Search found 237 matches

by Scribe
June 4th, 2014, 5:21 pm
Forum: West
Topic: Hoods Out Denver Colorado?
Replies: 33
Views: 3985

Re: Hoods Out Denver Colorado?

sh*t I don't hear sh*t about nothing poppin off in Denver............. maybe everyone to high to give a f*ck
by Scribe
May 29th, 2014, 5:41 pm
Forum: West
Topic: Hoods Out Denver Colorado?
Replies: 33
Views: 3985

Hoods Out Denver Colorado?

Im bout to move out to Denver cuz that's where my job is gonna transfer me. Im not from there and don't really know sh*t bout being there....... im not trying to move RIGHT IN THE MIDDLE of the war zone as Im not really into sh*t 24/7 anymore......but um its not in me to live in a boring a$$ spot ei...
by Scribe
May 29th, 2014, 5:39 pm
Forum: Midwest
Topic: Hoods Out Denver Colorado?
Replies: 3
Views: 690

Hoods Out Denver Colorado?

Im bout to move out to Denver cuz that's where my job is gonna transfer me. Im not from there and don't really know sh*t bout being there....... im not trying to move RIGHT IN THE MIDDLE of the war zone as Im not really into sh*t 24/7 anymore......but um its not in me to live in a boring a$$ spot ei...
by Scribe
February 10th, 2014, 9:34 pm
Forum: South
Topic: Larry Hoover is a fraud
Replies: 16
Views: 1198

Re: Larry Hoover is a fraud

chief said "AND THERE WILL BE RENEGADES"... :plank: ... :bow: 74-14 Look !!!!.... this mothaphucker said it like it was a bible verse!!! look at him bowing down on his knees and sh*t... This dude like " o please larry let your d*ck grow and develop in my mouth".... and yall some Gs tho :facepalm: ....
by Scribe
February 10th, 2014, 9:25 pm
Forum: South
Topic: Larry Hoover is a fraud
Replies: 16
Views: 1198

Re: Larry Hoover is a fraud

Ferry Hoover :lmao: :lmao: Ya'll still honor this dude :lmao: Rakes Down :rasta: Did u say honor???... sh*t is worse then that i got lit where it states larry is praised....... PRAISE!!!!!...... A MAN!!!!!!.... f*ck u mean hill of beans ... yall dudes praise a man yall a pile of sh*t..... who the f...
by Scribe
February 10th, 2014, 10:17 am
Forum: Lobby
Topic: chief keef -war
Replies: 31
Views: 2370

Re: chief keef -war

i f*cks wit keef.... can he rap... naw not really .... but i mean i f*ck wit his music so whatever
by Scribe
February 8th, 2014, 8:20 pm
Forum: Midwest
Topic: Real GD Creed
Replies: 14
Views: 1545

Re: Real GD Creed

Scribe how old are you?. N it just goes to show how far loyalty N respect has come these days im 33.... which is kinda what i meant..... you see i started F*ck*n wit renagades at about 16.... i was always wit em...i kept switching foster homes so i kept finding myself in places not F*ck*n wit the 6...
by Scribe
February 6th, 2014, 9:32 am
Forum: South
Topic: Larry Hoover is a fraud
Replies: 16
Views: 1198

Re: Larry Hoover is a fraud

six6thdisciple wrote:Wasn't you GD doe???...
Yes there was a time..... i also remember defending the fact that you are white and that GD can be white also....if i remember correctly... but of course those GD had sh*t to disagree with me about that also
by Scribe
February 6th, 2014, 9:24 am
Forum: Midwest
Topic: Real GD Creed
Replies: 14
Views: 1545

Re: Real GD Creed

Scribe its obvious the nation was brought to u second handed.those of us born in the family dont speak like foster children.i've caught a v for talkin reckless to authority over my thumper,so what ,what they not gone do is try that move again with me.i was aware what was happenin.if u know law what...
by Scribe
January 31st, 2014, 9:14 am
Forum: Midwest
Topic: Real GD Creed
Replies: 14
Views: 1545

Re: Real GD Creed

. We believe in the teachings of our honorable chairman . We believe in all laws and policies set forth by the chairman and executive staff . We believe in the concept and ideology of organization . We believe in aiding and assisting our fellow brothers in the struggle for all "righteous" endeavors...
by Scribe
January 31st, 2014, 8:41 am
Forum: South
Topic: Larry Hoover is a fraud
Replies: 16
Views: 1198

Re: Larry Hoover is a fraud

hell ya everybody in africa is blak before 1850 only reason y lite skin ppl there is because the moors took european slaves and europe came down and tried to take over. but moses was black the jews were black noah was black jesus was. only reason y white ppl white cus they moved up north and worshi...
by Scribe
January 30th, 2014, 9:25 pm
Forum: Midwest
Topic: Larry Hoover is a fraud
Replies: 9
Views: 1323

Re: Larry Hoover is a fraud

cant blame da man for havin a vision n puttin it in effect like it or not a real leader jus power punch drunk happens often i agree with that whole heartedly ...... he was a natural born leader who became drunk with power as is typical... this is exactly y this one man should not be idoized to the ...
by Scribe
January 30th, 2014, 9:10 pm
Forum: Midwest
Topic: What is to old to be in gang/mob
Replies: 16
Views: 724

Re: What is to old to be in gang/mob

You sound mislead and confused. You make an entire thread about a man who was intelligent enough to organize, then almost immediate, contradict yourself by saying abandon the cause at a certain age :shrug: Does White Supremeist abandon their cause at a certain age? Elitist? Wealth Controlling insti...
by Scribe
January 30th, 2014, 6:17 pm
Forum: Midwest
Topic: What is to old to be in gang/mob
Replies: 16
Views: 724

What is to old to be in gang/mob

exactly what is meant by to old be be in a gang or mob??? I mean i can see if u 40 and JUS decided for the first time. But u also got n*ggas who been down since they was like 10 Then early 20s aint old at all then u got the n*ggas that was down and came home from prison in they 30s then you got dude...
by Scribe
January 30th, 2014, 6:14 pm
Forum: South
Topic: What is to old to be in gang/mob
Replies: 6
Views: 1195

What is to old to be in gang/mob

exactly what is meant by to old be be in a gang or mob??? I mean i can see if u 40 and JUS decided for the first time. But u also got n*ggas who been down since they was like 10 Then early 20s aint old at all then u got the n*ggas that was down and came home from prison in they 30s then you got dude...
by Scribe
January 30th, 2014, 5:36 pm
Forum: Midwest
Topic: Real GD Creed
Replies: 14
Views: 1545

Re: Real GD Creed

Sorry buddy but your concept is full of sh*t.no disrespect , but if you gonna follow that creed then you ain't really being groomed to be a real man. :2cents: Naw hommie no disrespect taken whatsoever .... and no i dont follow this creed at all..... nor do i understand anyone who cant see that 80% ...
by Scribe
January 30th, 2014, 5:18 pm
Forum: Midwest
Topic: Real GD Creed
Replies: 14
Views: 1545

Re: Real GD Creed

@scribe some ho*s need a P cause they like being told what to do.when that dude not around the b*tch backwards.when in reality the p*ssy still gone sell the same without his instructions.another thing when u joined the mob it wasnt pushin avon or boy scout cookies n*gga.u prolly was better off bein...
by Scribe
January 30th, 2014, 3:47 pm
Forum: South
Topic: Larry Hoover is a fraud
Replies: 16
Views: 1198

Re: Larry Hoover is a fraud

Loud Pa¢k wrote:Krispy cream
:lol: :tiphat:
by Scribe
January 30th, 2014, 3:44 pm
Forum: North East
Topic: Hardest Gang in New England
Replies: 82
Views: 5675

Re: Hardest Gang in New England

got nikkas out in hartford.... mad love to my north side gangstas blue hillz ave and cornwall st... South side hittin on it to tho fucking wit nikkas on franklin st I live right off of the Hill. :tiphat: and we CornballK on this side :2cents: o sh*t i can dig it... i live in the south so i dont kno...
by Scribe
January 30th, 2014, 3:39 pm
Forum: Midwest
Topic: Real GD Creed
Replies: 14
Views: 1545

Re: Real GD Creed

Allinyourhood wrote:Sorry buddy but your concept is full of sh*t.no disrespect , but if you gonna follow that creed then you ain't really being groomed to be a real man. :2cents:


used to be one of these dudes... didnt take me long to see thru that sh*t tho...... real recognize real.... and i didnt see sh*t familiar