HOW MANY BLACK P. STONES ARE ACTUALLY MUSLIMS

ReclezzRenegade
prince
prince
Posts: 6129
Joined: October 7th, 2015, 4:38 pm

Re: HOW MANY BLACK P. STONES ARE ACTUALLY MUSLIMS

Post by ReclezzRenegade » December 24th, 2015, 12:57 am

:lol: bruh shut up. you a faggit ass false flaggin Rook. nigga wanna debate but have NO arguement. nigga wanna talk about bein plugged with those from the land but dosent know his history or even reppin his shit RIGHT! :lmao: :lmao: bruh just stick to being a muslim. cuz that's what it's based around as u claim right?? well BPSN is GANG shit/ Street shit so stop fuckin wit da BPSN cuz niggas gone fuck around talmbout CMC infront of da wrong 1 and getcho ass POPPED :lmao: :lmao: trynna follow some world of witchcraft ass shit malik brought that he aint even live by :lmao: :lmao: but die 5 for all u flunkey faggit ass rook niggas doe it's bout dat great 8.


Image

Universal Star. anybody from anywhere. Cutthroat shit :rejoice:

chitowntdawg
boss
boss
Posts: 2396
Joined: November 6th, 2011, 8:37 pm

Re: HOW MANY BLACK P. STONES ARE ACTUALLY MUSLIMS

Post by chitowntdawg » December 24th, 2015, 3:41 am

Its official universal a phony ....no real stone speak n demo like u :whaat:

ReclezzRenegade
prince
prince
Posts: 6129
Joined: October 7th, 2015, 4:38 pm

Re: HOW MANY BLACK P. STONES ARE ACTUALLY MUSLIMS

Post by ReclezzRenegade » December 24th, 2015, 5:04 am

chitowntdawg wrote:Its official universal a phony ....no real stone speak n demo like u :whaat:
bish whet??? take dat lame ass shit back to da latin king/ foot fetish thread :foh: nobody likes yall :lol:

ReclezzRenegade
prince
prince
Posts: 6129
Joined: October 7th, 2015, 4:38 pm

Re: HOW MANY BLACK P. STONES ARE ACTUALLY MUSLIMS

Post by ReclezzRenegade » December 24th, 2015, 5:07 am

aye chitown where the kings get the fin from?? :ohhh: :321:

User avatar
chirock773
colonel
colonel
Posts: 624
Joined: March 20th, 2008, 2:41 am

Re: HOW MANY BLACK P. STONES ARE ACTUALLY MUSLIMS

Post by chirock773 » December 24th, 2015, 9:51 am

Go ask one did you do your prayer

User avatar
chirock773
colonel
colonel
Posts: 624
Joined: March 20th, 2008, 2:41 am

Re: HOW MANY BLACK P. STONES ARE ACTUALLY MUSLIMS

Post by chirock773 » December 24th, 2015, 9:52 am

Go ask one did you do your prayer

chitowntdawg
boss
boss
Posts: 2396
Joined: November 6th, 2011, 8:37 pm

Re: HOW MANY BLACK P. STONES ARE ACTUALLY MUSLIMS

Post by chitowntdawg » December 24th, 2015, 1:01 pm

Universal-God wrote:aye chitown where the kings get the fin from?? :ohhh: :321:
shut yo bitch ass up ....real stones calllin u out

User avatar
chirock773
colonel
colonel
Posts: 624
Joined: March 20th, 2008, 2:41 am

Re: HOW MANY BLACK P. STONES ARE ACTUALLY MUSLIMS

Post by chirock773 » December 24th, 2015, 1:22 pm

He taking it too serious. You do your prayers..

User avatar
CryBabyAssNigga
superior
superior
Posts: 4638
Joined: April 29th, 2015, 3:35 pm

Re: HOW MANY BLACK P. STONES ARE ACTUALLY MUSLIMS

Post by CryBabyAssNigga » December 24th, 2015, 2:03 pm

Universal-God wrote:
chitowntdawg wrote:Its official universal a phony ....no real stone speak n demo like u :whaat:
bish whet??? take dat lame ass shit back to da latin king/ foot fetish thread :foh: nobody likes yall :lol:
:lol:

User avatar
Fuckcambodians
og
og
Posts: 12868
Joined: November 4th, 2015, 8:30 pm

Re: HOW MANY BLACK P. STONES ARE ACTUALLY MUSLIMS

Post by Fuckcambodians » December 24th, 2015, 2:20 pm

nigga said bish whet :lmao: universal god in my age range n sort of have the same mindframe be on the same folly :lmao: turning up n being silly, im surprised ancient, & dat old bpsn nigga aint kame in here yet I forgot the old 1, who always speaking like _jiwe salam the khalifa this n that

User avatar
chirock773
colonel
colonel
Posts: 624
Joined: March 20th, 2008, 2:41 am

Re: HOW MANY BLACK P. STONES ARE ACTUALLY MUSLIMS

Post by chirock773 » December 24th, 2015, 3:48 pm

Ancient is coo. Smh

ReclezzRenegade
prince
prince
Posts: 6129
Joined: October 7th, 2015, 4:38 pm

Re: HOW MANY BLACK P. STONES ARE ACTUALLY MUSLIMS

Post by ReclezzRenegade » December 24th, 2015, 6:39 pm

chitowntdawg wrote:
Universal-God wrote:aye chitown where the kings get the fin from?? :ohhh: :321:
shut yo bitch ass up ....real stones calllin u out

bruh u dickridin a nigga dat jus shitted on yo city :whaat: bruh jus stop dickridin u lame as fuck and we ALL know this :lmao: :lmao: stop talkin to me foo :lmao: :lmao:

User avatar
CryBabyAssNigga
superior
superior
Posts: 4638
Joined: April 29th, 2015, 3:35 pm

Re: HOW MANY BLACK P. STONES ARE ACTUALLY MUSLIMS

Post by CryBabyAssNigga » December 24th, 2015, 6:48 pm

chitowntdawg wrote:
Universal-God wrote:aye chitown where the kings get the fin from?? :ohhh: :321:
shut yo bitch ass up ....real stones calllin u out
lol not even your Finballs fuck with you :lol:

User avatar
chirock773
colonel
colonel
Posts: 624
Joined: March 20th, 2008, 2:41 am

Re: HOW MANY BLACK P. STONES ARE ACTUALLY MUSLIMS

Post by chirock773 » December 24th, 2015, 9:45 pm

Watching history channel to much?

Fake Deleted
superior
superior
Posts: 5515
Joined: January 21st, 2015, 3:50 am

Re: HOW MANY BLACK P. STONES ARE ACTUALLY MUSLIMS

Post by Fake Deleted » December 24th, 2015, 10:27 pm

BPSN wrote:
Black Wall ST. wrote:
Black Yisrael wrote:
SircBoyCri$$ wrote:All of them :bow: Them swine eatin niggas... Smuggling ham hocks in stateville ass niggas:lol:
:cmon: How are they Muslim but they're "swine eatin niggas." They aint real Muslims then :smh:
Why do people think every BPSN member is Muslim?
You got to be a Stone to understand beloved, because you need to grasp a full understanding of this literature! From the history of Blackstone to the knowledge and paperwork of Blackstone, its a Islamic culture based around Moorish Science which is based around astrology cosmology its a little different from standard Islam. Not every member of this glorious nation is Muslim but most of us are including myself, we are the infamous Almighty Black P. 5tone Nation and we are the soldiers of A.L.L.A.H, we dont force our demonstration down our brother's throat! But even if you dont join the ABPSN as a Muslim over the time the Islamic culture rubs off you! You draw?

But we dont discriminate our brothers from joining because of religion or ideology.
I'm not BPSN, but for a fact I know every BPSN member isn't Muslim. Maybe a broad majority is, but to say every Stone is Muslim is bull shit.

User avatar
BPSN
soldier
soldier
Posts: 203
Joined: December 23rd, 2015, 12:31 am

Re: HOW MANY BLACK P. STONES ARE ACTUALLY MUSLIMS

Post by BPSN » December 25th, 2015, 11:53 pm

Black Wall ST. wrote:
BPSN wrote:
Black Wall ST. wrote:
Black Yisrael wrote:
SircBoyCri$$ wrote:All of them :bow: Them swine eatin niggas... Smuggling ham hocks in stateville ass niggas:lol:
:cmon: How are they Muslim but they're "swine eatin niggas." They aint real Muslims then :smh:
Why do people think every BPSN member is Muslim?
You got to be a Stone to understand beloved, because you need to grasp a full understanding of this literature! From the history of Blackstone to the knowledge and paperwork of Blackstone, its a Islamic culture based around Moorish Science which is based around astrology cosmology its a little different from standard Islam. Not every member of this glorious nation is Muslim but most of us are including myself, we are the infamous Almighty Black P. 5tone Nation and we are the soldiers of A.L.L.A.H, we dont force our demonstration down our brother's throat! But even if you dont join the ABPSN as a Muslim over the time the Islamic culture rubs off you! You draw?

But we dont discriminate our brothers from joining because of religion or ideology.
I'm not BPSN, but for a fact I know every BPSN member isn't Muslim. Maybe a broad majority is, but to say every Stone is Muslim is bull shit.
I dont know if you read my other posts but I stated numerous of times that BPS dont discriminate against religion!!! You got all kinds of Stones from different belief backgrounds but Blackstone has an Islamic culture. You're right! Not every BPS is Muslim but MOST of us are and you will embrace it, I dont give a fuck if you're a Christian who's ABPSN, you will embrace Islam and if you are not going to, you can find another organization! You dont have to convert but you will respect and embrace!

ReclezzRenegade
prince
prince
Posts: 6129
Joined: October 7th, 2015, 4:38 pm

Re: HOW MANY BLACK P. STONES ARE ACTUALLY MUSLIMS

Post by ReclezzRenegade » December 25th, 2015, 11:54 pm

:facepalm: :killself:

User avatar
BPSN
soldier
soldier
Posts: 203
Joined: December 23rd, 2015, 12:31 am

Re: HOW MANY BLACK P. STONES ARE ACTUALLY MUSLIMS

Post by BPSN » December 26th, 2015, 12:02 am

Yes please kill yourself! Since I cant do it for you :tiphat:

ReclezzRenegade
prince
prince
Posts: 6129
Joined: October 7th, 2015, 4:38 pm

Re: HOW MANY BLACK P. STONES ARE ACTUALLY MUSLIMS

Post by ReclezzRenegade » December 26th, 2015, 12:02 am

BPSN wrote:Yes please kill yourself! Since I cant do it for you :tiphat:

:shrug: damn whats all the hatred about?? :lol:

User avatar
GANJASMUGGLING
general
general
Posts: 727
Joined: November 28th, 2013, 4:36 am

Re: HOW MANY BLACK P. STONES ARE ACTUALLY MUSLIMS

Post by GANJASMUGGLING » December 26th, 2015, 12:49 pm

neither of you niggas are real stones

so i mean :shrug:

User avatar
SircBoyCri$$
boss
boss
Posts: 2061
Joined: December 22nd, 2014, 7:01 am

Re: HOW MANY BLACK P. STONES ARE ACTUALLY MUSLIMS

Post by SircBoyCri$$ » December 26th, 2015, 4:45 pm

U false flaggin unrighteous ass hook will never eat @ the dinner table wit "The Honorable Chief Malik"

Image

My Double OG is More Almighty than yall niggas :wow:

Image

User avatar
BPSN
soldier
soldier
Posts: 203
Joined: December 23rd, 2015, 12:31 am

Re: HOW MANY BLACK P. STONES ARE ACTUALLY MUSLIMS

Post by BPSN » December 26th, 2015, 7:41 pm

SircBoyCri$$ wrote:U false flaggin unrighteous ass hook will never eat @ the dinner table wit "The Honorable Chief Malik"

Image

My Double OG is More Almighty than yall niggas :wow:

Image
Brother pride is a sin and Chief Malik wont acknowledge you for disrespecting another Mo! And you out of order for addressing him as the "The Honorable Chief Malik!" He is the "Chief Prince Mustafa Malik Hajar!" honestly I dont no validation from a Hoodup nigga my demonstration is 500 on G Stone! And for that PIMPSTROCITY nigga. Try to pull my card then :shrug: I dare you :yeahright:

User avatar
BPSN
soldier
soldier
Posts: 203
Joined: December 23rd, 2015, 12:31 am

Re: HOW MANY BLACK P. STONES ARE ACTUALLY MUSLIMS

Post by BPSN » December 26th, 2015, 7:43 pm

BPSN wrote:
SircBoyCri$$ wrote:U false flaggin unrighteous ass hook will never eat @ the dinner table wit "The Honorable Chief Malik"

Image

My Double OG is More Almighty than yall niggas :wow:

Image
Brother pride is a sin and Chief Malik wont acknowledge you for disrespecting another Mo! And you out of order for addressing him as the "The Honorable Chief Malik!" He is the "Chief Prince Mustafa Malik Hajar!" honestly I dont no validation from a Hoodup nigga my demonstration is 500 on G Stone! And for that PIMPSTROCITY nigga. Try to pull my card then :shrug: I dare you :yeahright:
But AIW to your "Double OG" I honor and respect her for her contribution to this nation :bow: ISLAM!

User avatar
Fuckcambodians
og
og
Posts: 12868
Joined: November 4th, 2015, 8:30 pm

Re: HOW MANY BLACK P. STONES ARE ACTUALLY MUSLIMS

Post by Fuckcambodians » December 26th, 2015, 7:45 pm

where terrortown moes at & the 1 who draw from murder show :ohhh: u got 1 stone dissin malik , like high ass nigga die 5 & the other making all stones muslims :lmao:

User avatar
BPSN
soldier
soldier
Posts: 203
Joined: December 23rd, 2015, 12:31 am

Re: HOW MANY BLACK P. STONES ARE ACTUALLY MUSLIMS

Post by BPSN » December 26th, 2015, 7:50 pm

2darksIIIde4 wrote:where terrortown moes at & the 1 who draw from murder show :ohhh: u got 1 stone dissin malik , like high ass nigga die 5 & the other making all stones muslims :lmao:
:facepalm: This proves that you dumb motherfuckers are not reading what I'm posting! You niggas reading what you want to see :smh: I already said numerous of times that not every Stone is a Muslim nor do you have to convert to Islam to be a Stone! I got Stones in my circle from different backgrounds. We dont discriminate against religion, a brother is a brother, and I already said this numerous of times :shrug:

Post Reply