2wo-g found my youtube page

underboss
underboss
Posts: 828
Joined: January 30th, 2017, 11:54 am
Region: Midwest
Affiliation: Neutral

2wo-g found my youtube page

Postby Neutron Nation » March 21st, 2017, 3:05 am

Hey Jay Rock, I promise I wont show it to anyone on this site, but just between us two, this is your Youtube page right? I mean its obvious :lol:

https://www.youtube.com/channel/UCAmiZ_ ... ktMXMK_gNA :lmao: :lmao:




underboss
underboss
Posts: 828
Joined: January 30th, 2017, 11:54 am
Region: Midwest
Affiliation: Neutral

Re: 2wo-g found my youtube page

Postby Neutron Nation » March 21st, 2017, 3:06 am


og
og
User avatar
Posts: 12471
Joined: November 4th, 2015, 8:30 pm
Location: in the middle of your gurl's ass with my tongue, licking shit , sticking shit til she's numb
Region: Nationwide
Affiliation: los zetas,farc,Bmf,cali & CDL Kartel

Re: 2wo-g found my youtube page

Postby ILick-Queens » March 21st, 2017, 3:50 am

who is lynch la flair 2wo-g ? :lol: and jay rock why u be soo nervous fam ?? this me ya homie twenty ima always be 1000 with ya lil bra u posting your real pic won't kill u , or embarrass u .. and u remember how u felt 2015 with the google location and the laws.. look at all the wreckless shit I been postin or how ace deuce post my info on here, Khmer etc.. no laws came in my shit yet I be more worried about a street nigga in ga or knowing my pic off the net finding me before the laws . moral of the post is relax and be u jay rock, regardless of u looking like all in your hood with a afro and white :lmao:
/|\ gangst3rs Killa TALL Insanek die Kkrowns ][][]['s

oog
oog
User avatar
Posts: 15327
Joined: September 1st, 2012, 9:42 pm
Location: North Texas
Region: South
Affiliation: Cuauhtemoc, everybody wanna burn the feet off him

Re: 2wo-g found my youtube page

Postby 1Million » March 21st, 2017, 3:57 am

You must be doing some real weird shit if you think posting a picture of your neighborhood is gonna have the laws at your door.

og
og
User avatar
Posts: 12471
Joined: November 4th, 2015, 8:30 pm
Location: in the middle of your gurl's ass with my tongue, licking shit , sticking shit til she's numb
Region: Nationwide
Affiliation: los zetas,farc,Bmf,cali & CDL Kartel

Re: 2wo-g found my youtube page

Postby ILick-Queens » March 21st, 2017, 4:36 am

1,000,000 wrote:You must be doing some real weird shit if you think posting a picture of your neighborhood is gonna have the laws at your door.


nawl that was jay rock excuse for not showing his real face or hands on here in the picture :lmao: talking about it's easy to gps his location with the pic n all :lmao:
/|\ gangst3rs Killa TALL Insanek die Kkrowns ][][]['s

king
king
User avatar
Posts: 9239
Joined: August 7th, 2013, 12:46 pm
Location: Yerberia
Region: South
Affiliation: Rockin a Gold Watch and a Gold Strap

Re: 2wo-g found my youtube page

Postby 2wo-G » March 21st, 2017, 6:11 am

Damn Jay Rock you've made a fool of me yet again. I guess I'll never get one past you.

king
king
User avatar
Posts: 9239
Joined: August 7th, 2013, 12:46 pm
Location: Yerberia
Region: South
Affiliation: Rockin a Gold Watch and a Gold Strap

Re: 2wo-g found my youtube page

Postby 2wo-G » March 21st, 2017, 6:20 am

@][][]['s wrote:who is lynch la flair 2wo-g ? :lol: and jay rock why u be soo nervous fam ?? this me ya homie twenty ima always be 1000 with ya lil bra u posting your real pic won't kill u , or embarrass u .. and u remember how u felt 2015 with the google location and the laws.. look at all the wreckless shit I been postin or how ace deuce post my info on here, Khmer etc.. no laws came in my shit yet I be more worried about a street nigga in ga or knowing my pic off the net finding me before the laws . moral of the post is relax and be u jay rock, regardless of u looking like all in your hood with a afro and white :lmao:

It's a mystery

king
king
User avatar
Posts: 9239
Joined: August 7th, 2013, 12:46 pm
Location: Yerberia
Region: South
Affiliation: Rockin a Gold Watch and a Gold Strap

Re: 2wo-g found my youtube page

Postby 2wo-G » March 21st, 2017, 6:40 am

I think I'm making Jay Rock a lil nervous

underboss
underboss
Posts: 828
Joined: January 30th, 2017, 11:54 am
Region: Midwest
Affiliation: Neutral

Re: 2wo-g found my youtube page

Postby Neutron Nation » March 21st, 2017, 6:46 am

:lol:

Return to Lobby

Who is online

Users browsing this forum: asazawilapey, Baidu [Spider], banaysrael, Billyval, BkBarclays, ChriswithaJ, Cryptik1, FrancisShesk, GodMadeMeFunky, Majestic-12 [Bot], MurdaWoodz438, Obadyahu, SHANKZILLA, wolfpack, Yahoo [Bot], YayArea and 207 guests