Queensbridge

Post Reply
Sekhem Heru
captain
Posts: 429
Joined: September 6th, 2011, 12:48 pm

Queensbridge

Post by Sekhem Heru » April 5th, 2012, 2:26 pm

whose here from qb?
how thorough is qb projects nowadays

User avatar
SwaGGMoney
superior
Posts: 3013
Joined: February 16th, 2012, 4:42 pm

Re: Queensbridge

Post by SwaGGMoney » April 5th, 2012, 2:29 pm

I use to chill over there alot....I don't go there often but the last time I was there, it was cripped out

Sekhem Heru
captain
Posts: 429
Joined: September 6th, 2011, 12:48 pm

Re: Queensbridge

Post by Sekhem Heru » April 5th, 2012, 2:32 pm

what is this sh*t ive heard about some cat from out west setting up shop there

User avatar
SwaGGMoney
superior
Posts: 3013
Joined: February 16th, 2012, 4:42 pm

Re: Queensbridge

Post by SwaGGMoney » April 5th, 2012, 2:45 pm

Idk about that I only f*cks with a few mainly my son S***** but he knocked...but if he crip then its gotta be true cause QB is cripped out now.

User avatar
big m
underboss
Posts: 1229
Joined: December 8th, 2010, 7:27 pm

Re: Queensbridge

Post by big m » April 5th, 2012, 3:00 pm

from farrock not qb but i used 2 b over there used 2 keep it right but they done fell off hard now

User avatar
SwaGGMoney
superior
Posts: 3013
Joined: February 16th, 2012, 4:42 pm

Re: Queensbridge

Post by SwaGGMoney » April 5th, 2012, 3:17 pm

QB is still live, but not like they use to be though.

User avatar
BLuEFLaGSWaG
underboss
Posts: 1032
Joined: March 3rd, 2011, 5:03 pm

Re: Queensbridge

Post by BLuEFLaGSWaG » April 5th, 2012, 8:16 pm

put it like this no matter if u in north towers or south towers your outta town a$$ will be shook :lol: n*ggas will chase u down the block to ravenswood pjz and q.b used to be flamed out last i herd it still was

User avatar
NYCtoCaliLoc
superior
Posts: 3770
Joined: February 9th, 2012, 12:47 pm

Re: Queensbridge

Post by NYCtoCaliLoc » April 5th, 2012, 8:38 pm

IM FROM FAR ROCC BUT I FUCC WITH SOUTHSIDE, QB, ROSEDALE, ROCHDALE AND A FEW OTHER PARTS. BLUE MAGIC LOC WHO CAME HOME LAST WEEK GOT QB CRIPPED OUT. HIM AND SOME CRIP n*ggas FUCCING WITH SOMETHING CALLED "BHM." I KNOW MY DROPS IN QB FUCC WITH A n*gga NAMED YOUNG VITO, NEVER MET DUDE SO I CAN'T SPEAK ON HIM PERSONALY BUT FROM WHAT IM TOLD HE ALL FOR THE COME UP

User avatar
Gasol
foot soldier
Posts: 150
Joined: January 23rd, 2012, 10:12 am

Re: Queensbridge

Post by Gasol » April 5th, 2012, 8:51 pm

BHM = Been Had Money

queensbridge aint as hard as it was in the 80/90s since they put cameras on the hill and all undercovers infiltrated qb

User avatar
NYCtoCaliLoc
superior
Posts: 3770
Joined: February 9th, 2012, 12:47 pm

Re: Queensbridge

Post by NYCtoCaliLoc » April 5th, 2012, 8:57 pm

OH OKILLA @ THE BHM COMMENT. DIDN'T KNOW WHAT IT STOOD FOR, NEVER ASKED. IM ASSUMING THE MAJORITY ARE CRIP CAUSE I KNOW ABOUT 5 n*ggas CLAIMING IT AND ALL ARE LOCS

User avatar
Gasol
foot soldier
Posts: 150
Joined: January 23rd, 2012, 10:12 am

Re: Queensbridge

Post by Gasol » April 5th, 2012, 9:05 pm

mike delorean from bars n hooks whos blood affiliated reps BHM too, they more like some kinda rap crew or record label

[youtube-embed]<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/AxNFvCe6nUA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/youtube-embed]
[youtube-embed]<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/9QiLCxBmF3o" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/youtube-embed]
[youtube-embed]<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/hfvb76AhHyI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/youtube-embed]

User avatar
NYCtoCaliLoc
superior
Posts: 3770
Joined: February 9th, 2012, 12:47 pm

Re: Queensbridge

Post by NYCtoCaliLoc » April 5th, 2012, 9:11 pm

THE LAST VIDEO IS THE ONLY ONE I WATCHED AND A LOT OF THEM I KNOW PERSONALLY. HIS MUSIC SUCCS BUT THE n*ggas I KNOW IN HIS VIDEO ARE SHOOTERS SO IM PRETTY SURE HE'S LIVING THE LIFE HE'S SPEAKING ON ALTHOUGH HE LOOKS LIKE A FRAIL ARAB

User avatar
BLuEFLaGSWaG
underboss
Posts: 1032
Joined: March 3rd, 2011, 5:03 pm

Re: Queensbridge

Post by BLuEFLaGSWaG » April 5th, 2012, 10:45 pm

Gasol wrote:BHM = Been Had Money

queensbridge aint as hard as it was in the 80/90s since they put cameras on the hill and all undercovers infiltrated qb
:2cents: when they took down the dream team back in the days that sh*t was all flamed up everywhere alot of n*ggas probably too young to rember that sh*t

User avatar
SwaGGMoney
superior
Posts: 3013
Joined: February 16th, 2012, 4:42 pm

Re: Queensbridge

Post by SwaGGMoney » April 5th, 2012, 11:30 pm

I remember I had a couple of bitches in Ravenwood, but I ain't gonna front back in the day QB was live. I remember we use to walk down to LIC highschool right by the pizza and n*ggas use to scrap over there. The store owner was cool too so he lets n*ggas scrap in the parking lot. But like I said there's alot of crip n*ggas in QB...idk how that happen cause there was mad bloods in qb but now it's the other way around.

User avatar
BigCity
associate
Posts: 116
Joined: January 28th, 2012, 4:43 pm

Re: Queensbridge

Post by BigCity » April 6th, 2012, 10:55 pm

QB was up there with rockaway, and southside, at times even worse (by at times I mean years at a time).
Super thorough hood back then. Remember people getting cut on the regular, stabbed, shot up.
Ask anyone who's been around for that era and they'll tell you that QB produced some of the most thorough
n*ggas in NYC. The whole Astoria and L.I.C was not safe during a certain era, you had all them QB n*ggas
travelling around wilding out all over the surrounding parts. Say in 2012 Astoria and most of L.I.C is like a 3 in being dangerous these days, QB alone is now like a 5. Used to be a solid 10 and the rest of the surrounding
areas a 6.

As for rap, you already know that they produced some of the dopest rappers and MC's of all time. All in all
QB will always be known as one of the most thorough hoods in history all around in the whole NYC and U.S.
n*ggas wanted to say that QB started rap although it was actually started in the BX.

Yeah, it'll never be like it was before that sh*t is dead and gone. :rip:

SOUTH SIDE SWERV
oog
Posts: 19439
Joined: December 21st, 2007, 11:46 pm

Re: Queensbridge

Post by SOUTH SIDE SWERV » April 8th, 2012, 6:58 pm

ALL I WANNA KNOW IS WHY THE f*ck IS THAT sh*t SO DAYUM BIG!!!... :wtf:

THAT sh*t IS THE BIGGEST HOUSING PROJECT DEVELOPMENT IN NORTH AMERICA!!!...WHEN IT WAS BUILT WAS NYC REALLY IN NEED OF 96 BUILDINGS?...I SWEAR THAT sh*t SHOULD HAVE IT'S OWN ZIP-CODE

User avatar
Gasol
foot soldier
Posts: 150
Joined: January 23rd, 2012, 10:12 am

Re: Queensbridge

Post by Gasol » April 8th, 2012, 8:00 pm

like most of nyc housing projects, they were originally built for european immigrants and working class americans comin from all over the country, but in the middle of the century the city decided to take them away and make them move to other housing projects, cuz they wanted to make qb a place for really low income people to live in (mosty black people from the south and latinos from caribe), and thats when qb turned ghetto and dangerous, and things got worse with the crack epidemy in the late 70s

User avatar
2DoP3
fresh meat
Posts: 8
Joined: April 9th, 2012, 1:28 pm

Re: Queensbridge

Post by 2DoP3 » April 9th, 2012, 1:50 pm

Sekhem Heru wrote:whose here from qb?
how thorough is qb projects nowadays

QUEENSBRIDGE AINT sh*t NO MORE THEY GOTSUM NGIGAS HERE AND THERE BUT BESIDES THAT I CAN GO THERE ROCKIN MY ICE LIKE NOTHIN NO HEAT OR NOT EVNE ALIL SHICE AND FLAUNT MY sh*t ALL DAY n*ggas WONT DO sh*t BUT BE4 THEM n*ggas HAD LIC ON LOCK WHEN BLOODS RAN sh*t NOW ITS ALL C-KRAB LOBSTER a$$ n*ggas....THEY LOBSTERS CUZ THEY GET SHOOK WHEN IM BOUT TO COOK EM... :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:

User avatar
FreshBoyRico
soldier
Posts: 215
Joined: July 19th, 2013, 7:20 am

Re: Queensbridge

Post by FreshBoyRico » July 11th, 2017, 9:26 pm

:naswin:

Post Reply