LATIN KINGS WORLD WIDE

User avatar
outlawdiamondz
superior
Posts: 3387
Joined: February 26th, 2013, 4:13 am

LATIN KINGS WORLD WIDE

Post by outlawdiamondz » June 26th, 2016, 2:55 am

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 9659291282



Show me ONE F*ck*n american street gang u n*ggas dickride so hard doing it like this :killself:

User avatar
Trap$tar ™
og
Posts: 13462
Joined: November 4th, 2015, 8:30 pm

Re: LATIN KINGS WORLD WIDE

Post by Trap$tar ™ » June 26th, 2016, 3:01 am

no diss to u but errbody knows surenos >latin kings, even the texas Mexicans be dissin latin kings n they in black gangs :lmao:

User avatar
1Million
oog
Posts: 15581
Joined: September 1st, 2012, 9:42 pm

Re: LATIN KINGS WORLD WIDE

Post by 1Million » June 26th, 2016, 3:04 am

N.R.A ™ wrote:no diss to u but errbody knows surenos >latin kings, even the texas Mexicans be dissin latin kings n they in black gangs :lmao:
What texas Mexican you know

Da.reg
underboss
Posts: 1744
Joined: November 4th, 2015, 6:51 pm

Re: LATIN KINGS WORLD WIDE

Post by Da.reg » June 26th, 2016, 3:29 am

Long as they stay over there

User avatar
GANJASMUGGLING
general
Posts: 727
Joined: November 28th, 2013, 4:36 am

Re: LATIN KINGS WORLD WIDE

Post by GANJASMUGGLING » June 26th, 2016, 3:30 am

Da.reg wrote:Long as they stay over there
:lol: this n*gga man

User avatar
Trap$tar ™
og
Posts: 13462
Joined: November 4th, 2015, 8:30 pm

Re: LATIN KINGS WORLD WIDE

Post by Trap$tar ™ » June 26th, 2016, 4:40 am

Illinois Ave wrote:
N.R.A ™ wrote:no diss to u but errbody knows surenos >latin kings, even the texas Mexicans be dissin latin kings n they in black gangs :lmao:
What texas Mexican you know
Yo babyma and her family :umhm:

User avatar
1Million
oog
Posts: 15581
Joined: September 1st, 2012, 9:42 pm

Re: LATIN KINGS WORLD WIDE

Post by 1Million » June 26th, 2016, 6:14 am

N.R.A ™ wrote:
Illinois Ave wrote:
N.R.A ™ wrote:no diss to u but errbody knows surenos >latin kings, even the texas Mexicans be dissin latin kings n they in black gangs :lmao:
What texas Mexican you know
Yo babyma and her family :umhm:
Oh you must be involved in some real sinister sh*t then.

HoodProphet
boss
Posts: 2645
Joined: June 3rd, 2015, 6:02 pm

Re: LATIN KINGS WORLD WIDE

Post by HoodProphet » June 26th, 2016, 8:47 pm

Them Surenos having a hard time in Illinois. Kings been around before Surenos, more known more violent and they in different countries, and I ain't talking about them latin countries they in Europe, Japan, Carribeans. They probably the biggest mob in the world. Even them Mexicans call themselves "pasadena Latin Kings 13" :2cents:

User avatar
2wo-G
king
Posts: 9240
Joined: August 7th, 2013, 12:46 pm

Re: LATIN KINGS WORLD WIDE

Post by 2wo-G » June 26th, 2016, 9:23 pm

HoodProphet wrote:Them Surenos having a hard time in Illinois. Kings been around before Surenos, more known more violent and they in different countries, and I ain't talking about them latin countries they in Europe, Japan, Carribeans. They probably the biggest mob in the world. Even them Mexicans call themselves "pasadena Latin Kings 13" :2cents:
Jay Rock please and I mean please have some sense of shame because reading this hurt my soul and I ain't even joking :wtf2:

Stop riding so hard for a gang you're not in and stop adding random members of that gang u never met on Facebook. Get a sense of pride bro :wow:

HoodProphet
boss
Posts: 2645
Joined: June 3rd, 2015, 6:02 pm

Re: LATIN KINGS WORLD WIDE

Post by HoodProphet » June 26th, 2016, 9:42 pm

Jay Rock please and I mean please have some sense of shame because reading this hurt my soul and I ain't even joking :wtf2:

Stop riding so hard for a gang you're not in and stop adding random members of that gang u never met on Facebook. Get a sense of pride bro :wow:

I think I turn you on :wtf: You really get off on me posting for real you one, but you muff your mama when she tried to get on the computer just to get my attention :cheer:

User avatar
2wo-G
king
Posts: 9240
Joined: August 7th, 2013, 12:46 pm

Re: LATIN KINGS WORLD WIDE

Post by 2wo-G » June 26th, 2016, 9:56 pm

I'm trying to give you some real world life advice Jay Rock :wtf2: That sh*t gave me ulcers. I'm Tryna steer u in a right direction boy

User avatar
Pandilla
corporal
Posts: 253
Joined: October 25th, 2015, 2:38 pm

Re: LATIN KINGS WORLD WIDE

Post by Pandilla » June 26th, 2016, 10:17 pm

:shrug:

Image

you mean like this?

Da.reg
underboss
Posts: 1744
Joined: November 4th, 2015, 6:51 pm

Re: LATIN KINGS WORLD WIDE

Post by Da.reg » June 27th, 2016, 1:55 pm

GANJASMUGGLING wrote:
Da.reg wrote:Long as they stay over there
:lol: this n*gga man
:lol:

BluntedUp
ooog
Posts: 25455
Joined: May 10th, 2009, 8:03 pm

Re: LATIN KINGS WORLD WIDE

Post by BluntedUp » June 27th, 2016, 2:49 pm

Im sayin giving credit where its due yea its kings all over but nowadays u can find american gangs in alot of countries. Especially with latinos who be gettin deported and all that.

LA got they lil Bs and Cs in Europe, n*ggas from NY who get deported back to the west indies spread they lil blood and crip sh*t down there, it's a 3ni on here who livin in the DR(think son was deported).

Crazy how american gangs makin movies elsewhere. I cant recall a foreign gang who made movements here(netas?).

BluntedUp
ooog
Posts: 25455
Joined: May 10th, 2009, 8:03 pm

Re: LATIN KINGS WORLD WIDE

Post by BluntedUp » June 27th, 2016, 2:50 pm

But yea them n*ggas in that vid doin they thing tho.

User avatar
1Million
oog
Posts: 15581
Joined: September 1st, 2012, 9:42 pm

Re: LATIN KINGS WORLD WIDE

Post by 1Million » June 27th, 2016, 3:13 pm

FinessaWilliams wrote:Im sayin giving credit where its due yea its kings all over but nowadays u can find american gangs in alot of countries. Especially with latinos who be gettin deported and all that.

LA got they lil Bs and Cs in Europe, n*ggas from NY who get deported back to the west indies spread they lil blood and crip sh*t down there, it's a 3ni on here who livin in the DR(think son was deported).

Crazy how american gangs makin movies elsewhere. I cant recall a foreign gang who made movements here(netas?).
Organized crime gangs are here from other countries.

HoodProphet
boss
Posts: 2645
Joined: June 3rd, 2015, 6:02 pm

Re: LATIN KINGS WORLD WIDE

Post by HoodProphet » June 27th, 2016, 3:34 pm

If Kings get one foot in any city they will grow, them n*ggas like roaches. When I see the Latin Kings in Japan video on here years back I was like :ohhh:

User avatar
1Million
oog
Posts: 15581
Joined: September 1st, 2012, 9:42 pm

Re: LATIN KINGS WORLD WIDE

Post by 1Million » June 27th, 2016, 3:36 pm

HoodProphet wrote:If Kings get one foot in any city they will grow, them n*ggas like roaches. When I see the Latin Kings in Japan video on here years back I was like :ohhh:
Seen LK tagging on a wall once when I was a kid. Never met one.

HoodProphet
boss
Posts: 2645
Joined: June 3rd, 2015, 6:02 pm

Re: LATIN KINGS WORLD WIDE

Post by HoodProphet » June 27th, 2016, 3:40 pm

They deep in Texas though

User avatar
Trap$tar ™
og
Posts: 13462
Joined: November 4th, 2015, 8:30 pm

Re: LATIN KINGS WORLD WIDE

Post by Trap$tar ™ » June 27th, 2016, 3:50 pm

but they ain't on sh*t tho.. Christianity in every city and hood and ain't on sh*t too :lmao: :ohhh: , moors in every city n hood, country and ain't on sh*t , surenos errwhere too tho

Post Reply