Assriyan King Arab Niggas is Jokes



CLICK HERE TO SEE EXCLUSIVE HOOD HOES HACKED & EXPOSED!!!

User avatar
Posts: 1600
Joined: January 28th, 2012, 1:20 pm
Region: Midwest
Affiliation: Neutral

Assriyan King Arab Niggas is Jokes

Postby Borinquen » February 22nd, 2012, 1:53 am

dis kid Giovanii frm da block.. bustd one diss fuckas in da head wid a baseball bat.. cuzz dey tried to put tobacco in dizz nigga weed.. dudes fam.. wazz suppose to lit up our block.. neva happend

nd one year.. one dizz gay ass arab haji cats.. got merked outside his own store.. by a Puerto Rican brotha.. ova 200 dollar beef.. anyways dudes cuzzin snitchd.. nd homy got life.. few weeks letter he got domed point blank..

dats wen whole bunch dizz cats was threatin niggas over myspace.. back wen myspace was arround.. tellin niggas dat dey was going to lite up one da Puerto Rican bodegas.. nd bust out some c4 action..

dat shit neva happend.. long story short.. dizz niggas is JOKES :2cents: Clowns at best :tiphat:





Posts: 149
Joined: January 14th, 2012, 4:47 am
Region: Nationwide
Affiliation: Neutral

Re: Assriyan King Arab Niggas is Jokes

Postby Bronxinhere » February 22nd, 2012, 1:55 am


Posts: 1843
Joined: February 19th, 2012, 4:25 am
Region: Midwest
Affiliation: Neutral

Re: Assriyan King Arab Niggas is Jokes

Postby northpole69 » February 22nd, 2012, 2:37 am

what assyrian kings .. from Rosemont n CLaremont ..?

User avatar
Posts: 1600
Joined: January 28th, 2012, 1:20 pm
Region: Midwest
Affiliation: Neutral

Re: Assriyan King Arab Niggas is Jokes

Postby Borinquen » February 22nd, 2012, 2:39 am

bunch of arab niggas.. palestinian ass niggas frm da northside thinkin dey da shit.. cuzz dey smoke a blunt.. once a month. :lol:

Posts: 117
Joined: February 22nd, 2012, 1:21 am
Location: Grand City
Region: Midwest
Affiliation: Maniac Latin DIsciples Dyspoo kk,igk,ck,ek,glk,rk,

Re: Assriyan King Arab Niggas is Jokes

Postby Deepredsea » February 22nd, 2012, 2:48 am

Fuk them hajis and glenview

Posts: 2157
Joined: December 28th, 2011, 3:58 pm
Location: somewhere
Region: Midwest
Affiliation: $$$$$$$$$$$$$$

Re: Assriyan King Arab Niggas is Jokes

Postby imblack » February 22nd, 2012, 10:18 am

i know some goon ass kings thats assyrian

Posts: 117
Joined: February 22nd, 2012, 1:21 am
Location: Grand City
Region: Midwest
Affiliation: Maniac Latin DIsciples Dyspoo kk,igk,ck,ek,glk,rk,

Re: Assriyan King Arab Niggas is Jokes

Postby Deepredsea » February 22nd, 2012, 10:22 am

imblack wrote:i know some goon ass kings thats assyrian

No a nigg named tut

User avatar
Posts: 677
Joined: April 17th, 2011, 3:10 pm
Region: Foreigner
Affiliation: Neutron

Re: Assriyan King Arab Niggas is Jokes

Postby WhoThat? » February 22nd, 2012, 1:38 pm

Borinquen wrote:bunch of arab niggas.. palestinian ass niggas frm da northside thinkin dey da shit.. cuzz dey smoke a blunt.. once a month. :lol:

I fucks with arabs bruh, and your mad disrespectful. I got love for latinos but your a hoe for complaining about arabs on the internet. All you talk about is how your boys did this and that to them but you aint do shit. :smh:

Posts: 642
Joined: February 13th, 2012, 12:54 am
Region: Midwest
Affiliation: EVIL 5IDE IN5ANE5...ALL WELL

Re: Assriyan King Arab Niggas is Jokes

Postby old5choolLB » February 22nd, 2012, 4:08 pm

:lmao: :lmao: :lmao:
WhoThat? wrote:
Borinquen wrote:bunch of arab niggas.. palestinian ass niggas frm da northside thinkin dey da shit.. cuzz dey smoke a blunt.. once a month. :lol:

I fucks with arabs bruh, and your mad disrespectful. I got love for latinos but your a hoe for complaining about arabs on the internet. All you talk about is how your boys did this and that to them but you aint do shit. :smh:
:lmao:

User avatar
Posts: 1600
Joined: January 28th, 2012, 1:20 pm
Region: Midwest
Affiliation: Neutral

Re: Assriyan King Arab Niggas is Jokes

Postby Borinquen » February 22nd, 2012, 8:25 pm

WhoThat? wrote:
Borinquen wrote:bunch of arab niggas.. palestinian ass niggas frm da northside thinkin dey da shit.. cuzz dey smoke a blunt.. once a month. :lol:

I fucks with arabs bruh, and your mad disrespectful. I got love for latinos but your a hoe for complaining about arabs on the internet. All you talk about is how your boys did this and that to them but you aint do shit. :smh:


fuck you nigga.. i complainin.. i just read dat thread.. nd i was tryna share lil story..

i aint ask fo yo stupid ass comment bitch :321:

User avatar
Posts: 704
Joined: February 14th, 2012, 9:53 am
Location: southside
Region: Midwest
Affiliation: 6 MURDA TOWNz FINESTKK 3 STONE DKk

Re: Assriyan King Arab Niggas is Jokes

Postby AlmightyAs » February 23rd, 2012, 1:05 am

arabs aint on shit

User avatar
Posts: 192
Joined: February 3rd, 2012, 3:44 pm
Region: Midwest
Affiliation: Neutral

Re: Assriyan King Arab Niggas is Jokes

Postby BangbangD » February 23rd, 2012, 1:09 am

thers goon niggas n bitch niggas in every mob shiiiit and every race
gon n think you a kno some niggas aint on shit n you might end up with a whole in yo head you aint never where a straight killer lurkin
they come in all shapes ages n sizes

User avatar
Posts: 1600
Joined: January 28th, 2012, 1:20 pm
Region: Midwest
Affiliation: Neutral

Re: Assriyan King Arab Niggas is Jokes

Postby Borinquen » February 23rd, 2012, 1:30 am

man i was just tellin yall some dat happen.. honestly derr prolly arabs dat do bang hard as fuck.. but these arabs were jokes.. now 1 da dudes doin life cuzz dey had to snitch dey cudnt bust out :shoot: nd retaliate.. dey had to drop changes :smh:

User avatar
Posts: 192
Joined: February 3rd, 2012, 3:44 pm
Region: Midwest
Affiliation: Neutral

Re: Assriyan King Arab Niggas is Jokes

Postby BangbangD » February 23rd, 2012, 1:33 am

*never know where

User avatar
Posts: 677
Joined: April 17th, 2011, 3:10 pm
Region: Foreigner
Affiliation: Neutron

Re: Assriyan King Arab Niggas is Jokes

Postby WhoThat? » February 23rd, 2012, 11:25 am

Borinquen wrote:
WhoThat? wrote:
Borinquen wrote:bunch of arab niggas.. palestinian ass niggas frm da northside thinkin dey da shit.. cuzz dey smoke a blunt.. once a month. :lol:

I fucks with arabs bruh, and your mad disrespectful. I got love for latinos but your a hoe for complaining about arabs on the internet. All you talk about is how your boys did this and that to them but you aint do shit. :smh:


fuck you nigga.. i complainin.. i just read dat thread.. nd i was tryna share lil story..

i aint ask fo yo stupid ass comment bitch :321:

Aint you the same dude with the youtube videos crying about how he got stabbed?
Go play some baseball hoe :lmao:

User avatar
Posts: 692
Joined: January 20th, 2011, 2:13 am
Region: West Coast

Re: Assriyan King Arab Niggas is Jokes

Postby SinisterMinister » February 23rd, 2012, 5:32 pm

Palestinian? :facepalm: You sure are ignorant.

User avatar
Posts: 1600
Joined: January 28th, 2012, 1:20 pm
Region: Midwest
Affiliation: Neutral

Re: Assriyan King Arab Niggas is Jokes

Postby Borinquen » February 23rd, 2012, 9:17 pm

watt video.. u dumass haha u see a video anywere on diss thread?.. fuk u talkin bout HOE :facepalm:

but nah u must be arab cuzz u real mad.. my nigga i aint got shit to say otha den dizz arabs were dumb stupid.. nd now my nigga doin life.. cuzz his fams had to drop changes ovva beef dey started :smh:

HOE :321:

Posts: 2157
Joined: December 28th, 2011, 3:58 pm
Location: somewhere
Region: Midwest
Affiliation: $$$$$$$$$$$$$$

Re: Assriyan King Arab Niggas is Jokes

Postby imblack » February 23rd, 2012, 9:19 pm

ppl talk alotta shit bout dem assyrians but dey aint takin dey hood n dem niggas killin muhfuckas...so stop...

User avatar
Posts: 1600
Joined: January 28th, 2012, 1:20 pm
Region: Midwest
Affiliation: Neutral

Re: Assriyan King Arab Niggas is Jokes

Postby Borinquen » February 23rd, 2012, 9:23 pm

dis just some dat happen im just pissd dat my dude sittin in jail.. cuzz a beef some cats stared.. dey couldnt handle dey bussiness had to drop a dime.. :smh:

but honestly it dont matter if dey was Arab, Mexican, Rican, Black, or White.. dey was some BITCHES..

nd WhoThat? suck a cock nigga.. u aint on shit.. wat dont u call me a hoe offline see wat happens den.. BITCH :321:

Posts: 2157
Joined: December 28th, 2011, 3:58 pm
Location: somewhere
Region: Midwest
Affiliation: $$$$$$$$$$$$$$

Re: Assriyan King Arab Niggas is Jokes

Postby imblack » February 23rd, 2012, 9:28 pm

so u jus dont like northpole kings...LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

  • Similar topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to Midwest Hood Talk