NYC HARLEM MAFIA 30'S CRIP IN AN L.A. CRIPS TURF

superior
superior
User avatar
Posts: 4029
Joined: February 21st, 2010, 10:27 pm
Region: Nationwide
Affiliation: THE FREEWAY

NYC HARLEM MAFIA 30'S CRIP IN AN L.A. CRIPS TURF

Postby + » August 23rd, 2010, 6:35 pm

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hO4-_MLYg28&feature=player_embedded[/youtube]

SHOUT OUT TO BULLYBOY11 :tiphat:




prospect
Posts: 98
Joined: August 22nd, 2010, 1:25 pm
Region: Nationwide
Affiliation: harlem or nothin old school

Re: NYC HARLEM MAFIA CRIP IN L.A. HARLEM 30'S TURF

Postby ITSAHARLEMTHANG » August 23rd, 2010, 6:37 pm

nigga u stole my sig video lol

superior
superior
User avatar
Posts: 4029
Joined: February 21st, 2010, 10:27 pm
Region: Nationwide
Affiliation: THE FREEWAY

Re: NYC HARLEM MAFIA CRIP IN L.A. HARLEM 30'S TURF

Postby + » August 23rd, 2010, 6:38 pm

YEAH I DID. I NEEDED IT TO MAKE SURE BULLYBOY11 AND HIS CHEERLEADERS SEE IT.

AND EVERYBODY ELSE STUCK OF THAT NY CRIPS AND BLOODS IS FAKE SHIT. NYC NIGGAZ SO FAR OUT OF ALL THE CITIES WITH B'S AND C'S BE THE NIGGAZ THE MOST IN L.A. FROM WHAT I SEE.

AND NY NIGGAZ SUPPOSED TO BE THE FAKE NIGGAZ THAT WOULD GET BANGED ON SIGHT IN L.A. ACCORDING TO THESE OTHER NIGGAZ

prospect
Posts: 98
Joined: August 22nd, 2010, 1:25 pm
Region: Nationwide
Affiliation: harlem or nothin old school

Re: NYC HARLEM MAFIA CRIP IN L.A. HARLEM 30'S TURF

Postby ITSAHARLEMTHANG » August 23rd, 2010, 6:39 pm

lmao

underboss
underboss
User avatar
Posts: 1277
Joined: July 26th, 2010, 7:15 pm
Region: Nationwide
Affiliation: Banks Boy

Re: NYC HARLEM MAFIA CRIP IN L.A. HARLEM 30'S TURF

Postby JANKK » August 23rd, 2010, 7:06 pm

At the end of the video it sound like he said " Quick! roll! " :lol:

underboss
underboss
User avatar
Posts: 1677
Joined: April 4th, 2008, 10:35 pm
Region: Nationwide

Re: NYC HARLEM MAFIA CRIP IN L.A. HARLEM 30'S TURF

Postby Purple Chuccs » August 23rd, 2010, 7:18 pm

SKRAMZ wrote:YEAH I DID. I NEEDED IT TO MAKE SURE BULLYBOY11 AND HIS CHEERLEADERS SEE IT.

AND EVERYBODY ELSE STUCK OF THAT NY CRIPS AND BLOODS IS FAKE sh*t. NYC NIGGAZ SO FAR OUT OF ALL THE CITIES WITH B'S AND C'S BE THE NIGGAZ THE MOST IN L.A. FROM WHAT I SEE.

AND NY NIGGAZ SUPPOSED TO BE THE FAKE NIGGAZ THAT WOULD GET BANGED ON SIGHT IN L.A. ACCORDING TO THESE OTHER NIGGAZ
ni sun good in LA, dat wasnt the only time he was in la he fuccs wit alotta Cali niggaz, he DpGC east....I dont know him personally but i met cuz and hung out wit him a few times....He a real stand up dude and he bout his Crippin....Have u heard any of his music
JANKK wrote:At the end of the video it sound like he said " Quick! roll! " :lol:
:lol: I peeped dat too....It looked like he got in the car mad quicc :lol: but he good though....He b wit spider loc sumtimes

sergeant
sergeant
Posts: 324
Joined: October 19th, 2008, 5:10 pm

Re: NYC HARLEM MAFIA CRIP IN L.A. HARLEM 30'S TURF

Postby bestone » August 23rd, 2010, 7:20 pm

man his not call bully boy his call bitch boy... he always talking shit like he things ny niggas never been to cali or something or that b'z nd C'z not connected to cali or niggas dont know bout us he is a ignorant

prince
prince
User avatar
Posts: 7181
Joined: June 14th, 2007, 5:08 pm
Region: North East

Re: NYC HARLEM MAFIA CRIP IN L.A. HARLEM 30'S TURF

Postby STOP IT FIVEE!! » August 23rd, 2010, 7:48 pm

This don't prove much, them two niggas was the only niggas outside...Anybody can do that, not saying NY niggas don't go back and forth to LA, cause they do, but you gon need a lot more proof to prove that fuck nigga wrong, in his mind.

prospect
Posts: 98
Joined: August 22nd, 2010, 1:25 pm
Region: Nationwide
Affiliation: harlem or nothin old school

Re: NYC HARLEM MAFIA CRIP IN L.A. HARLEM 30'S TURF

Postby ITSAHARLEMTHANG » August 23rd, 2010, 7:59 pm

wtf are yal niggas talking about??? why a nigga gotta prove somethin lol yal crackn me up

prince
prince
User avatar
Posts: 7181
Joined: June 14th, 2007, 5:08 pm
Region: North East

Re: NYC HARLEM MAFIA CRIP IN L.A. HARLEM 30'S TURF

Postby STOP IT FIVEE!! » August 23rd, 2010, 8:24 pm

Aint nobody said you had to prove shit to anybody, I'm just saying, I can walk through Compton, on a morning when nobody outside, too.

prospect
Posts: 98
Joined: August 22nd, 2010, 1:25 pm
Region: Nationwide
Affiliation: harlem or nothin old school

Re: NYC HARLEM MAFIA CRIP IN L.A. HARLEM 30'S TURF

Postby ITSAHARLEMTHANG » August 23rd, 2010, 8:29 pm

that wasnt the mornin and i really dont care what u think lol internet

superior
superior
User avatar
Posts: 4029
Joined: February 21st, 2010, 10:27 pm
Region: Nationwide
Affiliation: THE FREEWAY

Re: NYC HARLEM MAFIA CRIP IN L.A. HARLEM 30'S TURF

Postby + » August 23rd, 2010, 8:33 pm

IT WAS NIGGAZ CHILLIN ON THE CORNER BY THE DENKER AVE SIGN

captain
captain
Posts: 469
Joined: August 15th, 2010, 6:58 pm
Region: North East
Affiliation: chicago to nyc - boston

Re: NYC HARLEM MAFIA CRIP IN L.A. HARLEM 30'S TURF

Postby iminthehood » August 23rd, 2010, 10:39 pm

SKRAMZ wrote:YEAH I DID. I NEEDED IT TO MAKE SURE BULLYBOY11 AND HIS CHEERLEADERS SEE IT.

AND EVERYBODY ELSE STUCK OF THAT NY CRIPS AND BLOODS IS FAKE sh*t. NYC NIGGAZ SO FAR OUT OF ALL THE CITIES WITH B'S AND C'S BE THE NIGGAZ THE MOST IN L.A. FROM WHAT I SEE.

AND NY NIGGAZ SUPPOSED TO BE THE FAKE NIGGAZ THAT WOULD GET BANGED ON SIGHT IN L.A. ACCORDING TO THESE OTHER NIGGAZ

my rollin 60z i flatbush can go to l.a whenever tehy want. what niggas on here fronting :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot:

im always ready to bust it out with any nigga :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot:

prince
prince
User avatar
Posts: 7181
Joined: June 14th, 2007, 5:08 pm
Region: North East

Re: NYC HARLEM MAFIA CRIP IN L.A. HARLEM 30'S TURF

Postby STOP IT FIVEE!! » August 23rd, 2010, 10:43 pm

Bust ya E-Gunz Loc^.

captain
captain
Posts: 469
Joined: August 15th, 2010, 6:58 pm
Region: North East
Affiliation: chicago to nyc - boston

Re: NYC HARLEM MAFIA CRIP IN L.A. HARLEM 30'S TURF

Postby iminthehood » August 23rd, 2010, 10:48 pm

STOP IT FIVEE!! wrote:Bust ya E-Gunz Loc^.


its warning for real life when you see me by ednewald :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: fuck white plains :2cents:

colonel
colonel
Posts: 646
Joined: September 15th, 2007, 12:40 pm
Location: NY

Re: NYC HARLEM MAFIA CRIP IN L.A. HARLEM 30'S TURF

Postby CHACHO » August 24th, 2010, 10:08 am

ITSAHARLEMTHANG wrote:that wasnt the mornin and i really dont care what u think lol internet

LOOKED LIKE THE CRACK OF DAWN TO ME

prospect
Posts: 98
Joined: August 22nd, 2010, 1:25 pm
Region: Nationwide
Affiliation: harlem or nothin old school

Re: NYC HARLEM MAFIA CRIP IN L.A. HARLEM 30'S TURF

Postby ITSAHARLEMTHANG » August 24th, 2010, 11:24 am

that was the afternoon with da sunsettn im not sayn no one drinks coke at 7am but i know i dnt this isnt the mornin 139% sure

king
king
Posts: 9639
Joined: December 6th, 2006, 11:21 am
Location: NORTH MAIN to D BLOCC wit it
Region: South
Affiliation: THUMXXX's

Re: NYC HARLEM MAFIA CRIP IN L.A. HARLEM 30'S TURF

Postby North To The Block » August 24th, 2010, 11:42 am

real niggas get shown love across the board, period... the same love hommie gettin out there another nigga from NY 30's might not get that love.. just as a nigga from LA 30's might get love in NY but others might not. it is what it is. its 2010... not 1996.

king
king
Posts: 9639
Joined: December 6th, 2006, 11:21 am
Location: NORTH MAIN to D BLOCC wit it
Region: South
Affiliation: THUMXXX's

Re: NYC HARLEM MAFIA CRIP IN L.A. HARLEM 30'S TURF

Postby North To The Block » August 24th, 2010, 11:44 am

s/n .. much love to the HMC niggas i know down here in the south... they connected to the niggas in NY... they show nothin but love. 2 thumbs 3 fingers 3 minutes 5 seconds.

prospect
Posts: 98
Joined: August 22nd, 2010, 1:25 pm
Region: Nationwide
Affiliation: harlem or nothin old school

Re: NYC HARLEM MAFIA CRIP IN L.A. HARLEM 30'S TURF

Postby ITSAHARLEMTHANG » August 24th, 2010, 11:49 am

wes up crafty long time no talk dirt how u been?

king
king
Posts: 9639
Joined: December 6th, 2006, 11:21 am
Location: NORTH MAIN to D BLOCC wit it
Region: South
Affiliation: THUMXXX's

Re: NYC HARLEM MAFIA CRIP IN L.A. HARLEM 30'S TURF

Postby North To The Block » August 24th, 2010, 11:54 am

ITSAHARLEMTHANG wrote:wes up crafty long time no talk dirt how u been?



who u? hit me in a pm loc. i think i know who u are tho..

og
og
Posts: 13902
Joined: June 20th, 2010, 5:39 pm
Region: North East
Affiliation: 79MSB

Re: NYC HARLEM MAFIA CRIP IN L.A. HARLEM 30'S TURF

Postby 718 WAY OF LIFE » August 24th, 2010, 12:51 pm

BULLY DUCKING THIS THREAD LIKE A MOTHERFUCKA :lol:

superior
superior
User avatar
Posts: 4029
Joined: February 21st, 2010, 10:27 pm
Region: Nationwide
Affiliation: THE FREEWAY

Re: NYC HARLEM MAFIA CRIP IN L.A. HARLEM 30'S TURF

Postby + » August 24th, 2010, 12:53 pm

Tay Bundel$ wrote:BULLY DUCKING THIS THREAD LIKE A MOTHERFUCKA :lol:


:lmao:

godfather
godfather
User avatar
Posts: 43405
Joined: August 4th, 2007, 12:30 pm
Location: Bronx/queens/bmore
Region: North East
Affiliation: Avoiding nonsense

Re: NYC HARLEM MAFIA CRIP IN L.A. HARLEM 30'S TURF

Postby Q. » August 24th, 2010, 2:30 pm

ITSAHARLEMTHANG wrote:wtf are yal niggas talking about??? why a nigga gotta prove somethin lol yal crackn me up



welcome to the hoodup

underboss
underboss
User avatar
Posts: 1214
Joined: July 2nd, 2010, 6:07 pm
Region: North East
Affiliation: Original Hood Nigga

Re: NYC HARLEM MAFIA CRIP IN L.A. HARLEM 30'S TURF

Postby mvp07106 » August 24th, 2010, 3:57 pm

not for nothing, that nigga look gay as hell

Next

Return to North East

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 81 guests