is hell real? do people burn in hell? chilli brownbomber

colonel
colonel
Posts: 698
Joined: September 28th, 2012, 11:28 am
Region: Foreigner
Affiliation: Neutral

is hell real? do people burn in hell? chilli brownbomber

Postby banaysrael » February 5th, 2017, 3:34 am

in the Christian church they teach you that if your wicked you burn in hell well ask your pastor to explain this scripture revelation 20:14 says And death and hell were cast into the lake of fire. This is the second death.”
so you see hell was casted into the lake of fire .. how could a place allegedly a place of burning and torment be casted into another place on fire lol??




colonel
colonel
Posts: 698
Joined: September 28th, 2012, 11:28 am
Region: Foreigner
Affiliation: Neutral

Re: is hell real? do people burn in hell? chilli brownbomber

Postby banaysrael » February 5th, 2017, 5:48 am

:facepalm:

underboss
underboss
User avatar
Posts: 1743
Joined: November 4th, 2015, 6:51 pm
Location: Dc.Md.Va
Region: North East
Affiliation: Need to be put on

Re: is hell real? do people burn in hell? chilli brownbomber

Postby Da.reg » February 5th, 2017, 5:50 am

It a scare tactic

colonel
colonel
Posts: 698
Joined: September 28th, 2012, 11:28 am
Region: Foreigner
Affiliation: Neutral

Re: is hell real? do people burn in hell? chilli brownbomber

Postby banaysrael » February 5th, 2017, 7:29 am

:fight:

colonel
colonel
Posts: 698
Joined: September 28th, 2012, 11:28 am
Region: Foreigner
Affiliation: Neutral

Re: is hell real? do people burn in hell? chilli brownbomber

Postby banaysrael » February 5th, 2017, 7:38 am

:2cents: :facepalm:

colonel
colonel
Posts: 698
Joined: September 28th, 2012, 11:28 am
Region: Foreigner
Affiliation: Neutral

Re: is hell real? do people burn in hell? chilli brownbomber

Postby banaysrael » February 5th, 2017, 8:01 am

banaysrael wrote:in the Christian church they teach you that if your wicked you burn in hell well ask your pastor to explain this scripture revelation 20:14 says And death and hell were cast into the lake of fire. This is the second death.”
so you see hell was casted into the lake of fire .. how could a place allegedly a place of burning and torment be casted into another place on fire lol??

feel free to ask ?!

colonel
colonel
Posts: 698
Joined: September 28th, 2012, 11:28 am
Region: Foreigner
Affiliation: Neutral

Re: is hell real? do people burn in hell? chilli brownbomber

Postby banaysrael » February 5th, 2017, 9:45 am

..

underboss
underboss
Posts: 1288
Joined: March 15th, 2016, 6:01 pm
Region: Nationwide
Affiliation: Neutral

Re: is hell real? do people burn in hell? chilli brownbomber

Postby JuwanHampton45 » February 6th, 2017, 2:09 am

U bitch ass nigguh.mf smack yourself type of ingnant Hebrew house nigga having the kids preaching "Do black people go to hell mommy" ass nigga

ooog
ooog
Online
Posts: 24802
Joined: May 10th, 2009, 8:03 pm
Region: Nationwide
Affiliation: I-95

Re: is hell real? do people burn in hell? chilli brownbomber

Postby BluntedUp » February 6th, 2017, 2:12 am

The bible is fucking stupid, everything else that came out when the bible did is obselete yet niggas still believe in that bullshit.

When u dead u finito, u up outta here, donzo, fuck they talkin bout :lol:

colonel
colonel
Posts: 698
Joined: September 28th, 2012, 11:28 am
Region: Foreigner
Affiliation: Neutral

Re: is hell real? do people burn in hell? chilli brownbomber

Postby banaysrael » February 18th, 2017, 1:29 am

:facepalm:

ooog
ooog
User avatar
Posts: 20335
Joined: September 18th, 2013, 8:38 pm
Location: San Bernardino
Region: West
Affiliation: Neutral

Re: is hell real? do people burn in hell? chilli brownbomber

Postby The Chosen One » February 18th, 2017, 1:53 am

BluntedUp wrote:The bible is fucking stupid, everything else that came out when the bible did is obselete yet niggas still believe in that bullshit.

When u dead u finito, u up outta here, donzo, fuck they talkin bout :lol:



THE PATIENTS I SEEN THAT GONE AND CAME BACK TO LIFE WILL TELL YOU OTHERWISE KID!! SPEAK ON THINGS U UNDERSTAND :tea:

king
king
User avatar
Posts: 9239
Joined: August 7th, 2013, 12:46 pm
Location: Yerberia
Region: South
Affiliation: Rockin a Gold Watch and a Gold Strap

Re: is hell real? do people burn in hell? chilli brownbomber

Postby 2wo-G » February 18th, 2017, 2:14 am

The Chosen One wrote:
BluntedUp wrote:The bible is fucking stupid, everything else that came out when the bible did is obselete yet niggas still believe in that bullshit.

When u dead u finito, u up outta here, donzo, fuck they talkin bout :lol:



THE PATIENTS I SEEN THAT GONE AND CAME BACK TO LIFE WILL TELL YOU OTHERWISE KID!! SPEAK ON THINGS U UNDERSTAND :tea:

Dont believe everything they say while u giving them spongebaths.

oog
oog
User avatar
Posts: 15135
Joined: September 1st, 2012, 9:42 pm
Location: All through Dallas County
Region: South
Affiliation: FGxKBxWPxOCTxTYBxTYS

Re: is hell real? do people burn in hell? chilli brownbomber

Postby 1Million » February 18th, 2017, 2:49 am

I don't believe in hell and I only halfway believe in the devil.

I think the "devil" is just the part of people that makes them do fucked up things. Like the devil in me is making me come back to this site when I have better things to do.

ooog
ooog
User avatar
Posts: 20335
Joined: September 18th, 2013, 8:38 pm
Location: San Bernardino
Region: West
Affiliation: Neutral

Re: is hell real? do people burn in hell? chilli brownbomber

Postby The Chosen One » February 18th, 2017, 2:54 am

2wo-G wrote:
The Chosen One wrote:
BluntedUp wrote:The bible is fucking stupid, everything else that came out when the bible did is obselete yet niggas still believe in that bullshit.

When u dead u finito, u up outta here, donzo, fuck they talkin bout :lol:



THE PATIENTS I SEEN THAT GONE AND CAME BACK TO LIFE WILL TELL YOU OTHERWISE KID!! SPEAK ON THINGS U UNDERSTAND :tea:

Dont believe everything they say while u giving them spongebaths.



DAMNITT 2W0_G IM NO CNA :lol:.. ONLY SPONGEBATHS I WILL BE GIVING IS OTHER FEMALE WORKERS. JUST KNOW IM GETTING PAID!! :yeahright:

ooog
ooog
User avatar
Posts: 20335
Joined: September 18th, 2013, 8:38 pm
Location: San Bernardino
Region: West
Affiliation: Neutral

Re: is hell real? do people burn in hell? chilli brownbomber

Postby The Chosen One » February 18th, 2017, 2:58 am

1,000,000 wrote:I don't believe in hell and I only halfway believe in the devil.

I think the "devil" is just the part of people that makes them do fucked up things. Like the devil in me is making me come back to this site when I have better things to do.




THEM GOOD AND BAD SPIRITS IS 100% REAL


DEEP, AND ITS OVER PEOPLES HEADS BUT THEM EVIL SPIRITS DONT WANT U TO KNOW THEY EXIST PERIOD. ITS BETTER TO LET PEOPLE THINK THAT UR CRAZY

superior
superior
Posts: 4424
Joined: July 16th, 2009, 4:01 am
Region: West
Affiliation: 1

Re: is hell real? do people burn in hell? chilli brownbomber

Postby 123 » February 18th, 2017, 4:07 am

banaysrael wrote:in the Christian church they teach you that if your wicked you burn in hell well ask your pastor to explain this scripture revelation 20:14 says And death and hell were cast into the lake of fire. This is the second death.”
so you see hell was casted into the lake of fire .. how could a place allegedly a place of burning and torment be casted into another place on fire lol??


heck yeah dude. how else would you explain when a gun jams n doesn't kill a mofo or people that were declared dead by an MD but came back to life, to tell the same story? u can't see air either but it still exists. if its water on earth, anything is possible


Pavlov: Do you have any evidence that heaven really exists?

Dovid: Rabbi Yitchak Chalamish brings various testimonies of people who were clinically dead and then were later saved to show that Heaven really does exist.

Here are some translated excerpts from his book,Ha-Chaim She-l’achar Hamavet

Researchers have identified some basic points that come up repeatedly in most of the testimonies of those that were clinically dead and then revived.

There is a sense of very rapid transit within a long and dark tunnel.
The person suddenly realizes that he is located outside his physical body, yet he is still in the same physical environment. His body is seen from a certain distance, and he looks at it.
He sees everything that transpires in connection with his body and the attempts being made to restore it to life.
After a while he begins to grow accustomed to his new situation; he realizes that while he does have a “body”, it is a new body very different in its nature and its characteristics from the physical body he had during his lifetime.
At that very same time additional things are taking place: the deceased sees that the spirits of his father and mother and closest relatives, as well as his already deceased friends, coming to meet him, to accompany him in his new situation – and to assist him.
The deceased person senses that he is encountering an “entity-reality” of light, a wonderful light beaming tremendous love, good warmth, of a kind he has never encountered before.
This “entity” asks him various questions in a non-verbal manner in order to bring him to review the story of his life and the deeds he did while he was alive, and while the deceased reviews his deeds, there passes before his eyes a “panorama” that reconstructs before him all the major, important events of his life.
At a certain stage the deceased feels that he is drawing near to something like an end, a border, a boundary, which seems to represent the borderline between earthly life and the life thereafter. But here it becomes clear to the deceased that he has to return to the world of the living – this world, for the hour of his death has not yet arrived.
When he discovers this, he objects and does not want to go back, for he is attracted to the situation in which he has found himself – in this new and wonderful reality of life after death, and he has no desire to return to his former situation.
Yet, despite his reluctance, he returns and is joined once again to his physical body, and he returns to This World.

It is very important to remember, these studies say, that this description of testimony is not the testimony of a single person restored to life, but rather a comprehensive and inclusive representation of very many testimonies of “people restored to life”. [Ha-Chaim She-l’achar Hamavet, pp. 13-14]

Pavlov: Are there reports of people, who were not religious Jews, who also experienced, what you described ?

Dovid: Yes.

Pavlov: You know then what this implies ?

Dovid: Rabbi Chalamish was aware of the issue you’re hinting to and touches upon it in chapter 5 of his book.

Here’s my translation of chapter 5.
The Deceased Passes Through a Dark Tunnel As He is Dying

The Testimonies of Those Who Return – of the Transit of their Souls while Dying – in a Tunnel – a Cave

Those who return relate in their testimony that they felt, while in the process of dying, as if their souls were passing along “a dark tunnel”, to which they were drawn very quickly.

They describe the experience as a transit within a space resembling a cave, a well, a trough of water, a tunnel, a valley, and other descriptions of this sort.


http://www.vilnagaon.org/book/heaven2.html

prince
prince
User avatar
Posts: 6002
Joined: October 7th, 2015, 4:38 pm
Region: Midwest
Affiliation: the weed be lettin ya know....evil lurks...

Re: is hell real? do people burn in hell? chilli brownbomber

Postby King♚Kutthroat » February 18th, 2017, 9:46 am

the whole christ/devil heaven/hell phenomena is describing polarity. once again.

loud "rah rah" niggas are also called "hot heads" for a reason.

Image


Negativity/ Negative Energy - Blac, Heat, Feminine, Intuition, Downward Triangle

Positivity/ Positive Energy - White, Cold, Masculinity, Logic, Upward Triangle

ooog
ooog
User avatar
Posts: 20335
Joined: September 18th, 2013, 8:38 pm
Location: San Bernardino
Region: West
Affiliation: Neutral

Re: is hell real? do people burn in hell? chilli brownbomber

Postby The Chosen One » February 18th, 2017, 10:08 am

LOCBOY-COKEBOY wrote:the whole christ/devil heaven/hell phenomena is describing polarity. once again.

loud "rah rah" niggas are also called "hot heads" for a reason.

Image


Negativity/ Negative Energy - Blac, Heat, Feminine, Intuition, Downward Triangle

Positivity/ Positive Energy - White, Cold, Masculinity, Logic, Upward Triangle




Fuck this nigga kuttthroat annoys the shit out of me.. his young ass thinks he knows it all cuz he listen to them lost pro black niggas.. u young dickhead stick to banging crip. Yo virgin ass don't know what the fuvk u talking bout

ooog
ooog
Online
Posts: 24802
Joined: May 10th, 2009, 8:03 pm
Region: Nationwide
Affiliation: I-95

Re: is hell real? do people burn in hell? chilli brownbomber

Postby BluntedUp » February 18th, 2017, 10:12 am

The Chosen One wrote:
LOCBOY-COKEBOY wrote:the whole christ/devil heaven/hell phenomena is describing polarity. once again.

loud "rah rah" niggas are also called "hot heads" for a reason.

Image


Negativity/ Negative Energy - Blac, Heat, Feminine, Intuition, Downward Triangle

Positivity/ Positive Energy - White, Cold, Masculinity, Logic, Upward Triangle




Fuck this nigga kuttthroat annoys the shit out of me.. his young ass thinks he knows it all cuz he listen to them lost pro black niggas.. u young dickhead stick to banging crip. Yo virgin ass don't know what the fuvk u talking bout

Shut yo old ass up this our time now nigga, yall 80s babies had yall turn go kick that young nigga shit somewhere else old nigga. :respek:

ooog
ooog
Online
Posts: 24802
Joined: May 10th, 2009, 8:03 pm
Region: Nationwide
Affiliation: I-95

Re: is hell real? do people burn in hell? chilli brownbomber

Postby BluntedUp » February 18th, 2017, 10:17 am

That bible shit is trash chili.

Image
Fuck your god chili, krishna go harder

ooog
ooog
User avatar
Posts: 20335
Joined: September 18th, 2013, 8:38 pm
Location: San Bernardino
Region: West
Affiliation: Neutral

Re: is hell real? do people burn in hell? chilli brownbomber

Postby The Chosen One » February 18th, 2017, 10:19 am

BluntedUp wrote:
The Chosen One wrote:
LOCBOY-COKEBOY wrote:the whole christ/devil heaven/hell phenomena is describing polarity. once again.

loud "rah rah" niggas are also called "hot heads" for a reason.

Image


Negativity/ Negative Energy - Blac, Heat, Feminine, Intuition, Downward Triangle

Positivity/ Positive Energy - White, Cold, Masculinity, Logic, Upward Triangle






Fuck this nigga kuttthroat annoys the shit out of me.. his young ass thinks he knows it all cuz he listen to them lost pro black niggas.. u young dickhead stick to banging crip. Yo virgin ass don't know what the fuvk u talking bout

Shut yo old ass up this our time now nigga, yall 80s babies had yall turn go kick that young nigga shit somewhere else old nigga. :respek:




Can't tell u young niggas shit. Skinny jeans n wack lyrics and being closet fags is yall wave

ooog
ooog
Online
Posts: 24802
Joined: May 10th, 2009, 8:03 pm
Region: Nationwide
Affiliation: I-95

Re: is hell real? do people burn in hell? chilli brownbomber

Postby BluntedUp » February 18th, 2017, 10:20 am

The Chosen One wrote:
BluntedUp wrote:
The Chosen One wrote:
LOCBOY-COKEBOY wrote:the whole christ/devil heaven/hell phenomena is describing polarity. once again.

loud "rah rah" niggas are also called "hot heads" for a reason.

Image


Negativity/ Negative Energy - Blac, Heat, Feminine, Intuition, Downward Triangle

Positivity/ Positive Energy - White, Cold, Masculinity, Logic, Upward Triangle






Fuck this nigga kuttthroat annoys the shit out of me.. his young ass thinks he knows it all cuz he listen to them lost pro black niggas.. u young dickhead stick to banging crip. Yo virgin ass don't know what the fuvk u talking bout

Shut yo old ass up this our time now nigga, yall 80s babies had yall turn go kick that young nigga shit somewhere else old nigga. :respek:




Can't tell u young niggas shit. Skinny jeans n wack lyrics and being closet fags is yall wave

Wayne started that. He one of yall. :L:

ooog
ooog
Online
Posts: 24802
Joined: May 10th, 2009, 8:03 pm
Region: Nationwide
Affiliation: I-95

Re: is hell real? do people burn in hell? chilli brownbomber

Postby BluntedUp » February 18th, 2017, 10:24 am

Image

80s babie shit u heard. 90s babies followed yall into the abyss. :wow: plus yall gave us lil jon. The man who killed hip hop :lmao:

fresh meat
Posts: 14
Joined: February 13th, 2017, 10:42 pm
Region: West
Affiliation: San Bernardino

Re: is hell real? do people burn in hell? chilli brownbomber

Postby Jackson_ » February 18th, 2017, 10:28 am

Is there a hell for fuck niggas?

prince
prince
User avatar
Posts: 6002
Joined: October 7th, 2015, 4:38 pm
Region: Midwest
Affiliation: the weed be lettin ya know....evil lurks...

Re: is hell real? do people burn in hell? chilli brownbomber

Postby King♚Kutthroat » February 18th, 2017, 10:41 am

The Chosen One wrote:
LOCBOY-COKEBOY wrote:the whole christ/devil heaven/hell phenomena is describing polarity. once again.

loud "rah rah" niggas are also called "hot heads" for a reason.

Image


Negativity/ Negative Energy - Blac, Heat, Feminine, Intuition, Downward Triangle

Positivity/ Positive Energy - White, Cold, Masculinity, Logic, Upward Triangle




Fuck this nigga kuttthroat annoys the shit out of me.. his young ass thinks he knows it all cuz he listen to them lost pro black niggas.. u young dickhead stick to banging crip. Yo virgin ass don't know what the fuvk u talking bout


get out yo feelins bitch nigga

all dat negativity :umhm:

Next

Return to Lobby

Who is online

Users browsing this forum: BluntedUp, king die, Lamarmet, Obadyahu, SLIME BIZNESS, Tha7thLetta, UHateOhnosmh, ValleyKid and 214 guests