldier
Posts: 171
Joined: May 3rd, 2007, 1:09 am
Affiliation: Neutral
Location: bad newz

Unread post by bos74 » June 19th, 2007, 1:20 am

haha chop chop chop chop chop

User avatar
D30WE bkOY
foot soldier
Posts: 161
Joined: May 21st, 2007, 7:26 pm
Region: South
Affiliation: OHCxDGCxRTC W/S 30's 2thumbks 3 fingas
Location: 441/Dalzell/Merk C^ity

Unread post by D30WE bkOY » June 23rd, 2007, 2:00 am

bloodmasterz wrote:fuck yall donuts n crabs

you on some twisted shyt d^isrespKectin D^isciplez like that, need ta 6e eazy pKrolly just another fake ass ni66a claimin shyt that you really aint 6out. fallbakk or fallbakk

SSD25PVB_YGBIGWHYTE
lieutenant
Posts: 359
Joined: June 20th, 2007, 12:46 am
Location: Greenville, SC

Unread post by SSD25PVB_YGBIGWHYTE » June 23rd, 2007, 1:33 pm

Dont disrespeckt Blood then nigga aint no Bloods ever had Beef wit folks least not round my part so we dont ckall yall Bricks or ckrows or donuts so shits all good iight.

gdfolkkz
underboss
Posts: 873
Joined: May 18th, 2007, 11:22 am
Location: my crib

Unread post by gdfolkkz » June 23rd, 2007, 2:24 pm

bloods and G's never ever had beef and all my real B'z n G's know this all that so called beef comes with them fake ass ubn and them bogus ass 8ballin ass niggas

User avatar
D30WE bkOY
foot soldier
Posts: 161
Joined: May 21st, 2007, 7:26 pm
Region: South
Affiliation: OHCxDGCxRTC W/S 30's 2thumbks 3 fingas
Location: 441/Dalzell/Merk C^ity

Unread post by D30WE bkOY » June 24th, 2007, 12:36 am

7ook i'm on my shyt i ain't neva had pro6lem wit any B'z im fact a two close ni66az on mine iz Pi'z, one is Lil' Pokkets and tha otha was wit Cedar Blokk till he switched ova to UBN. i was speakin to tha homie downin Fo7k. he prolly from an area like me where ni66az fukk round wit that fake 86all. 6ut i'm on my knolo and know that shyt aint real. i'm cool wit some cripz 6ut that was only cuz they was my ni66az 6efore we all was on our G^angsta shyt. ya di6

bos74
foot soldier
Posts: 171
Joined: May 3rd, 2007, 1:09 am
Affiliation: Neutral
Location: bad newz

Unread post by bos74 » June 24th, 2007, 12:34 pm

shyt i aint on no 8ball but them gotdamn bloods round here be tryna bang wit use hard. Cause we throw up that six when they be screamin that swoop shyt.and my niggas to deep so er time we smash dem niggas out shyt beside them we aint got nobody to bang wit out here.after them niggas keyed my car its been on everysince
Image

insane6os stacKkz
fresh meat
Posts: 18
Joined: May 25th, 2007, 7:35 am
Affiliation: Neutral
Location: 6rooklyn muthafuckka

Unread post by insane6os stacKkz » June 25th, 2007, 11:30 am

who sed folks dont got a call we do got one 6ut if u dont kno it den ur a 6igger flakke den i thought real G talk

P^iru_Dude_Rooster
lieutenant
Posts: 360
Joined: April 27th, 2007, 12:22 pm
Location: Da Elm City

Unread post by P^iru_Dude_Rooster » June 26th, 2007, 1:28 am

wow 1 how a fake folk frm NY gonna tell a folk frm da cckhi dat ya got a folk kall

ImAbout MyPaper
fresh meat
Posts: 2
Joined: June 30th, 2007, 12:42 pm
Affiliation: Neutral
Location: The Souf^ Cak

Unread post by ImAbout MyPaper » July 1st, 2007, 8:49 am

well down here they scream floattttttttttttttttttttttttttttttttt.

EastSideBanginLGV
underboss
Posts: 1002
Joined: July 1st, 2007, 5:47 am
Location: Back In Madison At The Moment. But Will Be Back In Indiana Soon.

Unread post by EastSideBanginLGV » July 1st, 2007, 9:05 am

ImAbout MyPaper wrote:well down here they scream floattttttttttttttttttttttttttttttttt.

I Think You Mean Fdddrrrroooooollllllkkkk!! I Aint Sure But I Heard Some Nigga From Memphis That Was Visiting GI Say That!!

EastSideBanginLGV
underboss
Posts: 1002
Joined: July 1st, 2007, 5:47 am
Location: Back In Madison At The Moment. But Will Be Back In Indiana Soon.

Unread post by EastSideBanginLGV » July 1st, 2007, 11:31 am

PointBlanc wrote:SCRILLA!!! YOUR BACK!!!!!!!!!

Yea Im Back!!

Da Reapa
fresh meat
Posts: 7
Joined: May 24th, 2007, 12:14 pm
Affiliation: Neutral
Location: Sumter,SC

Unread post by Da Reapa » July 5th, 2007, 3:36 pm

Shit In SC..Well Sumter We Say Fooooooooooollllllllllllllllllk or how u say it.. Not tryin to say thats the real call all Bo$$ do but thats how we do pimpin n how these niG^G^a goin to disrespect on the internet.. man.. No disrespect to all my Real B-dawgs but thats the true meanin of A $LOB A$$ Dawg LOL G^-Easy Pimpin

BloodMasterz
fuck yall donuts n crabs
_________________
uptown blood till i die.

EastSideBanginLGV
underboss
Posts: 1002
Joined: July 1st, 2007, 5:47 am
Location: Back In Madison At The Moment. But Will Be Back In Indiana Soon.

Unread post by EastSideBanginLGV » July 5th, 2007, 4:00 pm

Da Reapa wrote:Shit In SC..Well Sumter We Say Fooooooooooollllllllllllllllllk or how u say it.. Not tryin to say thats the real call all Bo$$ do but thats how we do pimpin n how these niG^G^a goin to disrespect on the internet.. man.. No disrespect to all my Real B-dawgs but thats the true meanin of A $LOB A$$ Dawg LOL G^-Easy Pimpin

BloodMasterz
fuck yall donuts n crabs
_________________
uptown blood till i die.


Ey Why You Talkin Bout Folk This And Boss That And G-Easy But You Say BloodMasterz And Fuck Yall Donuts And Crabs And In Ya Signature It Say Uptown Blood Till I Die??

Young Rell
foot soldier
Posts: 199
Joined: May 3rd, 2007, 2:11 pm
Location: Hell

Unread post by Young Rell » July 5th, 2007, 4:03 pm

lol yea I was thinkin the same thing

youngace816
prospect
Posts: 51
Joined: June 6th, 2007, 10:07 pm
Affiliation: Neutral
Location: Killa City, MO
Contact:

Unread post by youngace816 » July 12th, 2007, 9:25 pm

J Dolla AKA Scrilla wrote:
Da Reapa wrote:Shit In SC..Well Sumter We Say Fooooooooooollllllllllllllllllk or how u say it.. Not tryin to say thats the real call all Bo$$ do but thats how we do pimpin n how these niG^G^a goin to disrespect on the internet.. man.. No disrespect to all my Real B-dawgs but thats the true meanin of A $LOB A$$ Dawg LOL G^-Easy Pimpin

BloodMasterz
fuck yall donuts n crabs
_________________
uptown blood till i die.


Ey Why You Talkin Bout Folk This And Boss That And G-Easy But You Say BloodMasterz And Fuck Yall Donuts And Crabs And In Ya Signature It Say Uptown Blood Till I Die??


lol I guess he didn't know how to quote so he just copy and pasted what Bloodmasterz said...

Post Reply
  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post