ViewsideMurda BANNED

LIL BRODY
prospect
Posts: 79
Joined: November 27th, 2013, 10:54 pm

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by LIL BRODY » May 15th, 2015, 10:33 pm

Still aint see no proof that ol girl in the avi is underage all i see is a bunch of n*ggas who clicked on a link knowin it was to some kiddy porn. When them feds at ya door yall better hav a better exuse tthen sayin u got lil kids F*ck*n on ya computer cuz u were investigatin some random n*gga on a message board

User avatar
lil sin
boss
Posts: 2490
Joined: June 28th, 2014, 8:54 pm

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by lil sin » May 15th, 2015, 10:40 pm

BULLETxLOCO wrote:Still aint see no proof that ol girl in the avi is underage all i see is a bunch of n*ggas who clicked on a link knowin it was to some kiddy porn. When them feds at ya door yall better hav a better exuse tthen sayin u got lil kids F*ck*n on ya computer cuz u were investigatin some random n*gga on a message board
n*gga read yo comment 2 or 3 times then slap yo self for soundin so stupid

LIL BRODY
prospect
Posts: 79
Joined: November 27th, 2013, 10:54 pm

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by LIL BRODY » May 15th, 2015, 10:50 pm

lil sin wrote:
BULLETxLOCO wrote:Still aint see no proof that ol girl in the avi is underage all i see is a bunch of n*ggas who clicked on a link knowin it was to some kiddy porn. When them feds at ya door yall better hav a better exuse tthen sayin u got lil kids F*ck*n on ya computer cuz u were investigatin some random n*gga on a message board
n*gga read yo comment 2 or 3 times then slap yo self for soundin so stupid
:whaat: bet u one of da n*ggas who clickedthat link even tho da n*gga told yall it was a kiddy porn site, suspect a$$

User avatar
EvanJellyDonut
underboss
Posts: 1525
Joined: December 29th, 2014, 8:17 am

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by EvanJellyDonut » May 16th, 2015, 12:12 am

I missed hella sh*t :ohhh:

so Viewside is a pedo like Pedo-Loc? :whaat:

Realspit wrote:ny and LA have the most clones

that chi sh*t too complicated

n*ggas be like im 069 mukogen boys

chi n*ggas jump out the wood work

like nah joe you aint fom the land...thats the lord treys opening the gates for the maniac disciples who clicked up with half the gaylords who rep the 7 cuz they beef with southside thats really eastside moes whose rengade who shot keef nem and broke lil durk baby momma out the zoo

071 drexelsquad

:word:
:lol: :lol: :lol: :lol: sh*t really be like that tho... I be steady watchin them chi n*ggas cus I know some n*ggas from out there and im tryin to stay up to date on sh*t that go on to make sure aint no one I know got chipped...

but they really got they sh*t on lock tighter than a nuns chastity belt

:salute:

gotta respect how they keepin them trolls away

User avatar
EvanJellyDonut
underboss
Posts: 1525
Joined: December 29th, 2014, 8:17 am

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by EvanJellyDonut » May 16th, 2015, 12:36 am

3nisko2 wrote:This site dudes been posting kiddie porn and dudes use to let it fly on some nasty sh*t...


On the bad bitches sticky thread a nikka had the nerve to post 15 yo white girl butt naked talking about "yeah she a becky" he dead a$$ said she was 15 and that sh*t is still posted on that thread....


if they gonna be on some catch a predator type of sh*t -- KLOC gotta go :discust:
The original Pedo. K-Loc :lol: :lol: :lol:

Snoopy J wrote:We dont know if thats a kid. Those sites take pics of girls that look young but really aint so they can get the pedo crowd without going to jail.

Plus viewside had the pics first before that site, meaning he wasnt on kiddy sites smackin his meat and stumbled across it like kickdoe did. For kickdoe to find that he had to be looking at kiddy porn and found it and was like "oh sh*t thats the same girl from viewside avatar" lol




Plus, the same n*ggas mad at an alleged young girl pic in a bakini and celebrating view getting banned for it is the same n*ggas that be smacking they meat to the actual underaged girls that are actually naked in the bad b*tch thread.

n*ggas been hated view on here and wanted him banned. Looks like they set him up and finally got him banned.
It do sound suspect for Kickdoe too... He obviously didnt come by it on purpose

BULLETxLOCO wrote:Still aint see no proof that ol girl in the avi is underage all i see is a bunch of n*ggas who clicked on a link knowin it was to some kiddy porn. When them feds at ya door yall better hav a better exuse tthen sayin u got lil kids F*ck*n on ya computer cuz u were investigatin some random n*gga on a message board
Image

lil sin wrote:
GARCÍA VEGA wrote:
Realspit wrote:ny and LA have the most clones

that chi sh*t too complicated

n*ggas be like im 069 mukogen boys

chi n*ggas jump out the wood work

like nah joe you aint fom the land...thats the lord treys opening the gates for the maniac disciples who clicked up with half the gaylords who rep the 7 cuz they beef with southside thats really eastside moes whose rengade who shot keef nem and broke lil durk baby momma out the zoo

071 drexelsquad

:word:
:whaat: We don't get THAT bad with the lingo. This had me dying tho.
:lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: on my life dats how chicago n*ggas be, dem n*ggas be like "if u aint hold right hand up while squintin at the sun with ya right eye closed durin 5:55 pm while sayin the holy islamic keys while chief nem was chantin shamalamadingdong in a dark house with 21 red and black candles lit while they was stacked on top of each other you aint da nation and i put that on chief al-kebab the almighty and msystical!!"
:lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:

User avatar
CryBabyAssNigga
superior
Posts: 4627
Joined: April 29th, 2015, 3:35 pm

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by CryBabyAssNigga » May 16th, 2015, 1:53 am

EvanJellyDonut wrote:I missed hella sh*t :ohhh:

so Viewside is a pedo like Pedo-Loc? :whaat:

Realspit wrote:ny and LA have the most clones

that chi sh*t too complicated

n*ggas be like im 069 mukogen boys

chi n*ggas jump out the wood work

like nah joe you aint fom the land...thats the lord treys opening the gates for the maniac disciples who clicked up with half the gaylords who rep the 7 cuz they beef with southside thats really eastside moes whose rengade who shot keef nem and broke lil durk baby momma out the zoo

071 drexelsquad

:word:
:lol: :lol: :lol: :lol: sh*t really be like that tho... I be steady watchin them chi n*ggas cus I know some n*ggas from out there and im tryin to stay up to date on sh*t that go on to make sure aint no one I know got chipped...

but they really got they sh*t on lock tighter than a nuns chastity belt

:salute:

gotta respect how they keepin them trolls away
wait don't tell me there is a 4th pedo :smh:

User avatar
lil sin
boss
Posts: 2490
Joined: June 28th, 2014, 8:54 pm

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by lil sin » May 16th, 2015, 3:06 am

BULLETxLOCO wrote:
lil sin wrote:
BULLETxLOCO wrote:Still aint see no proof that ol girl in the avi is underage all i see is a bunch of n*ggas who clicked on a link knowin it was to some kiddy porn. When them feds at ya door yall better hav a better exuse tthen sayin u got lil kids F*ck*n on ya computer cuz u were investigatin some random n*gga on a message board
n*gga read yo comment 2 or 3 times then slap yo self for soundin so stupid
:whaat: bet u one of da n*ggas who clickedthat link even tho da n*gga told yall it was a kiddy porn site, suspect a$$
OK now read that comment 5-6 times then read ya first comment 2-3 times then slap ya self u sound as f*ck bwoy, why the f*ck would we even b havin the discussion if the pic was an actual grown woman. WTF would a grown woman b doin on a kiddy porn site in the first place if the site is for kids :smh: n*gga u prolly viewnside tryna defend yo self not knowin u sound stupid as f*ck

Bel Airs
boss
Posts: 2640
Joined: November 8th, 2014, 4:57 pm

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by Bel Airs » May 16th, 2015, 4:56 am

But to me most of the NYC accounts be the same person, hell its always been like that....and sum'n always been fishy about that 1090gz n*gga too :shrug:
:2cents:

Ohnosmh was talking about he looked through that site. I'm sure some people on here clicked the pictures cause you couldn't really tell at first unless it was blown up, it was posted in the guest comments so you didn't have to go to no website like these n*ggas talking about. I didn't know Kickdoe even got banned....picture was posted on the bottom in the guest comment box I guess kickdoe linked it. I didn't know it was there until realspit explained why kickdoe got banned and said he posted some pic.

But the thing that is strange is ohnosmh said they pic that Wild 100 chris posted and got banned for was on that site :ohhh:


This sh*t turning in to the twilight zone. I thought at most most of you were lame a$$ white boy trolls here for a good laugh and sh*t talk

User avatar
LiveFrumDaVelt
og
Posts: 10702
Joined: March 29th, 2010, 11:45 am

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by LiveFrumDaVelt » May 16th, 2015, 6:45 am

Shoutout To The n*ggas Man Enough to Admit They Don't Give A f*ck About No Kiddie Porn, they Just Wanted An Opportunity To Go At NY n*ggas. :tiphat: Yall The True MVP.




#GIVETHELILNIGGAHISBALLBACK

User avatar
outlawdiamondz
superior
Posts: 3387
Joined: February 26th, 2013, 4:13 am

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by outlawdiamondz » May 16th, 2015, 7:36 am

They don't advertise kiddie porn
Just saying

User avatar
outlawdiamondz
superior
Posts: 3387
Joined: February 26th, 2013, 4:13 am

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by outlawdiamondz » May 16th, 2015, 7:38 am

Real kiddie porn, not 18 years old acting like they younger, I'm talking bout real kiddie porn

User avatar
HarlemWorldATL
oog
Posts: 19378
Joined: May 14th, 2010, 1:40 am

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by HarlemWorldATL » May 16th, 2015, 9:00 am

Bel Airs wrote:
But to me most of the NYC accounts be the same person, hell its always been like that....and sum'n always been fishy about that 1090gz n*gga too :shrug:
:2cents:

Ohnosmh was talking about he looked through that site. I'm sure some people on here clicked the pictures cause you couldn't really tell at first unless it was blown up, it was posted in the guest comments so you didn't have to go to no website like these n*ggas talking about. I didn't know Kickdoe even got banned....picture was posted on the bottom in the guest comment box I guess kickdoe linked it. I didn't know it was there until realspit explained why kickdoe got banned and said he posted some pic.

But the thing that is strange is ohnosmh said they pic that Wild 100 chris posted and got banned for was on that site :ohhh:


This sh*t turning in to the twilight zone. I thought at most most of you were lame a$$ white boy trolls here for a good laugh and sh*t talk

I never said I personally looked thru the site.I copied and pasted a post of twenty saying he looked thru the site n saw the same pic Chris posted on here

LIL BRODY
prospect
Posts: 79
Joined: November 27th, 2013, 10:54 pm

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by LIL BRODY » May 16th, 2015, 1:08 pm

lil sin wrote:
BULLETxLOCO wrote:
lil sin wrote:
BULLETxLOCO wrote:Still aint see no proof that ol girl in the avi is underage all i see is a bunch of n*ggas who clicked on a link knowin it was to some kiddy porn. When them feds at ya door yall better hav a better exuse tthen sayin u got lil kids F*ck*n on ya computer cuz u were investigatin some random n*gga on a message board
n*gga read yo comment 2 or 3 times then slap yo self for soundin so stupid
:whaat: bet u one of da n*ggas who clickedthat link even tho da n*gga told yall it was a kiddy porn site, suspect a$$
OK now read that comment 5-6 times then read ya first comment 2-3 times then slap ya self u sound as f*ck bwoy, why the f*ck would we even b havin the discussion if the pic was an actual grown woman. WTF would a grown woman b doin on a kiddy porn site in the first place if the site is for kids :smh: n*gga u prolly viewnside tryna defend yo self not knowin u sound stupid as f*ck
my n*gga r u slow? if a n*gga takes yo pic n puts it on a gay site just cuz u look lke a f*ggot, does that mean u realy gay? nah so if a n*gga take a 18 or 19 year old female pic n puts it on a lil kid site just cuz she look young, does that mean she really a lil kid? :ohlawd: only thing you no for sure is a n*gga post a link to a site advertisd as kiddy porn and told yall what it was and bout 10 11 of yall n*ggas clicked that sh*t an prolly clicked some pictures on that b*tch to :discust:
outlawdiamondz wrote:Real kiddie porn, not 18 years old acting like they younger, I'm talking bout real kiddie porn
:2cents: :2cents: :2cents: :2cents: who got proof da b*tch isreally under 18?

User avatar
WasAHat
underboss
Posts: 1395
Joined: March 30th, 2014, 6:57 pm

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by WasAHat » May 16th, 2015, 1:55 pm

3nisko2 wrote:This site dudes been posting kiddie porn and dudes use to let it fly on some nasty sh*t...


On the bad bitches sticky thread a nikka had the nerve to post 15 yo white girl butt naked talking about "yeah she a becky" he dead a$$ said she was 15 and that sh*t is still posted on that thread....


if they gonna be on some catch a predator type of sh*t -- KLOC gotta go :discust:
@gbold :lol:

But nah I remember that becky post you talking about and even dude saying f*ck the feds or something along those lines right?

3nisko2
underboss
Posts: 1889
Joined: July 7th, 2011, 4:20 pm

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by 3nisko2 » May 17th, 2015, 7:35 am

WasAHat wrote:
3nisko2 wrote:This site dudes been posting kiddie porn and dudes use to let it fly on some nasty sh*t...


On the bad bitches sticky thread a nikka had the nerve to post 15 yo white girl butt naked talking about "yeah she a becky" he dead a$$ said she was 15 and that sh*t is still posted on that thread....


if they gonna be on some catch a predator type of sh*t -- KLOC gotta go :discust:
@gbold :lol:

But nah I remember that becky post you talking about and even dude saying f*ck the feds or something along those lines right?
Yeah something like that. Nikka had the nerve to say her age like it was a trophy.. Lil girl had baby fat :facepalm: :smh:

User avatar
WHO IS YOU?
foot soldier
Posts: 169
Joined: July 1st, 2013, 7:16 am

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by WHO IS YOU? » July 9th, 2015, 11:23 pm

damn :behead:

User avatar
Zombie
lieutenant
Posts: 386
Joined: June 20th, 2013, 6:39 am

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by Zombie » January 12th, 2016, 8:35 pm

:drama:

User avatar
Trap$tar ™
og
Posts: 13479
Joined: November 4th, 2015, 8:30 pm

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by Trap$tar ™ » January 14th, 2016, 4:43 pm

:umhm:

Post Reply