Every original gang got Renegade/Insane factions now!?

prospect
Posts: 63
Joined: December 29th, 2013, 10:05 pm
Location: Out South (Lowend)
Region: Midwest
Affiliation: LatinKing/BlackStone/THF DIEY GDK GDK GDK

Every original gang got Renegade/Insane factions now!?

Postby GDKnDieY » January 30th, 2014, 8:20 am

Im tryna get a rundown on every Insane/Renegade set there is from the main and most powerful gangs to date.
Ex: King Renegade sets
Stone Renegade sets
GD & BD Insane/Renegade sets
VL/4CH Insane/Renegade sets
SD shit n 2 6 shit

Say where yall see whatever renegade/insane sets u either or stay by n where yall at and if I know some of u niggas is lyin im pullin cards!




underboss
underboss
Posts: 1573
Joined: April 4th, 2013, 10:22 am
Location: Insane Latino Brothers Organization.....KBst.....EvilSide
Region: Midwest
Affiliation: EVIL5IDE IN5ANE

Re: Every original gang got Renegade/Insane factions now!?

Postby Allinyourhood » January 30th, 2014, 11:50 am

GDKnDieY wrote:Im tryna get a rundown on every Insane/Renegade set there is from the main and most powerful gangs to date.
Ex: King Renegade sets
Stone Renegade sets
GD & BD Insane/Renegade sets
VL/4CH Insane/Renegade sets
SD shit n 2 6 shit

Say where yall see whatever renegade/insane sets u either or stay by n where yall at and if I know some of u niggas is lyin im pullin cards!

Man fuck all these fake ass Insane Gd and BDz they ain't down with the real Insane mobs.
The real Insane nations ride insane in the joints and here is a list of real Insane and renegades.

People nations that are Insane

Mafia Insane vice lords
Imperial Insane vice lords
Cicero Insane vice lords
Insane Latin Brothers Organization
Insane Unknowns
Almighty Insane Latin Counts

Folks nation Insane

Insane familia...
Insane Spanish Cobras
Insane dueces
Insane Dragons
Insane Ylo cobras
Insane C- Notes
Insane OAz
Insane Ashland Vikings
Insane Campbell boys
Insane Latin lovers
Insane Cullerton Dueces

Other folks that are insane but ain't in the Insane familia ....

Insane Gangster Satan Disciples
Insane Latin Jivers
Insane 22 boys

Any other nations claiming insane other then these mobs is fake cause they ain't riding insane in the lockups.

Now the Real Renegades are ...
Almighty Saints
New Breeds
Black Souls

soldier
soldier
User avatar
Posts: 237
Joined: July 18th, 2011, 2:00 pm
Location: VA
Region: South
Affiliation: Moorish Empire

Re: Every original gang got Renegade/Insane factions now!?

Postby Scribe » January 30th, 2014, 1:02 pm

If they ya day one niggas and you get gwap together..... if when the beef come they wit u ....... if day by day them ya hommies.... when bail is put up they there ... then aint shit more real then that .... if somebody dont like the fact u aint follow in some 70s nigga footsteps but use the same name.... to bad fucking bad go cry a fucking river ...... renagade for life

underboss
underboss
Posts: 1034
Joined: January 16th, 2014, 3:03 pm
Region: South
Affiliation: MMG

Re: Every original gang got Renegade/Insane factions now!?

Postby Heisenberg » January 30th, 2014, 1:27 pm

GDKnDieY wrote:Im tryna get a rundown on every Insane/Renegade set there is from the main and most powerful gangs to date.
Ex: King Renegade sets
Stone Renegade sets
GD & BD Insane/Renegade sets
VL/4CH Insane/Renegade sets
SD shit n 2 6 shit

Say where yall see whatever renegade/insane sets u either or stay by n where yall at and if I know some of u niggas is lyin im pullin cards!

Black Insane 4CH
Insane Sniper 4CH

prospect
Posts: 57
Joined: January 21st, 2014, 9:07 pm
Location: most likely yo bitch house.
Region: Midwest
Affiliation: lords of the holy city

Re: Every original gang got Renegade/Insane factions now!?

Postby SOLID4CHSAVAGE » January 30th, 2014, 1:41 pm

Scribe wrote:If they ya day one niggas and you get gwap together..... if when the beef come they wit u ....... if day by day them ya hommies.... when bail is put up they there ... then aint shit more real then that .... if somebody dont like the fact u aint follow in some 70s nigga footsteps but use the same name.... to bad fucking bad go cry a fucking river ...... renagade for life

wys..the mob is gonna evolve the more generations that get put through the trials. i doubt there is a mob that do what the exact same since the 60s...smh..
:2cents:

prospect
Posts: 57
Joined: January 21st, 2014, 9:07 pm
Location: most likely yo bitch house.
Region: Midwest
Affiliation: lords of the holy city

Re: Every original gang got Renegade/Insane factions now!?

Postby SOLID4CHSAVAGE » January 30th, 2014, 1:45 pm

Heisenberg wrote:
GDKnDieY wrote:Im tryna get a rundown on every Insane/Renegade set there is from the main and most powerful gangs to date.
Ex: King Renegade sets
Stone Renegade sets
GD & BD Insane/Renegade sets
VL/4CH Insane/Renegade sets
SD shit n 2 6 shit

Say where yall see whatever renegade/insane sets u either or stay by n where yall at and if I know some of u niggas is lyin im pullin cards!

Black Insane 4CH
Insane Sniper 4CH

man bro, wtf is a black insane 4? a insane sniper 4? tell them niggas to off they self for putting that bullshit in front of the 4.

soldier
soldier
User avatar
Posts: 237
Joined: July 18th, 2011, 2:00 pm
Location: VA
Region: South
Affiliation: Moorish Empire

Re: Every original gang got Renegade/Insane factions now!?

Postby Scribe » January 30th, 2014, 2:07 pm

SOLID4CHSAVAGE wrote:
Scribe wrote:If they ya day one niggas and you get gwap together..... if when the beef come they wit u ....... if day by day them ya hommies.... when bail is put up they there ... then aint shit more real then that .... if somebody dont like the fact u aint follow in some 70s nigga footsteps but use the same name.... to bad fucking bad go cry a fucking river ...... renagade for life

wys..the mob is gonna evolve the more generations that get put through the trials. i doubt there is a mob that do what the exact same since the 60s...smh..
:2cents:


I get what u mean ... i geuss what im saying is the same as u maybe.. no they are not going to potray themselves as they do in the 60s or 70s.... new generations new ideas.... the concept of organization is a differnt thing from back then and every time some one gets a new idea they renagades or if they not in line with someone they renegades... so the renagade term as become a person who disrupts unity... when really i think some times someone who got rank jus get mad cuz they aint think of something or someone aint listen like he think they should ... they dont get to play boss so they call them renagades as to say individuality is bad... or to say loyatly to hommies who are loyal to u dont matter listen to me instead... is what im really saying

underboss
underboss
Posts: 1034
Joined: January 16th, 2014, 3:03 pm
Region: South
Affiliation: MMG

Re: Every original gang got Renegade/Insane factions now!?

Postby Heisenberg » January 30th, 2014, 2:30 pm

SOLID4CHSAVAGE wrote:
Heisenberg wrote:
GDKnDieY wrote:Im tryna get a rundown on every Insane/Renegade set there is from the main and most powerful gangs to date.
Ex: King Renegade sets
Stone Renegade sets
GD & BD Insane/Renegade sets
VL/4CH Insane/Renegade sets
SD shit n 2 6 shit

Say where yall see whatever renegade/insane sets u either or stay by n where yall at and if I know some of u niggas is lyin im pullin cards!

Black Insane 4CH
Insane Sniper 4CH

man bro, wtf is a black insane 4? a insane sniper 4? tell them niggas to off they self for putting that bullshit in front of the 4.

so fuck Darnell “Cinque” Bryant and fuck Rufus “Weasel” Simms right cause they fufu?

underboss
underboss
User avatar
Posts: 812
Joined: September 9th, 2011, 10:08 am
Region: Midwest

Re: Every original gang got Renegade/Insane factions now!?

Postby cookcounty » January 30th, 2014, 4:07 pm

for the most part, these new niggas don't have many plugs that's worth a damn

so they form cliques, kill for their clique, and can't claim they clique in the joint

shit got fucked up in the mid 90s-the early 2ks when all the indictments came down

every major mob got federally indicted sometime between 1993-2005 (plus they tore down the jects)

some mobs got incited atleast 6 times.......that was the end of Chicago style gangbang

prospect
Posts: 57
Joined: January 21st, 2014, 9:07 pm
Location: most likely yo bitch house.
Region: Midwest
Affiliation: lords of the holy city

Re: Every original gang got Renegade/Insane factions now!?

Postby SOLID4CHSAVAGE » January 30th, 2014, 5:16 pm

Heisenberg wrote:
SOLID4CHSAVAGE wrote:
Heisenberg wrote:
GDKnDieY wrote:Im tryna get a rundown on every Insane/Renegade set there is from the main and most powerful gangs to date.
Ex: King Renegade sets
Stone Renegade sets
GD & BD Insane/Renegade sets
VL/4CH Insane/Renegade sets
SD shit n 2 6 shit

Say where yall see whatever renegade/insane sets u either or stay by n where yall at and if I know some of u niggas is lyin im pullin cards!

Black Insane 4CH
Insane Sniper 4CH
man nigga that shit aint rock. ITS SOLID period bro. yal can add all that other shit if u want. u aint comin to Detroit with that shit bro.
man bro, wtf is a black insane 4? a insane sniper 4? tell them niggas to off they self for putting that bullshit in front of the 4.

so fuck Darnell “Cinque” Bryant and fuck Rufus “Weasel” Simms right cause they fufu?

superior
superior
Posts: 3540
Joined: February 28th, 2012, 4:00 pm
Region: Midwest
Affiliation: 51st

Re: Every original gang got Renegade/Insane factions now!?

Postby G Mac » January 30th, 2014, 6:17 pm

Cliques only mean somethin to niggas thats outside that hood.befo it was Loc it was the Cottage but its always been GD.all this shit went back to old school hoodshit.im not goin to no meetings knowin a nigga like Kadafi there.or honoa mufucka like Pops.bogus .its better keepin a tight circle with no new niggas unless they been raised by the same since day one.cant nobody tell yall yall bogus if yall been holdin them blocks for decades without aa from the nation.hoods have there own visions ,i know Loc City not lost without the mob cause we still out here livin.the moes lordd etc.still droppin forks at them Locs so clicks and the rest of the shit just normal hoodshit

prospect
Posts: 63
Joined: December 29th, 2013, 10:05 pm
Location: Out South (Lowend)
Region: Midwest
Affiliation: LatinKing/BlackStone/THF DIEY GDK GDK GDK

Re: Every original gang got Renegade/Insane factions now!?

Postby GDKnDieY » January 30th, 2014, 7:39 pm

At the Foe I know its mostly what i bring up but rn if u really out south or in the streets in general(not sayin u aint) u would this insane shit is really gettin taken too far but im still slappin 5s with the brothers. Almighty ✊✋

prospect
Posts: 63
Joined: December 29th, 2013, 10:05 pm
Location: Out South (Lowend)
Region: Midwest
Affiliation: LatinKing/BlackStone/THF DIEY GDK GDK GDK

Re: Every original gang got Renegade/Insane factions now!?

Postby GDKnDieY » January 30th, 2014, 7:43 pm

U would see*

associate
Posts: 102
Joined: August 7th, 2014, 6:16 am
Region: Midwest
Affiliation: Neutral

Re: Every original gang got Renegade/Insane factions now!?

Postby Chatham » October 1st, 2014, 9:35 pm

Just dropping my :2cents: and what I know from the streets. My bad if i get something wrong.

I mainly know the 6 but my knowledge is:

GDs - Ones that I think still count personally:
Boss Pimps (Flipside although they've got BDs involved now and most of the youngins just claim BD or GD / 093)
Barnone (Drocity / Some sets on the east side of 79th street, east of Cottage, along with the areas by 64/65th east of cottage grove)
Kutthroat (KTS / Lakeside)
Cutthroat (G-Ville / 087 Sangamon)
Insane (Bricksquad / 063 Tookaville / Etc. )
Outlaw (Not sure on this one, but these boys do be dropping forks. :ohhh: 083 / 79th Evans Mobb)

BDs:
Braindead (TYMB / Whiz City factions - Usually refer to themselves as BDNK)
Taytown EBK (Only the Taytown boys by Purnell. I can't really explain it but they consider themselves BDK and GDK)

Mix Factions:
Mixx Mobb - 79th and Ingleside (BDs and GDs but claim to be GDK and BDK)
Faceworld / Bogus Bogus - Same concept as Mixx Mobb
Flipside - Same concept as above.

associate
Posts: 102
Joined: August 7th, 2014, 6:16 am
Region: Midwest
Affiliation: Neutral

Re: Every original gang got Renegade/Insane factions now!?

Postby Chatham » October 1st, 2014, 9:36 pm

Aw and thats all east side and south side knowledge except for the hundreds. :tiphat: :2cents:

superior
superior
User avatar
Posts: 5882
Joined: January 25th, 2011, 9:09 pm
Location: Westside of Chicago Austin/Maywood
Region: Midwest
Affiliation: Ghost Mob-CENTRAL AVE

Re: Every original gang got Renegade/Insane factions now!?

Postby Greenghost2212 » October 2nd, 2014, 3:00 am

TWENTY74 wrote:
SOLID4CHSAVAGE wrote:
Heisenberg wrote:
GDKnDieY wrote:Im tryna get a rundown on every Insane/Renegade set there is from the main and most powerful gangs to date.
Ex: King Renegade sets
Stone Renegade sets
GD & BD Insane/Renegade sets
VL/4CH Insane/Renegade sets
SD shit n 2 6 shit

Say where yall see whatever renegade/insane sets u either or stay by n where yall at and if I know some of u niggas is lyin im pullin cards!

Black Insane 4CH
Insane Sniper 4CH

man bro, wtf is a black insane 4? a insane sniper 4? tell them niggas to off they self for putting that bullshit in front of the 4.


bro black insanes 4ch is some outwest shit bro not a lot of em but they all 5olid justreppin dat banner we all 5olid nomatter what 4oe we is just like most travs double 5olid :tiphat: . but don't let hiesenberg drive u krazi hustler stay on ur Diamond Lord :bow: mighty n for the most part gdk diey gonna drive me krazi with these same renegade wanna know who beefin threads and insanes :facepalm:



Trollin at its best.

captain
captain
Posts: 475
Joined: August 16th, 2013, 11:56 am
Region: Midwest
Affiliation: 4-18 fuck you mean?

Re: Every original gang got Renegade/Insane factions now!?

Postby INSANE FLAME » October 2nd, 2014, 8:39 am

Allinyourhood wrote:
GDKnDieY wrote:Im tryna get a rundown on every Insane/Renegade set there is from the main and most powerful gangs to date.
Ex: King Renegade sets
Stone Renegade sets
GD & BD Insane/Renegade sets
VL/4CH Insane/Renegade sets
SD shit n 2 6 shit

Say where yall see whatever renegade/insane sets u either or stay by n where yall at and if I know some of u niggas is lyin im pullin cards!

Man fuck all these fake ass Insane Gd and BDz they ain't down with the real Insane mobs.
The real Insane nations ride insane in the joints and here is a list of real Insane and renegades.

People nations that are Insane

Mafia Insane vice lords
Imperial Insane vice lords
Cicero Insane vice lords
Insane Latin Brothers Organization
Insane Unknowns
Almighty Insane Latin Counts

Folks nation Insane

Insane familia...
Insane Spanish Cobras
Insane dueces
Insane Dragons
Insane Ylo cobras
Insane C- Notes
Insane OAz
Insane Ashland Vikings
Insane Campbell boys
Insane Latin lovers
Insane Cullerton Dueces

Other folks that are insane but ain't in the Insane familia ....

Insane Gangster Satan Disciples
Insane Latin Jivers
Insane 22 boys

Any other nations claiming insane other then these mobs is fake cause they ain't riding insane in the lockups.

Now the Real Renegades are ...
Almighty Saints
New Breeds
Black Souls



Yup this the jist of it even though unfortunately to say most of the insane families ain't on shyt like they used to

But don't saints claim people in the joint ?
Learned sumthin today didn't know the counts was insane

underboss
underboss
User avatar
Posts: 973
Joined: December 16th, 2009, 3:46 pm

Re: Every original gang got Renegade/Insane factions now!?

Postby SF IS THE HOOD STUPID!! » October 2nd, 2014, 12:19 pm

All that shit happening out south ain't no new insanes out here just doubleI Mafias Cicero ain't no foes claiming insane either they foes been renegade wit all them new clicks and shit no need for insane it dog pound foes body snatcher foes low foe maniac foes sinica foes all type of foes ain't no foes claiming insane and if it is I ain't neva met em and it ain't no places out west I ain't been

superior
superior
User avatar
Posts: 5882
Joined: January 25th, 2011, 9:09 pm
Location: Westside of Chicago Austin/Maywood
Region: Midwest
Affiliation: Ghost Mob-CENTRAL AVE

Re: Every original gang got Renegade/Insane factions now!?

Postby Greenghost2212 » October 2nd, 2014, 4:10 pm

YEAH NEVER heard OF NO INSANE 4Z

sergeant
sergeant
Posts: 304
Joined: April 13th, 2014, 7:34 am
Location: Chicago, IL
Region: Midwest
Affiliation: No Friends

Re: Every original gang got Renegade/Insane factions now!?

Postby DOUGLASPARKK » October 3rd, 2014, 11:36 am

We been Insane for decades. We not no Renegades.

captain
captain
Posts: 475
Joined: August 16th, 2013, 11:56 am
Region: Midwest
Affiliation: 4-18 fuck you mean?

Re: Every original gang got Renegade/Insane factions now!?

Postby INSANE FLAME » October 3rd, 2014, 12:37 pm

Who woulds you even b renegades of lol Niggaz funny folks

boss
boss
Posts: 2047
Joined: May 16th, 2014, 9:04 pm
Region: Nationwide
Affiliation: Neutral

Re: Every original gang got Renegade/Insane factions now!?

Postby Jay Rock » October 3rd, 2014, 12:38 pm

Cobras should just make the rest of them Insane mobs flips, they unactive as fuck, plus tripp fell off bad.

captain
captain
Posts: 475
Joined: August 16th, 2013, 11:56 am
Region: Midwest
Affiliation: 4-18 fuck you mean?

Re: Every original gang got Renegade/Insane factions now!?

Postby INSANE FLAME » October 4th, 2014, 8:25 am

Jay Rock wrote:Cobras should just make the rest of them Insane mobs flips, they unactive as fuck, plus tripp fell off bad.


Yeah that's what I said too other than the cobras n us dragons rest ain't really on shyt but UK Niggaz ain't just gonna go like that

boss
boss
Posts: 2396
Joined: November 6th, 2011, 8:37 pm
Region: Midwest
Affiliation: Almighty

Re: Every original gang got Renegade/Insane factions now!?

Postby chitowntdawg » October 4th, 2014, 2:10 pm

DOUGLASPARKK wrote:We been Insane for decades. We not no Renegades.

Just heard them spaulding 59 on sum renegade shit?

superior
superior
User avatar
Posts: 4638
Joined: April 29th, 2015, 3:35 pm
Location: Murda Mass
Region: North East
Affiliation: Cats Are Fucking Cute and Adorable Gang :)

Re: Every original gang got Renegade/Insane factions now!?

Postby CryBabyAssNigga » August 2nd, 2015, 2:43 pm

lordmellimelmbauvln wrote:YEAH NEVER heard OF NO INSANE 4Z

aint Angelo 4s on some Black Insane shit

Next

Return to Midwest

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 37 guests