FOR ALL MY GD n*ggas? WAS IT VICE LORDS OR BRIMS THAT RAPED QUEEN SHEEBA?

User avatar
Cocaine
captain
Posts: 495
Joined: February 12th, 2017, 8:08 am

Re: FOR ALL MY GD n*ggas? WAS IT VICE LORDS OR BRIMS THAT RAPED QUEEN SHEEBA?

Post by Cocaine » February 16th, 2017, 11:30 pm

1,000,000 wrote:I'll fight any n*gga who believes in that sh*t
Where I'm at gang banging isn't even a factor.. I met them IGD's in the south.. I could care less I've always been about money.

User avatar
1Million
oog
Posts: 15612
Joined: September 1st, 2012, 9:42 pm

Re: FOR ALL MY GD n*ggas? WAS IT VICE LORDS OR BRIMS THAT RAPED QUEEN SHEEBA?

Post by 1Million » February 16th, 2017, 11:33 pm

The fact that anyone ever ran around believing that sh*t at any point is enough for me to catch an assault charge, talking about people raping queens and sh*t.

User avatar
Cocaine
captain
Posts: 495
Joined: February 12th, 2017, 8:08 am

Re: FOR ALL MY GD n*ggas? WAS IT VICE LORDS OR BRIMS THAT RAPED QUEEN SHEEBA?

Post by Cocaine » February 16th, 2017, 11:39 pm

How many layers are on a dragon's back? 666 :lmao: :lmao: :lmao:

JuwanHampton45
underboss
Posts: 1286
Joined: March 15th, 2016, 6:01 pm

Re: FOR ALL MY GD n*ggas? WAS IT VICE LORDS OR BRIMS THAT RAPED QUEEN SHEEBA?

Post by JuwanHampton45 » February 16th, 2017, 11:45 pm

TM_SAVAGE wrote:
JuwanHampton45 wrote:every n*gga no da lit aint no nursery rhyme sh*t either. its just a long list of who is who and what happened those are facts i bet u N*ggaz dont knmow how many chaptors there is 2 our lit so why N*ggaz tawkinm sh*t mane if u dont got da original prison notes from ur superiors den u not no real G
i got pictures of GD lit on my cellphone cause back when i was in memphis i straight robbed a GD for his lit.. i'll upload em if i can find em

im pretty sure dat shyt is fake. u not gonna find no lit on paper. . . . .not unless u a ol;d head ndat sh*t b vaulted n circulated round da otha old heads mainly to keep track of da yung N*ggaz who next in line. dats how i no these hoodup N*ggaz garbage cuz dey iz board of directors yunga den me in da main body but dey not known cuz every1 who legit on growth develop mob sh*t is makin paper expand and handin Violations to all da false flaggers
but if we n da saMe city den ask about me cuz ppl no who i iz proplly sum both yo opps and yo favorite strippaz heard bout me

u see a 19 year old in big ignant azz rims on a new foreign bumpin sum heavy trap shyt mane all street music den u no datz me

User avatar
1Million
oog
Posts: 15612
Joined: September 1st, 2012, 9:42 pm

Re: FOR ALL MY GD n*ggas? WAS IT VICE LORDS OR BRIMS THAT RAPED QUEEN SHEEBA?

Post by 1Million » February 16th, 2017, 11:57 pm

JuwanHampton45 wrote:
TM_SAVAGE wrote:
JuwanHampton45 wrote:every n*gga no da lit aint no nursery rhyme sh*t either. its just a long list of who is who and what happened those are facts i bet u N*ggaz dont knmow how many chaptors there is 2 our lit so why N*ggaz tawkinm sh*t mane if u dont got da original prison notes from ur superiors den u not no real G
i got pictures of GD lit on my cellphone cause back when i was in memphis i straight robbed a GD for his lit.. i'll upload em if i can find em

im pretty sure dat shyt is fake. u not gonna find no lit on paper. . . . .not unless u a ol;d head ndat sh*t b vaulted n circulated round da otha old heads mainly to keep track of da yung N*ggaz who next in line. dats how i no these hoodup N*ggaz garbage cuz dey iz board of directors yunga den me in da main body but dey not known cuz every1 who legit on growth develop mob sh*t is makin paper expand and handin Violations to all da false flaggers
but if we n da saMe city den ask about me cuz ppl no who i iz proplly sum both yo opps and yo favorite strippaz heard bout me

u see a 19 year old in big ignant azz rims on a new foreign bumpin sum heavy trap shyt mane all street music den u no datz me
I want to fight you so bad.

User avatar
HarlemWorldATL
oog
Posts: 19596
Joined: May 14th, 2010, 1:40 am

Re: FOR ALL MY GD n*ggas? WAS IT VICE LORDS OR BRIMS THAT RAPED QUEEN SHEEBA?

Post by HarlemWorldATL » February 17th, 2017, 12:18 am

1,000,000 wrote:The fact that anyone ever ran around believing that sh*t at any point is enough for me to catch an assault charge, talking about people raping queens and sh*t.

Hell yea we believed in that

If I was to ask u back in 2000 what's behind the clouds or why did cuz beat up the retarded boy, and you didn't know the answer,then that's a violation and u would get slapped/dp'd :lol:

User avatar
1Million
oog
Posts: 15612
Joined: September 1st, 2012, 9:42 pm

Re: FOR ALL MY GD n*ggas? WAS IT VICE LORDS OR BRIMS THAT RAPED QUEEN SHEEBA?

Post by 1Million » February 17th, 2017, 12:24 am

UHateOhnosmh wrote:
1,000,000 wrote:The fact that anyone ever ran around believing that sh*t at any point is enough for me to catch an assault charge, talking about people raping queens and sh*t.

Hell yea we believed in that

If I was to ask u back in 2000 what's behind the clouds or why did cuz beat up the retarded boy, and you didn't know the answer,then that's a violation and u would get slapped/dp'd :lol:
:huhwhat: but is it secret code sh*t or was people really out here beating up retards? Is queen Sheba the one out the bible? Did this person really exist? Or is it just some b*tch y'all came up with?

Did she really get raped or is that just a story y'all sit around and tell

User avatar
1Million
oog
Posts: 15612
Joined: September 1st, 2012, 9:42 pm

Re: FOR ALL MY GD n*ggas? WAS IT VICE LORDS OR BRIMS THAT RAPED QUEEN SHEEBA?

Post by 1Million » February 17th, 2017, 12:25 am

Basically I'm asking if this is like some actual religious sh*t, the same way people believe Jesus died for their sins, y'all believe in these stories

JuwanHampton45
underboss
Posts: 1286
Joined: March 15th, 2016, 6:01 pm

Re: FOR ALL MY GD n*ggas? WAS IT VICE LORDS OR BRIMS THAT RAPED QUEEN SHEEBA?

Post by JuwanHampton45 » February 17th, 2017, 12:28 am

1,000,000 wrote:
JuwanHampton45 wrote:
TM_SAVAGE wrote:
JuwanHampton45 wrote:every n*gga no da lit aint no nursery rhyme sh*t either. its just a long list of who is who and what happened those are facts i bet u N*ggaz dont knmow how many chaptors there is 2 our lit so why N*ggaz tawkinm sh*t mane if u dont got da original prison notes from ur superiors den u not no real G
i got pictures of GD lit on my cellphone cause back when i was in memphis i straight robbed a GD for his lit.. i'll upload em if i can find em

im pretty sure dat shyt is fake. u not gonna find no lit on paper. . . . .not unless u a ol;d head ndat sh*t b vaulted n circulated round da otha old heads mainly to keep track of da yung N*ggaz who next in line. dats how i no these hoodup N*ggaz garbage cuz dey iz board of directors yunga den me in da main body but dey not known cuz every1 who legit on growth develop mob sh*t is makin paper expand and handin Violations to all da false flaggers
but if we n da saMe city den ask about me cuz ppl no who i iz proplly sum both yo opps and yo favorite strippaz heard bout me

u see a 19 year old in big ignant azz rims on a new foreign bumpin sum heavy trap shyt mane all street music den u no datz me
I want to fight you so bad.

da fukk u wanna fight me so bad 4 u b*tch a$$ niggaLOL ill fight ur mama wit dis d*ck f*ck outta here lil boy dis grown man bizz

Naretev
underboss
Posts: 914
Joined: June 5th, 2016, 5:35 pm

Re: FOR ALL MY GD n*ggas? WAS IT VICE LORDS OR BRIMS THAT RAPED QUEEN SHEEBA?

Post by Naretev » February 17th, 2017, 1:05 am

UHateOhnosmh wrote:
1,000,000 wrote:The fact that anyone ever ran around believing that sh*t at any point is enough for me to catch an assault charge, talking about people raping queens and sh*t.

Hell yea we believed in that

If I was to ask u back in 2000 what's behind the clouds or why did cuz beat up the retarded boy, and you didn't know the answer,then that's a violation and u would get slapped/dp'd :lol:
Facts 100s if not thousands of niggys knew what was under they pillow in closet in backyard etc. And some parts of the country kept adding to the myth not like "bloods" ain't have they questionable sh*t I heard some atomic dog sounding sh*t b4 "bow wow yippee yo Yaya they might have been the original burgameal gang tbh (all fake lit)

Naretev
underboss
Posts: 914
Joined: June 5th, 2016, 5:35 pm

Re: FOR ALL MY GD n*ggas? WAS IT VICE LORDS OR BRIMS THAT RAPED QUEEN SHEEBA?

Post by Naretev » February 17th, 2017, 1:07 am

JuwanHampton45 wrote:
TM_SAVAGE wrote:
JuwanHampton45 wrote:every n*gga no da lit aint no nursery rhyme sh*t either. its just a long list of who is who and what happened those are facts i bet u N*ggaz dont knmow how many chaptors there is 2 our lit so why N*ggaz tawkinm sh*t mane if u dont got da original prison notes from ur superiors den u not no real G
i got pictures of GD lit on my cellphone cause back when i was in memphis i straight robbed a GD for his lit.. i'll upload em if i can find em

im pretty sure dat shyt is fake. u not gonna find no lit on paper. . . . .not unless u a ol;d head ndat sh*t b vaulted n circulated round da otha old heads mainly to keep track of da yung N*ggaz who next in line. dats how i no these hoodup N*ggaz garbage cuz dey iz board of directors yunga den me in da main body but dey not known cuz every1 who legit on growth develop mob sh*t is makin paper expand and handin Violations to all da false flaggers
but if we n da saMe city den ask about me cuz ppl no who i iz proplly sum both yo opps and yo favorite strippaz heard bout me

u see a 19 year old in big ignant azz rims on a new foreign bumpin sum heavy trap shyt mane all street music den u no datz me
pretty much he who claims .......
Ol fake azz niggy really not on a mofuggin thing

User avatar
1Million
oog
Posts: 15612
Joined: September 1st, 2012, 9:42 pm

Re: FOR ALL MY GD n*ggas? WAS IT VICE LORDS OR BRIMS THAT RAPED QUEEN SHEEBA?

Post by 1Million » February 17th, 2017, 1:13 am

Naretev wrote:
UHateOhnosmh wrote:
1,000,000 wrote:The fact that anyone ever ran around believing that sh*t at any point is enough for me to catch an assault charge, talking about people raping queens and sh*t.

Hell yea we believed in that

If I was to ask u back in 2000 what's behind the clouds or why did cuz beat up the retarded boy, and you didn't know the answer,then that's a violation and u would get slapped/dp'd :lol:
Facts 100s if not thousands of niggys knew what was under they pillow in closet in backyard etc. And some parts of the country kept adding to the myth not like "bloods" ain't have they questionable sh*t I heard some atomic dog sounding sh*t b4 "bow wow yippee yo Yaya they might have been the original burgameal gang tbh (all fake lit)
Do they really keep sh*t under their pillows and closets and all that?

JuwanHampton45
underboss
Posts: 1286
Joined: March 15th, 2016, 6:01 pm

Re: FOR ALL MY GD n*ggas? WAS IT VICE LORDS OR BRIMS THAT RAPED QUEEN SHEEBA?

Post by JuwanHampton45 » February 17th, 2017, 1:20 am

narrativ a ol black earthworm a$$ n*gga lookin like dem trenches he dug himself in


10000 or w.e. like n*gga if u a real gangbanger df u worried about otha N*ggaz 4?


da only real religion all N*ggaz have is money bcause nobody doin no nat turner kill da cacs typa sh*t, N*ggaz worried bout sum send off lit but when da realest gangsta juwan mufuckin hampton speaks on dis sh*t u N*ggaz fu closin ur ears n skippin posts


u N*ggaz wanna see what gangstas do? post yall house address n we can take it all da t-d up on da gangsta sh*t fr fr :lmao: :lmao: :shoot: :shoot:

Lowkey-Hatin
prince
Posts: 6223
Joined: October 7th, 2015, 4:38 pm

Re: FOR ALL MY GD n*ggas? WAS IT VICE LORDS OR BRIMS THAT RAPED QUEEN SHEEBA?

Post by Lowkey-Hatin » February 17th, 2017, 1:20 am

1,000,000 wrote:
Naretev wrote:
UHateOhnosmh wrote:
1,000,000 wrote:The fact that anyone ever ran around believing that sh*t at any point is enough for me to catch an assault charge, talking about people raping queens and sh*t.

Hell yea we believed in that

If I was to ask u back in 2000 what's behind the clouds or why did cuz beat up the retarded boy, and you didn't know the answer,then that's a violation and u would get slapped/dp'd :lol:
Facts 100s if not thousands of niggys knew what was under they pillow in closet in backyard etc. And some parts of the country kept adding to the myth not like "bloods" ain't have they questionable sh*t I heard some atomic dog sounding sh*t b4 "bow wow yippee yo Yaya they might have been the original burgameal gang tbh (all fake lit)
Do they really keep sh*t under their pillows and closets and all that?
no n*gga, just some bullshit they make up :whaat:

User avatar
HarlemWorldATL
oog
Posts: 19596
Joined: May 14th, 2010, 1:40 am

Re: FOR ALL MY GD n*ggas? WAS IT VICE LORDS OR BRIMS THAT RAPED QUEEN SHEEBA?

Post by HarlemWorldATL » February 17th, 2017, 1:25 am

1,000,000 wrote:
UHateOhnosmh wrote:
1,000,000 wrote:The fact that anyone ever ran around believing that sh*t at any point is enough for me to catch an assault charge, talking about people raping queens and sh*t.

Hell yea we believed in that

If I was to ask u back in 2000 what's behind the clouds or why did cuz beat up the retarded boy, and you didn't know the answer,then that's a violation and u would get slapped/dp'd :lol:
:huhwhat: but is it secret code sh*t or was people really out here beating up retards? Is queen Sheba the one out the bible? Did this person really exist? Or is it just some b*tch y'all came up with?

Did she really get raped or is that just a story y'all sit around and tell

These were codes u had to learn when u got in a set.some sets switched some codes up to fit their set.depending on your status u only got certain codes.these codes kept n*ggas in check to c who was real n who was fake.

Bloodshed 000
prospect
Posts: 86
Joined: December 11th, 2016, 5:58 am

Re: FOR ALL MY GD n*ggas? WAS IT VICE LORDS OR BRIMS THAT RAPED QUEEN SHEEBA?

Post by Bloodshed 000 » February 17th, 2017, 4:56 am

:lmao:
home of the hittaz

User avatar
Count Olaf
general
Posts: 776
Joined: December 3rd, 2016, 12:04 am

Re: FOR ALL MY GD n*ggas? WAS IT VICE LORDS OR BRIMS THAT RAPED QUEEN SHEEBA?

Post by Count Olaf » February 17th, 2017, 2:52 pm

1,000,000 wrote:
JuwanHampton45 wrote:
TM_SAVAGE wrote:
JuwanHampton45 wrote:every n*gga no da lit aint no nursery rhyme sh*t either. its just a long list of who is who and what happened those are facts i bet u N*ggaz dont knmow how many chaptors there is 2 our lit so why N*ggaz tawkinm sh*t mane if u dont got da original prison notes from ur superiors den u not no real G
i got pictures of GD lit on my cellphone cause back when i was in memphis i straight robbed a GD for his lit.. i'll upload em if i can find em

im pretty sure dat shyt is fake. u not gonna find no lit on paper. . . . .not unless u a ol;d head ndat sh*t b vaulted n circulated round da otha old heads mainly to keep track of da yung N*ggaz who next in line. dats how i no these hoodup N*ggaz garbage cuz dey iz board of directors yunga den me in da main body but dey not known cuz every1 who legit on growth develop mob sh*t is makin paper expand and handin Violations to all da false flaggers
but if we n da saMe city den ask about me cuz ppl no who i iz proplly sum both yo opps and yo favorite strippaz heard bout me

u see a 19 year old in big ignant azz rims on a new foreign bumpin sum heavy trap shyt mane all street music den u no datz me
I want to fight you so bad.
:lol: :2cents:
IF U MAKE THIS CALL............NOT ONLY U SAVE 20%...........BUT U GET A GREAT GIFT...........AN AUTOGRAPH PICTURE OF KING HOLLYWOOD WITH HIS PET LION ON HIS JAG AND......................A FREE COFFEE MUG THAT SAYS..........IS STILL ALKN .............AND IF U CALL RIGHT NOW...........U GET A FREE KEYCHAIN THAT SAYS IS STILL f*ck D.R............SO WHAT ARE U WAITIN FOR???MAKE THAT CALL

User avatar
CONFIDENTIAL
sergeant
Posts: 301
Joined: January 14th, 2017, 9:30 am

Re: FOR ALL MY GD n*ggas? WAS IT VICE LORDS OR BRIMS THAT RAPED QUEEN SHEEBA?

Post by CONFIDENTIAL » February 17th, 2017, 8:22 pm

I'M PRETTY SURE IN CHICAGO GD'S AINT GIVIN NO f*cks ABOUT SOME BRIMS. n*ggas PROBABLY NEVER MET A BRIM.

User avatar
Southwarddevil
underboss
Posts: 1198
Joined: January 26th, 2017, 6:47 am

Re: FOR ALL MY GD n*ggas? WAS IT VICE LORDS OR BRIMS THAT RAPED QUEEN SHEEBA?

Post by Southwarddevil » February 17th, 2017, 11:04 pm

no disrespect but im glad jersey kept it simple to a degree for the most part :lol:

cause this whole thread is funny asl :lmao:

User avatar
Trap$tar ™
og
Posts: 13728
Joined: November 4th, 2015, 8:30 pm

Re: FOR ALL MY GD n*ggas? WAS IT VICE LORDS OR BRIMS THAT RAPED QUEEN SHEEBA?

Post by Trap$tar ™ » February 18th, 2017, 12:18 am

Jersey demon wrote:no disrespect but im glad jersey kept it simple to a degree for the most part :lol:

cause this whole thread is funny asl :lmao:
all of these n*ggas is wrong bra for the disciples part :cmon: and with the queen sheba getting shot by a vicelord or damu is wrong too :facepalm: :wtf: and some sh*t kalled mythology is definitely wrong ,they all wrong in here nothing is rIIIght :facepalm:
III's LLL.jpg
III's LLL.jpg (1.44 MiB) Viewed 773 times
/|\ gangst3rs Killa TALL Insanek die Kkrowns ][][]['s

Post Reply