ES R20SNHB

User avatar
NYCtoCaliLoc
superior
superior
Posts: 3780
Joined: February 9th, 2012, 12:47 pm

Re: ES R20SNHB

Post by NYCtoCaliLoc » February 22nd, 2012, 8:37 pm

718 WAY OF LIFE wrote:I GOT MY FIRST ''WHY YOU BANGIN A WEST COAST HOOD ON THE EAST'' FROM A HATBOY YESTERDAY AND I SCHOOLED THE NIGGA UNTILL I HAD HIM SAYING ''BRIM TO SWANS'' :lmao:
A LOT OF NIGGAS AROUND MY WAY BE ON SOME "BILLIES TO DOVES" SHIT

iNCRIMINATION
captain
captain
Posts: 475
Joined: February 28th, 2011, 10:41 pm

Re: ES R20SNHB

Post by iNCRIMINATION » February 22nd, 2012, 10:24 pm

being known on FACEBOOK and MYSPACE doesnt mean your known.. them niggas is frauds.. pz is the biggest fraud that ever existed besides mack.. never busted a gun or been in a war a day in his life.. L.G niggas will tell u that

718 WAY OF LIFE
og
og
Posts: 13902
Joined: June 20th, 2010, 5:39 pm

Re: ES R20SNHB

Post by 718 WAY OF LIFE » February 22nd, 2012, 10:34 pm

iNCRIMINATION wrote:being known on FACEBOOK and MYSPACE doesnt mean your known.. them niggas is frauds.. pz is the biggest fraud that ever existed besides mack.. never busted a gun or been in a war a day in his life.. L.G niggas will tell u that
IMA KEEP IT 100..I NEVER HEARD OF DUDE PUTTIN IN WORK BUT BEST BELIEVE NIGGAS IS ANSWERING BACK TO HIM.

Babytank187
fresh meat
Posts: 27
Joined: February 16th, 2012, 2:40 am

Re: ES R20SNHB

Post by Babytank187 » February 22nd, 2012, 11:43 pm

LxL yx yaLL niggasK kiLL me hKxw Da fuk niggasK up here BaBBLin Bxut Da D20ve's whKen haLfK yaLL niggasK aint in DA Lxxp 2x knx n e thing n niggasK jusKt up hKere tryna gathKer infx :facepalm: LmNYDLBxx shKxut xut 2x my D20ve havxk thx D20VELANES 2X DA BRAINs 2shKx

User avatar
NYCtoCaliLoc
superior
superior
Posts: 3780
Joined: February 9th, 2012, 12:47 pm

Re: ES R20SNHB

Post by NYCtoCaliLoc » February 22nd, 2012, 11:50 pm

TANK IF YOU COSIGNING HAVIC I KNOW YOU PUSSY. I PERSONALLY KNOW THE NIGGA, I STATED WHERE HE LIVES IM OBVIOUSLY IN TALKS WITH THE NIGGA FROM HERE AND THERE. I KNOW FOR A FACT HE PUTS IN 0 WORK AND ITS NOT A GANGSTA. SON LIVES ON THE SOUTH SIDE OF FREEPORT LONG ISLAND IN THE SUBURBS AND DRIVES SOME BULLSHIT ASS HOOPTIE THAT MAKES MORE NOISE THE A 18 WHEELER TRUCC

718 WAY OF LIFE
og
og
Posts: 13902
Joined: June 20th, 2010, 5:39 pm

Re: ES R20SNHB

Post by 718 WAY OF LIFE » February 23rd, 2012, 12:12 am

Babytank187 wrote:LxL yx yaLL niggasK kiLL me hKxw Da fuk niggasK up here BaBBLin Bxut Da D20ve's whKen haLfK yaLL niggasK aint in DA Lxxp 2x knx n e thing n niggasK jusKt up hKere tryna gathKer infx :facepalm: LmNYDLBxx shKxut xut 2x my D20ve havxk thx D20VELANES 2X DA BRAINs 2shKx
I GOT LOVE FOR DOVES..I JUST DONT LIKE HOW THEY MOVIN NOWDAYS

42BLOCKBLOOD
soldier
soldier
Posts: 229
Joined: January 23rd, 2012, 2:46 am

Re: ES R20SNHB

Post by 42BLOCKBLOOD » February 23rd, 2012, 2:23 am

718 WAY OF LIFE wrote:MAD RON NEED TO GET Y'ALL ON THE RIGHT PATH..NIGGAS IS FLIPPIN LIKE PANCAKES OUT HERE :smh:
Image

42BLOCKBLOOD
soldier
soldier
Posts: 229
Joined: January 23rd, 2012, 2:46 am

Re: ES R20SNHB

Post by 42BLOCKBLOOD » February 23rd, 2012, 2:24 am

718 WAY OF LIFE wrote:
Babytank187 wrote:LxL yx yaLL niggasK kiLL me hKxw Da fuk niggasK up here BaBBLin Bxut Da D20ve's whKen haLfK yaLL niggasK aint in DA Lxxp 2x knx n e thing n niggasK jusKt up hKere tryna gathKer infx :facepalm: LmNYDLBxx shKxut xut 2x my D20ve havxk thx D20VELANES 2X DA BRAINs 2shKx
I GOT LOVE FOR DOVES..I JUST DONT LIKE HOW THEY MOVIN NOWDAYS
Image

iNCRIMINATION
captain
captain
Posts: 475
Joined: February 28th, 2011, 10:41 pm

Re: ES R20SNHB

Post by iNCRIMINATION » February 23rd, 2012, 8:50 am

THAT JUST SHOWS HOW WEAK MINDED THEM LIL NIGGAS IS.. PZ IS A KNOWN CLOWN ! NIGGA ONLY KNOWWN ON NJ.. ANY ONE WILL ANSWER TO ANYONE JUST TO CLAIM A SETT OR A HOOD.. THERES MULTIPLE FAKE NIGGAS AND FAKE HOODS OUT HERE.. WHAT THAT MEAN? JUS CKAUSE NIGGAS ANSWER TO THEM THEY REAL OR OFFICIAL? PZ WILL BE EXPOSED JUST LIKE ANY OTHER FAKE ASS NY LEADER HAS BEEN..

ALL I KNOW IS NIGGAS IS SCARED TO SHOOT FADES AND NIGGAS KNOWINGLY TELL LIES ABOUT THEIR OWN HOMIES AND WAR STORIES

iNCRIMINATION
captain
captain
Posts: 475
Joined: February 28th, 2011, 10:41 pm

Re: ES R20SNHB

Post by iNCRIMINATION » February 23rd, 2012, 8:54 am

ESNHB WHOLE NATION LOOKING REAL WEAK, LIKE THE OTHER HOME BOY SAID, ALL THE REAL NIGGAS SWITCHED DUE TO SOME B.S , IT PROLLY HAD 2 DO WIT THE MUTT NIGGA PZ.. LIKE I SAID MAN NIGGAS ARE FRAUDS AND FAKES.. ANYONE CAN CLAIM 2 BE ALMIGHTY ON MYSPACE.. AND ANYONE WHO FOLLOWS A WEAK LEADER IS A WEAK INDIVIDIUAL... HOW THE FUCK HARLEM THE STRONGEST AREA THEY GOT AND THAT ONLY CONSIST OF LIKE 15 NIGGAS, OUT OF 15 .. HOW MANY ARE ACTUALLY SOLID?

I DONT KNOW ABOUT THE WSNHB IN NY.. BUT WE KNOW THE ES IS LOOKIN LIKE ITS A TOPPLER

718 WAY OF LIFE
og
og
Posts: 13902
Joined: June 20th, 2010, 5:39 pm

Re: ES R20SNHB

Post by 718 WAY OF LIFE » February 23rd, 2012, 9:16 am

iNCRIMINATION wrote:ESNHB WHOLE NATION LOOKING REAL WEAK, LIKE THE OTHER HOME BOY SAID, ALL THE REAL NIGGAS SWITCHED DUE TO SOME B.S , IT PROLLY HAD 2 DO WIT THE MUTT NIGGA PZ.. LIKE I SAID MAN NIGGAS ARE FRAUDS AND FAKES.. ANYONE CAN CLAIM 2 BE ALMIGHTY ON MYSPACE.. AND ANYONE WHO FOLLOWS A WEAK LEADER IS A WEAK INDIVIDIUAL... HOW THE FUCK HARLEM THE STRONGEST AREA THEY GOT AND THAT ONLY CONSIST OF LIKE 15 NIGGAS, OUT OF 15 .. HOW MANY ARE ACTUALLY SOLID?

I DONT KNOW ABOUT THE WSNHB IN NY.. BUT WE KNOW THE ES IS LOOKIN LIKE ITS A TOPPLER
QUEENS WAS THE ONLY PLACE THEY HAD REAL RIDERS..BUT THE REAL RIDERS FLIPPED CUZ OF SOME BS AS YOU SAID..TS WAS THE ONLY 20S I RESPECTED TOO :smh:

iNCRIMINATION
captain
captain
Posts: 475
Joined: February 28th, 2011, 10:41 pm

Re: ES R20SNHB

Post by iNCRIMINATION » February 23rd, 2012, 9:27 am

YO ANY HOOD WHO HAS EVERY SINGLE HOMIE THEY GOT ON FACEBOOK IS A FRAUD.. HOW U WALL BANG .. "FACEBOOK WALL BANG" LOLOL HARDER THEN U BANG IN DA STREETS.. THIS A STREET THANG NOT A CYBER THANG.. NIGGAS ADD EACH OTHER ALL ON FB.. GET 2 KNOW EACH OTHER THEN THINK THEY REALLY KNOW EACH OTHER.. THAT SHIT TYPE GAY

NORTHSIDEG12
underboss
underboss
Posts: 893
Joined: February 7th, 2012, 7:03 pm

Re: ES R20SNHB

Post by NORTHSIDEG12 » February 23rd, 2012, 11:17 am

iNCRIMINATION wrote:YO ANY HOOD WHO HAS EVERY SINGLE HOMIE THEY GOT ON FACEBOOK IS A FRAUD.. HOW U WALL BANG .. "FACEBOOK WALL BANG" LOLOL HARDER THEN U BANG IN DA STREETS.. THIS A STREET THANG NOT A CYBER THANG.. NIGGAS ADD EACH OTHER ALL ON FB.. GET 2 KNOW EACH OTHER THEN THINK THEY REALLY KNOW EACH OTHER.. THAT SHIT TYPE GAY
KEEEP EXPOSING THESE FAKE ASS NYC DUDES CUZZ!!

A GANG OF HOMEBOYS FROM MY SET IS DOIN LIFE FOR GANG RELATED CRIMES & ALOTTA HOMEBOYS IS DEAD & I AINT FLIPP IM STILL PUSHING MY HOOD!

YALL SUM FLIP FLOPPIN ASS FAKE NIGGAS!!

KEEP EXPOSING THESE FAKE ASS NYC GANG LEADERS DAWG!

iNCRIMINATION
captain
captain
Posts: 475
Joined: February 28th, 2011, 10:41 pm

Re: ES R20SNHB

Post by iNCRIMINATION » February 23rd, 2012, 11:30 am

crip blood king, whatever.. real is real and fake is fake.. fake niggas are to exposed and stopped.. and that esnhb wave is about to end, same as 20 other nyc fake hoods

NORTHSIDEG12
underboss
underboss
Posts: 893
Joined: February 7th, 2012, 7:03 pm

Re: ES R20SNHB

Post by NORTHSIDEG12 » February 23rd, 2012, 11:35 am

iNCRIMINATION wrote:crip blood king, whatever.. real is real and fake is fake.. fake niggas are to exposed and stopped.. and that esnhb wave is about to end, same as 20 other nyc fake hoods
NYC KEEP EMULATING BLOODS AND CRIPS THEY ARE LITERALLY TARNISHING THEIR CITY'S REPUTATION!!

IM JUST GETTING FOR THE RECORD THEIR IS NO 20'S X 60'S CRIPS X 90S CRIPS X 100S CRIPS IN NYC!!!

THE INTERNET DO NOT MAKE YOU CONNECTED!

BURGANDYRAG
underboss
underboss
Posts: 813
Joined: January 14th, 2012, 2:11 am

Re: ES R20SNHB

Post by BURGANDYRAG » February 23rd, 2012, 11:42 am

Tell That To The G'z Out West Givin' Niggas Co-Signs Through Telephone Calls And Text Messages. Until You Holla At Them, STFU.

iNCRIMINATION
captain
captain
Posts: 475
Joined: February 28th, 2011, 10:41 pm

Re: ES R20SNHB

Post by iNCRIMINATION » February 23rd, 2012, 11:43 am

NJ Got the official cali hoods.. ny got the internet connected hoods..

BURGANDYRAG
underboss
underboss
Posts: 813
Joined: January 14th, 2012, 2:11 am

Re: ES R20SNHB

Post by BURGANDYRAG » February 23rd, 2012, 11:52 am

Oh, Like W/S 20's Who Got Started By Niggas From West Adams Who Moved To The Velt And Harlem. Same Goes For The Original Roosevelt Lanes..Or HMC 30's Who Got Started By Belizean Niggas Deported From LA. Or Elm Who Did Get A Co-Sign Through Myspace, But After That Fact The Nigga Runnin' Them Went To The Hood And Got His Put On Personally By Compton Elms.


I Can Go On..

NORTHSIDEG12
underboss
underboss
Posts: 893
Joined: February 7th, 2012, 7:03 pm

Re: ES R20SNHB

Post by NORTHSIDEG12 » February 23rd, 2012, 11:53 am

iNCRIMINATION wrote:NJ Got the official cali hoods.. ny got the internet connected hoods..
NYC TIMES IS COMING SOON THE TRUTH GOING TO BE EXPOSED BECAUSE ALL THESE OG NIGGAS FROM THESE CALI GANGS IS NOW! GETTING OUTTA PRISION THE ONE'S THAT BEEN LOCKED UP SINCE 1988-1990 & SHIT!! SERVING OVER 20 YEAR SENTENCES & SHIT!


NYC BOUT TO GET EXPOSED LIKE A MUTHAFUCKA THEY PLAYIN WITH FIRE CUZZ!

User avatar
regp0ci
corporal
corporal
Posts: 298
Joined: February 21st, 2012, 12:39 pm

Re: ES R20SNHB

Post by regp0ci » February 23rd, 2012, 11:54 am

iNCRIMINATION wrote:NJ Got the official cali hoods.. ny got the internet connected hoods..
:lmao:

Post Reply