Search found 1286 matches

by JuwanHampton45
August 14th, 2017, 12:13 am
Forum: Lobby
Topic: gitcho non rappin a$$ in here and witness hiphops savior!
Replies: 18
Views: 812

Re: gitcho non rappin a$$ in here and witness hiphops savior!

u rap like ur teeth stuck on a cantaloupe I eat ur trash azz bars up like a gang of Lions on a pack of Antelopes u a dead beat up b*tch...you was never dope Yeah you got dissed n*gga so what u didn't know?!1 Juwan Hampton say my bars twice like n*gga name Mike Jones I floss Ice on the chain around d...
by JuwanHampton45
August 13th, 2017, 11:46 pm
Forum: Lobby
Topic: if u found a $1 mil and nobody would ever know.....wwyd?
Replies: 38
Views: 726

Re: if u found a $1 mil and nobody would ever know.....wwyd?

buy some secluded islands 4 revolution sh*t or put sum hits on sum heads :smoke: f*ck dis white mans money ho* :jerk: :dance: :tiphat: I aint dead yet (maybe I soon will be soon enough :umhm: :foh: I'm jus waitin till they do but furst negga let me touch a mill. . . .n*gga gonna go off n make sum ma...
by JuwanHampton45
May 18th, 2017, 1:08 pm
Forum: Lobby
Topic: - being cool with letting your neighbors on ya block whoop ya kids a$$ if they see them doing wrong??
Replies: 16
Views: 582

Re: - being cool with letting your neighbors on ya block whoop ya kids a$$ if they see them doing wrong??

Yea I can't see my self letting that fly with my daughter especially since she a girl. Don't matter who it is if it ain't my BM its a problem. I be getting on my BM about doing it too but I let it slide here and there cause I know my daughter listens to me more and don't talk back, I say something ...
by JuwanHampton45
May 18th, 2017, 1:03 pm
Forum: Lobby
Topic: Black Hebrew Israelites Debunked by a True Jew
Replies: 104
Views: 6204

Re: Black Hebrew Israelites Debunked by a True Jew

chili shut dat jive Hebrew garbage. Just go see dem pyramids n*gga ima go to da motherland soon n see em 4 myself :rejoice: learn kung fu frum dat crackhead n*gga Ashra. n tell me dis if jesus is god then how the hell can he die in the first place if he raising n*ggas from death. :lmao: how the hell...
by JuwanHampton45
May 18th, 2017, 12:57 pm
Forum: Lobby
Topic: Kentucky girl facing 10 years in prison for stealing boxes of cookies
Replies: 1
Views: 138

Re: Kentucky girl facing 10 years in prison for stealing boxes of cookies

lol damn ova some stolen cookies I mean yeah dey stolen goods but 10 years? c'mon fam retail fraud aint dat serious
by JuwanHampton45
May 18th, 2017, 3:10 am
Forum: Lobby
Topic: newark female f*ck a group of guys for a papi sandwhich
Replies: 19
Views: 605

Re: newark female f*ck a group of guys for a papi sandwhich

she look like she extra throat 4 a subway sub :lol:on my life doh mane u hurd me dat b*tch look like nats on dust I hope n*ggas was proud of hittin dat to make headline news
by JuwanHampton45
May 18th, 2017, 3:08 am
Forum: Lobby
Topic: (Poll) Other Forums you fck with?
Replies: 2
Views: 190

Re: (Poll) Other Forums you fck with?

KhmerHustla wrote:Only the hood up.. thecoli seem like all white boys
:wtf2: say dude who look like Neal.
First off bruh, do you even have a set :lol:
by JuwanHampton45
May 18th, 2017, 3:06 am
Forum: Lobby
Topic: - being cool with letting your neighbors on ya block whoop ya kids a$$ if they see them doing wrong??
Replies: 16
Views: 582

Re: - being cool with letting your neighbors on ya block whoop ya kids a$$ if they see them doing wrong??

I dont got kids but I got a 1 yr old niece, 12 yr old niece, and 9 yr old nephew and if anybody outside of immediate family/friends lays a finger on them, they gonna get that issue, I dont trust anyone with kids nowadays, everybody always tryna get over on somebody See Im wit whiteboy on dis 1 (don...
by JuwanHampton45
May 16th, 2017, 4:47 am
Forum: Lobby
Topic: (Poll) Other Forums you fck with?
Replies: 2
Views: 190

(Poll) Other Forums you fck with?

wat otha forums yall N*ggaz post @ let me know.
by JuwanHampton45
May 9th, 2017, 1:44 pm
Forum: Lobby
Topic: Diddy being sued by personal chef for sexual harassment
Replies: 8
Views: 485

Re: Diddy being sued by personal chef for sexual harassment

ok this cool but yo who got her p*ssy pics? :ohhh: :webyup: let me see wat dis ho lookin like mane
by JuwanHampton45
May 9th, 2017, 9:15 am
Forum: Lobby
Topic: Poll: Is Ohnosmh with the F.B.I?
Replies: 34
Views: 1170

Re: Poll: Is Ohnosmh with the F.B.I?

y'all N*ggaz dumb "catch me on da da da block" police be like "BEEEEET. We'z gones finds u negguz :umhm: :yeahright: time to get paid boyz" dats why I :yeahaight: foh wit da location questions. Nobody care about dat sh*t unless u N*ggaz gonna make a fight video 4 our entertainment. If dats da case w...
by JuwanHampton45
May 9th, 2017, 5:17 am
Forum: Lobby
Topic: DOES UR BARBER CHARGE U FAIR 4 GETTIN U RITE (more hood topics)
Replies: 16
Views: 478

Re: DOES UR BARBER CHARGE U FAIR 4 GETTIN U RITE (more hood topics)

My barber charge 15 but I always give him 40 cuz I get right in the chair no waiting. n*ggas got to be broke only paying 10, support ur mans :lmao: Who broke? Cuz da barber makin bread with or without my money. Ur barber must be out his teetee house wit N*ggaz smoking work n F*ck*n her couch up. ta...
by JuwanHampton45
May 9th, 2017, 5:08 am
Forum: Lobby
Topic: DOES UR BARBER CHARGE U FAIR 4 GETTIN U RITE (more hood topics)
Replies: 16
Views: 478

Re: DOES UR BARBER CHARGE U FAIR 4 GETTIN U RITE (more hood topics)

$15 for a fade, edge up, eyebrows, mustache, beard, etc. I give him $25 though. see da barber I goto taxin n*ggas 20s & up n where im @ dis n*gga got sum respect so n*ggas payin dem prices off top n plus tips. i only had females eva do my hair i got dreds tho 1 lady charges me 55 she recently charg...
by JuwanHampton45
May 9th, 2017, 4:37 am
Forum: Lobby
Topic: BARS CYPHER (If u Got skillz jump in negguz)
Replies: 27
Views: 783

Re: BARS CYPHER (If u Got skillz jump in negguz)

NoShrimpBihness wrote:Dave Chappelle looking a$$ n*gga :lmao:
I know u gotta log off soon, or u room mate finna get jealous n butt rape u again :hmm:
Image
by JuwanHampton45
May 9th, 2017, 4:09 am
Forum: Lobby
Topic: BARS CYPHER (If u Got skillz jump in negguz)
Replies: 27
Views: 783

Re: BARS CYPHER (If u Got skillz jump in negguz)

LOL OKAY watch me make deez n*ggas so mad dey not GONNA WANNA LOG BACK IN! Champ claims to hustle, but was pushin pills in his asshole OHNO was shakin scared talmbout "these n*ggas...*screech* didn't show up no where" Funny voice scary a$$ n*gga soundin like a flintstones character yall two just fru...
by JuwanHampton45
May 9th, 2017, 4:00 am
Forum: Lobby
Topic: *Real Hood Topic* Is it better 2 trap out da bando or da whip?
Replies: 15
Views: 347

Re: *Real Hood Topic* Is it better 2 trap out da bando or da whip?

Y'all aint trap N*ggaz yall just a police trap. :321: fukk 12 n ur family! Do sumthin :321: :dance: