Difference between U.S & Canadians

Post Reply

Is this really the difference?

Yes LOL
13
57%
No but funny
7
30%
huh, i like buggers
3
13%
 
Total votes: 23

User avatar
STEELHEAl2T
prospect
Posts: 57
Joined: April 6th, 2007, 12:24 pm

Difference between U.S & Canadians

Post by STEELHEAl2T » April 6th, 2007, 8:20 pm

Image

that explains everything.

Young Trap
general
general
Posts: 762
Joined: March 6th, 2007, 5:34 pm

Post by Young Trap » April 6th, 2007, 8:24 pm

LMAO!

User avatar
STEELHEAl2T
prospect
Posts: 57
Joined: April 6th, 2007, 12:24 pm

Post by STEELHEAl2T » April 6th, 2007, 8:25 pm

LOL

User avatar
STEELHEAl2T
prospect
Posts: 57
Joined: April 6th, 2007, 12:24 pm

Post by STEELHEAl2T » April 6th, 2007, 8:27 pm

yeh, just added a lil tweaks, i kinda got 2 pics in 1 frame n wrote down the countries

User avatar
STEELHEAl2T
prospect
Posts: 57
Joined: April 6th, 2007, 12:24 pm

Post by STEELHEAl2T » April 6th, 2007, 8:32 pm

if u seen south park then u will get the joke big man.... this picture have way more meanings than the words in the dictionary man..... watch south park. bcuz the canadians in south look like that

HOW MANY OF YALL GET THE JOKE????
bloodthirsty havin a hard time seein the joke

EASTS1DER
superior
superior
Posts: 3004
Joined: March 19th, 2007, 6:53 pm

Post by EASTS1DER » April 6th, 2007, 8:32 pm

LET'S FALL BACK FROM THIS CANADA-BASHING SHIT OR KEEP IT ONE THREAD HAHA.

User avatar
STEELHEAl2T
prospect
Posts: 57
Joined: April 6th, 2007, 12:24 pm

Post by STEELHEAl2T » April 6th, 2007, 8:39 pm

yo bompton shit i sent u some mail boss man

Young Trap
general
general
Posts: 762
Joined: March 6th, 2007, 5:34 pm

Post by Young Trap » April 6th, 2007, 8:39 pm

i no what u talkin bout. like ike terrancke and phillip. south park had alotta gay ass episodes reckently though.

kUrUpT818
sergeant
sergeant
Posts: 349
Joined: February 15th, 2007, 1:50 am

Post by kUrUpT818 » April 6th, 2007, 10:40 pm

i wanna go to canada smoke up all there bud then drive threw the canadian hood and bang on every single person that look like he clamin sumthing and then smack him in the jaw

j4n3^5tr!p^C^ripgang
captain
captain
Posts: 416
Joined: March 5th, 2007, 11:42 am

Post by j4n3^5tr!p^C^ripgang » April 6th, 2007, 10:48 pm

try it PUSSYYYYY!@!!!


u aint gonna come thru tho c^uz u scurrexx 6ITCH!!

Young Trap
general
general
Posts: 762
Joined: March 6th, 2007, 5:34 pm

Post by Young Trap » April 6th, 2007, 10:52 pm

nigga ill go up there wit a fork and eat all yall plates. yall niggad is wannabes. yall dont even what u fightin for. so quick to hate on americka when you jockin us. ur a shame. but see, im not a hata so ima leave dis shit alone aight?

User avatar
Snoopy J
underboss
underboss
Posts: 1953
Joined: February 8th, 2007, 1:04 pm

Post by Snoopy J » April 7th, 2007, 10:12 am

kUrUpT818 wrote:i wanna go to canada smoke up all there bud then drive threw the canadian hood and bang on every single person that look like he clamin sumthing and then smack him in the jaw


Come get me...I wanna go too...I'm tryin' to bake some cakes (DC slang for 211-assault & robbery) up there...Fuckin' Canadians....

kUrUpT818
sergeant
sergeant
Posts: 349
Joined: February 15th, 2007, 1:50 am

Post by kUrUpT818 » April 7th, 2007, 11:26 am

it would be the easiest come up ill jus use a lil butterfly knife that would make them poop therre pants

j4n3^5tr!p^C^ripgang
captain
captain
Posts: 416
Joined: March 5th, 2007, 11:42 am

Post by j4n3^5tr!p^C^ripgang » April 7th, 2007, 11:37 am

^^^


NIGGA WE PLAY WIT DOSE AT DA AGE OF 4

20zCRIPK
prospect
Posts: 50
Joined: March 30th, 2007, 12:55 pm

Post by 20zCRIPK » April 7th, 2007, 11:58 am

YO U NEED STOPK SAYIN NI66A WIT UR WHITE FALES CRIPK CLAMIN CANADA ASS IIGHT AND YA IM TALKIN TO U j4n3^5tr!p^C^ripgang U A DUM ASS LOL AND U LOOK LIKE A BKITCH ON YOUTUBE

Eastcoast Gangsta
sergeant
sergeant
Posts: 305
Joined: April 6th, 2007, 9:08 pm

Post by Eastcoast Gangsta » April 7th, 2007, 11:59 am

Yo dis btich made nigga on youtube...What video is this nigga on and which one iz him im bout to laugh my fucking ass off

User avatar
Atlanta-C^rip
prospect
Posts: 89
Joined: January 3rd, 2007, 12:38 am

Post by Atlanta-C^rip » April 7th, 2007, 6:09 pm

i no what jame is on,but aint that many REAL Crips in Canada,The only real hard shit is the reserves.and some other natives gangs like I.P. (freely haha) N R.A. theres H.A. but most of the REAL gangs dont bite other peopes shit
The natives started they shit beCuz thay had to
Jus lie the blaCCs thay had no other way to eat besides fight
I'm blaCC and Native but i dont go around braggin my shit like Jane does.Why need to brag to say ur not fake when you should be provin it.
I'm from Canada.But i moved to Atlanta Cuz my mom died and no one els wanted me exept for my auntie N unCle.But I still say Canada aint shit Compared to shit like my City or SIN's City.
I aint even lived in Canada for more than 2 years
So stop saying Canadas hard when you aint got no proof.And quit bitChen at these niggas to stop talkn bout Canada Cuz what ever you say makes Canada sound worse JANE

j4n3^5tr!p^C^ripgang
captain
captain
Posts: 416
Joined: March 5th, 2007, 11:42 am

Post by j4n3^5tr!p^C^ripgang » April 7th, 2007, 11:39 pm

what kinda proof u want fagget?


u want me n sum goonz 2 cut ya up over da net?

lol dumbkass

User avatar
Th℮Sρade
fresh meat
Posts: 23
Joined: December 30th, 2014, 12:15 pm

Re: Difference between U.S & Canadians

Post by Th℮Sρade » January 3rd, 2015, 2:53 pm

:2cents:

TRUEblue718
boss
boss
Posts: 2697
Joined: June 19th, 2010, 10:06 pm

Re: Difference between U.S & Canadians

Post by TRUEblue718 » January 4th, 2015, 12:16 am

Canada do got some bad bitches though i give them that. I have a couple bitchs from kingston and toronto and nova scotia it's plenty ho's out there and prostitution is basically legal so it's alot of fun just to damn cold in the winter..

Dray900
captain
captain
Posts: 444
Joined: December 14th, 2014, 2:51 pm

Re: Difference between U.S & Canadians

Post by Dray900 » January 4th, 2015, 4:34 am

it real Blue Fin Black Disciples in Canada claiming GDK :tiphat:

User avatar
STFU
underboss
underboss
Posts: 1064
Joined: March 3rd, 2013, 1:45 am

Re: Difference between U.S & Canadians

Post by STFU » January 4th, 2015, 9:03 am

The difference is their money is larger bills and $1 coins i think. The strip clubs are better less rules, lots of west indies haitians Jamaicans even the white people have that accent that's mixed up with them. Lots of chill ppl everybody smokes.

Dray900
captain
captain
Posts: 444
Joined: December 14th, 2014, 2:51 pm

Re: Difference between U.S & Canadians

Post by Dray900 » January 4th, 2015, 9:13 am

STFU wrote:The difference is their money is larger bills and $1 coins i think. The strip clubs are better less rules, lots of west indies haitians Jamaicans even the white people have that accent that's mixed up with them. Lots of chill ppl everybody smokes.
you can smoke trees and cops don't bother you

Post Reply