i never knew how weird people can be in this world til i came to this site

townbizzEa$T O
prince
Posts: 8152
Joined: August 29th, 2015, 1:58 am

Re: i never knew how weird people can be in this world til i came to this site

Post by townbizzEa$T O » September 4th, 2016, 9:56 pm

BluntedUp wrote:The year i joined and the year after sh*t was lit on here, the trolls had n*ggas dying, the exposures was brutal, and it was more people.

This site got lowkey gentrified when the new owner bought it. :lol:
fake white ckripz and down low vl gays :lmao: :lmao: :lmao: bump sme of them old topics tho

User avatar
swaporamasfinst
boss
Posts: 2320
Joined: August 13th, 2014, 1:30 pm

Re: i never knew how weird people can be in this world til i came to this site

Post by swaporamasfinst » September 5th, 2016, 12:12 am

KhmerFederline wrote:Image
everytime mexicans get brought up in here you Motherf*ckers always post baby joker thats what we all come off as f*ck yall :lol: :killself:

User avatar
J.E.S.T.E.R.
soldier
Posts: 249
Joined: December 7th, 2013, 1:29 am

Re: i never knew how weird people can be in this world til i came to this site

Post by J.E.S.T.E.R. » September 5th, 2016, 8:02 am

SHANKZILLA wrote:As a hood up triple og this site went down hill back then it was more ruthless :tiphat:
:respek: how many of those n*ggas from when you 1st signed up still on here :lmao:

KOM
og
Posts: 13348
Joined: July 16th, 2007, 8:44 pm

Re: i never knew how weird people can be in this world til i came to this site

Post by KOM » September 5th, 2016, 10:16 am

Unkle Luke wrote:Aye but nah real sh*t idk know why gay n*ggas like tryna get at me. Ion kno i guess im just a handsome a$$ youngin :shrug: cant do nun bout that i know ion give off no gay vibes if i do then oh well :shrug: i like p*ssy
:wtf3: :facepalm:

User avatar
Trap$tar ™
og
Posts: 13434
Joined: November 4th, 2015, 8:30 pm

Re: i never knew how weird people can be in this world til i came to this site

Post by Trap$tar ™ » September 5th, 2016, 11:24 am

K.O.M wrote:
Unkle Luke wrote:Aye but nah real sh*t idk know why gay n*ggas like tryna get at me. Ion kno i guess im just a handsome a$$ youngin :shrug: cant do nun bout that i know ion give off no gay vibes if i do then oh well :shrug: i like p*ssy
:wtf3: :facepalm:
on the III's I'm glad u kaught that shIIIt :lmao: :lmao: :lmao: uptown boy need to post that long a$$ message to him again, sayin be urself n kome out the closest :lmao:

User avatar
1Million
oog
Posts: 15578
Joined: September 1st, 2012, 9:42 pm

Re: i never knew how weird people can be in this world til i came to this site

Post by 1Million » September 5th, 2016, 11:32 am

Champ tried to say he's not weird but you say one thing at him and he has a meltdown and floods the front page with threads about you.

User avatar
Trap$tar ™
og
Posts: 13434
Joined: November 4th, 2015, 8:30 pm

Re: i never knew how weird people can be in this world til i came to this site

Post by Trap$tar ™ » September 5th, 2016, 12:16 pm

Uptown Boy wrote: Champ aint nothin wrong with bein gay, just stopp pretending u not. Thats the part where u dead wrong. Nobody gonna reach through your screen and choke u for it. Most u gonna get is roasted a little then left alone after a while cause nobody gonna devote they life to pickin on the gay kid. Buts its mad obvious you got one foot out the closet at this point. Gay friends, giving your gay friends your number, posting text screen shots of your gay friends inviting you for sex, defending dread like captain save a gay, every day you projecting your gay feelings on other people calling them gay, saving n*ggas pictures just to criticize their looks in some gay sh*t and getting emotional like a gay when n*ggas roast you back after you done started it. At this point the only one you lying to is yourself. n*gga you gay b. Be proud of yourself. Its your life and your choice n*gga. Just stop tryin to hide it cause you suck at it (pause) and its obviously fucking with your mental.
:lmao: :lmao: :lmao: :bradcry"

Image

CPT
superior
Posts: 4474
Joined: June 9th, 2016, 2:36 pm

Re: i never knew how weird people can be in this world til i came to this site

Post by CPT » September 5th, 2016, 2:04 pm

Aye twenty this must be that new Macon lingo gay a$$ boy :rosssip: stop taking them drugs nephew yo true self be coming out when you high nephew #MaconGangGroupieFaggot :lmao:
Screenshot_2016-09-04-20-40-21-1.png
^MY GOSHHH OMGEEE :yeahaight: :lmao: #GangGroupieFaggot :lmao: #FakeBDthot :lmao:

CPT
superior
Posts: 4474
Joined: June 9th, 2016, 2:36 pm

Re: i never knew how weird people can be in this world til i came to this site

Post by CPT » September 5th, 2016, 2:06 pm

K.O.M wrote:
Unkle Luke wrote:Aye but nah real sh*t idk know why gay n*ggas like tryna get at me. Ion kno i guess im just a handsome a$$ youngin :shrug: cant do nun bout that i know ion give off no gay vibes if i do then oh well :shrug: i like p*ssy
:wtf3: :facepalm:
Quit following me around for i joan yo country black n mild smoking a$$ and you cry again and tell me you wanna kill me again lame a$$ f*ck boy :L:

User avatar
Pandilla
corporal
Posts: 253
Joined: October 25th, 2015, 2:38 pm

Re: i never knew how weird people can be in this world til i came to this site

Post by Pandilla » September 5th, 2016, 5:57 pm

alpine wrote:This sh*t use to have a chat room, games and sh*t. I can take it further back when this was called street-gangz.com and it had a ill a$$ front page with hood flicks. Logo had bullet holes and smoke. Man I wish there was a way to go back in time to when this site was somethin special. Now this sh*t is gay rocks playhouse.
Image

Real n*ggas dont die :tiphat:

blipcityhustla
underboss
Posts: 873
Joined: May 3rd, 2016, 7:29 pm

Re: i never knew how weird people can be in this world til i came to this site

Post by blipcityhustla » September 5th, 2016, 8:52 pm

As one of the ogs y'all right but Khmer is the best roaster this site has ever seen. He would've been golden in that era.. Sigh but he's the king of hoodup

Post Reply