Fuck typin, who wanna rap battle?

Post Reply
HTIC
prince
Posts: 8629
Joined: August 23rd, 2011, 11:49 am
Region: Nationwide
Affiliation: Deez

Fuck typin, who wanna rap battle?

Unread post by HTIC » November 20th, 2012, 11:34 pm

song for song? might as well put all this back and forth towards somethin productive for everybody :shrug:

imblack
boss
Posts: 2151
Joined: December 28th, 2011, 2:58 pm
Region: Midwest
Affiliation: $$$$$$$$$$$$$$
Location: somewhere

Unread post by imblack » November 20th, 2012, 11:34 pm

challenge accepted

HTIC
prince
Posts: 8629
Joined: August 23rd, 2011, 11:49 am
Region: Nationwide
Affiliation: Deez

Unread post by HTIC » November 20th, 2012, 11:35 pm

:tiphat:

open for anybody. first one done post your song to set the tone. no rules, anything goes except snitchin on yaself & anybody else

imblack
boss
Posts: 2151
Joined: December 28th, 2011, 2:58 pm
Region: Midwest
Affiliation: $$$$$$$$$$$$$$
Location: somewhere

Unread post by imblack » November 20th, 2012, 11:38 pm

lol im not doin no dam hoodup song i wasnt serious :lmao: i dont even rap

HTIC
prince
Posts: 8629
Joined: August 23rd, 2011, 11:49 am
Region: Nationwide
Affiliation: Deez

Unread post by HTIC » November 20th, 2012, 11:39 pm

:shrug: scared ass niga

imblack
boss
Posts: 2151
Joined: December 28th, 2011, 2:58 pm
Region: Midwest
Affiliation: $$$$$$$$$$$$$$
Location: somewhere

Unread post by imblack » November 20th, 2012, 11:41 pm

Uptown Boy wrote::shrug: scared ass niga
scared cuz i wont rap for sum niggas online :lmao: :lmao: jo, how much a lame are you? honostly? i wish i would tell the guys to "diss some online niggas" :lmao: :lmao:

D-ii OR D-ii-E
king
Posts: 9354
Joined: May 13th, 2007, 3:36 am
Region: North East
Affiliation: QUEENIN

Unread post by D-ii OR D-ii-E » November 20th, 2012, 11:42 pm

IF I TAKE U UP ON DAT OFFER... IMMA BODY U... YA WIFE... AND GUADALUPE

imblack
boss
Posts: 2151
Joined: December 28th, 2011, 2:58 pm
Region: Midwest
Affiliation: $$$$$$$$$$$$$$
Location: somewhere

Unread post by imblack » November 20th, 2012, 11:43 pm

D-ii OR D-ii-E wrote:IF I TAKE U UP ON DAT OFFER... IMMA BODY U... YA WIFE... AND GUADALUPE
lets make sum bets tho

HTIC
prince
Posts: 8629
Joined: August 23rd, 2011, 11:49 am
Region: Nationwide
Affiliation: Deez

Unread post by HTIC » November 20th, 2012, 11:43 pm

chciago niggas on youtube is what gave me the idea


all chicago niggas is "everybody keela neega" on youtube, so i challenged yall :shrug:

HTIC
prince
Posts: 8629
Joined: August 23rd, 2011, 11:49 am
Region: Nationwide
Affiliation: Deez

Unread post by HTIC » November 20th, 2012, 11:44 pm

D-ii OR D-ii-E wrote:IF I TAKE U UP ON DAT OFFER... IMMA BODY U... YA WIFE... AND GUADALUPE
im wit it nigga :shrug:

imblack
boss
Posts: 2151
Joined: December 28th, 2011, 2:58 pm
Region: Midwest
Affiliation: $$$$$$$$$$$$$$
Location: somewhere

Unread post by imblack » November 20th, 2012, 11:44 pm

Uptown Boy wrote:chciago niggas on youtube is what gave me the idea


all chicago niggas is "everybody keela neega" on youtube, so i challenged yall :shrug:
thats the lamest idea i ever heard jo...you classic, real talk :lmao:

HTIC
prince
Posts: 8629
Joined: August 23rd, 2011, 11:49 am
Region: Nationwide
Affiliation: Deez

Unread post by HTIC » November 20th, 2012, 11:46 pm

the internet is full of text battles and my idea lame for steppin it up to audio? thinkin like that is why u niggas still stuck in the crack era out there :2cents:

User avatar
dueceduece187
boss
Posts: 2650
Joined: November 5th, 2011, 3:11 pm
Region: Midwest
Affiliation: Motor City

Unread post by dueceduece187 » November 20th, 2012, 11:48 pm

FUCK THE FREE WORLD

imblack
boss
Posts: 2151
Joined: December 28th, 2011, 2:58 pm
Region: Midwest
Affiliation: $$$$$$$$$$$$$$
Location: somewhere

Unread post by imblack » November 20th, 2012, 11:48 pm

Uptown Boy wrote:the internet is full of text battles and my idea lame for steppin it up to audio? thinkin like that is why u niggas still stuck in the crack era out there :2cents:
ill text battel you :lmao: tmo tho im finna go out bruh better write a hot 32.

User avatar
dueceduece187
boss
Posts: 2650
Joined: November 5th, 2011, 3:11 pm
Region: Midwest
Affiliation: Motor City

Unread post by dueceduece187 » November 20th, 2012, 11:55 pm

Now everybody from the 313
Put your muthafuckin' hands up and follow me
Everybody from the 313, put your muthafuckin' hands up
Look Look

Now while he stands tough
Notice that this man did not have his hands up
This Free World got you gassed up
Now who's afraid of the Big Bad Wolf
1, 2, 3 and to the 4
1 Pac, 2 Pac, 3 Pac, 4
4 Pac, 3 Pac, 2 Pac, 1
You're Pac, he's Pac, no Pac, none
This guy ain't no muthafuckin MC
I know everything he's bout to say against me
I am white, I am a fuckin' bum
I do live in a trailer with my mom
My boy Future is an Uncle Tom
I do got a dumb friend named Cheddar Bob
Who shoots himself in the leg with his own gun
I did get jumped by all six of you chumps
And Wink did fuck my girl
I'm still standin' here screamin', "fuck the Free World"
Don't ever try to judge me dude
You don't know what the fuck I've been through
But I know something about you
You went to Cranbrook, that's a private school
What's the matter Doc, you embarrassed
This guy's a gangsta, his real name's Clarence
And Clarence lives at home with both parents
And Clarence parents have a real good marriage
This guy doesn't wanna battle he shook
Cause ain't no such thing as half-way crooks
He's scared to death, he's scared to look in his fuckin' yearbook
Fuck Cranbrook


Fuck the beat, I go acapella
Fuck a uptown, fuck a new york, fuck a latin king, fuck everybody
Fuck y'all if you doubt me
I'm a piece of fuckin' trash, I'll say it proudly
And fuck this battle, I don't wanna win
I'm outtie
Here, tell these people something they dont know about me

Killaseason
lieutenant
Posts: 356
Joined: October 21st, 2012, 3:57 pm
Region: North East
Affiliation: Neutral
Location: Buffalo NY to ATL

Unread post by Killaseason » November 20th, 2012, 11:59 pm

that nigga em snapped on that verse tho, no lie.

User avatar
dueceduece187
boss
Posts: 2650
Joined: November 5th, 2011, 3:11 pm
Region: Midwest
Affiliation: Motor City

Unread post by dueceduece187 » November 21st, 2012, 12:02 am

uptown scared to do time, scared to sit in a cell, callin his momma on the phone like "im sick of the jail, im livin in hell, man im about to shit on myself, fuck it mom im givin up im about to snitch and tell"

Lemoyne-Dinero
corporal
Posts: 251
Joined: October 28th, 2012, 12:22 am
Region: Midwest
Affiliation: shortyworst
Location: #1700.. Die O.T.A.

Unread post by Lemoyne-Dinero » November 21st, 2012, 12:02 am

ill battle u when u cum to the land

ima Math Hoffa yo ass doe :lol:
Last edited by Lemoyne-Dinero on November 21st, 2012, 12:03 am, edited 1 time in total.

D-ii OR D-ii-E
king
Posts: 9354
Joined: May 13th, 2007, 3:36 am
Region: North East
Affiliation: QUEENIN

Unread post by D-ii OR D-ii-E » November 21st, 2012, 12:02 am

LMAO

I GOT ONE...
AYO TRAFFIC, TRAFFIC
LOOKIN FOR MY CHAPSTICK
FEELIN KINDA CAR SICK
THERES A FORD MAVERICK

DATS A MILLION DOLLAR RAP RIGHT THERE

A.M.C
associate
Posts: 127
Joined: October 28th, 2012, 11:35 am
Region: Midwest
Affiliation: Neutral

Unread post by A.M.C » November 21st, 2012, 12:04 am

I'm down wat the deal

D-ii OR D-ii-E
king
Posts: 9354
Joined: May 13th, 2007, 3:36 am
Region: North East
Affiliation: QUEENIN

Unread post by D-ii OR D-ii-E » November 21st, 2012, 12:20 am

IMMA REALLY DROP AN AUDIO TOMORROW ON DIS FUCKTOWN BOY

HTIC
prince
Posts: 8629
Joined: August 23rd, 2011, 11:49 am
Region: Nationwide
Affiliation: Deez

Unread post by HTIC » November 21st, 2012, 12:21 am

we'll see :shrug:

Ancient
boss
Posts: 2576
Joined: February 10th, 2012, 12:28 am
Region: Midwest
Affiliation: Neutral

Unread post by Ancient » November 21st, 2012, 10:04 am

You niggas is bitchez, riding broom sticks like witches, everybody snitches! He say he from Uptown but that nigga bus down Take a walk through Chi-Ill, bet that he get killed. Get a hole put in his Crown from from the lemon squeeze, the only thing he achieved was getting drop like degrees! Online lamer, its clear as crystal he aint a King nigga thats a no brainer! :lmao: Stepping on the turf Ill get you fanned like wind mills. In other words challenge accepted! No fruiting!

D-ii OR D-ii-E
king
Posts: 9354
Joined: May 13th, 2007, 3:36 am
Region: North East
Affiliation: QUEENIN

Unread post by D-ii OR D-ii-E » November 21st, 2012, 11:18 am

IMMA STILL DO AN AUDIO IN A FEW HOURS WHEN I RUN TO THE STU... BET U DONT RESPOND LIKE TAY BUNDLES

I am not a alt
fresh meat
Posts: 10
Joined: November 21st, 2012, 3:17 pm
Region: South
Affiliation: Neutral

Unread post by I am not a alt » November 21st, 2012, 3:18 pm

ok ok ok ok Im goin in!!
nintendo I got ya! hoodup I got ya!
this for all them niggas that get stuffed in they lockers!!
bully ass niggas!! I hate yall niggas!!
fuck around and tell my mama on yall niggas!!!
I fuck yo bitch to!
na im playin im still a virgin my nigga!!
But I still get a bad bitch and we watch a movie together my nigga!!
so fuck you bite a cunt my nigga!!
il beat yo ass btich
t-_-t
yall aint ready

I am not a alt
fresh meat
Posts: 10
Joined: November 21st, 2012, 3:17 pm
Region: South
Affiliation: Neutral

Unread post by I am not a alt » November 21st, 2012, 3:20 pm

[quote="Ancient"]You niggas is bitchez, riding broom sticks like witches, everybody snitches! He say he from Uptown but that nigga bus down Take a walk through Chi-Ill, bet that he get killed. Get a hole put in his Crown from from the lemon squeeze, the only thing he achieved was getting drop like degrees! Online lamer, its clear as crystal he aint a King nigga thats a no brainer! :lmao: Stepping on the turf Ill get you fanned like wind mills. In other words challenge accepted! No fruiting![/quote]


sit yo ass down!! I killed you!!!

Post Reply
  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post