DO FAMILIA STONES GANG BANG? I NEVER SEE THEM.

sergeant
sergeant
Posts: 314
Joined: September 8th, 2012, 12:30 am
Region: Midwest
Affiliation: familia stone !!!!! FSN

Re: DO FAMILIA STONES GANG BANG? I NEVER SEE THEM.

Postby acefsn » September 15th, 2012, 1:31 pm

Ur mom schould have swallowed u !!! :lmao:




lieutenant
lieutenant
User avatar
Posts: 371
Joined: February 7th, 2012, 10:31 am
Location: The middle of everywhere
Region: Midwest
Affiliation: TROOPER/HT/RENEGADE

Re: DO FAMILIA STONES GANG BANG? I NEVER SEE THEM.

Postby GhostsSs » September 15th, 2012, 7:56 pm

SIR AMBRO wrote:YEA HE AINT TRY TO FILM NO FAG LORDS BY THE WAY LOL YOU LITTLE FOCKER :lmao: :lmao: :lmao:


:lol: :shrug: :lmao:

acefsn wrote:Ur DUMB AS FUCK I'M NOT NO FUCKEN HOOK BITCH I'M A STONE!!!!!


Whoa dere Ace... Why don't you re-read this thread pal...

sergeant
sergeant
Posts: 314
Joined: September 8th, 2012, 12:30 am
Region: Midwest
Affiliation: familia stone !!!!! FSN

Re: DO FAMILIA STONES GANG BANG? I NEVER SEE THEM.

Postby acefsn » September 16th, 2012, 6:21 am

GhostsSs wrote:
SIR AMBRO wrote:YEA HE AINT TRY TO FILM NO FAG LORDS BY THE WAY LOL YOU LITTLE FOCKER :lmao: :lmao: :lmao:


:lol: :shrug: :lmao:

acefsn wrote:Ur DUMB AS FUCK I'M NOT NO FUCKEN HOOK BITCH I'M A STONE!!!!!


Whoa dere Ace... Why don't you re-read this thread pal...


Me n that amho were talking shit to eachother

lieutenant
lieutenant
User avatar
Posts: 360
Joined: August 10th, 2012, 12:45 am
Region: Midwest
Affiliation: $

Re: DO FAMILIA STONES GANG BANG? I NEVER SEE THEM.

Postby Fro » September 19th, 2012, 9:08 am

:facepalm: Stupid ass ! :smh:

sergeant
sergeant
Posts: 314
Joined: September 8th, 2012, 12:30 am
Region: Midwest
Affiliation: familia stone !!!!! FSN

Re: DO FAMILIA STONES GANG BANG? I NEVER SEE THEM.

Postby acefsn » September 19th, 2012, 10:06 am

All shit the return of the Dick rider!!!!!

lieutenant
lieutenant
User avatar
Posts: 360
Joined: August 10th, 2012, 12:45 am
Region: Midwest
Affiliation: $

Re: DO FAMILIA STONES GANG BANG? I NEVER SEE THEM.

Postby Fro » September 19th, 2012, 7:00 pm

Ah your mom showed ? Where da bitch at :lol:

sergeant
sergeant
Posts: 314
Joined: September 8th, 2012, 12:30 am
Region: Midwest
Affiliation: familia stone !!!!! FSN

Re: DO FAMILIA STONES GANG BANG? I NEVER SEE THEM.

Postby acefsn » September 20th, 2012, 12:08 am

Fro wrote:Ah your mom showed ? Where da bitch at :lol:

Naw ur's did asking for credit for u n her hipe ass!!!!!

superior
superior
User avatar
Posts: 5882
Joined: January 25th, 2011, 9:09 pm
Location: Westside of Chicago Austin/Maywood
Region: Midwest
Affiliation: Ghost Mob-CENTRAL AVE

Re: DO FAMILIA STONES GANG BANG? I NEVER SEE THEM.

Postby Greenghost2212 » September 21st, 2012, 1:55 pm

acefsn wrote:Ur DUMB AS FUCK I'M NOT NO FUCKEN HOOK BITCH I'M A STONE!!!!!



Damn niggas throwin stones low key lol watch that hook shit bro central n ohio ghost town

sergeant
sergeant
Posts: 314
Joined: September 8th, 2012, 12:30 am
Region: Midwest
Affiliation: familia stone !!!!! FSN

Re: DO FAMILIA STONES GANG BANG? I NEVER SEE THEM.

Postby acefsn » September 21st, 2012, 6:45 pm

U CAN SAY WHAT U WANT IN THE WORLD WE ANT KOOL WHIT NO CVLZ IF U's A TRAVLER NO DISRESPECT WE GOOD WHIT THE TRAVS BUT IF U WERE TO SEE HOMEY CALLED ME A VICE LORD N EVEN THOUGH WE ALL FIN BALLS WE WAY DIFFERENT BROTHER!!!!!

boss
boss
Posts: 2156
Joined: December 28th, 2011, 2:58 pm
Location: somewhere
Region: Midwest
Affiliation: $$$$$$$$$$$$$$

Re: DO FAMILIA STONES GANG BANG? I NEVER SEE THEM.

Postby imblack » September 21st, 2012, 6:47 pm

so yall at it wit them CVLz on leland?

sergeant
sergeant
Posts: 314
Joined: September 8th, 2012, 12:30 am
Region: Midwest
Affiliation: familia stone !!!!! FSN

Re: DO FAMILIA STONES GANG BANG? I NEVER SEE THEM.

Postby acefsn » September 21st, 2012, 6:51 pm

N instead of trying to say something to Latin folks who said (fag lords) u say something to me????? REALIZES WHO WAS REALLY TRYING TO THROW STONES AT UR MOB!!!!!

sergeant
sergeant
Posts: 314
Joined: September 8th, 2012, 12:30 am
Region: Midwest
Affiliation: familia stone !!!!! FSN

Re: DO FAMILIA STONES GANG BANG? I NEVER SEE THEM.

Postby acefsn » September 21st, 2012, 6:56 pm

Stones are fighting cvlz every where up North,HP OUT WEST!!!!! Do ur home work !!!!! I'm not just a familia stone I'm a STONE.!!!!!

boss
boss
Posts: 2156
Joined: December 28th, 2011, 2:58 pm
Location: somewhere
Region: Midwest
Affiliation: $$$$$$$$$$$$$$

Re: DO FAMILIA STONES GANG BANG? I NEVER SEE THEM.

Postby imblack » September 21st, 2012, 9:04 pm

:lol: :lol: you a familia stone nigga, thats it

sergeant
sergeant
Posts: 314
Joined: September 8th, 2012, 12:30 am
Region: Midwest
Affiliation: familia stone !!!!! FSN

Re: DO FAMILIA STONES GANG BANG? I NEVER SEE THEM.

Postby acefsn » September 21st, 2012, 9:10 pm

Nigga I'm a STONE!!!!! That's it!!!!!

boss
boss
Posts: 2156
Joined: December 28th, 2011, 2:58 pm
Location: somewhere
Region: Midwest
Affiliation: $$$$$$$$$$$$$$

Re: DO FAMILIA STONES GANG BANG? I NEVER SEE THEM.

Postby imblack » September 21st, 2012, 9:11 pm

:cmon:

lieutenant
lieutenant
User avatar
Posts: 360
Joined: August 10th, 2012, 12:45 am
Region: Midwest
Affiliation: $

Re: DO FAMILIA STONES GANG BANG? I NEVER SEE THEM.

Postby Fro » September 21st, 2012, 10:13 pm

Sharpest pencil in the drawer nigga :lol:

lieutenant
lieutenant
User avatar
Posts: 395
Joined: June 2nd, 2011, 11:07 am
Location: NOMADIC Hadari
Region: Nationwide
Affiliation: 4:38AVLN Hadari {92212 went Hadari 93}

Re: DO FAMILIA STONES GANG BANG? I NEVER SEE THEM.

Postby Lord Geechee » September 21st, 2012, 10:22 pm

Palatine aint been lily white since the 90's..... LORDS i was with in Palatine we would git dwn like any other Lords of our Era, going to the city to do our Duty then go back to P-ville so believe what yu will

sergeant
sergeant
Posts: 314
Joined: September 8th, 2012, 12:30 am
Region: Midwest
Affiliation: familia stone !!!!! FSN

Re: DO FAMILIA STONES GANG BANG? I NEVER SEE THEM.

Postby acefsn » September 21st, 2012, 10:47 pm

Fro wrote:Sharpest pencil in the drawer nigga :lol:

How many ducks you gonna ride in here????? Ur mom :jerk: paint job!!!!!

lieutenant
lieutenant
User avatar
Posts: 360
Joined: August 10th, 2012, 12:45 am
Region: Midwest
Affiliation: $

Re: DO FAMILIA STONES GANG BANG? I NEVER SEE THEM.

Postby Fro » September 22nd, 2012, 7:08 am

A man Im sorry I made you look like a stupid old ass mother fucker up in here , nigga just keep on going you doin fine on your own :sike:

DiP sHiT

sergeant
sergeant
Posts: 314
Joined: September 8th, 2012, 12:30 am
Region: Midwest
Affiliation: familia stone !!!!! FSN

Re: DO FAMILIA STONES GANG BANG? I NEVER SEE THEM.

Postby acefsn » September 22nd, 2012, 2:00 pm

U gay as hell !!!!! (Bitch be quite u in the presents of a real nigga!!!!!) 2chainz :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:

lieutenant
lieutenant
User avatar
Posts: 360
Joined: August 10th, 2012, 12:45 am
Region: Midwest
Affiliation: $

Re: DO FAMILIA STONES GANG BANG? I NEVER SEE THEM.

Postby Fro » September 23rd, 2012, 12:55 am

Now how n the fuck is that funny ? Retard :smh:

sergeant
sergeant
Posts: 314
Joined: September 8th, 2012, 12:30 am
Region: Midwest
Affiliation: familia stone !!!!! FSN

Re: DO FAMILIA STONES GANG BANG? I NEVER SEE THEM.

Postby acefsn » September 23rd, 2012, 10:32 am

Suck a fat one BITCH !!!!!

fresh meat
Posts: 1
Joined: September 28th, 2012, 11:19 am
Region: Midwest
Affiliation: Neutral

Re: DO FAMILIA STONES GANG BANG? I NEVER SEE THEM.

Postby Teddymoe5 » September 28th, 2012, 11:25 am

Yeah nigga I see u niggas always talking shit till we catch one of u bitches. Im Back on that shit pussy ass fuck boys. LKK SGDK CVLK SCRKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

sergeant
sergeant
Posts: 314
Joined: September 8th, 2012, 12:30 am
Region: Midwest
Affiliation: familia stone !!!!! FSN

Re: DO FAMILIA STONES GANG BANG? I NEVER SEE THEM.

Postby acefsn » September 28th, 2012, 2:22 pm

Stone love!!!!! F$N

fresh meat
Posts: 8
Joined: September 27th, 2012, 9:58 pm
Region: Nationwide
Affiliation: Neutral

Re: DO FAMILIA STONES GANG BANG? I NEVER SEE THEM.

Postby DoeDoe » September 28th, 2012, 2:39 pm

Ace...Quit Playin With Those Two Screen Names Of Your's Blood...

Black P Stone Jungles Nigga..Los Angeles.

PreviousNext

Return to Midwest

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 76 guests