Stand up niggahs is good around ya way?

Post Reply
User avatar
Quiet-Q
godfather
godfather
Posts: 46985
Joined: August 4th, 2007, 12:30 pm
Region: North East
Affiliation: Avoiding nonsense
Location: Ny - bmore

Stand up niggahs is good around ya way?

Post by Quiet-Q » July 15th, 2017, 10:22 pm

I was thinking for the most part niggahs who usually look out for niggahs in the hood usually bw the niggahs who never get problems/plotted on..robbed in the hood...usually be niggahs who dont look out who wanna floss around niggahs who get plotted on robbed & killed

User avatar
Quiet-Q
godfather
godfather
Posts: 46985
Joined: August 4th, 2007, 12:30 pm
Region: North East
Affiliation: Avoiding nonsense
Location: Ny - bmore

Re: Stand up niggahs is good around ya way?

Post by Quiet-Q » July 15th, 2017, 10:26 pm

Thats another reason i believe in looking out (karma will come back to you)..ontop of the fact when im fucked up i woukd want somebody to look out for me if i asked

User avatar
Quiet-Q
godfather
godfather
Posts: 46985
Joined: August 4th, 2007, 12:30 pm
Region: North East
Affiliation: Avoiding nonsense
Location: Ny - bmore

Re: Stand up niggahs is good around ya way?

Post by Quiet-Q » July 15th, 2017, 10:57 pm

Stand up move



User avatar
HarlemWorldATL
oog
oog
Posts: 18614
Joined: May 14th, 2010, 1:40 am
Region: North East

Re: Stand up niggahs is good around ya way?

Post by HarlemWorldATL » July 15th, 2017, 11:39 pm

Nah cuz after awhile niggas will still plot to rob/kill u cuz they in they feelings.they know u have it n they want it.then some will feel disrespected if u offer to help them.then some will get at u if u turn them down 1 time

User avatar
SuperSweet
superior
superior
Posts: 3290
Joined: July 6th, 2015, 4:14 am
Region: Nationwide
Affiliation: Los hombres se dedicaban A La CafeBustelo!
Location: Talking shit on the hoodup

Re: Stand up niggahs is good around ya way?

Post by SuperSweet » July 15th, 2017, 11:50 pm

Tell you the truth I really don't know. Because out here it can go either way. Its whatever the day brings.


I've seen both scenarios play out. So, I can't call it. :smh:

User avatar
The Chosen One
ooog
ooog
Posts: 20913
Joined: September 18th, 2013, 8:38 pm
Region: West
Affiliation: Neutral
Location: San Bernardino

Re: Stand up niggahs is good around ya way?

Post by The Chosen One » July 16th, 2017, 12:07 am

HarlemWorldATL wrote:
July 15th, 2017, 11:39 pm
Nah cuz after awhile niggas will still plot to rob/kill u cuz they in they feelings.they know u have it n they want it.then some will feel disrespected if u offer to help them.then some will get at u if u turn them down 1 time
FACTS!!

User avatar
123
superior
superior
Posts: 4513
Joined: July 16th, 2009, 4:01 am
Region: West
Affiliation: midget dukes and them

Re: Stand up niggahs is good around ya way?

Post by 123 » July 16th, 2017, 12:45 am

Trust no man or bitch. I kno ppl that bailed other ppl out and looked out for ppl but, still got robbed and whatnot. It don't matter.

User avatar
1Million
oog
oog
Posts: 15408
Joined: September 1st, 2012, 9:42 pm
Region: South
Affiliation: O-A-K-C-L-I-F-F, with my niggas or by myself...
Location: North Texas

Re: Stand up niggahs is good around ya way?

Post by 1Million » July 16th, 2017, 2:24 am

If they're from around my way, yeah. But plenty guys I know that hold their people down through whatever have had some real beefs with people cuz they ain't cool and helpful with everybody.

townbizzEa$T O
prince
prince
Posts: 7921
Joined: August 29th, 2015, 1:58 am
Region: West
Affiliation: EAST OAKLAND

Re: Stand up niggahs is good around ya way?

Post by townbizzEa$T O » July 16th, 2017, 3:13 am

nah niggas will try n rob em
NEVER ASK WAT MY SECTION DO
IF IT AINT BOUT MONEY I AINT CHECKED FA U

BluntedUp
ooog
ooog
Posts: 24937
Joined: May 10th, 2009, 8:03 pm
Region: Nationwide
Affiliation: I-95

Re: Stand up niggahs is good around ya way?

Post by BluntedUp » July 16th, 2017, 6:54 am

Out here some niggas just dont wanna see you do good especially if they struggling. Its small out here so u bound to run into the same people and they know what u up to, what u drivin in or if u got a nice lil spot etc.

Niggas is snakes and handouts only enable people to take advantage. Of course it aint nothin for dudes to look out for they mans who day 1 but it aint wise to be like that with every one.

BluntedUp
ooog
ooog
Posts: 24937
Joined: May 10th, 2009, 8:03 pm
Region: Nationwide
Affiliation: I-95

Re: Stand up niggahs is good around ya way?

Post by BluntedUp » July 16th, 2017, 6:56 am

But i feel u get whatever u put out. Cant play the streets doin mad dirt then chill out and play selfless. But if u was always a stand up dude who did his thing but aint really get into it with nobody u usually be aight.

BkBarclays
og
og
Posts: 13270
Joined: April 21st, 2010, 1:04 am
Region: North East
Affiliation: The Old NY

Re: Stand up niggahs is good around ya way?

Post by BkBarclays » July 16th, 2017, 7:32 am

It depends...some of them get robbed and some people just leave them alone. Don't matter how helpful u r in the hood somebody gonna take ya kindness for weakness at some point..so if u not known for busting ya gun ur liable to get robbed.

Post Reply