Search found 1859 matches

by regpoci
February 16th, 2012, 12:04 pm
Forum: Lobby
Topic: Aint nobody on this bitch
Replies: 5
Views: 396

Re: Aint nobody on this bitch

718 WAY OF LIFE wrote:EVERY THREAD BEING SPAMMED BY YO BITCH ASS
I aint spamming bitch shut tghe fuk up
by regpoci
February 16th, 2012, 12:03 pm
Forum: Lobby
Topic: Nicki Minaj at the Grammy Awards
Replies: 63
Views: 3123

Re: Nicki Minaj at the Grammy Awards

NoBrain wrote:I could care less what she wear as long as she keep showing her perfect feet and letting her titties come out of those dresses :jerk: young money :tiphat:
Feet? :wtf:
by regpoci
February 16th, 2012, 12:03 pm
Forum: North East
Topic: B ???
Replies: 8
Views: 444

Re: B ???

Im not sure
by regpoci
February 16th, 2012, 11:58 am
Forum: North East
Topic: 718 way of life
Replies: 19
Views: 948

Re: 718 way of life

Aint nothing homo about me nigga im all masculine
by regpoci
February 16th, 2012, 11:55 am
Forum: Lobby
Topic: Aint nobody on this bitch
Replies: 5
Views: 396

Aint nobody on this bitch

Boring as sht on here now
by regpoci
February 16th, 2012, 11:54 am
Forum: Lobby
Topic: Nicki Minaj at the Grammy Awards
Replies: 63
Views: 3123

Re: Nicki Minaj at the Grammy Awards

brownbomber wrote:only a dweeb would use a word like dweeb....say wat u go say I spoke my peace on situation :321:
Lol "dweeb"
by regpoci
February 16th, 2012, 11:51 am
Forum: Lobby
Topic: Nicki Minaj at the Grammy Awards
Replies: 63
Views: 3123

Re: Nicki Minaj at the Grammy Awards

brownbomber wrote:
brownbomber wrote:but Im talkn 2 ur bitch ass...If u dont like wat dey said don't read it then..u ain't even make dis thread go back 2 ur white bitch thread n ref dat...ol uncle rukis ass nigga!
:lol:
by regpoci
February 16th, 2012, 11:48 am
Forum: Lobby
Topic: Nicki Minaj at the Grammy Awards
Replies: 63
Views: 3123

Re: Nicki Minaj at the Grammy Awards

If u like wat dey said don't read it then..u ain't even make dis thread go back 2 ur white bitch thread n ref dat... NIGGA IF YOU AINT LIKE WHAT I SAID, DON'T READ IT THEN...MY COMMENT WAS DIRECTED TO THE TWO ILLUMINATI CONSPIRACY THEORIST MUH FUCKAS...YOU TOOK IT UPON YASELF TO CRAWL OUT OF A CRUS...
by regpoci
February 16th, 2012, 11:45 am
Forum: North East
Topic: Fluzzy is mad at Wil Warthen
Replies: 565
Views: 18712

Re: Fluzzy is mad at Wil Warthen

718 IVE BEEN SAYING SINCE DAY ONE THAT WASN'T ME BUT I REALIZED I COULD HAVE ANOTHER NIGGA TAKE MY BEEF SO I POSTED HIS FB. END OF THE DAY I DON'T KNOW HIM NOR CARE WHAT HAPPENS TO HIM THIS CROOKLYN KID ANOTHER NOVELIST I SEE, IM GOING TO HAVE TK TAKE A RAIN CHECC ON READING THAT ONE AS WELL :lmao:...
by regpoci
February 16th, 2012, 11:39 am
Forum: Lobby
Topic: Nicki Minaj at the Grammy Awards
Replies: 63
Views: 3123

Re: Nicki Minaj at the Grammy Awards

brownbomber wrote:Sbut I talkn 2 ur bitch ass...If u like wat dey said don't read it then..u ain't even make dis thread go back 2 ur white bitch thread n ref dat...ol uncle rukis ass nigga!
:lmao:
by regpoci
February 16th, 2012, 11:34 am
Forum: West
Topic: B'z & C's ARE BASED OFF OF CARS
Replies: 26
Views: 1687

Re: B'z & C's ARE BASED OFF OF CARS

DREAD wrote:
MaxxedGunz wrote:Dread you definitely was a slave in your past life.
NEVER THAT ALWAYS KOOL & LAID BACK
:lmao:
by regpoci
February 16th, 2012, 11:33 am
Forum: Lobby
Topic: Nicki Minaj at the Grammy Awards
Replies: 63
Views: 3123

Re: Nicki Minaj at the Grammy Awards

SOUTH SIDE SWERV wrote:
brownbomber wrote:Man ppl can talk about wat dey want 2 talk about...who da fuk is u da Hood up police :wtf2:
AND WHO THE FUCK IS YOU, THE HOODUP REFEREE?...

GO SITCHA "REVEREND INCREASE-THE-PEACE" ASS DOWN IN THE CORNER SOMEWHERE...I WASN'T EVEN TALKING TO YOU :2cents:
:lol:
by regpoci
February 16th, 2012, 11:29 am
Forum: Lobby
Topic: REGPOCI ITS ON SITE
Replies: 32
Views: 1649

Re: REGPOCI ITS ON SITE

MaxxedGunz wrote:you a faggot
I know you are but what am i
by regpoci
February 16th, 2012, 11:29 am
Forum: North East
Topic: REGPOCI
Replies: 57
Views: 1790

Re: REGPOCI

[quote="MaxxedGunz"][quote="regpoci"][quote="MaxxedGunz"][quote="regpoci"][quote="MaxxedGunz"]YOU A FUCKING BUSTER NIGGA :facepalm: ?? faggot :facepalm: :wtf2: dont start making those faces bitch nigga you brought this shit on yourself you faggot ass fraud...1 O CLOCK...1 O CLOCK is when my dojos w...
by regpoci
February 16th, 2012, 11:28 am
Forum: South
Topic: ay folk loc su wooo
Replies: 13
Views: 875

Re: ay folk loc su wooo

MaxxedGunz wrote:
regpoci wrote::facepalm:
shut up faggot
Sjut yur bytch ass up
by regpoci
February 16th, 2012, 11:26 am
Forum: Lobby
Topic: Nicki Minaj at the Grammy Awards
Replies: 63
Views: 3123

Re: Nicki Minaj at the Grammy Awards

brownbomber wrote:Man ppl can talk about wat dey want 2 talk about...who da fuk is u da Hood up police :wtf2:
Lol
by regpoci
February 16th, 2012, 11:20 am
Forum: Lobby
Topic: REGPOCI ITS ON SITE
Replies: 32
Views: 1649

Re: REGPOCI ITS ON SITE

[quote="MaxxedGunz"][quote="regpoci"]Imma do this to yur bytch ass http://wwewrestlers.wikispaces.com/file/view/pic_3271761_1201610857.gif/152124017/pic_3271761_1201610857.gif grab and touch and rub my back? nigga you a faggot...always knew you were...it started off with all that talk about butthol...
by regpoci
February 16th, 2012, 11:05 am
Forum: North East
Topic: 718 way of life
Replies: 19
Views: 948

Re: 716 way of life

pussy niggas
by regpoci
February 16th, 2012, 11:04 am
Forum: North East
Topic: 718 way of life
Replies: 19
Views: 948

718 way of life

Is a bytch ass nigga as well as his bf maxxedguns fuk yall and yall 718 gay way of living life :killself:
by regpoci
February 16th, 2012, 11:01 am
Forum: Lobby
Topic: Aint no one making thread
Replies: 0
Views: 139

Aint no one making thread

What the fuk :rip:
by regpoci
February 16th, 2012, 11:01 am
Forum: South
Topic: ay folk loc su wooo
Replies: 13
Views: 875

Re: ay folk loc su wooo

:facepalm:
by regpoci
February 16th, 2012, 10:57 am
Forum: Lobby
Topic: REGPOCI ITS ON SITE
Replies: 32
Views: 1649

Re: REGPOCI ITS ON SITE

Imma do this to yur bytch ass http://wwewrestlers.wikispaces.com/file/view/pic_3271761_1201610857.gif/152124017/pic_3271761_1201610857.gif grab and touch and rub my back? nigga you a faggot...always knew you were...it started off with all that talk about buttholes...then you started talking about L...
by regpoci
February 16th, 2012, 10:56 am
Forum: North East
Topic: REGPOCI
Replies: 57
Views: 1790

Re: REGPOCI

[quote="MaxxedGunz"][quote="regpoci"][quote="MaxxedGunz"]YOU A FUCKING BUSTER NIGGA :facepalm: ?? faggot :facepalm: :wtf2: dont start making those faces bitch nigga you brought this shit on yourself you faggot ass fraud...1 O CLOCK...1 O CLOCK is when my dojos will arrive in MARYLAND...I want a HOO...
by regpoci
February 16th, 2012, 10:52 am
Forum: Lobby
Topic: ANYBODY REMEMBER THIS?! LMFAOOOO
Replies: 13
Views: 574

Re: ANYBODY REMEMBER THIS?! LMFAOOOO

SOUTH SIDE SWERV wrote:YEAH I REMEMBER THIS SHIT...I FEEL BAD FOR HER FAMILY THOUGH...HER MOMS SAID THAT'S WHAT HAPPENS WHEN SHE FORGETS TO TAKE HER MEDICATION... :wtf:
:lol:
by regpoci
February 16th, 2012, 10:51 am
Forum: Lobby
Topic: REGPOCI ITS ON SITE
Replies: 32
Views: 1649

Re: REGPOCI ITS ON SITE

Imma do this to yur bytch ass http://wwewrestlers.wikispaces.com/file/view/pic_3271761_1201610857.gif/152124017/pic_3271761_1201610857.gif grab and touch and rub my back? nigga you a faggot...always knew you were...it started off with all that talk about buttholes...then you started talking about L...
by regpoci
February 16th, 2012, 10:50 am
Forum: North East
Topic: REGPOCI
Replies: 57
Views: 1790

Re: REGPOCI

[quote="MaxxedGunz"]YOU A FUCKING BUSTER NIGGA :facepalm: ?? faggot :facepalm: :wtf2: dont start making those faces bitch nigga you brought this shit on yourself you faggot ass fraud...1 O CLOCK...1 O CLOCK is when my dojos will arrive in MARYLAND...I want a HOODUP apology or my fucking goons is go...
by regpoci
February 16th, 2012, 10:49 am
Forum: Lobby
Topic: Bitches still making thread outta my name
Replies: 0
Views: 232

Bitches still making thread outta my name

Keep cheering my name on Image
by regpoci
February 16th, 2012, 10:44 am
Forum: Lobby
Topic: My girl finna get killed tonight
Replies: 46
Views: 3446

Re: My girl finna get killed tonight

[quote="MaxxedGunz"][quote="ODA574Bandit"][quote="Slicc"][quote="ODA574Bandit"]:wtf3: :wtf: nigga 2 to 3 days. that shit stronger than viagra :lmao: :lmao: any way. fuck you ima hatin on all ya niggas gettin it in tonight. im stuck in this fuckin country and aint gettin shit in..fuck all ya :shoot:...
by regpoci
February 16th, 2012, 10:43 am
Forum: Lobby
Topic: REGPOCI ITS ON SITE
Replies: 32
Views: 1649

Re: REGPOCI ITS ON SITE

Imma do this to yur bytch ass http://wwewrestlers.wikispaces.com/file/view/pic_3271761_1201610857.gif/152124017/pic_3271761_1201610857.gif grab and touch and rub my back? nigga you a faggot...always knew you were...it started off with all that talk about buttholes...then you started talking about L...
by regpoci
February 16th, 2012, 10:43 am
Forum: North East
Topic: REGPOCI
Replies: 57
Views: 1790

Re: REGPOCI

YOU A FUCKING BUSTER NIGGA :facepalm: ?? faggot :facepalm: :wtf2: dont start making those faces bitch nigga you brought this shit on yourself you faggot ass fraud...1 O CLOCK...1 O CLOCK is when my dojos will arrive in MARYLAND...I want a HOODUP apology or my fucking goons is gonna blow up your fuc...
by regpoci
February 16th, 2012, 10:42 am
Forum: Lobby
Topic: REGOPOCI IS A BITCH NIGGA
Replies: 7
Views: 865

Re: REGOPOCI IS A BITCH NIGGA

:cmon: http://2.bp.blogspot.com/_XimOh2AYlL8/SaGyvm9YdMI/AAAAAAAADJo/ignJCH0WZIg/s320/shamwow.gif yeah one of those niggas shamwow ya lil ass heart bitch nigga Ok then when yu and yur mild niggas come here imma oxyclean milk asses http://assets0.ordienetworks.com/tmbs/73e4c7ce5d/fullsize_1.jpg you ...
by regpoci
February 16th, 2012, 10:30 am
Forum: North East
Topic: REGPOCI
Replies: 57
Views: 1790

Re: REGPOCI

YOU A FUCKING BUSTER NIGGA :facepalm: ?? faggot :facepalm: :wtf2: dont start making those faces bitch nigga you brought this shit on yourself you faggot ass fraud...1 O CLOCK...1 O CLOCK is when my dojos will arrive in MARYLAND...I want a HOODUP apology or my fucking goons is gonna blow up your fuc...
by regpoci
February 16th, 2012, 10:28 am
Forum: Lobby
Topic: REGOPOCI IS A BITCH NIGGA
Replies: 7
Views: 865

Re: REGOPOCI IS A BITCH NIGGA

:cmon: http://2.bp.blogspot.com/_XimOh2AYlL8/SaGyvm9YdMI/AAAAAAAADJo/ignJCH0WZIg/s320/shamwow.gif yeah one of those niggas shamwow ya lil ass heart bitch nigga Ok then when yu and yur mild niggas come here imma oxyclean milk asses http://assets0.ordienetworks.com/tmbs/73e4c7ce5d/fullsize_1.jpg you ...
by regpoci
February 16th, 2012, 10:14 am
Forum: Lobby
Topic: My girl finna get killed tonight
Replies: 46
Views: 3446

Re: My girl finna get killed tonight

[quote="Slicc"][quote="ODA574Bandit"]:wtf3: :wtf: nigga 2 to 3 days. that shit stronger than viagra :lmao: :lmao: any way. fuck you ima hatin on all ya niggas gettin it in tonight. im stuck in this fuckin country and aint gettin shit in..fuck all ya :shoot: :shoot: :lmao: What you need to do is lig...
by regpoci
February 16th, 2012, 10:14 am
Forum: Lobby
Topic: REGPOCI ITS ON SITE
Replies: 32
Views: 1649

Re: REGPOCI ITS ON SITE

Imma do this to yur bytch ass http://wwewrestlers.wikispaces.com/file/view/pic_3271761_1201610857.gif/152124017/pic_3271761_1201610857.gif grab and touch and rub my back? nigga you a faggot...always knew you were...it started off with all that talk about buttholes...then you started talking about L...
by regpoci
February 16th, 2012, 10:13 am
Forum: North East
Topic: REGPOCI
Replies: 57
Views: 1790

Re: REGPOCI

YOU A FUCKING BUSTER NIGGA :facepalm: ?? faggot :facepalm: :wtf2: dont start making those faces bitch nigga you brought this shit on yourself you faggot ass fraud...1 O CLOCK...1 O CLOCK is when my dojos will arrive in MARYLAND...I want a HOODUP apology or my fucking goons is gonna blow up your fuc...
by regpoci
February 16th, 2012, 10:12 am
Forum: Lobby
Topic: My girl finna get killed tonight
Replies: 46
Views: 3446

Re: My girl finna get killed tonight

:wtf3: :wtf: nigga 2 to 3 days. that shit stronger than viagra :lmao: :lmao: any way. fuck you ima hatin on all ya niggas gettin it in tonight. im stuck in this fuckin country and aint gettin shit in..fuck all ya :shoot: :shoot: :lmao: What you need to do is light some candles,dim the lights..........
by regpoci
February 16th, 2012, 10:11 am
Forum: Lobby
Topic: REGOPOCI IS A BITCH NIGGA
Replies: 7
Views: 865

Re: REGOPOCI IS A BITCH NIGGA

:cmon: http://2.bp.blogspot.com/_XimOh2AYlL8/SaGyvm9YdMI/AAAAAAAADJo/ignJCH0WZIg/s320/shamwow.gif yeah one of those niggas shamwow ya lil ass heart bitch nigga Ok then when yu and yur mild niggas come here imma oxyclean milk asses http://assets0.ordienetworks.com/tmbs/73e4c7ce5d/fullsize_1.jpg
by regpoci
February 16th, 2012, 10:07 am
Forum: North East
Topic: REGPOCI
Replies: 57
Views: 1790

Re: REGPOCI

MaxxedGunz wrote:
regpoci wrote:
MaxxedGunz wrote:YOU A FUCKING BUSTER NIGGA :facepalm:
??
faggot :facepalm:
:wtf2:
by regpoci
February 16th, 2012, 10:07 am
Forum: Lobby
Topic: REGPOCI ITS ON SITE
Replies: 32
Views: 1649

Re: REGPOCI ITS ON SITE

Imma do this to yur bytch ass http://wwewrestlers.wikispaces.com/file/view/pic_3271761_1201610857.gif/152124017/pic_3271761_1201610857.gif grab and touch and rub my back? nigga you a faggot...always knew you were...it started off with all that talk about buttholes...then you started talking about L...
by regpoci
February 16th, 2012, 10:05 am
Forum: Lobby
Topic: REGOPOCI IS A BITCH NIGGA
Replies: 7
Views: 865

Re: REGOPOCI IS A BITCH NIGGA

:cmon: Image
by regpoci
February 16th, 2012, 10:04 am
Forum: Lobby
Topic: My girl finna get killed tonight
Replies: 46
Views: 3446

Re: My girl finna get killed tonight

:wtf3: :wtf: nigga 2 to 3 days. that shit stronger than viagra :lmao: :lmao: any way. fuck you ima hatin on all ya niggas gettin it in tonight. im stuck in this fuckin country and aint gettin shit in..fuck all ya :shoot: :shoot: :lmao: What you need to do is light some candles,dim the lights..........
by regpoci
February 16th, 2012, 10:04 am
Forum: Lobby
Topic: REGPOCI ITS ON SITE
Replies: 32
Views: 1649

Re: REGPOCI ITS ON SITE

Imma do this to yur bytch ass Image
by regpoci
February 16th, 2012, 10:01 am
Forum: Lobby
Topic: My girl finna get killed tonight
Replies: 46
Views: 3446

Re: My girl finna get killed tonight

:wtf3: :wtf: nigga 2 to 3 days. that shit stronger than viagra :lmao: :lmao: any way. fuck you ima hatin on all ya niggas gettin it in tonight. im stuck in this fuckin country and aint gettin shit in..fuck all ya :shoot: :shoot: :lmao: What you need to do is light some candles,dim the lights..........
by regpoci
February 16th, 2012, 9:58 am
Forum: Lobby
Topic: Stupidity is one thing but being lazy too! Niggers r no good
Replies: 18
Views: 1261

Re: Stupidity is one thing but being lazy too! Niggers r no

That two strikes right there! Why is it so hard for niggers to develop some sort of work ethic? Do y'all enjoy living in the projects, section 8 and off of welfare? What's wrong with u people? FALL BACK BEFORE YOU CATCH A WIL WARTHEN hey yo..fuck is up wit ya avatar hommie :wtf: :wtf: :cmon: :wtf: ...
by regpoci
February 16th, 2012, 9:58 am
Forum: West
Topic: GAY GOOK KID UPLOADING OTHER OWNERS VIDEOS IN YOUTUBE AND CL
Replies: 52
Views: 4632

Re: GAY GOOK KID UPLOADING OTHER OWNERS VIDEOS IN YOUTUBE AN

MaxxedGunz wrote:
regpoci wrote:
MaxxedGunz wrote:nobody gives a fuck all ya niggas is gay :facepalm:
Look at your avatar
LOOK AT YOUR AVATAR YOU DEAD NIGGA...RI.P NIGGAS GONNA GIVE YOU A FUNERAL LATER ON BITCH NIGGA...MY GOONS ON THEY WAY FAGGOT THEY GONNA FLIP YA FUCKING CASKET LIKE A WWE ROYAL RUMBLE BITCH :shoot: :shoot:
Ok
by regpoci
February 16th, 2012, 9:57 am
Forum: Lobby
Topic: MaxxedGuns gay ass avatar
Replies: 2
Views: 266

Re: MaxxedGuns gay ass avatar

MaxxedGunz wrote:
regpoci wrote:why yu got that as a avatar?? thats not a good look :facepalm:
why you such a bitch nigga? THAT'S not a good look...always talking about assholes and getting your ass eat...you a fucking FAGGOT NIGGA! FUCK THE RAVENS! :shoot: :shoot: :killself:
Yu tried getting at a tranny
by regpoci
February 16th, 2012, 9:56 am
Forum: North East
Topic: REGPOCI
Replies: 57
Views: 1790

Re: REGPOCI

MaxxedGunz wrote:YOU A FUCKING BUSTER NIGGA :facepalm:
??
by regpoci
February 16th, 2012, 9:56 am
Forum: Lobby
Topic: 2 Threads about me over one night
Replies: 2
Views: 292

Re: 2 Threads about me over one night

MaxxedGunz wrote:
regpoci wrote:Keep bringing my name shine niggas thats right keep it coming. I gather more post's in little time then anybody on here :shoot:
stfu bitch nigga...shit about to get real on here i got my niggas coming out to maryland as we speak you cake ass nigga :shoot:
Ok
by regpoci
February 16th, 2012, 9:55 am
Forum: Lobby
Topic: Regpoci tries to go super saiyan
Replies: 17
Views: 743

Re: Regpoci tries to go super saiyan

MaxxedGunz wrote:
regpoci wrote:.....Touche'
shut ya faggot ass up...mark ass nigga :shoot: :shoot: :shoot: my goons should be arriving in maryland pretty soon nigga...i told you shit gonna get real for you
Ok