Search found 7181 matches

by STOP IT FIVEE!!
January 13th, 2012, 8:01 pm
Forum: Lobby
Topic: Yo I found DREAD on facebook.
Replies: 7
Views: 582

Re: Yo I found DREAD on facebook.

:lmao:
by STOP IT FIVEE!!
January 13th, 2012, 8:00 pm
Forum: West
Topic: YGSlimDuce15OOi is a Internet thug
Replies: 170
Views: 8794

Re: YGSlimDuce15OOi is a Internet thug

Ahahahaha! :lol:
by STOP IT FIVEE!!
January 13th, 2012, 5:04 pm
Forum: North East
Topic: Fluzzy in da BX REMIX
Replies: 152
Views: 7509

Re: Fluzzy in da BX REMIX

Aiight, I'm Gettin' Offended. 1. Niggas Gotta Be Real Ignorant If They Think All Of LI Look Like Flizzy's Hood. Flizzy Is Fortunate Enough To Live In The More Upper Class Area Of Uniondale. All Of Darkside Don't Look Like That Either, Just Flizzys Block And Around Smith St. 2. Niggas Ain't No Differ...
by STOP IT FIVEE!!
January 13th, 2012, 11:40 am
Forum: North East
Topic: Fluzzy in da BX REMIX
Replies: 152
Views: 7509

Re: Fluzzy in da BX REMIX

Long Island Don't Breed Flizzy's, Fuck Outta Here. LONG ISLAND ISNT ACTIVE, MY BABY MOMS LIVE OUT THERE. I KNOW PARTS OF HEMPSTEAD, ROOSEVELT AND EVEN THE NORTH SIDE OF FREEPORT HAVE A LITTLE GANG PRESENTS BUT ITS NOT ENOUGH TO CONSIDER THE AREA ACTIVE Lol Little Gang Presence. You Wylin' Slime...
by STOP IT FIVEE!!
January 13th, 2012, 2:11 am
Forum: Lobby
Topic: ROLLIN 20S CRIPS IN NYC EXPOSED AS PEDOPHILES AND MORE SMH
Replies: 56
Views: 18226

Re: ROLLIN 20S CRIPS IN NYC EXPOSED AS PEDOPHILES AND MORE S

seems like you have a lot invested in this... why don't you just handle your issue in person? Word. Nigga Goin Way Too Far With This For Some Net Shit... Nigga Put Wifey And The Seed On Front St. Too...That's Violation Off Rip, Cause No Matter How Pussy That Man, That Nigga Girl And Seed Shouldn't ...
by STOP IT FIVEE!!
January 12th, 2012, 11:43 pm
Forum: Lobby
Topic: Chicago Ukrainian Village Pizzeria robbery caught on Tape
Replies: 6
Views: 616

Re: Chicago Ukrainian Village Pizzeria robbery caught on Tap

I Don't Care What Niggas Say, Them Gotta Be The Dumbest Niggas Ever.
by STOP IT FIVEE!!
January 12th, 2012, 8:47 pm
Forum: North East
Topic: Fluzzy in da BX REMIX
Replies: 152
Views: 7509

Re: Fluzzy in da BX REMIX

Long Island Don't Breed Flizzy's, Fuck Outta Here.
by STOP IT FIVEE!!
January 12th, 2012, 8:46 pm
Forum: North East
Topic: Lost Boyz Krip?
Replies: 15
Views: 942

Re: Lost Boyz Krip?

Niggas Crossed Over Into The Island. Niggas Used To Be On LB Heavy When I First Hit High School. Niggas Was Pushin It But Wasn't Bringin' Niggas In. The Nigga I First Came Home Under Was LB, And The Only Reason I Came Home Was Cause He Told Me I'd Have To Go Queens For The Put On. Ain't No 15 Year O...
by STOP IT FIVEE!!
January 12th, 2012, 7:21 pm
Forum: Lobby
Topic: rapper choppa city talks about being shot in CHICAGO
Replies: 19
Views: 1543

Re: rapper choppa city talks about being shot in CHICAGO

He Went To The Turf He Claimed And Was Bickin' It With The Elms.
by STOP IT FIVEE!!
January 12th, 2012, 2:22 pm
Forum: West
Topic: YGSlimDuce15OOi is a Internet thug
Replies: 170
Views: 8794

Re: YGSlimDuce15OOi is a Internet thug

Ya'll Should Scrap It Out Though...Videotape It, Let Hoodup Decide Who About It.



:stoned:
by STOP IT FIVEE!!
January 11th, 2012, 5:07 pm
Forum: Lobby
Topic: Rick Ross - An Explanation please
Replies: 67
Views: 3722

Re: Rick Ross - An Explanation please

Who cares if a rapper is real or not its all about how good the music is and so far Rick Ross been puttin nothin out but good music. Are you serious my nigga ? :facepalm: So, u'd tell me u'd fuck with Bill Cosby if he started making rap music, talking about the drug game and fucking bitches and how...
by STOP IT FIVEE!!
January 11th, 2012, 4:45 pm
Forum: North East
Topic: R20sNHB PWORK-HERE'S THE GREENLIGHT.START YOUR NHB HOOD LOL
Replies: 367
Views: 56463

Re: R20sNHB PWORK-HERE'S THE GREENLIGHT.START YOUR NHB HOOD

If NHBs in Cali don't go by an oath and constitution and all that stuff, how these NHBs got one? THATS THE DIFFERENCE BETWEEN WEST COAST BANGIN AND EAST COAST BANGIN..CALI SETS GOTTA DO THIS OUT HERE CUZ THEY DONT LIVE IN THE ACTUAL TURF..SO WITHOUT THIS PAPERWORK..HOW WOULD THEY BE ABLE TO KNOW HI...
by STOP IT FIVEE!!
January 11th, 2012, 4:17 pm
Forum: North East
Topic: LIL DEADLI AKA STOP IT FIVE
Replies: 172
Views: 10184

Re: LIL DEADLI AKA STOP IT FIVE

IF CUZZ TAKE A PICTURE WITH A PIECE OF PAPER SAYING THEHOODUP.COM HE GONE MAKE YALL LOOK LIKE SOME DICKS CUZZ :lmao: BUT WHO KNOWS IT IS THE INTERNET NEVER KNOW BOUT NIGGAS CUZZ word, i was thinking bout doing that if this got out of hand, but the so called Cmall fucced it up for himself using his ...
by STOP IT FIVEE!!
January 11th, 2012, 4:16 pm
Forum: North East
Topic: LIL DEADLI AKA STOP IT FIVE
Replies: 172
Views: 10184

Re: LIL DEADLI AKA STOP IT FIVE

IF CUZZ TAKE A PICTURE WITH A PIECE OF PAPER SAYING THEHOODUP.COM HE GONE MAKE YALL LOOK LIKE SOME DICKS CUZZ :lmao: BUT WHO KNOWS IT IS THE INTERNET NEVER KNOW BOUT NIGGAS CUZZ word, i was thinking bout doing that if this got out of hand, but the so called Cmall fucced it up for himself using his ...
by STOP IT FIVEE!!
January 11th, 2012, 4:14 pm
Forum: North East
Topic: LIL DEADLI AKA STOP IT FIVE
Replies: 172
Views: 10184

Re: LIL DEADLI AKA STOP IT FIVE

Finally..Mention Of The Charms Loc Account...

viewtopic.php?f=23&t=24301#.Tw37Xnr4KaQ






I Think This Fictional Story You Niggas Was Fascinated With Can Finally Be Put To Rest. :rip: :lol:
by STOP IT FIVEE!!
January 11th, 2012, 3:51 pm
Forum: North East
Topic: LIL DEADLI AKA STOP IT FIVE
Replies: 172
Views: 10184

Re: LIL DEADLI AKA STOP IT FIVE

RiccyCash Expose Thread...


viewtopic.php?f=1&t=18925#.Tw319Hr4KaQ
by STOP IT FIVEE!!
January 11th, 2012, 3:44 pm
Forum: North East
Topic: LIL DEADLI AKA STOP IT FIVE
Replies: 172
Views: 10184

Re: LIL DEADLI AKA STOP IT FIVE

I keep a orange flag hanging out my baCC side, but onlii on the Ride side Yes that's the Grxxve side I SWEAR A GROOVER GONE GET PICCED UP BKY THE FEDS ONE DAY, NIGGAS WIT THEM ORANGE DICCIES THE CRACCERS GONE FUCC AROUND AND THINK U ESCAPED FROM PRISON LOL There Go The RiccyCash Account Being Quote...
by STOP IT FIVEE!!
January 11th, 2012, 3:42 pm
Forum: North East
Topic: LIL DEADLI AKA STOP IT FIVE
Replies: 172
Views: 10184

Re: LIL DEADLI AKA STOP IT FIVE

Oh And This Post, Which Names All The Accounts I've Mentioned Except For The Charms Account. And The Fuckery That Went On With These Accounts...


viewtopic.php?f=23&t=16169#.Tw3z6Hr4KaQ
by STOP IT FIVEE!!
January 11th, 2012, 3:32 pm
Forum: North East
Topic: LIL DEADLI AKA STOP IT FIVE
Replies: 172
Views: 10184

Re: LIL DEADLI AKA STOP IT FIVE

Here Go The RiccyCash Account, But To Be More Clear, This Was The Account He Used After RiccyCash Had Been Exposed, And Again, It's A Crip, Claiming Blood...But This Didn't Come Up Either Huh?

viewtopic.php?f=23&t=13475#.Tw3xkXr4KaQ
by STOP IT FIVEE!!
January 11th, 2012, 3:28 pm
Forum: North East
Topic: LIL DEADLI AKA STOP IT FIVE
Replies: 172
Views: 10184

Re: LIL DEADLI AKA STOP IT FIVE

Like I Said This Playboy/RiccyCash/Rocc$tar/Charms Character Would Get Exposed False Claimin Crip And Come Back Claimin Blood...Example....


viewtopic.php?f=23&t=10388#.Tw3wkHr4KaQ
by STOP IT FIVEE!!
January 11th, 2012, 3:25 pm
Forum: North East
Topic: LIL DEADLI AKA STOP IT FIVE
Replies: 172
Views: 10184

Re: LIL DEADLI AKA STOP IT FIVE

memberlist.php?mode=viewprofile&u=14080


That's Crafty Account, Which You Said Didn't Come Up Right? :lol:
by STOP IT FIVEE!!
January 11th, 2012, 3:22 pm
Forum: North East
Topic: LIL DEADLI AKA STOP IT FIVE
Replies: 172
Views: 10184

Re: LIL DEADLI AKA STOP IT FIVE

Rocc$tar. That's Account #1


viewtopic.php?f=23&t=9612#.Tw3vP3r4KaR
by STOP IT FIVEE!!
January 11th, 2012, 3:12 pm
Forum: North East
Topic: LIL DEADLI AKA STOP IT FIVE
Replies: 172
Views: 10184

Re: LIL DEADLI AKA STOP IT FIVE

Lol You Niggas... Anywho, A Year Later I Still Don't Know Who Lil Deadli Is, Was Never MY Hood Name. Ain't Shit To Say To This Other Than It's A Funny Fiction Tale...I Don't Duck This Thread, It's Simply Gay, And Fictional, And I Rather Refrain From Stories Like That. But Leave It To Some Hoodup Ni...
by STOP IT FIVEE!!
January 11th, 2012, 2:43 pm
Forum: North East
Topic: thi55k foe ya east ckoast ni662as that bang " must read"
Replies: 544
Views: 20760

Re: thi55k foe ya east ckoast ni662as that bang " must read"

I Dig What You Sayin', But At The Same Time It's A Moot Point, Cause At The End Of The Day, Niggas Is Bangin' The Way They Was Told. Without Changing Much Of Anything, So Far. It's Really No Way To Say How Niggas Would React If Niggas Did Try To Seperate Themselves. I'm Sure Niggas Would Be Looked A...
by STOP IT FIVEE!!
January 11th, 2012, 1:08 pm
Forum: North East
Topic: WHERE ME EASTSIDE DOVES AT ? NHB SHIT
Replies: 423
Views: 15879

Re: WHERE ME EASTSIDE DOVES AT ? NHB SHIT

THATS 20SXBRIM SHIT IS WEST ADAMS SHIT..THE RELATIONSHIP BETWEEN DOVES AND BRIMS IN THE CITY IS HORRIBLE. lol...u know wat.i already kno son...before i moved to Y.O. i use to live in queens in astoria pjs and became cool wit my pplz whose under the NYBBA now under i** b***** whose out in NJ...we sa...
by STOP IT FIVEE!!
January 11th, 2012, 1:04 pm
Forum: Midwest
Topic: COMMON GOIN IN ON DRAKE
Replies: 28
Views: 1348

Re: COMMON GOIN IN ON DRAKE

If You Thought Of Shit Like That At 15 And 16, You'd Most Likely Be Where He Is Today....


Are You?
by STOP IT FIVEE!!
January 11th, 2012, 12:43 pm
Forum: West
Topic: 823 g stone heart break gangsta crip
Replies: 87
Views: 20454

Re: 823 g stone heart break gangsta crip

Niggas Took It And Ran But Fact Is, They Turnt It Up In NY. More Than 60's, 20's, or 30's Or Any Other Cali Originated Crip Set Did In NY.
by STOP IT FIVEE!!
January 11th, 2012, 12:37 pm
Forum: Midwest
Topic: COMMON GOIN IN ON DRAKE
Replies: 28
Views: 1348

Re: COMMON GOIN IN ON DRAKE

Leave It To Hoodup Niggas To Gas A Verse That Wasn't All That In The First Place. Drake's Original Stay Schemin' Verse Went Harder Than Common's. Neither Nigga Is A Street Individual, So Common Calling Somebody Sweet Is Silly To Me. When He's One Of The Dudes Who Made The Alternative, Laid Back, Tot...
by STOP IT FIVEE!!
January 11th, 2012, 12:22 pm
Forum: Lobby
Topic: FUCC FOLKSK AND LET ME TELL U WHY...
Replies: 141
Views: 5694

Re: FUCC FOLKSK AND LET ME TELL U WHY...

GD In NY Is Weak.
by STOP IT FIVEE!!
January 10th, 2012, 4:23 pm
Forum: West
Topic: ''Man Dont Son Meh.. Nigga Waz HaTnin''
Replies: 2
Views: 272

Re: ''Man Dont Son Meh.. Nigga Waz HaTnin''

You Shouldn't Want To. Animal 2 Wasn't Very Good.
by STOP IT FIVEE!!
January 10th, 2012, 3:37 pm
Forum: Lobby
Topic: Question For Those In The Zulu Nation
Replies: 9
Views: 597

Re: Question For Those In The Zulu Nation

Bein' Old Don't Mean Nothing. But When Your Movement Is Run By Older Individuals Who About Money And Positivity, Not Much Crime Going On Within Your Nation. Which Is What I Was Sayin', They Always Been A Nation Grounded On Positivity, But They Still Had They Goon Squad. Niggas Was Ringin' Bells In L...
by STOP IT FIVEE!!
January 10th, 2012, 3:20 pm
Forum: Lobby
Topic: Question For Those In The Zulu Nation
Replies: 9
Views: 597

Re: Question For Those In The Zulu Nation

So They Not A Factor, As Far As Gang Bangin' Goes.
by STOP IT FIVEE!!
January 10th, 2012, 3:15 pm
Forum: North East
Topic: Waka Flaka & French Montana Mixtape
Replies: 11
Views: 480

Re: Waka Flaka & French Montana Mixtape

Cocaine Mafia With Project Pat and Juicy J Is Better Than Lockout. I Couldn't Get In To Lockout, Other Than The Two Songs With Dunk And We Mobb.
by STOP IT FIVEE!!
January 10th, 2012, 2:49 pm
Forum: Lobby
Topic: HOODUP NIGGAZ THAT GOT EXPOSED, BUT ACT LIKE IT NEVER HAPPEN
Replies: 73
Views: 3144

Re: HOODUP NIGGAZ THAT GOT EXPOSED, BUT ACT LIKE IT NEVER HA

Sin Still Admin Cause He Still Be Fuckin' With Niggas. And Makin' These Silly Accounts, I Do Know The Site Is Under New Management Though.


Anyway, SinK. Two Pigtails In His Hair, Baileys Sippin' Muh'Fuckah.
by STOP IT FIVEE!!
January 10th, 2012, 2:36 pm
Forum: Lobby
Topic: Question For Those In The Zulu Nation
Replies: 9
Views: 597

Re: Question For Those In The Zulu Nation

Niggas Is Old.
by STOP IT FIVEE!!
January 10th, 2012, 12:40 pm
Forum: North East
Topic: Real NYC 20"s
Replies: 55
Views: 2411

Re: Real NYC 20"s

You Got A Line Now? I Thought You Said You Separated Yourself From 20's In NY, Meaning All Of Them, And You Was Doin' Your Grown Man Shit?
by STOP IT FIVEE!!
January 9th, 2012, 6:18 pm
Forum: North East
Topic: ROLLIN 20S NYC
Replies: 151
Views: 6762

Re: ROLLIN 20S NYC

Damn At Son's Hairline Though.
by STOP IT FIVEE!!
January 9th, 2012, 6:09 pm
Forum: North East
Topic: thi55k foe ya east ckoast ni662as that bang " must read"
Replies: 544
Views: 20760

Re: thi55k foe ya east ckoast ni662as that bang " must read"

Niggas Is Bangin' 1800 OBB Though. The YG'z Is Anyway.
by STOP IT FIVEE!!
January 9th, 2012, 1:23 pm
Forum: Lobby
Topic: HOODUP NIGGAZ THAT GOT EXPOSED, BUT ACT LIKE IT NEVER HAPPEN
Replies: 73
Views: 3144

Re: HOODUP NIGGAZ THAT GOT EXPOSED, BUT ACT LIKE IT NEVER HA

I DONT THINK THEY THE SAME BUT ITS PROLLY SIN JUST TRYIN TO ENTERTAIN NIGGAS :lol: A Lot Of These Niggas Don't Know That The Majority Of Them Accounts Are Sin Fucking Around. Eastern Swag All Them Godbody Accounts That Used To Be On Here. He Either Pose As A Bitch, A Godbody, Or Some Old Head NY Ni...
by STOP IT FIVEE!!
January 8th, 2012, 12:01 pm
Forum: West
Topic: Is tyga respected in most gang parts in LA?
Replies: 39
Views: 20909

Re: Is tyga respected in most gang parts in LA?

Lxl DONT COUNT ON ANYONE THAT GOT TATTOOS LIL WAYNE GOT PIRU TATTED ON HIS TORSO & THAT FOOL IS A OUTSIDER (NOT A BANGER) He's From The Hood He Claims Though..And The Only Niggas Who Dispute His Ties Is Niggas That's Not MOB. School Boy Q Not On GED Either. Tyga Don't Even Push GED Nomore, That Was...
by STOP IT FIVEE!!
January 8th, 2012, 11:44 am
Forum: Lobby
Topic: BEAR L20C BANGING HOOVER SMH HOOD HOPPER EXPOSED
Replies: 59
Views: 4918

Re: BEAR L20C BANGING HOOVER SMH HOOD HOPPER EXPOSED

Lol Nigga Said "Now I'ma See You." As If All The Shit He Was Talking Before Wasn't Enough For Him To Be Seen Then.
by STOP IT FIVEE!!
January 7th, 2012, 7:11 pm
Forum: West
Topic: Is tyga respected in most gang parts in LA?
Replies: 39
Views: 20909

Re: Is tyga respected in most gang parts in LA?

Lxl DONT COUNT ON ANYONE THAT GOT TATTOOS LIL WAYNE GOT PIRU TATTED ON HIS TORSO & THAT FOOL IS A OUTSIDER (NOT A BANGER) He's From The Hood He Claims Though..And The Only Niggas Who Dispute His Ties Is Niggas That's Not MOB. School Boy Q Not On GED Either. Tyga Don't Even Push GED Nomore, That Was...
by STOP IT FIVEE!!
January 7th, 2012, 7:03 pm
Forum: West
Topic: JIM JONES IN CARSON FOR MUSIC VIDEO
Replies: 21
Views: 1305

Re: JIM JONES IN CARSON FOR MUSIC VIDEO

You Mad?
by STOP IT FIVEE!!
January 6th, 2012, 9:09 pm
Forum: Lobby
Topic: BEAR L20C BANGING HOOVER SMH HOOD HOPPER EXPOSED
Replies: 59
Views: 4918

Re: BEAR L20C BANGING HOOVER SMH HOOD HOPPER EXPOSED

Clothes Don't Make The Man. If He Used His Clothing As An Excuse Not To Scrap, He Most Likely Wasn't Gon Scrap In The First Place.
by STOP IT FIVEE!!
January 6th, 2012, 6:12 pm
Forum: North East
Topic: LIL DEADLI AKA STOP IT FIVE
Replies: 172
Views: 10184

Re: LIL DEADLI AKA STOP IT FIVE

Lol You Niggas... Anywho, A Year Later I Still Don't Know Who Lil Deadli Is, Was Never MY Hood Name. Ain't Shit To Say To This Other Than It's A Funny Fiction Tale...I Don't Duck This Thread, It's Simply Gay, And Fictional, And I Rather Refrain From Stories Like That. But Leave It To Some Hoodup Nig...
by STOP IT FIVEE!!
January 6th, 2012, 12:02 pm
Forum: Lobby
Topic: 8 TREY OATH MADE IN NY I FOUND SMH
Replies: 17
Views: 20448

Re: 8 TREY OATH MADE IN NY I FOUND SMH

Kickin Most Of This Stuff Today Is Almost Guaranteed To Get You A Beat Down.
by STOP IT FIVEE!!
January 6th, 2012, 11:21 am
Forum: Lobby
Topic: BEAR L20C BANGING HOOVER SMH HOOD HOPPER EXPOSED
Replies: 59
Views: 4918

Re: BEAR L20C BANGING HOOVER SMH HOOD HOPPER EXPOSED

Niggas Can't Grow Up And Get Right?
by STOP IT FIVEE!!
January 5th, 2012, 2:28 pm
Forum: North East
Topic: biggest crip set in the cx
Replies: 127
Views: 9685

Re: biggest crip set in the cx

Seen*


This Shit Needs An Edit Function.
by STOP IT FIVEE!!
January 5th, 2012, 2:27 pm
Forum: North East
Topic: biggest crip set in the cx
Replies: 127
Views: 9685

Re: biggest crip set in the cx

Son, So You Came Out Here And Send Some 823 Niggas And Told Them They Wasn't Crip. And They Just Let You Keep It Movin'? Some Of Them Niggas Is Pussy, But I Doubt It Went Down Like That... 823 And IGC Is The Two Biggest Crip Sets In Nassau. 60's Would Be Deeper Than The Latter, But The IGC Niggas Is...