post them paws!! racist non-Melaninated people are spamming this site again

og
og
User avatar
Posts: 12755
Joined: August 24th, 2007, 4:48 pm
Location: bronx to orlando
Region: Nationwide
Affiliation: your baby moms

Re: post them paws!! racist non-Melaninated people are spamming this site again

Postby SHANKZILLA » February 19th, 2017, 10:36 pm

:word: :wow: :whaat: :discust:




ooog
ooog
Posts: 24878
Joined: May 10th, 2009, 8:03 pm
Region: Nationwide
Affiliation: I-95

Re: post them paws!! racist non-Melaninated people are spamming this site again

Postby BluntedUp » February 20th, 2017, 2:16 am

Ay to the fucking yo :smh: my mans had to look through images of dick (pause) to pick 2 or 3 to post up here. C'mon khmer, hold this big L :huhwhat:

ooog
ooog
User avatar
Posts: 20580
Joined: September 18th, 2013, 8:38 pm
Location: San Bernardino
Region: West
Affiliation: Neutral

Re: post them paws!! racist non-Melaninated people are spamming this site again

Postby The Chosen One » February 21st, 2017, 12:23 am

:facepalm:

prince
prince
Posts: 6884
Joined: January 3rd, 2015, 6:26 am
Region: West
Affiliation: Real Nigga Nation

Re: post them paws!! racist non-Melaninated people are spamming this site again

Postby KhmerHustla » February 21st, 2017, 12:31 am

Image

How many dicks you touch today faggot?

:yeahright: ol American career college LVN ass nigga
My problem is... I can't stop roastin Niggaz

og
og
User avatar
Posts: 12755
Joined: August 24th, 2007, 4:48 pm
Location: bronx to orlando
Region: Nationwide
Affiliation: your baby moms

Re: post them paws!! racist non-Melaninated people are spamming this site again

Postby SHANKZILLA » February 21st, 2017, 5:18 am

:drama:

og
og
User avatar
Posts: 12755
Joined: August 24th, 2007, 4:48 pm
Location: bronx to orlando
Region: Nationwide
Affiliation: your baby moms

Re: post them paws!! racist non-Melaninated people are spamming this site again

Postby SHANKZILLA » February 21st, 2017, 5:18 am

:drama:

major
major
User avatar
Posts: 536
Joined: December 3rd, 2016, 12:04 am
Location: Victorian-era Boston
Region: Foreigner
Affiliation: VFD check my Tattoos

Re: post them paws!! racist non-Melaninated people are spamming this site again

Postby Count Olaf » March 9th, 2017, 12:55 am

Jay Rock come out and PlaaaayyyY :smoke:

IF U MAKE THIS CALL............NOT ONLY U SAVE 20%...........BUT U GET A GREAT GIFT...........AN AUTOGRAPH PICTURE OF KING HOLLYWOOD WITH HIS PET LION ON HIS JAG AND......................A FREE COFFEE MUG THAT SAYS..........IS STILL ALKN .............AND IF U CALL RIGHT NOW...........U GET A FREE KEYCHAIN THAT SAYS IS STILL FUCK D.R............SO WHAT ARE U WAITIN FOR???MAKE THAT CALL

ooog
ooog
User avatar
Posts: 20580
Joined: September 18th, 2013, 8:38 pm
Location: San Bernardino
Region: West
Affiliation: Neutral

Re: post them paws!! racist non-Melaninated people are spamming this site again

Postby The Chosen One » March 9th, 2017, 2:23 am

:drama: :drama: :yeahright: :yeahright: :yeahright:

underboss
underboss
Posts: 821
Joined: January 30th, 2017, 11:54 am
Region: Midwest
Affiliation: Neutral

Re: post them paws!! racist non-Melaninated people are spamming this site again

Postby Neutron Nation » March 9th, 2017, 2:32 am

Why you eating Popcorn Chili already posted my picture in Chicago :lol:

prospect
User avatar
Posts: 81
Joined: January 23rd, 2017, 8:32 pm
Location: 3146805726
Region: Midwest
Affiliation: Neutral

Re: post them paws!! racist non-Melaninated people are spamming this site again

Postby Nano1 » March 9th, 2017, 3:05 am

Chiraq Jefe wrote:Why you eating Popcorn Chili already posted my picture in Chicago :lol:


Nothn to hide
Attachments
Paws.jpg
Paws.jpg (37.04 KiB) Viewed 516 times

prospect
User avatar
Posts: 84
Joined: September 28th, 2016, 12:18 am
Location: East of nowhere
Region: South
Affiliation: Neutral

Re: post them paws!! racist non-Melaninated people are spamming this site again

Postby YUFAKE » March 9th, 2017, 3:21 am

^^^^^

Absolutely atrocious

Also, not yours.

You can't take a picture of your own hand from that angle, dweeb. :facepalm:
Have you no shame? Humiliating.

prospect
User avatar
Posts: 81
Joined: January 23rd, 2017, 8:32 pm
Location: 3146805726
Region: Midwest
Affiliation: Neutral

Re: post them paws!! racist non-Melaninated people are spamming this site again

Postby Nano1 » March 9th, 2017, 3:46 am

YUFAKE wrote:^^^^^

Absolutely atrocious

Also, not yours.

You can't take a picture of your own hand from that angle, dweeb. :facepalm:
Have you no shame? Humiliating.


Look man I work with my hands every day heavy chemicals.

underboss
underboss
User avatar
Posts: 1600
Joined: February 3rd, 2015, 1:34 am
Location: Off Halstead
Region: Midwest
Affiliation: 11-9

Re: post them paws!! racist non-Melaninated people are spamming this site again

Postby BuffaloCriss » March 9th, 2017, 6:27 am

Cree wrote:
YUFAKE wrote:^^^^^

Absolutely atrocious

Also, not yours.

You can't take a picture of your own hand from that angle, dweeb. :facepalm:
Have you no shame? Humiliating.


Look man I work with my hands every day heavy chemicals.

:lmao:

ooog
ooog
User avatar
Posts: 20580
Joined: September 18th, 2013, 8:38 pm
Location: San Bernardino
Region: West
Affiliation: Neutral

Re: post them paws!! racist non-Melaninated people are spamming this site again

Postby The Chosen One » March 12th, 2017, 6:49 pm

jay rock all of the sudden yo camera work then post them paws bitch!! :hmm: :hmm:

og
og
User avatar
Posts: 12755
Joined: August 24th, 2007, 4:48 pm
Location: bronx to orlando
Region: Nationwide
Affiliation: your baby moms

Re: post them paws!! racist non-Melaninated people are spamming this site again

Postby SHANKZILLA » March 12th, 2017, 9:10 pm

The Chosen One wrote:jay rock all of the sudden yo camera work then post them paws bitch!! :hmm: :hmm:

Gay rock ain't fena do that with his scary ass

major
major
Posts: 586
Joined: August 2nd, 2016, 7:41 am
Region: West
Affiliation: Northern Cali

Re: post them paws!! racist non-Melaninated people are spamming this site again

Postby YayArea » March 12th, 2017, 10:12 pm

Jay rock bout to take another 5 years to post a pic...
I dont trust none of his pictures a week after his vacation over
bet he cant post another with his name and date on it....
And not one of those fake ass blurry ass pictures khmer be posting....
Khmer claim he get hella bitches but always post the same pic with some pimpled
ass cheeks
Hella dark and blurry looking fake ass fuck.... :lol:

major
major
Posts: 586
Joined: August 2nd, 2016, 7:41 am
Region: West
Affiliation: Northern Cali

Re: post them paws!! racist non-Melaninated people are spamming this site again

Postby YayArea » March 12th, 2017, 10:12 pm

Jay rock bout to take another 5 years to post a pic...
I dont trust none of his pictures a week after his vacation over
bet he cant post another with his name and date on it....
And not one of those fake ass blurry ass pictures khmer be posting....
Khmer claim he get hella bitches but always post the same pic with some pimpled
ass cheeks
Hella dark and blurry looking fake ass fuck.... :lol:

oog
oog
User avatar
Posts: 15326
Joined: September 1st, 2012, 9:42 pm
Location: North Texas
Region: South
Affiliation: Cuauhtemoc, everybody wanna burn the feet off him

Re: post them paws!! racist non-Melaninated people are spamming this site again

Postby 1Million » March 12th, 2017, 10:23 pm

Jayrock was in Chicago visiting grandmama, that's how he got them pictures.

prince
prince
Posts: 6884
Joined: January 3rd, 2015, 6:26 am
Region: West
Affiliation: Real Nigga Nation

Re: post them paws!! racist non-Melaninated people are spamming this site again

Postby KhmerHustla » March 12th, 2017, 10:45 pm

BayAreaSFC wrote:Jay rock bout to take another 5 years to post a pic...
I dont trust none of his pictures a week after his vacation over
bet he cant post another with his name and date on it....
And not one of those fake ass blurry ass pictures khmer be posting....
Khmer claim he get hella bitches but always post the same pic with some pimpled
ass cheeks
Hella dark and blurry looking fake ass fuck.... :lol:


That's cuz I got a girl now I can't be fuckin all these hoes no moe... and I'll never show y'all loser ass thirsty Niggaz my girl

:comeon:
My problem is... I can't stop roastin Niggaz

underboss
underboss
Posts: 873
Joined: May 3rd, 2016, 7:29 pm
Region: West
Affiliation: Neutral

Re: post them paws!! racist non-Melaninated people are spamming this site again

Postby blipcityhustla » March 13th, 2017, 5:07 am

this niggas hand fetish collection big af now lmao

underboss
underboss
Posts: 873
Joined: May 3rd, 2016, 7:29 pm
Region: West
Affiliation: Neutral

Re: post them paws!! racist non-Melaninated people are spamming this site again

Postby blipcityhustla » March 13th, 2017, 6:14 am

Nano1 wrote:
Chiraq Jefe wrote:Why you eating Popcorn Chili already posted my picture in Chicago :lol:


Nothn to hide



Lmao this nigga is at least 60

major
major
User avatar
Posts: 536
Joined: December 3rd, 2016, 12:04 am
Location: Victorian-era Boston
Region: Foreigner
Affiliation: VFD check my Tattoos

Re: post them paws!! racist non-Melaninated people are spamming this site again

Postby Count Olaf » March 13th, 2017, 11:39 pm

1,000,000 wrote:Jayrock was in Chicago visiting grandmama, that's how he got them pictures.

Image
its gonna be like 2000 years before we see Jay Rocks hands :lol:
IF U MAKE THIS CALL............NOT ONLY U SAVE 20%...........BUT U GET A GREAT GIFT...........AN AUTOGRAPH PICTURE OF KING HOLLYWOOD WITH HIS PET LION ON HIS JAG AND......................A FREE COFFEE MUG THAT SAYS..........IS STILL ALKN .............AND IF U CALL RIGHT NOW...........U GET A FREE KEYCHAIN THAT SAYS IS STILL FUCK D.R............SO WHAT ARE U WAITIN FOR???MAKE THAT CALL

ooog
ooog
User avatar
Posts: 20580
Joined: September 18th, 2013, 8:38 pm
Location: San Bernardino
Region: West
Affiliation: Neutral

Re: post them paws!! racist non-Melaninated people are spamming this site again

Postby The Chosen One » June 19th, 2017, 10:03 pm

WOLFPAC ITS TIME TO SHOW AND PROVE AND POST THEM PAWS!!


ALOT OF PEOPLE AINT POST THEM PAWS..


BROWNBOMBER CHECK IN TOO

CRYPTIK POST THEM SHITS
:yeahright: :yeahright:

og
og
User avatar
Posts: 12755
Joined: August 24th, 2007, 4:48 pm
Location: bronx to orlando
Region: Nationwide
Affiliation: your baby moms

Re: post them paws!! racist non-Melaninated people are spamming this site again

Postby SHANKZILLA » June 19th, 2017, 10:14 pm

Wolf is to pussy to post them

prince
prince
Posts: 7693
Joined: August 29th, 2015, 1:58 am
Region: West
Affiliation: EAST OAKLAND

Re: post them paws!! racist non-Melaninated people are spamming this site again

Postby townbizzEa$T O » June 19th, 2017, 10:38 pm

ILick-Queens wrote:
SuperSweet wrote:@GANJASMUGGLING,That's a real afrocentric man's hand. :tiphat:

Too bad I can't say the same to chili, with that mulatto looking hand pic. :smh:


:nplease: dat gay ass shit to type, for his hands :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

:lmao: :lmao: :lmao: :lmao:

Previous

Return to Lobby

Who is online

Users browsing this forum: BkBarclays, HANDSOMEHUSTLER44, HarlemWorldATL, ILick-Queens, man up, murksiderock, Obadyahu, Southwarddevil, Tha7thLetta, Yahoo [Bot] and 141 guests