WHAT GANG DO YOU RESPECT THE MOST!

boss
boss
Online
Posts: 2236
Joined: July 7th, 2011, 9:42 pm
Region: South
Affiliation: memories on corners with them Hunnas and Rus

Re: WHAT GANG DO YOU RESPECT THE MOST!

Postby murksiderock » October 7th, 2016, 1:08 pm

SuperSweet wrote:By region:

NYS/NYC

BRONX:
West BurnSide Gang (Los Quemadorez)
Los Trinitarioz
Chinga-Lingz
Los Chongoz
Barrio Saint James Boyz
Savage Nomadz
Rex #1 Gang
West 183rd street Gangsterz
"There's NO eastside of 183rd st."-UpTownBoy

Black Spades
SMM
Young Gunnaz
Young Bosses

STATEN ISLAND:
Tomba Gangeroz (Tombstone Gangsterz)
Only The Africanz

BROOKLYN:
Mau Mau Gang
Assassinoz
Huracan Santoz (Hurricane Saintz)
GunSet Sparkz (Sunset Park Boyz)
RedHook Bishopz
Decepticonz
Crown-Heights Jamaican Posse

CALIFAS:
SOCAL:
Florencianoz Gang
Comtone Varrio T-Flatz Gang
18 Street Gang
Mara SalvaTrucha
Big Hazard Gang
MaraVilla gangs (for not answering to la eme :tiphat: )

NORCAL:
Nortenoz
BullDogz
Border Brotherz

Honorable mention: Aryan Brotherhood (There's only 100, of these honkies and the mighty mighty BGF still can't knock'em off :plank: )

CHICAGO:
Maniac Latin Disciples
Latin Counts
Ambros
Breedz


TEXAS:
Texas Syndicate
Tango-Blast
Barrio Aztecas


How you respect gang members you never met? You never been to Califas, have you ever been to Texas? :facepalm:

Niggas is telling on themselves in here and showing themselves to be true Stan's instead of actual street cats. If I "hear" about a gang in another area, how could I "respect" those Gang members if I never even ran into em?

I got mad love for my North Sac Damus. Only Norte I ever been in close quarters with was VNG, shout out to them...




prince
prince
Posts: 7110
Joined: August 23rd, 2011, 10:49 am
Region: Nationwide
Affiliation: Deez

Re: WHAT GANG DO YOU RESPECT THE MOST!

Postby Deezus » October 7th, 2016, 1:14 pm

I don't respect no "gang as a whole", not even mine. I respect those individuals who respect me. For example I grew up with and am really close to half the original Mac baller brims. Without saying too much, a lot of their leaders we've sat in free lunch together, made money together, shit my first daughter uncle is that nigga on that side. But that don't mean I rock with all these other lil clown niggas in that set.

prince
prince
Posts: 7696
Joined: August 29th, 2015, 1:58 am
Region: West
Affiliation: EAST OAKLAND

Re: WHAT GANG DO YOU RESPECT THE MOST!

Postby townbizzEa$T O » October 7th, 2016, 1:25 pm

:tiphat: i feel that i agree i respect those who respect me. i also respect accomplishments those who did things others wouldnt even try to do i broke down some of the reasons already tho

og
og
Posts: 13122
Joined: April 21st, 2010, 1:04 am
Region: North East
Affiliation: ...

Re: WHAT GANG DO YOU RESPECT THE MOST!

Postby BkBarclays » October 7th, 2016, 1:26 pm

Broooklyn wrote:I don't respect no gang allat mean is that u need a army to back u.

I respect individual members who real even by themselves.

ooog
ooog
Posts: 24880
Joined: May 10th, 2009, 8:03 pm
Region: Nationwide
Affiliation: I-95

Re: WHAT GANG DO YOU RESPECT THE MOST!

Postby BluntedUp » October 7th, 2016, 1:51 pm

townbizzEa$T O wrote:GDs kuz the political shit they was on

ill decide later

mafia The Russian Mobb the Italian Mafia of old how they owned bankers feds n politicians :whew: :salute:

cartels Nuestra Familia :yeahright: :rejoice: (bias opinion they tha fam allies ) :lmao: :lmao: :lmao: Sinola Cartel

terriorist ISIS THEy got the world shook n Boko Haram :yeahright:

U respect that boko haram shit my nigga after all that talkin bout niggas joking on each other. Sheesh u worst than me dog

https://shariaunveiled.files.wordpress. ... hild-1.jpg

Is that what yall respect lol :bradcry"

ooog
ooog
Posts: 24880
Joined: May 10th, 2009, 8:03 pm
Region: Nationwide
Affiliation: I-95

Re: WHAT GANG DO YOU RESPECT THE MOST!

Postby BluntedUp » October 7th, 2016, 2:00 pm

Them mexican cartels make the mob look like a block crew lol. Them niggas is all over wit it. They part of the reason why the president of the phillipines put a green light out on drug pushers and users. They in asia, africa, south america, and over here wit it.

Just seen a video of them flaying a niggas face, lopping off his hands and cutting at his throat wit a boxcutter while listening to funnkytown. Them niggas is savage in every sense of the word :bradcry"

They had my mans looking like red skull lol

ooog
ooog
Posts: 24880
Joined: May 10th, 2009, 8:03 pm
Region: Nationwide
Affiliation: I-95

Re: WHAT GANG DO YOU RESPECT THE MOST!

Postby BluntedUp » October 7th, 2016, 2:02 pm

Mexican cartels was using west africans to smuggle coke into europe now the west africans is branching off, along with the cartels they out in asia doin it too

https://www.wired.com/2013/02/africa-cartels/

underboss
underboss
User avatar
Posts: 1684
Joined: August 20th, 2016, 9:01 am
Location: TERROR CITY
Region: North East
Affiliation: FUCK THE OTHERSIDE NO DISRESPECT

Re: WHAT GANG DO YOU RESPECT THE MOST!

Postby Right Dope Boy » October 7th, 2016, 2:54 pm

Modern day triads are watered down. Most of the old dragonheads,(leaders) have gone legit or are in the pen since the crackdowns in the US during the 90s and the ones in Hong Kong/China. Niggas are business men first before gangsters from what I've seen. The younger niggas/enforcers are quick to body away a problem but the ogs got the ''blood is bad for business'' mentality and will usually try to solve shit diplomatically before reaching for the gun. And in Hong Kong out here, they don't really get down with the gun play, niggas will hop on one of them scooters and hop off to stab a nigga with big ass kitchen knives lol if they whackin somebody.

underboss
underboss
User avatar
Posts: 1684
Joined: August 20th, 2016, 9:01 am
Location: TERROR CITY
Region: North East
Affiliation: FUCK THE OTHERSIDE NO DISRESPECT

Re: WHAT GANG DO YOU RESPECT THE MOST!

Postby Right Dope Boy » October 7th, 2016, 2:56 pm

Theres a lotta of white british niggas that was out there in hong kong working as enforcers too. You'd usually catch them in the nightclubs where theyd be pushing pure ketamine and coke to foreigners

underboss
underboss
Posts: 1399
Joined: October 11th, 2012, 2:48 pm
Region: North East
Affiliation: Neutral

Re: WHAT GANG DO YOU RESPECT THE MOST!

Postby Schultz718 » October 7th, 2016, 3:55 pm

KNOWN SHOOTER wrote:Modern day triads are watered down. Most of the old dragonheads,(leaders) have gone legit or are in the pen since the crackdowns in the US during the 90s and the ones in Hong Kong/China. Niggas are business men first before gangsters from what I've seen. The younger niggas/enforcers are quick to body away a problem but the ogs got the ''blood is bad for business'' mentality and will usually try to solve shit diplomatically before reaching for the gun. And in Hong Kong out here, they don't really get down with the gun play, niggas will hop on one of them scooters and hop off to stab a nigga with big ass kitchen knives lol if they whackin somebody.




The older heads are running things the correct way being as bodies bring nothing but war and unwanted attention from law enforcement.

og
og
User avatar
Posts: 12464
Joined: November 4th, 2015, 8:30 pm
Location: in the middle of your gurl's ass with my tongue, licking shit , sticking shit til she's numb
Region: Nationwide
Affiliation: los zetas,farc,Bmf,cali & CDL Kartel

Re: WHAT GANG DO YOU RESPECT THE MOST!

Postby ILick-Queens » October 7th, 2016, 3:59 pm

BluntedUp wrote: Them mexican cartels make the mob look like a block crew lol. Them niggas is all over wit it. They part of the reason why the president of the phillipines put a green light out on drug pushers and users. They in asia, africa, south america, and over here wit it.

Just seen a video of them flaying a niggas face, lopping off his hands and cutting at his throat wit a boxcutter while listening to funnkytown. Them niggas is savage in every sense of the word :bradcry"

They had my mans looking like red skull lol


:lol: :tiphat: only the Russian mafia and yakuza kan keep up with the Mexican cartels and I forgot about lil sin nem in book haram :lmao:

underboss
underboss
User avatar
Posts: 1684
Joined: August 20th, 2016, 9:01 am
Location: TERROR CITY
Region: North East
Affiliation: FUCK THE OTHERSIDE NO DISRESPECT

Re: WHAT GANG DO YOU RESPECT THE MOST!

Postby Right Dope Boy » October 7th, 2016, 4:00 pm

Schultz718 wrote:
KNOWN SHOOTER wrote:Modern day triads are watered down. Most of the old dragonheads,(leaders) have gone legit or are in the pen since the crackdowns in the US during the 90s and the ones in Hong Kong/China. Niggas are business men first before gangsters from what I've seen. The younger niggas/enforcers are quick to body away a problem but the ogs got the ''blood is bad for business'' mentality and will usually try to solve shit diplomatically before reaching for the gun. And in Hong Kong out here, they don't really get down with the gun play, niggas will hop on one of them scooters and hop off to stab a nigga with big ass kitchen knives lol if they whackin somebody.




The older heads are running things the correct way being as bodies bring nothing but war and unwanted attention from law enforcement.


i see the logic

underboss
underboss
User avatar
Posts: 1684
Joined: August 20th, 2016, 9:01 am
Location: TERROR CITY
Region: North East
Affiliation: FUCK THE OTHERSIDE NO DISRESPECT

Re: WHAT GANG DO YOU RESPECT THE MOST!

Postby Right Dope Boy » October 7th, 2016, 4:02 pm

T Ochoa ™ wrote:
BluntedUp wrote: Them mexican cartels make the mob look like a block crew lol. Them niggas is all over wit it. They part of the reason why the president of the phillipines put a green light out on drug pushers and users. They in asia, africa, south america, and over here wit it.

Just seen a video of them flaying a niggas face, lopping off his hands and cutting at his throat wit a boxcutter while listening to funnkytown. Them niggas is savage in every sense of the word :bradcry"

They had my mans looking like red skull lol


:lol: :tiphat: only the Russian mafia and yakuza kan keep up with the Mexican cartels and I forgot about lil sin nem in book haram :lmao:


lol bro the yakuza are extinct... too much infighting and breaking off

they not even like grimy anymore they into white collar crimes

underboss
underboss
User avatar
Posts: 1684
Joined: August 20th, 2016, 9:01 am
Location: TERROR CITY
Region: North East
Affiliation: FUCK THE OTHERSIDE NO DISRESPECT

Re: WHAT GANG DO YOU RESPECT THE MOST!

Postby Right Dope Boy » October 7th, 2016, 4:04 pm

japanese yakuzas dont even got the numbers like that anymore....they aint recruiting as much they did in the old days

underboss
underboss
User avatar
Posts: 1684
Joined: August 20th, 2016, 9:01 am
Location: TERROR CITY
Region: North East
Affiliation: FUCK THE OTHERSIDE NO DISRESPECT

Re: WHAT GANG DO YOU RESPECT THE MOST!

Postby Right Dope Boy » October 7th, 2016, 4:07 pm

only organized movement thats really popping and getting wild are the cartels

og
og
User avatar
Posts: 12464
Joined: November 4th, 2015, 8:30 pm
Location: in the middle of your gurl's ass with my tongue, licking shit , sticking shit til she's numb
Region: Nationwide
Affiliation: los zetas,farc,Bmf,cali & CDL Kartel

Re: WHAT GANG DO YOU RESPECT THE MOST!

Postby ILick-Queens » October 7th, 2016, 4:26 pm

KNOWN SHOOTER wrote:only organized movement thats really popping and getting wild are the cartels


u must don't know about Russian mafia, I.R.A ,Al-Shabaab in the eastern hemisphere and that European cartel who was doing business with Sinaloa I kan't think of they name I'm fina find it tho, it started with a c

underboss
underboss
User avatar
Posts: 1684
Joined: August 20th, 2016, 9:01 am
Location: TERROR CITY
Region: North East
Affiliation: FUCK THE OTHERSIDE NO DISRESPECT

Re: WHAT GANG DO YOU RESPECT THE MOST!

Postby Right Dope Boy » October 7th, 2016, 4:34 pm

T Ochoa ™ wrote:
KNOWN SHOOTER wrote:only organized movement thats really popping and getting wild are the cartels


u must don't know about Russian mafia, I.R.A ,Al-Shabaab in the eastern hemisphere and that European cartel who was doing business with Sinaloa I kan't think of they name I'm fina find it tho, it started with a c


I don't know anything about the white people mobs and thats probably a good thing

og
og
User avatar
Posts: 12464
Joined: November 4th, 2015, 8:30 pm
Location: in the middle of your gurl's ass with my tongue, licking shit , sticking shit til she's numb
Region: Nationwide
Affiliation: los zetas,farc,Bmf,cali & CDL Kartel

Re: WHAT GANG DO YOU RESPECT THE MOST!

Postby ILick-Queens » October 7th, 2016, 4:52 pm

KNOWN SHOOTER wrote:
T Ochoa ™ wrote:
KNOWN SHOOTER wrote:only organized movement thats really popping and getting wild are the cartels


u must don't know about Russian mafia, I.R.A ,Al-Shabaab in the eastern hemisphere and that European cartel who was doing business with Sinaloa I kan't think of they name I'm fina find it tho, it started with a c


I don't know anything about the white people mobs and thats probably a good thing


I mean, they the ones who doing more business with your kind and people, especially overseas if u in tune, :wtf2: :wtf3: yu think ya'll doing all business with blacks/Africans or Mexicans .. it be racism in the criminal underworld too, especially when it comes to latins, Asians, and whites doing business with blacks, arabs and other minorities

underboss
underboss
User avatar
Posts: 1684
Joined: August 20th, 2016, 9:01 am
Location: TERROR CITY
Region: North East
Affiliation: FUCK THE OTHERSIDE NO DISRESPECT

Re: WHAT GANG DO YOU RESPECT THE MOST!

Postby Right Dope Boy » October 7th, 2016, 4:59 pm

T Ochoa ™ wrote:
KNOWN SHOOTER wrote:
T Ochoa ™ wrote:
KNOWN SHOOTER wrote:only organized movement thats really popping and getting wild are the cartels


u must don't know about Russian mafia, I.R.A ,Al-Shabaab in the eastern hemisphere and that European cartel who was doing business with Sinaloa I kan't think of they name I'm fina find it tho, it started with a c


I don't know anything about the white people mobs and thats probably a good thing


I mean, they the ones who doing more business with your kind and people, especially overseas if u in tune, :wtf2: :wtf3: yu think ya'll doing all business with blacks/Africans or Mexicans .. it be racism in the criminal underworld too, especially when it comes to latins, Asians, and whites doing business with blacks, arabs and other minorities


lol bro the russians aint trust me I would know. when did I say anything about blacks and mexicans? the only real connection have with overseas organizations are the cartels. triads in china are exporting chemicals to the mexican for meth manufacturing. the triad niggas here bribe chinese party officials for leeway and softening on tariffs and inspections so they can continue exporting...along with a few white collar crimes and insider trading this is the main thing the chinese triads are doing

how you gonna tell me theres racism with the people i work with....money dont have color

underboss
underboss
User avatar
Posts: 1684
Joined: August 20th, 2016, 9:01 am
Location: TERROR CITY
Region: North East
Affiliation: FUCK THE OTHERSIDE NO DISRESPECT

Re: WHAT GANG DO YOU RESPECT THE MOST!

Postby Right Dope Boy » October 7th, 2016, 5:01 pm

and besides im doing my own thing not affliated with any, i just have connects in that world thru my ogs

underboss
underboss
User avatar
Posts: 1684
Joined: August 20th, 2016, 9:01 am
Location: TERROR CITY
Region: North East
Affiliation: FUCK THE OTHERSIDE NO DISRESPECT

Re: WHAT GANG DO YOU RESPECT THE MOST!

Postby Right Dope Boy » October 7th, 2016, 5:02 pm

*the only real connection they have to/ exporting chemicals to the mexican cartels

og
og
User avatar
Posts: 12464
Joined: November 4th, 2015, 8:30 pm
Location: in the middle of your gurl's ass with my tongue, licking shit , sticking shit til she's numb
Region: Nationwide
Affiliation: los zetas,farc,Bmf,cali & CDL Kartel

Re: WHAT GANG DO YOU RESPECT THE MOST!

Postby ILick-Queens » October 7th, 2016, 5:08 pm

damn nigga get yo keyboard and typing rIIIght is u khris :wtf2: :lmao: with the on-screen keyboard :lmao:

underboss
underboss
User avatar
Posts: 1684
Joined: August 20th, 2016, 9:01 am
Location: TERROR CITY
Region: North East
Affiliation: FUCK THE OTHERSIDE NO DISRESPECT

Re: WHAT GANG DO YOU RESPECT THE MOST!

Postby Right Dope Boy » October 7th, 2016, 5:11 pm

T Ochoa ™ wrote:damn nigga get yo keyboard and typing rIIIght is u khris :wtf2: :lmao: with the on-screen keyboard :lmao:


im drinking a fifth right now bro..aint not time for keyboards

whos chris lmao

prospect
Posts: 61
Joined: October 3rd, 2016, 4:17 pm
Region: West
Affiliation: NDM GANG KUKU GANG

Re: WHAT GANG DO YOU RESPECT THE MOST!

Postby NDM KUKU » October 7th, 2016, 5:22 pm

THERE IS ONLY ONE GANG AND THAT'S THE MIGHTY NMD KUKU GANG

prince
prince
Posts: 7110
Joined: August 23rd, 2011, 10:49 am
Region: Nationwide
Affiliation: Deez

Re: WHAT GANG DO YOU RESPECT THE MOST!

Postby Deezus » October 7th, 2016, 5:43 pm

Broooklyn wrote:
Broooklyn wrote:I don't respect no gang allat mean is that u need a army to back u.

I respect individual members who real even by themselves.

My bad :tiphat: I need to stop skimming thru these threads

PreviousNext

Return to Lobby

Who is online

Users browsing this forum: Cew, Google [Bot], murksiderock, ScottThuby, Yahoo [Bot] and 134 guests