Search found 393 matches

by DatNiggaO
April 20th, 2015, 5:20 am
Forum: Lobby
Topic: how do niggas that sell lean make profit?
Replies: 82
Views: 60247

Re: how do niggas that sell lean make profit?

my nigga said cut it/water it down with corn syrup from the market :ohhh: ayyeeee that sound legit tho . u tried that b4? nd that aint gone fucc up da high tho is it? Niggas will kill you if you selling karo drank. That Slime in the ice machine shit don't fly in Houston. Not for no real sippers
by DatNiggaO
April 1st, 2015, 12:37 am
Forum: South
Topic: Where The Down South BDs at?
Replies: 45
Views: 4740

Re: Where The Down South BDs at?

Houston Texas got BDs? Damn. Ithought it was Gs that way. Are they the niggas that still run around throwing up rakes :lol: And to the Harlem nigga. If you not so worried bout the next nigga. Why tf you here for? :ohhh: Im on no mans dick Im juat curious. And to the other nigga askin bout some pray...
by DatNiggaO
March 29th, 2015, 6:30 pm
Forum: Lobby
Topic: These fucking ads tho...
Replies: 21
Views: 1180

Re: These fucking ads tho...

I only get on here on my laptop. I got ad blocker, I don't see no ads :bow:
by DatNiggaO
March 29th, 2015, 6:16 pm
Forum: West
Topic: Are them rolling 60s/Spc legit in Atlanta
Replies: 26
Views: 5568

Re: Are them rolling 60s/Spc legit in Atlanta

ExposeSquad wrote:MY FAULT I MEANT TO SAY RICH HOMIE, BOOSIE AND PEEWEE LONGWAY DID 1500 AND HE TALKING BOUT FAMILYS. HE FROM THE HOOD LOL
That's a E :tiphat:
by DatNiggaO
March 22nd, 2015, 5:38 pm
Forum: Lobby
Topic: Your hoodup username . . .
Replies: 14
Views: 861

Re: Your hoodup username . . .

My nickname T.O. but when niggas looking for something "Who got ____" That nigga O
by DatNiggaO
March 22nd, 2015, 5:36 pm
Forum: Lobby
Topic: Your hoodup username . . .
Replies: 14
Views: 861

Re: Your hoodup username . . .

YungfoceMontana wrote:
Million$Mojado wrote:
YungfoceMontana wrote:This is my old nickname, my new nickname is Richie Joint$
:whaat: what?
Yungfoce Montana is my old nickname. I want to change it on this website, but it won't let me
You missing an S in ya Folks :tiphat:
by DatNiggaO
March 22nd, 2015, 12:50 pm
Forum: South
Topic: Travis scott BkLOOD?
Replies: 15
Views: 4378

Re: Travis scott BkLOOD?

He could have at least made it seem like he been banging by picking a set thats actually out here :cmon:

Niggas know he phony off rip.
by DatNiggaO
March 21st, 2015, 4:06 pm
Forum: South
Topic: Travis scott BkLOOD?
Replies: 15
Views: 4378

Re: Travis scott BkLOOD?

Black Wall ST. wrote:
Cocaine wrote:Nigguhz in da h dnt even kno wtf dat is..
I KNEW A HOMEY FROM HOUSTON WHO WAS GKB IN HOUSTON
You either found a unicorn or a liar :whaat:
by DatNiggaO
March 21st, 2015, 3:05 pm
Forum: South
Topic: Travis scott BkLOOD?
Replies: 15
Views: 4378

Re: Travis scott BkLOOD?

Gooniegoon wrote:He pushin Tree Top Piru. I believe they're in Houston where he from. :2cents:
He from Missouri City and not even the hood part from what I hear. I doubt he real at all. :tiphat:
by DatNiggaO
March 20th, 2015, 3:41 pm
Forum: South
Topic: i hate when Ny niggas come down south
Replies: 124
Views: 13615

Re: i hate when Ny niggas come down south

I say "My G" but out that whole list that's it lmaoo Even whites and Mexicans say "soda" or "soda-water" if they older. I say "cold drank" cuz I grew up in New Orleans too but as far as Houston nah :lol: Yo teacher musta been from somewhere else Yeah but how many people you hear say hey my g or alr...
by DatNiggaO
March 19th, 2015, 8:34 pm
Forum: South
Topic: i hate when Ny niggas come down south
Replies: 124
Views: 13615

Re: i hate when Ny niggas come down south

Out of town niggas kill me generalizing the whole south the way they do . Like when he said they sound like us country . Nobody say pop in Houston Texas at least black . I had a white teacher who said I won some pop I was like :wtf: Then she showed me and I was like oh Soda :lol: Come on eat Possum...
by DatNiggaO
March 19th, 2015, 3:58 pm
Forum: South
Topic: i hate when Ny niggas come down south
Replies: 124
Views: 13615

Re: i hate when Ny niggas come down south

for the record y'all are talking about nyc niggas not new York niggas as a whole because as soon as you you meet a Rochester buffalo or Syracuse nigga you'll feel right at home they are country as fuck i personally can't even believe they are actually from New York they even sound like y'all Facts ...
by DatNiggaO
March 14th, 2015, 1:57 am
Forum: South
Topic: where 135 Piru's at in houston
Replies: 88
Views: 12341

Re: where 135 Piru's at in houston

Like 4 niggas :whaat:
by DatNiggaO
March 14th, 2015, 1:57 am
Forum: South
Topic: where 135 Piru's at in houston
Replies: 88
Views: 12341

Re: where 135 Piru's at in houston

It's some over round me but they not from out here.
by DatNiggaO
March 13th, 2015, 11:30 am
Forum: South
Topic: i hate when Ny niggas come down south
Replies: 124
Views: 13615

Re: i hate when Ny niggas come down south

J Cole reps NY? Where :whaat:

Everybody sounds like the south right now, y'all ain't een got no style no more :umhm:
by DatNiggaO
March 10th, 2015, 10:33 pm
Forum: South
Topic: i hate when Ny niggas come down south
Replies: 124
Views: 13615

Re: i hate when Ny niggas come down south

Im in the south east and yeah we got a lot of ny influence with gangs but truth be told them ny and nj dudes dont be flexin on us like that. Its all love and respect out hea. I got a feelin yall be flexin on them out there and get mad cause they clown you back sort of like what juss happen in this ...
by DatNiggaO
March 10th, 2015, 9:23 pm
Forum: South
Topic: i hate when Ny niggas come down south
Replies: 124
Views: 13615

Re: i hate when Ny niggas come down south

I know this, most gangs down south are more influenced by NY gang banging then Cali gang banging. Idk why but that's how it was in SC.. Shit a lotta my homeboys are from Jersey and they came down south and never disrespected it. Then you have some niggas that do because they gonna rep there city re...
by DatNiggaO
March 10th, 2015, 9:20 pm
Forum: South
Topic: Sauce Walka Fight at Houston Galleria Mall
Replies: 9
Views: 3624

Re: Sauce Walka Fight at Houston Galleria Mall

oh yeah he tweakin
by DatNiggaO
March 10th, 2015, 9:18 pm
Forum: South
Topic: Travis scott BkLOOD?
Replies: 15
Views: 4378

Re: Travis scott BkLOOD?

Cocaine wrote:Nigguhz in da h dnt even kno wtf dat is..
I ain't hear bout em till I got on the hood up :whaat:
by DatNiggaO
March 10th, 2015, 9:17 pm
Forum: Lobby
Topic: where would you rather go to.. Atlanta or Houston ??
Replies: 19
Views: 1192

Re: where would you rather go to.. Atlanta or Houston ??

The city getting love :tiphat: :lol:
by DatNiggaO
March 10th, 2015, 9:16 pm
Forum: South
Topic: i hate when Ny niggas come down south
Replies: 124
Views: 13615

Re: i hate when Ny niggas come down south

My brother from BK, he cool. I know the type tho
by DatNiggaO
March 10th, 2015, 6:04 pm
Forum: South
Topic: i hate when Ny niggas come down south
Replies: 124
Views: 13615

Re: i hate when Ny niggas come down south

What part the city you from?
by DatNiggaO
March 10th, 2015, 5:53 pm
Forum: South
Topic: Travis scott BkLOOD?
Replies: 15
Views: 4378

Re: Travis scott BkLOOD?

Since when the mo get G-Shine bloods :ohhh: He prolly flaugin
by DatNiggaO
March 10th, 2015, 5:52 pm
Forum: Lobby
Topic: Georgia niggaz clean up your line
Replies: 5
Views: 348

Re: Georgia niggaz clean up your line

Yeah that's A-Town from Philly.
by DatNiggaO
March 10th, 2015, 5:51 pm
Forum: Lobby
Topic: Lil Bibby Lil herb ain't heard about you
Replies: 7
Views: 549

Re: Lil Bibby Lil herb ain't heard about you

Realspit wrote:
DatNiggaO wrote:
Realspit wrote:I fuck G herb :tiphat:
:ohhh: :ohhh: :ohhh: :discust:
u know what I meant nigga :lol:

I fuck w G herbo
:lol: :lol: :lol:
by DatNiggaO
March 10th, 2015, 4:23 pm
Forum: Lobby
Topic: Georgia niggaz clean up your line
Replies: 5
Views: 348

Re: Georgia niggaz clean up your line

who is that "bird"? dafuq is this about?
by DatNiggaO
March 10th, 2015, 4:17 pm
Forum: Lobby
Topic: Lil Bibby Lil herb ain't heard about you
Replies: 7
Views: 549

Re: Lil Bibby Lil herb ain't heard about you

Realspit wrote:I fuck G herb :tiphat:
:ohhh: :ohhh: :ohhh: :discust:
by DatNiggaO
March 10th, 2015, 2:03 am
Forum: Lobby
Topic: is your city getting gentrified?
Replies: 80
Views: 2877

Re: is your city getting gentrified?

I never said don't know why I said it doesn't make sense . how doesn't it make sense :cmon: 3rd grade level for you and the other guy . Where is Houston located in Texas Southeast right . I can see ya'll saying Alief Texas because you putting your neighborhood in front of Texas right . The Wards st...
by DatNiggaO
March 10th, 2015, 1:52 am
Forum: Lobby
Topic: is your city getting gentrified?
Replies: 80
Views: 2877

Re: is your city getting gentrified?

Kickdoeburglar wrote:I never said don't know why I said it doesn't make sense .
how doesn't it make sense :cmon:
by DatNiggaO
March 10th, 2015, 1:46 am
Forum: Lobby
Topic: is your city getting gentrified?
Replies: 80
Views: 2877

Re: is your city getting gentrified?

First of all ,wut is city gas??? Lmao u mean settegast? Nd I qouted wut u sed ,north side ain even in dat Yeah my bad I forgot how to spell that shit and I most definitely heard a nigga say Northside Texas in person and I was just using an example calm down . Lmao ...u forgot how to spell it huh? O...
by DatNiggaO
March 10th, 2015, 12:37 am
Forum: Lobby
Topic: is your city getting gentrified?
Replies: 80
Views: 2877

Re: is your city getting gentrified?

:foh:
by DatNiggaO
March 10th, 2015, 12:28 am
Forum: Lobby
Topic: is your city getting gentrified?
Replies: 80
Views: 2877

Re: is your city getting gentrified?

I know they used to say The Swats for south west atl too strong but how it's stealing they shit when our shit an acronym for our actual area? Too say you a Houston nigga you be riding other cities heavy AF Nah potnah you the one in a Chicago gang and pay taxes to them niggas I respect wherever shit...
by DatNiggaO
March 9th, 2015, 11:58 pm
Forum: Lobby
Topic: is your city getting gentrified?
Replies: 80
Views: 2877

Re: is your city getting gentrified?

I know they used to say The Swats for south west atl too strong but how it's stealing they shit when our shit an acronym for our actual area? Too say you a Houston nigga you be riding other cities heavy AF
by DatNiggaO
March 9th, 2015, 11:44 pm
Forum: Lobby
Topic: is your city getting gentrified?
Replies: 80
Views: 2877

Re: is your city getting gentrified?

Nah it was more my hood thang not Houston I don't know about ya'll ya'll take shit and run with it . Only thing I can say the whole Houston took from the wards was like 5th Ward Tx to niggas saying Northside Texaswhich don't make since either . Even the SWAT niggas took that from Atlanta and mixed ...
by DatNiggaO
March 9th, 2015, 11:30 pm
Forum: Lobby
Topic: is your city getting gentrified?
Replies: 80
Views: 2877

Re: is your city getting gentrified?

Nah it was more my hood thang not Houston I don't know about ya'll ya'll take shit and run with it . Only thing I can say the whole Houston took from the wards was like 5th Ward Tx to niggas saying Northside Texaswhich don't make since either . Even the SWAT niggas took that from Atlanta and mixed ...
by DatNiggaO
March 9th, 2015, 9:30 pm
Forum: Lobby
Topic: is your city getting gentrified?
Replies: 80
Views: 2877

Re: is your city getting gentrified?

They been trying in third ward but I doubt they'll be able to
by DatNiggaO
March 9th, 2015, 7:20 pm
Forum: Lobby
Topic: where would you rather go to.. Atlanta or Houston ??
Replies: 19
Views: 1192

Re: where would you rather go to.. Atlanta or Houston ??

Atl, I'm from Houston. Mys well go somewhere new
by DatNiggaO
March 9th, 2015, 7:11 pm
Forum: Lobby
Topic: Charles Barkley in NY gets called a coon
Replies: 12
Views: 709

Re: Charles Barkley in NY gets called a coon

Anyway, y'all see how he danced around that bullshit he was talking? Niggas a puppet
by DatNiggaO
March 9th, 2015, 7:05 pm
Forum: Lobby
Topic: Charles Barkley in NY gets called a coon
Replies: 12
Views: 709

Re: Charles Barkley in NY gets called a coon

BluntedUp wrote:
Kickdoeburglar wrote:We have to stop using white terms to insult each other .
I was tellin niggas on here that the other day. bad enough we say nigga, but how you gonna call another brother a coon, or a moon cricket, or any of the shit niggas be callin eachother on here
dafuq is a moon cricket?
by DatNiggaO
March 8th, 2015, 11:43 am
Forum: Lobby
Topic: Funny Made Up Knowledge Or Stories In General
Replies: 96
Views: 6811

Re: Funny Made Up Knowledge Or Stories In General

That's what happened when shit spreads out of town, you know them niggas in the south can't read, so they took some simple stories from the wizard of oz and mother goose and mixed it with gang shit. Lit is important to chicago....its not not yellow brick road shit, its more or less laws. Permitting...
by DatNiggaO
March 5th, 2015, 6:44 pm
Forum: Lobby
Topic: Its only 6 states in the south i SWEAR
Replies: 53
Views: 2727

Re: Its only 6 states in the south i SWEAR

On the cool Texas really it's own space. Oklahoma niggas say its the midwest, idk how but thats what they say
by DatNiggaO
March 4th, 2015, 6:59 pm
Forum: Lobby
Topic: whut shouldd i do homiezz ???
Replies: 17
Views: 717

Re: whut shouldd i do homiezz ???

You myswell give up the name. Not only do niggas beat they meat to yo gal, they fuckin yo gal :whaat:

Tell her buss that pussy open for a hood up nigga :ohhh:
by DatNiggaO
March 2nd, 2015, 3:34 am
Forum: South
Topic: Why Yall adopted the blood/crip or gd/vl culture
Replies: 44
Views: 2703

Re: Why Yall adopted the blood/crip or gd/vl culture

If you claiming Blood or Crip down South and your crew wasn't put on by someone frm Cali, you gay as fuck. Just my opinion :shrug2: more niggas push east koast hoods n the south at least from what i seen y does ur opinion matter tho? GA and Florida, over there on that side yeah. I know Texas mostly...
by DatNiggaO
March 1st, 2015, 5:43 am
Forum: South
Topic: soufwest houston is a whole differeny world
Replies: 6
Views: 790

Re: soufwest houston is a whole differeny world

Yeah the west wild as shit
by DatNiggaO
February 27th, 2015, 9:30 am
Forum: Lobby
Topic: What Color Is The Dress?
Replies: 17
Views: 1139

Re: What Color Is The Dress?

It's really blue and black but the lighting make it look white and gold depending on how you look at it. I read an article about it lmao
by DatNiggaO
February 26th, 2015, 5:41 am
Forum: Midwest
Topic: GANGSTER STONES
Replies: 8
Views: 2185

Re: GANGSTER STONES

:whaat:
by DatNiggaO
February 22nd, 2015, 11:55 pm
Forum: Lobby
Topic: Reppin cities they weren't born in(Spinoff)
Replies: 37
Views: 1549

Re: Reppin cities they weren't born in(Spinoff)

I was born and Houston but half raised in New Orleans. I rep both
by DatNiggaO
February 20th, 2015, 11:46 pm
Forum: North East
Topic: Troy Ave sneak dissing GS9???
Replies: 42
Views: 9125

Re: Troy Ave sneak dissing GS9???

Crips and bloods don't be on that shit like that from my experience with em. My homie a PDL from out there and he wore blue. I ain't gone stunt like it was all the time but the homie def wore blue