What's the newest set to hold significant weight in the Chi?

nmyownzone
foot soldier
Posts: 198
Joined: March 4th, 2011, 4:25 pm

Re: What's the newest set to hold significant weight in the Chi?

Post by nmyownzone » April 27th, 2015, 3:58 pm

abandoned kinda like yall after yo founder left yall after he chose his heroin addiction ova da guys :whaat:

User avatar
Greenghost2212
superior
Posts: 5885
Joined: January 25th, 2011, 9:09 pm

Re: What's the newest set to hold significant weight in the Chi?

Post by Greenghost2212 » April 27th, 2015, 4:05 pm

nmyownzone wrote:abandoned kinda like yall after yo founder left yall after he chose his heroin addiction ova da guys :whaat:


UMMMM THE NATION KICKED HIM OUT GOOF :lol: DAMN U PROVIN MY POINT U TALKIN LIKE A OT n*gga REAL TALK. TY CRAZY GOOFY :whaat:

User avatar
KevillCrazy
foot soldier
Posts: 165
Joined: August 25th, 2012, 3:06 am

Re: What's the newest set to hold significant weight in the Chi?

Post by KevillCrazy » April 27th, 2015, 11:27 pm

Ancient wrote:^Ok baby squad I c u Ku :tiphat: That's clean. I wouldn't say they new, but since 300,600,OTF, and Lamron business picked up :lol: New... sh*t.. BOCO by Damen, Slaughter Town 2 most Blood Stones 2 the unknowing.Them boys hell. @773. Ok Big G. Dro City. I remember when 66th was still Murder Town and Roc Creek was on the 2uece :tiphat: They still some bitches :2cents:

Bocco been around since the 90s Moe & we by Western..Damen ain't our hood

Ancient
boss
Posts: 2576
Joined: February 10th, 2012, 12:28 am

Re: What's the newest set to hold significant weight in the Chi?

Post by Ancient » April 28th, 2015, 4:32 am

What up Sunny? Yeah yall closer 2 Western. Mu fuckas on here don't b outside, so saying Damen wouldn't matter :lol: Aye.... n*ggas wasn't calling it BOC then doh was they? I said in old post, my Bro Pookie moved on Oakley and went 2 Anderson. We used 2 B all through that boy. The only n*ggas that had a name then was T Tights on Talman, Ghotti Boys from 59th, and the other Gangsters from Insane City. They had the viaduct 2 Wolcott I think. n*ggas on 66th was Outlaw. They was bricks 2, but had 3's, breeds, and a couple Stones and VLs :ohhh: :lol: :killself:

User avatar
KevillCrazy
foot soldier
Posts: 165
Joined: August 25th, 2012, 3:06 am

Re: What's the newest set to hold significant weight in the Chi?

Post by KevillCrazy » April 28th, 2015, 10:34 am

Ancient wrote:What up Sunny? Yeah yall closer 2 Western. Mu fuckas on here don't b outside, so saying Damen wouldn't matter :lol: Aye.... n*ggas wasn't calling it BOC then doh was they? I said in old post, my Bro Pookie moved on Oakley and went 2 Anderson. We used 2 B all through that boy. The only n*ggas that had a name then was T Tights on Talman, Ghotti Boys from 59th, and the other Gangsters from Insane City. They had the viaduct 2 Wolcott I think. n*ggas on 66th was Outlaw. They was bricks 2, but had 3's, breeds, and a couple Stones and VLs :ohhh: :lol: :killself:

Yea Moe it's always been Boco back in da da it was normally spelled with 2 Cs tho (Bocco) & yea da insanes got frm da viaduct to Damen they can't go past Damen

Pride
prospect
Posts: 89
Joined: August 26th, 2014, 4:59 pm

Re: What's the newest set to hold significant weight in the Chi?

Post by Pride » April 28th, 2015, 10:51 am

nmyownzone wrote:don't let dis goof smell mel push dis horse sh*t off on u as reality g smfh
lordmellimelmbauvln wrote::lol: THE BREEDS STILL IN THE SAME LAND THEY BEEN IN AND MORE AND MORE ROCKIN WIT THE BROS AND ON SOME GDK TYPE sh*t :shrug:

so u mean to tell me its been folks n breeds in lawndale forever? breeds a fairly new mob in comparison to da folks n lords so fym? foh clown ol lyin a$$ n*gga folks wuz always in garfield park too I guess...even tho we based outsouth. highly doubt land wuz vacant and unoccupied prior to folks migrating outwest g :2cents: :facepalm:
lordmellimelmbauvln wrote: BREEDS MORE AND MORE ROCKIN WIT THE BROS AND ON SOME GDK TYPE sh*t :shrug:
so u mean to tell me da folks dat much of a threat where yall hooks gotta tag team wit yall sworn enemy...da breeds? :facepalm: dey dun pushed yall sh*t back yall dun pushed dey sh*t back but yall putting all yall dead homies aside to go at "lil ol folks" by whom supposedly not a threat :whaat: foh b*tch!
lordmellimelmbauvln wrote:AND GDZ GOT LIKE 6 BLOCKS OUT WEST AND 2 GOT TOOK BY 4z. THE NEW HOMES BOUT TO BE SOLID 4/TVL LAND SOON TOO BDZ AINT EXEMPT.
FAIL :whaat:
ok...... :shrug: where da unknowns at tho? wut dey on? :ohhh: dats rite...dey on 21st n st Louis claiming "daniii mob" "daniii city" a n*gga dat wuz a bd who got changed by da travs in da early 2000s :wtf: one of dem young n*ggas got changed ova da weekend too :2cents: evidently breeds not....
lordmellimelmbauvln wrote: ROCKIN WIT THE BROS AND ON SOME GDK TYPE sh*t :shrug:
apparently n*ggas still on dey hook killa sh*t too :2cents: :shrug: rip danniiimob____

u may fool suma deez other n*ggas who ain't outwest but not me u b*tch a$$ fuk n*gga
So the Folks from Rockwell Gardens wasn't riding with the Lords back @ Crane Tech against the Breeds? Smh the BDs I knew personally atleast back then were III's Both Ways LLL's. You're speaking on these confused a$$ irrelevant, wreckless shorties' demo....You must be a young n*gga yourself jack? G get your money up and expand your mind, life exceeds them outwest blocks. 5's, 4's, 3's or G's it really doesn't matter, what does matter....is the tone of our skin in which we all have to survive and maintain out here in everyday. It don't matter if I throw up 3 fingers (Trayz) and my man throws up one more finger (4s) smh n*ggas been killing, robbing & finessing each other for decades and STILL don't have sh*t to show for it. Tedamob Danniiimob Muffmobb DaleGang.....etc No disrespect RIP THE GUYS but....f*ck all this sh*t! I miss my dead homies like the next n*gga. Mourn em but I damn sho ain't trying to join em. Just keeping it a buck 100. I'm trying to live....To each it's own though. :tiphat:

User avatar
Greenghost2212
superior
Posts: 5885
Joined: January 25th, 2011, 9:09 pm

Re: What's the newest set to hold significant weight in the Chi?

Post by Greenghost2212 » April 28th, 2015, 11:11 pm

Pride wrote:
nmyownzone wrote:don't let dis goof smell mel push dis horse sh*t off on u as reality g smfh
lordmellimelmbauvln wrote::lol: THE BREEDS STILL IN THE SAME LAND THEY BEEN IN AND MORE AND MORE ROCKIN WIT THE BROS AND ON SOME GDK TYPE sh*t :shrug:

so u mean to tell me its been folks n breeds in lawndale forever? breeds a fairly new mob in comparison to da folks n lords so fym? foh clown ol lyin a$$ n*gga folks wuz always in garfield park too I guess...even tho we based outsouth. highly doubt land wuz vacant and unoccupied prior to folks migrating outwest g :2cents: :facepalm:
lordmellimelmbauvln wrote: BREEDS MORE AND MORE ROCKIN WIT THE BROS AND ON SOME GDK TYPE sh*t :shrug:
so u mean to tell me da folks dat much of a threat where yall hooks gotta tag team wit yall sworn enemy...da breeds? :facepalm: dey dun pushed yall sh*t back yall dun pushed dey sh*t back but yall putting all yall dead homies aside to go at "lil ol folks" by whom supposedly not a threat :whaat: foh b*tch!
lordmellimelmbauvln wrote:AND GDZ GOT LIKE 6 BLOCKS OUT WEST AND 2 GOT TOOK BY 4z. THE NEW HOMES BOUT TO BE SOLID 4/TVL LAND SOON TOO BDZ AINT EXEMPT.
FAIL :whaat:
ok...... :shrug: where da unknowns at tho? wut dey on? :ohhh: dats rite...dey on 21st n st Louis claiming "daniii mob" "daniii city" a n*gga dat wuz a bd who got changed by da travs in da early 2000s :wtf: one of dem young n*ggas got changed ova da weekend too :2cents: evidently breeds not....
lordmellimelmbauvln wrote: ROCKIN WIT THE BROS AND ON SOME GDK TYPE sh*t :shrug:
apparently n*ggas still on dey hook killa sh*t too :2cents: :shrug: rip danniiimob____

u may fool suma deez other n*ggas who ain't outwest but not me u b*tch a$$ fuk n*gga
So the Folks from Rockwell Gardens wasn't riding with the Lords back @ Crane Tech against the Breeds? Smh the BDs I knew personally atleast back then were III's Both Ways LLL's. You're speaking on these confused a$$ irrelevant, wreckless shorties' demo....You must be a young n*gga yourself jack? G get your money up and expand your mind, life exceeds them outwest blocks. 5's, 4's, 3's or G's it really doesn't matter, what does matter....is the tone of our skin in which we all have to survive and maintain out here in everyday. It don't matter if I throw up 3 fingers (Trayz) and my man throws up one more finger (4s) smh n*ggas been killing, robbing & finessing each other for decades and STILL don't have sh*t to show for it. Tedamob Danniiimob Muffmobb DaleGang.....etc No disrespect RIP THE GUYS but....f*ck all this sh*t! I miss my dead homies like the next n*gga. Mourn em but I damn sho ain't trying to join em. Just keeping it a buck 100. I'm trying to live....To each it's own though. :tiphat:

CANT TELL n*ggas sh*t THOUGH PRIDE :smh:

User avatar
SF IS THE HOOD STUPID!!
underboss
Posts: 973
Joined: December 16th, 2009, 3:46 pm

Re: What's the newest set to hold significant weight in the Chi?

Post by SF IS THE HOOD STUPID!! » April 28th, 2015, 11:35 pm

That was prolly lords that killed buddy tho he was in the wrong place T nem be down on unknown nem sh*t to and 5th city most def ain't no Gd hood that danniii mob shorty got killed was in 5th city ion think he was a lord he might been :shrug: :rip2:

User avatar
SF IS THE HOOD STUPID!!
underboss
Posts: 973
Joined: December 16th, 2009, 3:46 pm

Re: What's the newest set to hold significant weight in the Chi?

Post by SF IS THE HOOD STUPID!! » April 28th, 2015, 11:41 pm

I ain't gon keep speaking on gds out west cause the folks on here don't like the truth just know it's gds by western that call they self travelers GDT :smh: :bored:

User avatar
Greenghost2212
superior
Posts: 5885
Joined: January 25th, 2011, 9:09 pm

Re: What's the newest set to hold significant weight in the Chi?

Post by Greenghost2212 » April 29th, 2015, 2:09 am

5 OF EM

Gangsta773
soldier
Posts: 210
Joined: August 11th, 2010, 5:51 am

Re: What's the newest set to hold significant weight in the Chi?

Post by Gangsta773 » April 29th, 2015, 10:18 am

SF IS THE HOOD STUPID!! wrote:I ain't gon keep speaking on gds out west cause the folks on here don't like the truth just know it's gds by western that call they self travelers GDT :smh: :bored:
It depends on the location and whose dominating. 075 Lords rep KTS throwing L's with the Folks. :2cents: Nobody exempt from it. No doubt there may be spots out west where the Folks have to fall in suit under some uncomfortable agreements with traditional opps because they're the minority. But just know the same thing vice versa going on out south.

GDT Outwest
Gangsta Lords Northpole
MCVL Northpole
Gangster Stones....NOT TALKING ABOUT THE OFFICIAL ORIGINAL BRANCH OF ABPSN EITHER

It's not just the GDs out west, sh*t been going on everywhere Lord. Oh, looks like every instances Folks kept the G, kept the G first too :shrug:

odlskkoolshorty
fresh meat
Posts: 1
Joined: May 18th, 2015, 4:16 pm

Re: What's the newest set to hold significant weight in the Chi?

Post by odlskkoolshorty » May 18th, 2015, 4:21 pm

Greasers712 wrote:
_brolic_ wrote:Royals got OT crackas in places like the South and Wisconsin cookin up meth all day, they was never going anywhere. Gaylords and Jousters though? I thought that was just some sh*t in Greaser'a imagination.

Can't speak on Jousters

But we've had outta state chapters since the 90s

Indiana GayLords are just as deep as the MS Royals if not deeper.

Then you got the Louisville KY GayLords that been making the Clark Co. News. They KY GLs got new stuff in the work in Cincinnati OH too!

Then Florida GLs have been there for a hot min

No imagination here. Just keppin it real

Them jousters is backk they recruiting lowkey from what i see all over mid west, they got shortys now, i know of a sixteen year old shorty that just got made, the planning on comeing backk, only a matter of time

User avatar
Pookie..
captain
Posts: 413
Joined: October 2nd, 2012, 4:58 pm

Re: What's the newest set to hold significant weight in the Chi?

Post by Pookie.. » May 20th, 2015, 2:31 pm

odlskkoolshorty wrote:
Greasers712 wrote:
_brolic_ wrote:Royals got OT crackas in places like the South and Wisconsin cookin up meth all day, they was never going anywhere. Gaylords and Jousters though? I thought that was just some sh*t in Greaser'a imagination.

Can't speak on Jousters

But we've had outta state chapters since the 90s

Indiana GayLords are just as deep as the MS Royals if not deeper.

Then you got the Louisville KY GayLords that been making the Clark Co. News. They KY GLs got new stuff in the work in Cincinnati OH too!

Then Florida GLs have been there for a hot min

No imagination here. Just keppin it real

Them jousters is backk they recruiting lowkey from what i see all over mid west, they got shortys now, i know of a sixteen year old shorty that just got made, the planning on comeing backk, only a matter of time
:lol: :whaat: :bored: :rip2:

User avatar
CryBabyAssNigga
superior
Posts: 4627
Joined: April 29th, 2015, 3:35 pm

Re: What's the newest set to hold significant weight in the Chi?

Post by CryBabyAssNigga » May 21st, 2015, 1:22 pm

Gangsta773 wrote:
SF IS THE HOOD STUPID!! wrote:I ain't gon keep speaking on gds out west cause the folks on here don't like the truth just know it's gds by western that call they self travelers GDT :smh: :bored:
It depends on the location and whose dominating. 075 Lords rep KTS throwing L's with the Folks. :2cents: Nobody exempt from it. No doubt there may be spots out west where the Folks have to fall in suit under some uncomfortable agreements with traditional opps because they're the minority. But just know the same thing vice versa going on out south.

GDT Outwest
Gangsta Lords Northpole
MCVL Northpole
Gangster Stones....NOT TALKING ABOUT THE OFFICIAL ORIGINAL BRANCH OF ABPSN EITHER

It's not just the GDs out west, sh*t been going on everywhere Lord. Oh, looks like every instances Folks kept the G, kept the G first too :shrug:
whats up with the GDz in Chicago that claim that Slob sh*t how come its not a Crip set out there its a bunch of Lil Wayne influenced sh*t tho :discust: thought the colors was Black and Blue I don't get why they wearing Slob colors :discust:

User avatar
_brolic_
superior
Posts: 3472
Joined: April 24th, 2014, 10:44 am

Re: What's the newest set to hold significant weight in the Chi?

Post by _brolic_ » May 23rd, 2015, 11:57 am

Image

f*ck a comeback, JousterK :shoot:

User avatar
Greenghost2212
superior
Posts: 5885
Joined: January 25th, 2011, 9:09 pm

Re: What's the newest set to hold significant weight in the Chi?

Post by Greenghost2212 » May 24th, 2015, 3:36 am

:cmon: :smh: :killself:

TayloRK Js
fresh meat
Posts: 2
Joined: June 2nd, 2015, 3:31 pm

Re: What's the newest set to hold significant weight in the Chi?

Post by TayloRK Js » June 2nd, 2015, 3:36 pm

lordmellimelmbauvln wrote:HE TALKIN REAL MOBS JOE NOT NO BLOCK FACTION. :whaat: BUT sh*t AINT REALLY NO NEW THAT CAME OUT LIKE THAT. BUT I SEE A LOT OF OLD MOBS COMING BACK I NEVER THOUGHT WOULD LIKE ROYALS GLZ EVEN TAYLOR JOUSTERS. :shrug:

Hell yeah Jousterks coming back. ATJN 20/10 JFFJ

TayloRK Js
fresh meat
Posts: 2
Joined: June 2nd, 2015, 3:31 pm

Re: What's the newest set to hold significant weight in the Chi?

Post by TayloRK Js » June 2nd, 2015, 3:36 pm

lordmellimelmbauvln wrote:HE TALKIN REAL MOBS JOE NOT NO BLOCK FACTION. :whaat: BUT sh*t AINT REALLY NO NEW THAT CAME OUT LIKE THAT. BUT I SEE A LOT OF OLD MOBS COMING BACK I NEVER THOUGHT WOULD LIKE ROYALS GLZ EVEN TAYLOR JOUSTERS. :shrug:

Hell yeah Jousterks coming back. ATJN 20/10 JFFJ

User avatar
Pookie..
captain
Posts: 413
Joined: October 2nd, 2012, 4:58 pm

Re: What's the newest set to hold significant weight in the Chi?

Post by Pookie.. » June 4th, 2015, 11:39 am

lordmellimelmbauvln wrote::cmon: :smh: :killself:
FAKE VICELORD U DEFENDIN DA JOUSTERS NOW :lol: BOY U LAME AS FUCKK DA LAMEST n*gga I EVER SEEN CLAIMIN HE A VICELORD DA FUCKK IZ WRONG WITCHU n*gga :whaat:

User avatar
_brolic_
superior
Posts: 3472
Joined: April 24th, 2014, 10:44 am

Re: What's the newest set to hold significant weight in the Chi?

Post by _brolic_ » June 5th, 2015, 3:04 pm

I'd kill a jouster with my bare hands if I ever met one

Post Reply