So what this nigga Loskiii is?

captain
captain
Posts: 410
Joined: October 25th, 2012, 7:42 pm
Region: Midwest
Affiliation: #STRETCHGANGBITCH

Re: So what this nigga Loskiii is?

Postby RIPANGELO » August 15th, 2015, 11:05 pm

AllidoisFIN wrote:There is a vid of who claiming BFBD? If so post it.

I think dude a lie there were in his old vids he claimed tymb and he was blue fin bd but I kept asking him and shit if he flipped but he keep telling me he dropped his flag and he doesnt claim bd anymore because he had too much beef with bds like 600 breezy and now he claim killaward and he showing old pics of him in killaward with king von.




underboss
underboss
User avatar
Posts: 1535
Joined: April 5th, 2013, 5:53 pm
Location: IN THE TR@P, $ KILLIN HOLY CITY LORDS & DISCIPLES Chicano KkiLLA
Region: Nationwide
Affiliation: Georgia>Illinois - Fuerza,Z,Farc-2DarksⅢde4×Bnc

Re: So what this nigga Loskiii is?

Postby TWENTY74 » August 15th, 2015, 11:56 pm

RIPANGELO wrote:
AllidoisFIN wrote:There is a vid of who claiming BFBD? If so post it.

I think dude a lie there were in his old vids he claimed tymb and he was blue fin bd but I kept asking him and shit if he flipped but he keep telling me he dropped his flag and he doesnt claim bd anymore because he had too much beef with bds like 600 breezy and now he claim killaward and he showing old pics of him in killaward with king von.


he soo fu .I pointed him out to some moes who im kool with from 75th n blackstone ..told them to chump him off for me please :lmao: he do got a killa ward picture on his page .I chumped his confused ass off .errbody who on his page confused .and most of his dick ridiers is white, like dose of truth above us :facepalm: .like nigga u killaward now on some bd_ gdk shit .then talking about on the picture they should have dropped the A upside down . :cmon:

captain
captain
Posts: 484
Joined: October 16th, 2013, 6:21 pm
Location: Under My Crown
Region: Nationwide
Affiliation: 360...no more no less :•:

Re: So what this nigga Loskiii is?

Postby AllidoisFIN » August 16th, 2015, 8:24 am

Are you T Ocha or whatever?

underboss
underboss
User avatar
Posts: 1535
Joined: April 5th, 2013, 5:53 pm
Location: IN THE TR@P, $ KILLIN HOLY CITY LORDS & DISCIPLES Chicano KkiLLA
Region: Nationwide
Affiliation: Georgia>Illinois - Fuerza,Z,Farc-2DarksⅢde4×Bnc

Re: So what this nigga Loskiii is?

Postby TWENTY74 » August 16th, 2015, 12:09 pm

AllidoisFIN wrote:Are you T Ocha or whatever?



Gea (in my jeezy voice) :lol:

underboss
underboss
Posts: 1801
Joined: October 28th, 2014, 12:40 am
Location: Southside Chicago,
Region: Midwest
Affiliation: BLACK DISIPLE NATION

Re: So what this nigga Loskiii is?

Postby DaSuperSavage » August 16th, 2015, 1:35 pm

TWENTY74 wrote:
RIPANGELO wrote:
AllidoisFIN wrote:There is a vid of who claiming BFBD? If so post it.

I think dude a lie there were in his old vids he claimed tymb and he was blue fin bd but I kept asking him and shit if he flipped but he keep telling me he dropped his flag and he doesnt claim bd anymore because he had too much beef with bds like 600 breezy and now he claim killaward and he showing old pics of him in killaward with king von.


he soo fu .I pointed him out to some moes who im kool with from 75th n blackstone ..told them to chump him off for me please :lmao: he do got a killa ward picture on his page .I chumped his confused ass off .errbody who on his page confused .and most of his dick ridiers is white, like dose of truth above us :facepalm: .like nigga u killaward now on some bd_ gdk shit .then talking about on the picture they should have dropped the A upside down . :cmon:



:lol: loskii gone get wacked and killaward use to get treated wen i was in high school no lie

underboss
underboss
User avatar
Posts: 1535
Joined: April 5th, 2013, 5:53 pm
Location: IN THE TR@P, $ KILLIN HOLY CITY LORDS & DISCIPLES Chicano KkiLLA
Region: Nationwide
Affiliation: Georgia>Illinois - Fuerza,Z,Farc-2DarksⅢde4×Bnc

Re: So what this nigga Loskiii is?

Postby TWENTY74 » August 16th, 2015, 1:45 pm

^^^^^^ @ lil gates :lol: , on his page n all .it does say lives in Detroit tho :facepalm: , this nigga loski just lying his ass off now .like how u folks nem then hanging around confused ass sd's n other disciples on his page with mldk on it :facepalm: ..like just flip mc already n go at us III'S ,& other mobs :lmao:

Image

^^^ :rejoice: , gdk sirconnk , mck , Avlk , ioak, drk, 4gmk, ambrosek, saintsk , KK, kkk-k, slob stones-k , cvlk, uvlk :shoot: , ck, bk, fins-K

underboss
underboss
Posts: 1801
Joined: October 28th, 2014, 12:40 am
Location: Southside Chicago,
Region: Midwest
Affiliation: BLACK DISIPLE NATION

Re: So what this nigga Loskiii is?

Postby DaSuperSavage » August 16th, 2015, 2:46 pm

TWENTY74 wrote:^^^^^^ @ lil gates :lol: , on his page n all .it does say lives in Detroit tho :facepalm: , this nigga loski just lying his ass off now .like how u folks nem then hanging around confused ass sd's n other disciples on his page with mldk on it :facepalm: ..like just flip mc already n go at us III'S ,& other mobs :lmao:

Image

^^^ :rejoice: , gdk sirconnk , mck , Avlk , ioak, drk, 4gmk, ambrosek, saintsk , KK, kkk-k, slob stones-k , cvlk, uvlk :shoot: , ck, bk, fins-K


just flip mc already n go at us III'S ,& other mobs....... lmao, :lmao: :lmao: :lmao:

superior
superior
User avatar
Posts: 5882
Joined: January 25th, 2011, 9:09 pm
Location: Westside of Chicago Austin/Maywood
Region: Midwest
Affiliation: Ghost Mob-CENTRAL AVE

Re: So what this nigga Loskiii is?

Postby Greenghost2212 » August 16th, 2015, 3:04 pm

THE ONLY THING TWENTY KILLIN IS HIS KIDS IN HIS HAND :whaat: THIS NIGGA STAY TYPIN BULLSHIT

underboss
underboss
User avatar
Posts: 1840
Joined: March 15th, 2015, 11:25 pm
Location: 44w-Monoply,new york killa,chicano killa,die 5,die fins, die B's,die RED,ubn-k
Region: Nationwide
Affiliation: los zetas,farc,los rastrojos,cali & CDL Kartel

Re: So what this nigga Loskiii is?

Postby T Ochoa » August 16th, 2015, 6:24 pm

lordmellimelmbauvln wrote:THE ONLY THING TWENTY KILLIN IS HIS KIDS IN HIS HAND :whaat: THIS NIGGA STAY TYPIN BULLSHIT


:lol: mel ,im functioning just like a real gdk vlk bd now :umhm: , the moes accept me if we on some gdk shit :lmao: , i told u im the master of fitting in and manipulating niggas :lmao: im fina pop the bdn vs gdn war downsouth in Georgia watch the news and ima bring some moes down here to AA me :whaat: , mel I been doing this shit since 2003 startin street wars, n getting kool with niggas, :lmao: im the king at it, why u think I know soooo much shit, niggas tell me from they own mouth from yo city :whaat:

superior
superior
User avatar
Posts: 4638
Joined: April 29th, 2015, 3:35 pm
Location: Murda Mass
Region: North East
Affiliation: Cats Are Fucking Cute and Adorable Gang :)

Re: So what this nigga Loskiii is?

Postby CryBabyAssNigga » August 17th, 2015, 11:14 am

DaSuperSavage wrote:
TWENTY74 wrote:^^^^^^ @ lil gates :lol: , on his page n all .it does say lives in Detroit tho :facepalm: , this nigga loski just lying his ass off now .like how u folks nem then hanging around confused ass sd's n other disciples on his page with mldk on it :facepalm: ..like just flip mc already n go at us III'S ,& other mobs :lmao:

Image

^^^ :rejoice: , gdk sirconnk , mck , Avlk , ioak, drk, 4gmk, ambrosek, saintsk , KK, kkk-k, slob stones-k , cvlk, uvlk :shoot: , ck, bk, fins-K


just flip mc already n go at us III'S ,& other mobs....... lmao, :lmao: :lmao: :lmao:

he didn't diss the Insane Campbell Boys everything is All One :lol:

superior
superior
User avatar
Posts: 4638
Joined: April 29th, 2015, 3:35 pm
Location: Murda Mass
Region: North East
Affiliation: Cats Are Fucking Cute and Adorable Gang :)

Re: So what this nigga Loskiii is?

Postby CryBabyAssNigga » August 17th, 2015, 11:19 am

lordmellimelmbauvln wrote:THE ONLY THING TWENTY KILLIN IS HIS KIDS IN HIS HAND :whaat: THIS NIGGA STAY TYPIN BULLSHIT

Twenty74 needs to change is Demonic ways
Image

fresh meat
Posts: 22
Joined: August 14th, 2015, 4:47 pm
Region: Midwest
Affiliation: *Black Disciple and I put it on the 5 * GDK*

Re: So what this nigga Loskiii is?

Postby BlueFinBDN » August 17th, 2015, 9:22 pm

DaSuperSavage wrote:
TWENTY74 wrote:
RIPANGELO wrote:
AllidoisFIN wrote:There is a vid of who claiming BFBD? If so post it.

I think dude a lie there were in his old vids he claimed tymb and he was blue fin bd but I kept asking him and shit if he flipped but he keep telling me he dropped his flag and he doesnt claim bd anymore because he had too much beef with bds like 600 breezy and now he claim killaward and he showing old pics of him in killaward with king von.


he soo fu .I pointed him out to some moes who im kool with from 75th n blackstone ..told them to chump him off for me please :lmao: he do got a killa ward picture on his page .I chumped his confused ass off .errbody who on his page confused .and most of his dick ridiers is white, like dose of truth above us :facepalm: .like nigga u killaward now on some bd_ gdk shit .then talking about on the picture they should have dropped the A upside down . :cmon:



:lol: loskii gone get wacked and killaward use to get treated wen i was in high school no lie


Treated by who? Not you

Previous

Return to Midwest

Who is online

Users browsing this forum: Google Feedfetcher and 59 guests