most hated niggas/blocks in chi

Post Reply
hiighassniigga
underboss
underboss
Posts: 1664
Joined: May 14th, 2013, 11:14 am

most hated niggas/blocks in chi

Post by hiighassniigga » August 16th, 2013, 10:33 am

them insane niggas i say #1 if not close
crown town
saints
grand city maniacs
ym mcs
lamron
24 rockwell sdz

Ancient
boss
boss
Posts: 2572
Joined: February 10th, 2012, 12:28 am

Re: most hated niggas/blocks in chi

Post by Ancient » August 16th, 2013, 10:44 am

Thats a good start. You forgat SDz from 18th and Oakley. As far as most hated, All Stones and SS GDz! Think about it. The Spanish folks and a lot of Vlz is BPSK! And Folks'nem out here so with it, everybody hate them. Them boys do drills on everybody under the fin, BDs, Triple L's, and if they have to give it to the Latin Folks! :2cents:

User avatar
1600NoGo
underboss
underboss
Posts: 1012
Joined: May 1st, 2013, 1:50 pm

Re: most hated niggas/blocks in chi

Post by 1600NoGo » August 16th, 2013, 11:01 am

I can only speak for out west
Fifth city Uvls

CnR(Tema Mob)

Chicago ave & lockwood

MnA

HRYM

And #1 goto all them boppin ass niggas on chicago ave & leamington

User avatar
Greenghost2212
superior
superior
Posts: 5885
Joined: January 25th, 2011, 9:09 pm

Re: most hated niggas/blocks in chi

Post by Greenghost2212 » August 16th, 2013, 11:59 am

YEAH THE O BOYS CANT STAND THEM CNR NIGGAS. USED COULDNT TO AND STILL CANT LOL. WHO BE AT THE L TOWN BROS? color]

INSANE FLAME
captain
captain
Posts: 475
Joined: August 16th, 2013, 11:56 am

Re: most hated niggas/blocks in chi

Post by INSANE FLAME » August 16th, 2013, 12:02 pm

All kings
Stones b thinking they smart[videobam][/videobam]

INSANE FLAME
captain
captain
Posts: 475
Joined: August 16th, 2013, 11:56 am

Re: most hated niggas/blocks in chi

Post by INSANE FLAME » August 16th, 2013, 12:04 pm

All kings
Stones swear they smart
Maniacs

MyckBround
prospect
Posts: 91
Joined: August 15th, 2013, 1:14 pm

Re: most hated niggas/blocks in chi

Post by MyckBround » August 16th, 2013, 12:13 pm

Englewood GDz
GrandCity MLDz
CrownTown Latin Kings
K-Dub Latin Stylers
Englewood BDz
Southside Latin Counts
Pilsen SDz
LA Street 4CH

User avatar
1600NoGo
underboss
underboss
Posts: 1012
Joined: May 1st, 2013, 1:50 pm

Re: most hated niggas/blocks in chi

Post by 1600NoGo » August 16th, 2013, 12:32 pm

lordmellimelmbauvln wrote:WHO BE AT THE L TOWN BROS? color]

Which ones ave and lockwood or the ave & leamington?

loccincuzz
associate
Posts: 125
Joined: July 24th, 2013, 3:26 pm

Re: most hated niggas/blocks in chi

Post by loccincuzz » August 16th, 2013, 12:33 pm

u from North Chicago the burbs u aint from Chicago Proper nikka,at least I stay in Englewood n I aint even from out here Cuzz

User avatar
Wild 100s Chris
superior
superior
Posts: 3873
Joined: July 30th, 2013, 5:04 pm

Re: most hated niggas/blocks in chi

Post by Wild 100s Chris » August 16th, 2013, 12:45 pm

them bloods on 62nd & loomis

ain't that right loccincuzz :lmao:

User avatar
Greenghost2212
superior
superior
Posts: 5885
Joined: January 25th, 2011, 9:09 pm

Re: most hated niggas/blocks in chi

Post by Greenghost2212 » August 16th, 2013, 1:08 pm

1600NoGo wrote:
lordmellimelmbauvln wrote:WHO BE AT THE L TOWN BROS? color]

Which ones ave and lockwood or the ave & leamington?




THE DIRTY U BROS?

FADEDD
sergeant
sergeant
Posts: 303
Joined: December 5th, 2012, 7:39 pm

Re: most hated niggas/blocks in chi

Post by FADEDD » August 16th, 2013, 1:52 pm

Any GD hood gets that title automatically, got niggas in other countries screamin gdk but they don't want those problems. :lmao: :lmao:

robin hoodlum
underboss
underboss
Posts: 1058
Joined: April 30th, 2013, 6:38 pm

Re: most hated niggas/blocks in chi

Post by robin hoodlum » August 16th, 2013, 2:02 pm

I seen videos of Kings in New York dippin forks :lmao:

loccincuzz
associate
Posts: 125
Joined: July 24th, 2013, 3:26 pm

Re: most hated niggas/blocks in chi

Post by loccincuzz » August 16th, 2013, 4:06 pm

Wild 100s Chris wrote:them bloods on 62nd & loomis

ain't that right loccincuzz :lmao:
Naw u Let SLobs in YO HOOD

IG Belden
corporal
corporal
Posts: 291
Joined: May 11th, 2013, 4:49 pm

Re: most hated niggas/blocks in chi

Post by IG Belden » August 16th, 2013, 4:31 pm

Lkst for the kings. Barry and spaulding for mlds. Cobras from division. Devilside for us

User avatar
1600NoGo
underboss
underboss
Posts: 1012
Joined: May 1st, 2013, 1:50 pm

Re: most hated niggas/blocks in chi

Post by 1600NoGo » August 16th, 2013, 5:51 pm

lordmellimelmbauvln wrote:
1600NoGo wrote:
lordmellimelmbauvln wrote:WHO BE AT THE L TOWN BROS? color]

Which ones ave and lockwood or the ave & leamington?




THE DIRTY U BROS?

Aw i kno MnA and nem had problems, Black mob(off division) was at them but i kno for a fact dat shit over & was a minute ago, dem niggas off ohio.

5th U'z got some a everybody hatein on dem now a days, like truehate not even on no gangbangin shit lol

User avatar
1600NoGo
underboss
underboss
Posts: 1012
Joined: May 1st, 2013, 1:50 pm

Re: most hated niggas/blocks in chi

Post by 1600NoGo » August 16th, 2013, 5:53 pm

1600NoGo wrote:I can only speak for out west
Fifth city Uvls

CnR(Tema Mob)

Chicago ave & lockwood

MnA

HRYM

And #1 goto all them boppin ass niggas on chicago ave & leamington
Aw shit how can i forget dem breeds ina ville and dem BDs

INSANE FLAME
captain
captain
Posts: 475
Joined: August 16th, 2013, 11:56 am

Re: most hated niggas/blocks in chi

Post by INSANE FLAME » August 17th, 2013, 10:29 am

All kings
Yakks
Don't nobody like Ner one of em

robin hoodlum
underboss
underboss
Posts: 1058
Joined: April 30th, 2013, 6:38 pm

Re: most hated niggas/blocks in chi

Post by robin hoodlum » August 17th, 2013, 11:39 am

Some niggas on here swear kings are damn near invincible..... :lmao:

User avatar
STFU
underboss
underboss
Posts: 1064
Joined: March 3rd, 2013, 1:45 am

Re: most hated niggas/blocks in chi

Post by STFU » August 17th, 2013, 12:53 pm

Ss kings not making any noise except for lil vill. Saints most hated. Most on this forum here hates the razas, Ambrose wildside undertaker vl, that whole 79th that are clicked up, not sure who teamed up with who but they hate each other over there.

User avatar
CW
boss
boss
Posts: 2754
Joined: December 24th, 2011, 2:20 pm

Re: most hated niggas/blocks in chi

Post by CW » August 17th, 2013, 2:18 pm

loccincuzz wrote:u from North Chicago the burbs u aint from Chicago Proper nikka,at least I stay in Englewood n I aint even from out here Cuzz
Ckxxk Ckxunty is Ckhickagx yxu dkumbkass ckrabk :shoot: CK

User avatar
Fuckfinball
prospect
Posts: 72
Joined: August 24th, 2013, 12:54 pm

Re: most hated niggas/blocks in chi

Post by Fuckfinball » August 26th, 2013, 12:45 pm

Saints LRZ
And iGZ most hated in my opinion
No one likes those nations

Post Reply