NFL season is almost here fellas

ManOfMetal
corporal
Posts: 274
Joined: August 14th, 2015, 5:57 pm

Re: NFL season is almost here fellas

Post by ManOfMetal » September 3rd, 2016, 9:07 pm

KhmerFederline wrote:
Loc Tha Winner wrote:
Yoppa wrote:I'm pullin for da Rams all da way 100
The Rams ain't doin sh*t this yr.. :lmao: Do you even watch football??
Loc Tha Winner wrote:Them Redskins gone do sumin this yr :2cents: They were division champions last yr so they gone be better this yr cuz the Cowgirls are a$$, the Giants are a$$ and the Eagles are rebuilding the whole team. A lotta people sleeping on em, but juss watch n cee..
nah but I'm a real la county n*gga unlike you :lmao: i stick wit my teams lakers all day too

did you stick with them when they moved to st.louis? #mark

you aint even from LA let alone the LBC. stop fronting before i pull your ho* card.

441
superior
Posts: 4561
Joined: February 28th, 2015, 12:46 am

Re: NFL season is almost here fellas

Post by 441 » September 4th, 2016, 4:28 am

Tha Eagles first game of tha season is against tha Browns so we should get a Win even tho you never know :shrug: We have a brand new team basically.. Ever since Chip Kelly fucced up tha whole roaster :smh: Prolly have tha youngest team in tha league.

Tha Redskins have to play tha Shittsburgh Steelers on Monday night tha first Monday night game of tha season to ce exact.. Should be a good game knowing tha Skins won they division last year, but will have to cee. Personally I juss hate tha Steelers :lol:

Tha home team plays tha Broncos in they first game of tha season. That's crazy cause they lost to them in tha Super Bowl, but have to square up wit em still mad bout that sh*t. Speakin of which, I ceen Cam on tha sidelines during tha Clemson game last night. I think tha Panthers will have a good season this year.

User avatar
MRSUPERBOY223
associate
Posts: 144
Joined: May 20th, 2013, 9:49 pm

Re: NFL season is almost here fellas

Post by MRSUPERBOY223 » September 4th, 2016, 11:05 am

ManOfMetal wrote:
KhmerFederline wrote:
Loc Tha Winner wrote:
Yoppa wrote:I'm pullin for da Rams all da way 100
The Rams ain't doin sh*t this yr.. :lmao: Do you even watch football??
Loc Tha Winner wrote:Them Redskins gone do sumin this yr :2cents: They were division champions last yr so they gone be better this yr cuz the Cowgirls are a$$, the Giants are a$$ and the Eagles are rebuilding the whole team. A lotta people sleeping on em, but juss watch n cee..
nah but I'm a real la county n*gga unlike you :lmao: i stick wit my teams lakers all day too

did you stick with them when they moved to st.louis? #mark

you aint even from LA let alone the LBC. stop fronting before i pull your ho* card.
:ohlawd:

441
superior
Posts: 4561
Joined: February 28th, 2015, 12:46 am

Re: NFL season is almost here fellas

Post by 441 » September 4th, 2016, 4:40 pm

Tha Raiders should've went bacc to LA instead of tha Rams

User avatar
Trap$tar ™
og
Posts: 13192
Joined: November 4th, 2015, 8:30 pm

Re: NFL season is almost here fellas

Post by Trap$tar ™ » September 5th, 2016, 8:18 pm

it's officially here, after the 1st week of NCAA .. :bow: Nfl , tom brady-k :shoot: new England-k boston-k :shoot: falcons-k, :shoot:

User avatar
Quiet-Q
godfather
Posts: 48211
Joined: August 4th, 2007, 12:30 pm

Re: NFL season is almost here fellas

Post by Quiet-Q » September 8th, 2016, 7:17 am

Loc Tha Winner wrote:Tha Eagles first game of tha season is against tha Browns so we should get a Win even tho you never know :shrug: We have a brand new team basically.. Ever since Chip Kelly fucced up tha whole roaster :smh: Prolly have tha youngest team in tha league.

Tha Redskins have to play tha Shittsburgh Steelers on Monday night tha first Monday night game of tha season to ce exact.. Should be a good game knowing tha Skins won they division last year, but will have to cee. Personally I juss hate tha Steelers :lol:

Tha home team plays tha Broncos in they first game of tha season. That's crazy cause they lost to them in tha Super Bowl, but have to square up wit em still mad bout that sh*t. Speakin of which, I ceen Cam on tha sidelines during tha Clemson game last night. I think tha Panthers will have a good season this year.

Everytime you talk about how much you like the eagles & redskins in the same sentences is funny to see bro (no disrepect) its just like seeing a n*ggah say hes a yankees & red sox fan at the same time or a oldhead saying he was a lakers & Celtics fan at the same time ...1 of the sports bars i hit up is in redskins country (part of maryland not to far from dc) them n*ggahs hate all other nfc east teams (eagles..giants..cowboys....cowboys probably being their number 1 hated)....do ya thing but its just crazy seeing that

User avatar
Zombie
lieutenant
Posts: 386
Joined: June 20th, 2013, 6:39 am

Re: NFL season is almost here fellas

Post by Zombie » September 8th, 2016, 7:51 am

Loc Tha Winner wrote:Tha Raiders should've went bacc to LA instead of tha Rams
they both should have tho but i know them stl n*ggas mad af now :chinamike: :lol:

User avatar
Trap$tar ™
og
Posts: 13192
Joined: November 4th, 2015, 8:30 pm

Re: NFL season is almost here fellas

Post by Trap$tar ™ » September 11th, 2016, 10:17 am

:lol: tom-bradyk :shoot:

User avatar
StillGangsta
underboss
Posts: 1357
Joined: March 12th, 2012, 8:06 am

Re: NFL season is almost here fellas

Post by StillGangsta » September 11th, 2016, 12:01 pm

Ravens ain't been good since Ray retired :wycry:

JuwanHampton45
underboss
Posts: 1286
Joined: March 15th, 2016, 6:01 pm

Re: NFL season is almost here fellas

Post by JuwanHampton45 » September 11th, 2016, 9:11 pm

T Ochoa ™ wrote::lol: tom-bradyk :shoot:
OH LOOK. Pats On :whaat: :yup:

JuwanHampton45
underboss
Posts: 1286
Joined: March 15th, 2016, 6:01 pm

Re: NFL season is almost here fellas

Post by JuwanHampton45 » September 11th, 2016, 9:12 pm

u better go wit team AZ :lmao: wit ur etrian blunt cutters 4 nails bro

User avatar
Trap$tar ™
og
Posts: 13192
Joined: November 4th, 2015, 8:30 pm

Re: NFL season is almost here fellas

Post by Trap$tar ™ » September 12th, 2016, 8:09 pm

:bow: I don't like the steelers bkuz errbody around me either with the steelers, pats, panthers,giants but that n*gga big ben and Antonio brown is unstoppable ,dude is the best receiver in the game now :bow:

User avatar
Quiet-Q
godfather
Posts: 48211
Joined: August 4th, 2007, 12:30 pm

Re: NFL season is almost here fellas

Post by Quiet-Q » September 15th, 2016, 11:36 pm

:tea: :whew:
Attachments
Screenshot_2016-09-16-00-34-56.png
Screenshot_2016-09-16-00-34-56.png (383.82 KiB) Viewed 1075 times
Screenshot_2016-09-16-00-33-53.png
Screenshot_2016-09-16-00-33-53.png (179.56 KiB) Viewed 1075 times
Screenshot_2016-09-16-00-34-33.png
Screenshot_2016-09-16-00-34-33.png (131.77 KiB) Viewed 1075 times

murksiderock
boss
Posts: 2363
Joined: July 7th, 2011, 9:42 pm

Re: NFL season is almost here fellas

Post by murksiderock » September 15th, 2016, 11:39 pm

Q. wrote::tea: :whew:
Jets looked legit tonight. Fitz was eating whenever he felt like it...

Next 4:

@Chiefs, Seahawks, @Steelers, @Cardinals

This will tell it all for your boys, Q. This the toughest four game stretch they gonna get all year. Are yall Contenders or Pretenders? :lmao:

User avatar
Quiet-Q
godfather
Posts: 48211
Joined: August 4th, 2007, 12:30 pm

Re: NFL season is almost here fellas

Post by Quiet-Q » September 15th, 2016, 11:47 pm

We should be 2-0..we had that game against bengals but it was certain drives where the team (defense specifically the secondary) was shaky...same sh*t for tonight...the score was 37-31 but the game really wasnt that close...bills scored off 2 fluke plays wheres it was blown coverages(again by the secondary) & our rookie reciever trying to do too much instead of getting down & gave up a fumble for 6....im not worried about the schedule i feel were a contender (should of made playoffs last yr but thats another story)...secondary is my main concern..my man revis need safety help uptop he is no longer that man to man shutdown corner against alot of these burner type recievers (aj green...kid who scored tonight on him..goodwin...was a college trackstar)..our safeties is garbage ..our d-line is best in the game i wanna say..offense the amish rifle(fitzpatrick) is getting busy..just secondary man

I think well go 3-1 against those 4 (lost to steelers in pittsburgh)..well see...alotta teams dont wanna see us though

murksiderock
boss
Posts: 2363
Joined: July 7th, 2011, 9:42 pm

Re: NFL season is almost here fellas

Post by murksiderock » September 16th, 2016, 12:00 am

Q. wrote:We should be 2-0..we had that game against bengals but it was certain drives where the team (defense specifically the secondary) was shaky...same sh*t for tonight...the score was 37-31 but the game really wasnt that close...bills scored off 2 fluke plays wheres it was blown coverages(again by the secondary) & our rookie reciever trying to do too much instead of getting down & gave up a fumble for 6....im not worried about the schedule i feel were a contender (should of made playoffs last yr but thats another story)...secondary is my main concern..my man revis need safety help uptop he is no longer that man to man shutdown corner against alot of these burner type recievers (aj green...kid who scored tonight on him..goodwin...was a college trackstar)..our safeties is garbage ..our d-line is best in the game i wanna say..offense the amish rifle(fitzpatrick) is getting busy..just secondary man

I think well go 3-1 against those 4 (lost to steelers in pittsburgh)..well see...alotta teams dont wanna see us though
My thing with the Jets, they gotta make me believe em. I think they are a good team and I'd like to see yall back in the playoffs, but you muhfuckas stay doing some questionable sh*t and choking the big games...

It's too early to really say how good teams are this year, but judging off last year, ain't no way the Jets go 3-1. 3 of those games are on the road. The Chiefs is a toss up, they basically just like the Jets, I'll favor the Jets...the Hawks are a toss up, but I'll favor them...the Steelers are a toss up, they struggled against good teams last year, Jets have a chance...Cardinals should beast em...

I'd say 2-2 is realistic, record would be 3-3 with a soft schedule the rest of the year. 10-6 should easily be within grasp again, and it might get them in this year...

Revis is done as an elite player. That secondary is awful, but otherwise you guys are loaded...

User avatar
Quiet-Q
godfather
Posts: 48211
Joined: August 4th, 2007, 12:30 pm

Re: NFL season is almost here fellas

Post by Quiet-Q » September 16th, 2016, 12:15 am

Thats what im saying when i say they have shaky moments @you saying they choke

Its like n*ggahs cant play a full 4 qtrs..cardinals just finished losing to a backup qb who is basically a rookie sinxe garrapolo didnt play last yr & was a bench warmer..& the pats didnt have gronkonski either...seahawks im not sold on the past 2 seasons....chiefs are tough in arrowhead stadium & they have good defense but i was never sold on alex smith ..you put enough pressure on him (which our d.line can do) & its a wrap...thats more of a run first team..we shut the run down the past 5-6 yrs ..alex smith really aint beating nobody with his arm standing in the pocket...i think steelers & pats the main teams to focus on at the top of afc...im not sold on denver...good defense but beatable(could of easily lost to carolina last week)..afc is wide open..alotta people falling in love with raiders being a cinderella team this yr

OLDxENGLISH
boss
Posts: 2712
Joined: November 29th, 2013, 4:12 pm

Re: NFL season is almost here fellas

Post by OLDxENGLISH » September 16th, 2016, 12:17 am

Dallas Cowboys gotta Black QB that aint fukkin around, Dak Prescott en la casa, yall gonna be hearing alot bout him. Next Tom Brady maybe?

User avatar
Quiet-Q
godfather
Posts: 48211
Joined: August 4th, 2007, 12:30 pm

Re: NFL season is almost here fellas

Post by Quiet-Q » September 16th, 2016, 12:19 am

IrishIsraelite wrote:Dallas Cowboys gotta Black QB that aint fukkin around, Dak Prescott en la casa, yall gonna be hearing alot bout him. Next Tom Brady maybe?
He had a good preseason (aka practice) going against 2nd & 3rd string players & didnt have a bad game in week 1..but lets wait a few weeks on rookie qbs until defensive coordinators can get him on film to study him & throw game strategies against gim & see how he react first

OLDxENGLISH
boss
Posts: 2712
Joined: November 29th, 2013, 4:12 pm

Re: NFL season is almost here fellas

Post by OLDxENGLISH » September 16th, 2016, 12:23 am

Q. wrote:
IrishIsraelite wrote:Dallas Cowboys gotta Black QB that aint fukkin around, Dak Prescott en la casa, yall gonna be hearing alot bout him. Next Tom Brady maybe?
He had a good preseason (aka practice) going against 2nd & 3rd string players & didnt have a bad game in week 1..but lets wait a few weeks on rookie qbs until defensive coordinators can get him on film to study him & throw game strategies against gim & see how he react first
Yea I see what u sayin, but at the same time I just see something on him that I dont see in players like Jared Goff, too me Dak looks like the NFL aint even that fast paced and his confidence seems sky high to him compared to how other rookie QBs be lookin like ya feel me? and dammit Q, tell your team to throw it to Marshall more so my fantasy team can win this week!!! lol he shoulda had at least 2 tonight but Forte and Decker are lookin beast.

Post Reply