Holmes Street Watts Crip

User avatar
$$YoungMan$$
colonel
colonel
Posts: 605
Joined: June 23rd, 2009, 12:11 am

Holmes Street Watts Crip

Post by $$YoungMan$$ » August 14th, 2009, 12:51 am

Apparently these niggas colors is orange and blue, and they wear them Astro hats just like Hoovers. Who heard of these niggas? My homeboy from Lynwood NHood showed me this movie Rep Yo Set, I heard about this shit a while ago but im barely seein it
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SC-WhLue9do[/youtube]

bountyhunterlotboy
corporal
corporal
Posts: 290
Joined: July 21st, 2009, 6:54 pm

Re: Holmes Street Watts Crip

Post by bountyhunterlotboy » August 14th, 2009, 2:53 am

I THOUGHT ONLY HOOVERS WORE ORANGE :wtf: :wtf: :wtf:

User avatar
Jinky
underboss
underboss
Posts: 1416
Joined: May 18th, 2009, 7:25 am

Re: Holmes Street Watts Crip

Post by Jinky » August 14th, 2009, 7:22 am

I read 76 ECC wear orange too, cause of the 76 Gas station or some shit.

User avatar
$$YoungMan$$
colonel
colonel
Posts: 605
Joined: June 23rd, 2009, 12:11 am

Re: Holmes Street Watts Crip

Post by $$YoungMan$$ » August 14th, 2009, 8:54 am

bountyhunterlotboy wrote:I THOUGHT ONLY HOOVERS WORE ORANGE :wtf: :wtf: :wtf:
That's what I thought too

User avatar
$$YoungMan$$
colonel
colonel
Posts: 605
Joined: June 23rd, 2009, 12:11 am

Re: Holmes Street Watts Crip

Post by $$YoungMan$$ » August 14th, 2009, 8:54 am

Jinky wrote:I read 76 ECC wear orange too, cause of the 76 Gas station or some sh*t.
wtf. Most gang bangin rituals out here are dumb as fuck but I don't think niggas would do some dumb shit like that lmao.

User avatar
RXX
og
og
Posts: 12051
Joined: December 21st, 2006, 7:36 am

Re: Holmes Street Watts Crip

Post by RXX » August 14th, 2009, 9:02 am

Jinky wrote:I read 76 ECC wear orange too, cause of the 76 Gas station or some sh*t.

:lol:

User avatar
Jinky
underboss
underboss
Posts: 1416
Joined: May 18th, 2009, 7:25 am

Re: Holmes Street Watts Crip

Post by Jinky » August 14th, 2009, 9:15 am

Compton Ave (West), Blue Line Traintracks (East), Nadaeu (South) and Florence (North). 76 and 89 are usually in one another's hoods. 76 also wears orange because of the 76 Gas Station logo


LOL, I guess its not true then, my bad.

User avatar
WS 07106
major
major
Posts: 583
Joined: July 29th, 2008, 7:26 pm

Re: Holmes Street Watts Crip

Post by WS 07106 » August 14th, 2009, 9:51 am

Neighbor Hood Compton Crips wear Orange too.

User avatar
Sprucesta
boss
boss
Posts: 2653
Joined: January 11th, 2009, 1:17 pm

Re: Holmes Street Watts Crip

Post by Sprucesta » August 14th, 2009, 10:08 am

WS 07106 wrote:Neighbor Hood Compton Crips wear Orange too.


wrong!

which hood you mean 118th st or holmes ave? they got 2 hoods
they both kinda active

User avatar
WS 07106
major
major
Posts: 583
Joined: July 29th, 2008, 7:26 pm

Re: Holmes Street Watts Crip

Post by WS 07106 » August 14th, 2009, 10:31 am

Sprucesta wrote:
WS 07106 wrote:Neighbor Hood Compton Crips wear Orange too.


wrong!

which hood you mean 118th st or holmes ave? they got 2 hoods
they both kinda active

Nigga wat u mean wrong. NHCC niggas do rocc orange

User avatar
RXX
og
og
Posts: 12051
Joined: December 21st, 2006, 7:36 am

Re: Holmes Street Watts Crip

Post by RXX » August 14th, 2009, 3:56 pm

:lol: ...NIQQA SAID WRONG!

User avatar
Purple Chuccs
underboss
underboss
Posts: 1677
Joined: April 4th, 2008, 10:35 pm

Re: Holmes Street Watts Crip

Post by Purple Chuccs » August 14th, 2009, 4:41 pm

$$YoungMan$$ wrote:Apparently these niggas colors is orange and blue, and they wear them Astro hats just like Hoovers. Who heard of these niggas? My homeboy from Lynwood NHood showed me this movie Rep Yo Set, I heard about this sh*t a while ago but im barely seein it
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SC-WhLue9do[/youtube]
arent u from LA, y u asking shouldnt u know?

shAdyrAskals349
superior
superior
Posts: 3128
Joined: December 12th, 2008, 9:30 pm

Re: Holmes Street Watts Crip

Post by shAdyrAskals349 » August 14th, 2009, 4:46 pm

We aint the only h34d who wear orange neva was & neva will be the only 1



2nd NHCC do wear orange & blue & I think they main ragg is the orange 1 but I know they wear the blue & orange Ny hat

3rd LMHGAO @ 76Ec wearin orange bcuhz of the 76 gas station logo wtf

User avatar
$$YoungMan$$
colonel
colonel
Posts: 605
Joined: June 23rd, 2009, 12:11 am

Re: Holmes Street Watts Crip

Post by $$YoungMan$$ » August 14th, 2009, 5:05 pm

Purple Chuccs wrote:
$$YoungMan$$ wrote:Apparently these niggas colors is orange and blue, and they wear them Astro hats just like Hoovers. Who heard of these niggas? My homeboy from Lynwood NHood showed me this movie Rep Yo Set, I heard about this sh*t a while ago but im barely seein it
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SC-WhLue9do[/youtube]
arent u from LA, y u asking shouldnt u know?
Yeah I'm from SOUTH CENTRAL tho. I barely go to watts, and when I'm in watts, im not even deep in it like that so i really don't know much about the hoods n watts.

User avatar
$$YoungMan$$
colonel
colonel
Posts: 605
Joined: June 23rd, 2009, 12:11 am

Re: Holmes Street Watts Crip

Post by $$YoungMan$$ » August 14th, 2009, 5:06 pm

HCG and NHCC the only hoods I heard of wearin orange and blue. I used to think niggas from Main Street wore orange, untill I found out it was actually yellow or gold w/e.

User avatar
Sprucesta
boss
boss
Posts: 2653
Joined: January 11th, 2009, 1:17 pm

Re: Holmes Street Watts Crip

Post by Sprucesta » August 15th, 2009, 5:50 am

shAdyrAskals349 wrote:We aint the only h34d who wear orange neva was & neva will be the only 1



2nd NHCC do wear orange & blue & I think they main ragg is the orange 1 but I know they wear the blue & orange Ny hat

3rd LMHGAO @ 76Ec wearin orange bcuhz of the 76 gas station logo wtf


homie take a trip 2 alondra and you will see nobody "flaggin orange" over there
at first you will see nobody flaggin cause we compton niggaz aint flaggin
i know some of ya hoovers still flaggin and LA is more on that shit but we not
itz they hood color orange/blue like sscc got gold/blue
we treetops got grey green and burgundy
hoodcolor and wearing a color is sumething differnt

thats like saying treetops wear green....thats wrong
especially in compton where you gotmore than 60 gangs in that little area with killer police you dont wear yo hoodcolors
we got so many enemies right now who lookin 4 revenge i would be dead in a week if i would wear a green /burgundy rag

User avatar
JANK
og
og
Posts: 12299
Joined: April 25th, 2009, 11:44 am

Re: Holmes Street Watts Crip

Post by JANK » August 15th, 2009, 10:26 am

NIGGAS BE SOUNDIN LIKE THEY GET DIRECT QUOTES FROM GANG DOCUMENTARIES :lol:

User avatar
W/S-LANDSHARK
underboss
underboss
Posts: 1089
Joined: April 8th, 2009, 9:00 pm

Re: Holmes Street Watts Crip

Post by W/S-LANDSHARK » August 15th, 2009, 10:56 am

WS 07106 wrote:Neighbor Hood Compton Crips wear Orange too.

HAHA AND HOW U KNOW THAT CUZ U GOT LIL EAZY ON YOUR MYSPACE? HAHA BUT YEAH IT'S ACTUALLY TRUE... IT'S NOT LIKE NIGGAS BEEN DOIN THAT SHIT FOREVER BUT A LOT OF CPT HOODS WEAR THE SAME COLORS OF THEY SETS FITTED CAP. NHCC WEAR THAT METS FITTED... NECCBONES DO TOO BUT IT AINT THEY "HOOD FITTED". I AINT NEVER SEEN HOMIES ROCCIN AN ORANGE RAG THO'.

User avatar
JANK
og
og
Posts: 12299
Joined: April 25th, 2009, 11:44 am

Re: Holmes Street Watts Crip

Post by JANK » August 15th, 2009, 12:23 pm

I GOT 300 SAY THIS NIGGA MADE HIS ACCOUNT SOME TIME AFTER THAT LIL ATF SHIT HIT YOUTUBE

User avatar
W/S-LANDSHARK
underboss
underboss
Posts: 1089
Joined: April 8th, 2009, 9:00 pm

Re: Holmes Street Watts Crip

Post by W/S-LANDSHARK » August 15th, 2009, 1:32 pm

JANKWITTHATSHIT wrote:I GOT 300 SAY THIS NIGGA MADE HIS ACCOUNT SOME TIME AFTER THAT LIL ATF sh*t HIT YOUTUBE

NICCA I GOT $500 SAY U A HOMOSEXUAL. I GUARANTEE YO BITCH ASS NEVER HEARD OF ATF UNTIL THAT BULLSHIT ON YOUTUBE CAME OUT. THAT SHIT IS OLD ANYWAY FROM 2005. YOU THE DUMB ASS WANNABEE GANG EXPERT THAT SD THAT SHIT WASN'T AROUND 20 YEARS AGO WHEN THOSE ARE 3 OF THE OLDESTS SETS IN CPT. YOU BITCHASS NIGGAS ALWAYS BASE EVERYTHING U SAY OFF SOME BULLSHIT U SEE ONLINE.

Post Reply