-columbus,ohio : 7yo boy killed caught in crossfire between bloods & crips

User avatar
Quiet-Q
godfather
godfather
Posts: 47787
Joined: August 4th, 2007, 12:30 pm

Re: -columbus,ohio : 7yo boy killed caught in crossfire between bloods & crips

Post by Quiet-Q » March 17th, 2016, 11:35 pm

At the end of the day that shit aint holding no weight in either city..so its safe to say it is an endagered species in both because niggahs aint jackin it heavy in either city..block crews run both

441
superior
superior
Posts: 4573
Joined: February 28th, 2015, 12:46 am

Re: -columbus,ohio : 7yo boy killed caught in crossfire between bloods & crips

Post by 441 » March 17th, 2016, 11:37 pm

Q. wrote:What side of town was you at where they hold a "presence"?
I ain't familiar with DC I just know what I seen out there.. I seen some blood niggas out there and a Smm tagging on the side of the building :shrug: I'm a Carolina nigga

441
superior
superior
Posts: 4573
Joined: February 28th, 2015, 12:46 am

Re: -columbus,ohio : 7yo boy killed caught in crossfire between bloods & crips

Post by 441 » March 17th, 2016, 11:39 pm

I don't know about DC gang politics my dude

User avatar
Quiet-Q
godfather
godfather
Posts: 47787
Joined: August 4th, 2007, 12:30 pm

Re: -columbus,ohio : 7yo boy killed caught in crossfire between bloods & crips

Post by Quiet-Q » March 17th, 2016, 11:41 pm

I feel you ..overall like you said MAJORITY places have b & c..but you have some spots thats still living like they city is still in the 1980's as far as gang shit is concerned(keeping original crews)

User avatar
outlawdiamondz
superior
superior
Posts: 3355
Joined: February 26th, 2013, 4:13 am

Re: -columbus,ohio : 7yo boy killed caught in crossfire between bloods & crips

Post by outlawdiamondz » March 18th, 2016, 12:09 am

Q. wrote:I feel you ..overall like you said MAJORITY places have b & c..but you have some spots thats still living like they city is still in the 1980's as far as gang shit is concerned(keeping original crews)
I'm King and tbh i agree with you in the fact that you respect homegrown/block crews more, it feels type weird that New York, a place thats world renowned for setting trends , when it comes our gangs and crews they are all from out of town. I will say this though in our defence , Kings,Bloods, and Crips might be from out of town originally but theres New York born sets/factions/hoods of all 3 gangs in states up and down the east coast

441
superior
superior
Posts: 4573
Joined: February 28th, 2015, 12:46 am

Re: -columbus,ohio : 7yo boy killed caught in crossfire between bloods & crips

Post by 441 » March 18th, 2016, 12:23 am

That's what I'm saying.. Gangs are everywhere..

User avatar
Quiet-Q
godfather
godfather
Posts: 47787
Joined: August 4th, 2007, 12:30 pm

Re: -columbus,ohio : 7yo boy killed caught in crossfire between bloods & crips

Post by Quiet-Q » March 23rd, 2016, 10:08 am

Posted today...
dc finest1000 wrote:if a nigga in dc claiming any gang he aint from here or he came from somwhere else and they keep that shit lowkey we bang our block and thats coming from a uptown veteren r.h.c.

DaSuperSavage
underboss
underboss
Posts: 1902
Joined: October 28th, 2014, 12:40 am

Re: -columbus,ohio : 7yo boy killed caught in crossfire between bloods & crips

Post by DaSuperSavage » March 23rd, 2016, 10:51 am

E.T.G wrote:Crips & Bloods are everywhere in the US fucc niggas on thehoodup that say otherwise.. Any state/city you go to is gonna have em.. May not be that deep in numbers but that don't mean they on the endangered species list.. You always gonna find them C'z & B'z somewhere :2cents:
Theres no bloods or crips in the chi.....

User avatar
Quiet-Q
godfather
godfather
Posts: 47787
Joined: August 4th, 2007, 12:30 pm

Re: -columbus,ohio : 7yo boy killed caught in crossfire between bloods & crips

Post by Quiet-Q » March 23rd, 2016, 11:04 am

DaSuperSavage wrote:
E.T.G wrote:Crips & Bloods are everywhere in the US fucc niggas on thehoodup that say otherwise.. Any state/city you go to is gonna have em.. May not be that deep in numbers but that don't mean they on the endangered species list.. You always gonna find them C'z & B'z somewhere :2cents:
Theres no bloods or crips in the chi.....
Be careful...@niggahs gonna whip out the prince englewood video with them on "they blood shit"

DaSuperSavage
underboss
underboss
Posts: 1902
Joined: October 28th, 2014, 12:40 am

Re: -columbus,ohio : 7yo boy killed caught in crossfire between bloods & crips

Post by DaSuperSavage » March 23rd, 2016, 11:23 am

Q. wrote:
DaSuperSavage wrote:
E.T.G wrote:Crips & Bloods are everywhere in the US fucc niggas on thehoodup that say otherwise.. Any state/city you go to is gonna have em.. May not be that deep in numbers but that don't mean they on the endangered species list.. You always gonna find them C'z & B'z somewhere :2cents:
Theres no bloods or crips in the chi.....
Be careful...@niggahs gonna whip out the prince englewood video with them on "they blood shit"
Lol rite....... :2cents:

townbizzEa$T O
prince
prince
Posts: 8024
Joined: August 29th, 2015, 1:58 am

Re: -columbus,ohio : 7yo boy killed caught in crossfire between bloods & crips

Post by townbizzEa$T O » March 23rd, 2016, 4:20 pm

E.T.G wrote:Crips & Bloods are everywhere in the US fucc niggas on thehoodup that say otherwise.. Any state/city you go to is gonna have em.. May not be that deep in numbers but that don't mean they on the endangered species list.. You always gonna find them C'z & B'z somewhere :2cents:

naw never every city Tha Bay got a few cities with no crips or bloods unless they move in from else where even then they dont rep in Oakland aint no crips or bloods

HoodProphet
boss
boss
Posts: 2646
Joined: June 3rd, 2015, 6:02 pm

Re: -columbus,ohio : 7yo boy killed caught in crossfire between bloods & crips

Post by HoodProphet » March 23rd, 2016, 4:31 pm

GDs, Latin Kings, Bloods everywhere :shrug: . Honestly think Kings bigger then GDs and Bloods

User avatar
Fuckcambodians
og
og
Posts: 12944
Joined: November 4th, 2015, 8:30 pm

Re: -columbus,ohio : 7yo boy killed caught in crossfire between bloods & crips

Post by Fuckcambodians » March 23rd, 2016, 4:39 pm

gea bkuz spics is deeper so surenos n kings gonna be bigger, but they still ain't harder than the travs n foes individually :stoned: :ohhh:

[youtube]<iframe width="854" height="480" src="https://www.youtube.com/embed/jKK5XBahAts" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/youtube]

Post Reply