SOUTH CKACK DAMUS



CLICK HERE TO SEE EXCLUSIVE HOOD HOES HACKED & EXPOSED!!!

superior contributor
User avatar
Posts: 12051
Joined: December 21st, 2006, 8:36 am
Location: S.E.----->S.W.
My Region: West Coast

Re: SOUTH CKACK DAMUS

Postby RXX » January 28th, 2009, 10:26 am

YEAH, I KNOW SOME G SHINE AND 9-3 NIGGAZ FROM SUMTER, I DIDN'T KNOW SMM HAD HIT THERE THOUGH...BUT I'M NOT SURPRISED A BIT...





heavyweight contributor
Posts: 9599
Joined: December 6th, 2006, 12:21 pm
Location: NORTH MAIN to D BLOCC wit it
My Region: Down South
My Affiliation: THUMXXX's

Re: SOUTH CKACK DAMUS

Postby North To The Block » January 28th, 2009, 1:15 pm

^^a young nigga named "Jersey" brought dat shit down here, like 2-3 years ago. i remember that shit. hommie is probably like 18 or 19 now. dem niggas took over Gamecocc, i mean it wasnt no gangs out there just niggas reppin North Main. i think its SMM on North Main too, and shiiiit, James Village is Cripped Out...nothin but Young Niggas tho, 9th grader and under type niggas. Ashley Chase Apts. Is Still Cripped Out I Think, idk, could be blood now.


Harmony Court on the E/S is and will continue to be Criped/Folked Out. hell the whole eastside has always been Crip and Folked out. might be a little bit of blood activity tho. havent seen any tho.


RedBay- idk wtf is goin on over there but niggas been gettin laid out..lol. i neva fucced wit Red Bay tho...


but West Side(Burnie Circle Area--->El Cheapo plus W.Oakland and Wright Street And All That, is always flamed up wen u ride thru there. When My Nigga Got Out Of Jail He Put All Dem Niggas On G Shine, He Turned Shine wen he got locced up. i kno they still got some Locs on the West, just dont kno where.


and South Side Is A Lil Bit Of Bloods, Crips and Folks.

official contributor
Posts: 1817
Joined: December 17th, 2008, 2:16 pm
Location: MAKING MOVE$
My Region: Down South
My Affiliation: MFM

Re: SOUTH CKACK DAMUS

Postby WUZAM » January 28th, 2009, 3:31 pm

SSD25PVB_YGBIGWHYTE wrote:AY if u a South Ckack Blood nigga ckome in here an rep ya cktiy an ya set

YB Big Whyte
Greenville AKA Tha Ville AKA BLood Bity AKA Green Ckity, South Ckack

SSD25PVB
HPB62

62 BRIM GANG OR DONT BANG BLOOD!
One of my homiez iz 6'2 Brim HatBoy he got put on in Alabama though!

fresh meat
Posts: 4
Joined: December 5th, 2009, 10:22 pm

sixdeucebrim

Postby 137004totheflesh » December 5th, 2009, 10:35 pm

yea we down here in opelika al. auburn too. 5pit wit me
Two fingers and a thumb 6-2 harvard park brim. Redrum make my body numb look out ckuz here we come.

superior contributor
User avatar
Posts: 12051
Joined: December 21st, 2006, 8:36 am
Location: S.E.----->S.W.
My Region: West Coast

Re: SOUTH CKACK DAMUS

Postby RXX » December 6th, 2009, 4:50 pm

137004totheflesh wrote:yea we down here in opelika al. auburn too. 5pit wit me
Two fingers and a thumb 6-2 harvard park brim. Redrum make my body numb look out ckuz here we come.
YOU RIDE THE 5 BRA?

official contributor
Posts: 2098
Joined: July 7th, 2009, 1:29 pm
Location: XXXville, U.XXX.A aka Where Ever The Money Is.
My Region: Nationwide

Re: SOUTH CKACK DAMUS

Postby XxX » December 7th, 2009, 6:38 pm

Rollin Owes wrote:^^a young nigga named "Jersey" brought dat sh*t down here, like 2-3 years ago. i remember that sh*t. hommie is probably like 18 or 19 now. dem niggas took over Gamecocc, i mean it wasnt no gangs out there just niggas reppin North Main. i think its SMM on North Main too, and shiiiit, James Village is Cripped Out...nothin but Young Niggas tho, 9th grader and under type niggas. Ashley Chase Apts. Is Still Cripped Out I Think, idk, could be blood now.


Harmony Court on the E/S is and will continue to be Criped/Folked Out. hell the whole eastside has always been Crip and Folked out. might be a little bit of blood activity tho. havent seen any tho.


RedBay- idk wtf is goin on over there but niggas been gettin laid out..lol. i neva fucced wit Red Bay tho...


but West Side(Burnie Circle Area--->El Cheapo plus W.Oakland and Wright Street And All That, is always flamed up wen u ride thru there. When My Nigga Got Out Of Jail He Put All Dem Niggas On G Shine, He Turned Shine wen he got locced up. i kno they still got some Locs on the West, just dont kno where.


and South Side Is A Lil Bit Of Bloods, Crips and Folks.



LOL...UPDATE!

E/S / HArmoney Court= GShined Out...Folks Also, Crips Too.

W/S= Still Shined Out. Prolly Otha Blood Hoods Too...I Know GShine Forsure Tho.

superior contributor
User avatar
Posts: 12051
Joined: December 21st, 2006, 8:36 am
Location: S.E.----->S.W.
My Region: West Coast

Re: SOUTH CKACK DAMUS

Postby RXX » December 8th, 2009, 1:08 pm

XxX wrote:
Rollin Owes wrote:^^a young nigga named "Jersey" brought dat sh*t down here, like 2-3 years ago. i remember that sh*t. hommie is probably like 18 or 19 now. dem niggas took over Gamecocc, i mean it wasnt no gangs out there just niggas reppin North Main. i think its SMM on North Main too, and shiiiit, James Village is Cripped Out...nothin but Young Niggas tho, 9th grader and under type niggas. Ashley Chase Apts. Is Still Cripped Out I Think, idk, could be blood now.


Harmony Court on the E/S is and will continue to be Criped/Folked Out. hell the whole eastside has always been Crip and Folked out. might be a little bit of blood activity tho. havent seen any tho.


RedBay- idk wtf is goin on over there but niggas been gettin laid out..lol. i neva fucced wit Red Bay tho...


but West Side(Burnie Circle Area--->El Cheapo plus W.Oakland and Wright Street And All That, is always flamed up wen u ride thru there. When My Nigga Got Out Of Jail He Put All Dem Niggas On G Shine, He Turned Shine wen he got locced up. i kno they still got some Locs on the West, just dont kno where.


and South Side Is A Lil Bit Of Bloods, Crips and Folks.



LOL...UPDATE!

E/S / HArmoney Court= GShined Out...Folks Also, Crips Too.

W/S= Still Shined Out. Prolly Otha Blood Hoods Too...I Know GShine Forsure Tho.

:lol:

fresh meat
User avatar
Posts: 3
Joined: February 17th, 2010, 10:22 pm
My Region: Down South

Re: SOUTH CKACK DAMUS

Postby King 5^tarblood » February 17th, 2010, 10:50 pm

what5 up wit ya B^lood im re55in dat rivaside G-shine all day B^

superior contributor
User avatar
Posts: 12051
Joined: December 21st, 2006, 8:36 am
Location: S.E.----->S.W.
My Region: West Coast

Re: SOUTH CKACK DAMUS

Postby RXX » February 18th, 2010, 3:03 pm

Riverside the fucck!

lightweight contributor
User avatar
Posts: 234
Joined: January 31st, 2010, 8:54 pm
My Region: Down South

Re: SOUTH CKACK DAMUS

Postby westsidecriminalgang » February 18th, 2010, 3:21 pm

old thread why yall niggas bring old shit back up, nothin better to do other then find old ass threads?

fresh meat
Posts: 3
Joined: February 20th, 2010, 6:32 pm
My Region: Down South

Re: SOUTH CKACK DAMUS

Postby HUDDA HUDDA GANG » February 21st, 2010, 2:23 pm

AYYY BL59D U REPPIM BRIM OR WATEVA U TLKIN BOUT UP THERE HATZ AND GATZ

Previous
  • Similar topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to Down South Hood Talk



GUEST COMMENTS
Guest comments are not official topic replies.
Click Here to officially reply to this topic.