GD lit

Post Reply
G Mac
superior
superior
Posts: 3540
Joined: February 28th, 2012, 4:00 pm

Re: GD lit

Post by G Mac » January 10th, 2016, 10:20 pm

U gone be callin the boys on every black nigga that slide thru for a month now.neck hurtin n making sho its salt down so u won't slip huh..talmbout walk :lol: thats how imma catch u.

User avatar
Pookie..
captain
captain
Posts: 413
Joined: October 2nd, 2012, 4:58 pm

Re: GD lit

Post by Pookie.. » January 10th, 2016, 10:22 pm

StillOn1 wrote:Its obvious I'm not just on the net.and hunting bitch niggas go with the hustle.u young on the net thinking its safe.get on yo gangsta boogie shit n scream n the camera so yo ass have to photoshop every pic a mufucka see of u. :whaat:
U THINK CUZ U LIVE IN CHICAGO U SPECIAL LIKE IT AINT ABUNCHA OLD NIGGAS TRYNA CLING TO DA NEW NIGGAS DOIN SHIT DEY NO DEY WOULDA GOT A V FOR BACK WEN YO NATION ACTUALLY HAD STRUCTURE U RIGHT FOLKS U A REAL NIGGA FOR DAT :facepalm: EITHER U FLEXIN FOR DESE NET NIGGAS OR U REALLY A DUMB NIGGA WHO GON DIE WI 12K IN A SHOEBOX UNDER HIS BED GOIN TO ALL YO KIDS WHO GON END UP A FAILURE JUST LIKE U

I DONT MAKE VIDEOS OR NUNNA DAT SHIT CUZ I DONT CARE. U GOT ME FUCKED UP. KEEP IT UP BRICK. EMBARASS YO SELF SUM MORE :whaat:

U A FUCKIN JOKE

G Mac
superior
superior
Posts: 3540
Joined: February 28th, 2012, 4:00 pm

Re: GD lit

Post by G Mac » January 10th, 2016, 10:39 pm

Goofy im online tryna to link up to beat yo ass for talking direspectful.all that square shit I ain't tryna hear.it was OK when u thought it was coo to say anything,now a MF like u tuff enough to back up yo words u turn into a coward..u an example of how Lil niggas get killed.On Loc I'm done with u Lil nigga.

User avatar
Pookie..
captain
captain
Posts: 413
Joined: October 2nd, 2012, 4:58 pm

Re: GD lit

Post by Pookie.. » January 11th, 2016, 9:42 pm

StillOn1 wrote:Goofy im online tryna to link up to beat yo ass for talking direspectful.all that square shit I ain't tryna hear.it was OK when u thought it was coo to say anything,now a MF like u tuff enough to back up yo words u turn into a coward..u an example of how Lil niggas get killed.On Loc I'm done with u Lil nigga.
LOL COME KILL ME DEN BRICK

User avatar
Pookie..
captain
captain
Posts: 413
Joined: October 2nd, 2012, 4:58 pm

Re: GD lit

Post by Pookie.. » January 11th, 2016, 9:46 pm

ONNA G U A EXAMPLE OF HOW DUMB NIGGAS DIE TRYNA STAY RELEVANT ACTIN LIKE DEY YOUNG NIGGAS FUCK AROUND N GET WAACKED OVER A FB POST U NO HOW MANY OLD NIGGAS DIED AT DA HANDS OF A NIGGA HALF DEY AGE :whaat: U DA BIGGEST GOOFY ON DIS SITE FOR DA FACT I BET U ACTUALLY FROM DA CHI N U STILL ACTIN LIKE DAT :facepalm: YEA U BEEN DONE BRICK GO BACK TO TALKIN TO YO ONLINE FRIENDS BITCH U AINT NEVER GON TOUCH A GANGSTER :tiphat: AMOR :lol:

G Mac
superior
superior
Posts: 3540
Joined: February 28th, 2012, 4:00 pm

Re: GD lit

Post by G Mac » January 11th, 2016, 11:16 pm

Nah u just thought it was coo to diss n a nigga pulled yo card.u hoe'd up.nobody wanna hear that u know how it go in Chicago shit.u was doing the same thing that have shit happen to the Shorty's out here all the time except it wasn't fb or IG.stay n yo lane before somebody wanna do more than beat yo ass

User avatar
Pookie..
captain
captain
Posts: 413
Joined: October 2nd, 2012, 4:58 pm

Re: GD lit

Post by Pookie.. » January 15th, 2016, 6:41 am

StillOn1 wrote:Nah u just thought it was coo to diss n a nigga pulled yo card.u hoe'd up.nobody wanna hear that u know how it go in Chicago shit.u was doing the same thing that have shit happen to the Shorty's out here all the time except it wasn't fb or IG.stay n yo lane before somebody wanna do more than beat yo ass
AINT NOBODY PULLIN NO PITY OR NO SYMPATHY :lol: U WOOFIN :killself: NIGGAZ BEEN WANTED TO KILL ME SINCE I WAS A SHORTY AINT NUN TO ME MOST YALL NIGGAZ TALK I BEEN TELLIN U I DONT GIVE A FUCK CUZ MUHFUCKAS AINT GON DO SHIT. END OF DISCUSSION BRICK.

G Mac
superior
superior
Posts: 3540
Joined: February 28th, 2012, 4:00 pm

Re: GD lit

Post by G Mac » January 15th, 2016, 8:10 am

:bored: foh.u a Lil bitch ass nigga who hang on the net.

Ancient
boss
boss
Posts: 2572
Joined: February 10th, 2012, 12:28 am

Re: GD lit

Post by Ancient » January 15th, 2016, 12:39 pm

I know shit get heated on here sometimes but yall need 2 knock that shit off. If u in these streets, niggas that b lip boxing make u wanna slide doh :2cents: Crossed my mind once or twice :lol:

G Mac
superior
superior
Posts: 3540
Joined: February 28th, 2012, 4:00 pm

Re: GD lit

Post by G Mac » January 15th, 2016, 6:05 pm

Yeah dude be on here saying slick shit n I'm tryna pull up n show folks sum love :lol: u right tho

User avatar
Neal
underboss
underboss
Posts: 1570
Joined: February 28th, 2015, 2:25 am

Re: GD lit

Post by Neal » January 16th, 2016, 6:12 am

Ancient wrote:I know shit get heated on here sometimes but yall need 2 knock that shit off. If u in these streets, niggas that b lip boxing make u wanna slide doh :2cents: Crossed my mind once or twice :lol:
But nobody out on the streets want to be thought of as a p u s s y (certainly I'm an exception to this).

It's hard to balance being a nice guy without being thought of as a pussy.

If you think about it, you're really asking 1 of the 2 to back down.

User avatar
CryBabyAssNigga
superior
superior
Posts: 4638
Joined: April 29th, 2015, 3:35 pm

Re: GD lit

Post by CryBabyAssNigga » January 17th, 2016, 2:22 pm

Neal wrote:
Ancient wrote:I know shit get heated on here sometimes but yall need 2 knock that shit off. If u in these streets, niggas that b lip boxing make u wanna slide doh :2cents: Crossed my mind once or twice :lol:
But nobody out on the streets want to be thought of as a p u s s y (certainly I'm an exception to this).

It's hard to balance being a nice guy without being thought of as a pussy.

If you think about it, you're really asking 1 of the 2 to back down.
hopefully Pookie kicks his ass :lol:

G Mac
superior
superior
Posts: 3540
Joined: February 28th, 2012, 4:00 pm

Re: GD lit

Post by G Mac » January 17th, 2016, 4:01 pm

Stfu bum ass Boston bitch :whaat:

User avatar
CryBabyAssNigga
superior
superior
Posts: 4638
Joined: April 29th, 2015, 3:35 pm

Re: GD lit

Post by CryBabyAssNigga » January 17th, 2016, 6:34 pm

StillOn1 wrote:Stfu bum ass Boston bitch :whaat:
thats cute Glazed Donut :lol:

G Mac
superior
superior
Posts: 3540
Joined: February 28th, 2012, 4:00 pm

Re: GD lit

Post by G Mac » January 17th, 2016, 6:44 pm

HoeofLies .If your motherboard crash your parents would have to plan a funeral for u :lol:

User avatar
CryBabyAssNigga
superior
superior
Posts: 4638
Joined: April 29th, 2015, 3:35 pm

Re: GD lit

Post by CryBabyAssNigga » January 17th, 2016, 6:46 pm

StillOn1 wrote:HoeofLies .If your motherboard crash your parents would have to plan a funeral for u :lol:
find me on 069 Link up Brick :lol:

User avatar
GANJASMUGGLING
general
general
Posts: 727
Joined: November 28th, 2013, 4:36 am

Re: GD lit

Post by GANJASMUGGLING » January 17th, 2016, 7:07 pm

DoseOfTruth wrote:
StillOn1 wrote:HoeofLies .If your motherboard crash your parents would have to plan a funeral for u :lol:
find me on 069 Link up Brick :lol:
:comeon:

User avatar
CryBabyAssNigga
superior
superior
Posts: 4638
Joined: April 29th, 2015, 3:35 pm

Re: GD lit

Post by CryBabyAssNigga » January 17th, 2016, 9:17 pm

pimpstrosity wrote:
DoseOfTruth wrote:
StillOn1 wrote:HoeofLies .If your motherboard crash your parents would have to plan a funeral for u :lol:
find me on 069 Link up Brick :lol:
:comeon:
PBG Gang fuck Loc City :shoot:

CABINCR3WANON
fresh meat
Posts: 20
Joined: March 2nd, 2016, 3:00 pm

Re: GD lit

Post by CABINCR3WANON » March 3rd, 2016, 12:34 am

G-RED wrote:
CCrazy wrote:
G-RED wrote:
CCrazy wrote:
G-RED wrote:
CCrazy wrote:
G-RED wrote:
CCrazy wrote:
G-RED wrote:@TINO YALL???<
> U ASKED A QUESTION AND I ANSWERED IT<YEAH SHE SAYS HER DAD GD BRUH LOL
@ C CRAZY LOL WHO DA HELL HE B CALLING VICKIE LOUS OUT N CALI ??? HAHA
Nobody I don't live wit that Nigga.
AWW HE STILL OUT N DA CHI ??? MY BAD THOUGHT HE WZ OUT THERE N CALI WIT YOU
Naw I come from a "broken home" . Lol.
WELL I CNT TELL AT ALL U SEEM VERY NORMAL :lol: :lol: :lol:
Lol how am I supposed to seem ... ?
LOL I WZ BEING SARCASTIC
Ha ha ooohh OK ...!
I am normal tho! :lol:
YES YOU SURE ARE !!!!! MS C CRAZY :lol: :lol:

G Mac
superior
superior
Posts: 3540
Joined: February 28th, 2012, 4:00 pm

Re: GD lit

Post by G Mac » March 3rd, 2016, 5:23 pm

Sissy Starr you could pay Loc City to fuck n still wouldn't get the dick,dirt bag :discust:

Post Reply