ViewsideMurda BANNED

Post Reply
Bel Airs
boss
boss
Posts: 2642
Joined: November 8th, 2014, 4:57 pm

ViewsideMurda BANNED

Post by Bel Airs » May 15th, 2015, 1:28 am

:lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: They banned his avatar to! :whaat: :killself: :facepalm: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

What did I tell you niggas
Image

441
superior
superior
Posts: 4573
Joined: February 28th, 2015, 12:46 am

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by 441 » May 15th, 2015, 1:32 am

Who cares?? They need to make thehoodup more interactive to see if niggas real or not. or at least link-up.. Anybody can say anything on here but if you real, you would link-up.

BkBarclays
og
og
Posts: 13354
Joined: April 21st, 2010, 1:04 am

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by BkBarclays » May 15th, 2015, 1:32 am

I'm high n confused..So wait lemme get this correct..


Kickdoe..found out viewside was a multi account and put him on blast?...then viewside banned kickdoe..n then viewside got banned?

BluntedUp
ooog
ooog
Posts: 25090
Joined: May 10th, 2009, 8:03 pm

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by BluntedUp » May 15th, 2015, 1:33 am

BR00KLYN23 wrote:I'm high n confused..So wait lemme get this correct..


Kickdoe..found out viewside was a multi account and put him on blast?...then viewside banned kickdoe..n then viewside got banned?
:lol: shit dont make no damn sense.

Hoodup been lit recently :lol:

BluntedUp
ooog
ooog
Posts: 25090
Joined: May 10th, 2009, 8:03 pm

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by BluntedUp » May 15th, 2015, 1:34 am

That ric flair shit got me dead tho :lol:

Nemo
boss
boss
Posts: 2564
Joined: September 6th, 2011, 11:43 pm

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by Nemo » May 15th, 2015, 1:38 am

fuck that nigga :discust:

Bel Airs
boss
boss
Posts: 2642
Joined: November 8th, 2014, 4:57 pm

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by Bel Airs » May 15th, 2015, 1:38 am

Viewside=1090z and his photoshopped avatar :whaat:

Viewside was a child pornographer :ohhh: :ohhh: :ohhh: :ohhh: :ohhh: :smh: :smh: :smh:

BkBarclays
og
og
Posts: 13354
Joined: April 21st, 2010, 1:04 am

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by BkBarclays » May 15th, 2015, 1:42 am

gtfoh :lol:

Ain't that a bitch.

Child pornographer tho..really?

BluntedUp
ooog
ooog
Posts: 25090
Joined: May 10th, 2009, 8:03 pm

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by BluntedUp » May 15th, 2015, 1:42 am

Cant trust nobody on this shit im bout to dead this site completly :tiphat:

Pedophiles, multi accounts, chilidogs preachin ass. Shit just too much on here , not to mention them random gay posts :smh:

441
superior
superior
Posts: 4573
Joined: February 28th, 2015, 12:46 am

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by 441 » May 15th, 2015, 1:43 am

Lol I've actually seen Ric Flair before... I seen that craccer at the South Carolina State Fair in Columbia bacc in 2007. I never spoke to em but I've seen em before and he's originally from NC.. but fucc that craccer, I never liked him especially when I use to watch WWE

BluntedUp
ooog
ooog
Posts: 25090
Joined: May 10th, 2009, 8:03 pm

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by BluntedUp » May 15th, 2015, 1:44 am

Sin-Loc wrote:Lol I've actually seen Ric Flair before... I seen that craccer at the South Carolina State Fair in Columbia bacc in 2007. I never spoke to em but I've seen em before and he's originally from NC.. but fucc that craccer, I never liked him especially when I use to watch WWE
:lol:

But nah tho that chick on his avi was. lil girl on some kl oc shit? Cuz son put emphasis on her bein a grown woman. :lol:

bar up
underboss
underboss
Posts: 1593
Joined: June 12th, 2014, 8:34 pm

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by bar up » May 15th, 2015, 1:45 am

Kickdoe shit say "Illegal content removed" :lmao:

Bel Airs
boss
boss
Posts: 2642
Joined: November 8th, 2014, 4:57 pm

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by Bel Airs » May 15th, 2015, 1:51 am

smh, fuck is wrong with this site :smh:

Realspit
og
og
Posts: 12834
Joined: July 26th, 2012, 3:51 am

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by Realspit » May 15th, 2015, 1:52 am

Bel Airs wrote::lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: They banned his avatar to! :whaat: :killself: :facepalm: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

What did I tell you niggas
Image
:lmao:

:whaat:

BkBarclays
og
og
Posts: 13354
Joined: April 21st, 2010, 1:04 am

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by BkBarclays » May 15th, 2015, 1:58 am

So who takes the L here?

@kickdoe thats crazy shit. Loll.

Some epic fucked up exposure type shit.

BluntedUp
ooog
ooog
Posts: 25090
Joined: May 10th, 2009, 8:03 pm

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by BluntedUp » May 15th, 2015, 2:00 am

Between k loc and viewside claimin bx, they gon have to get that L shipped out there :2cents:

Realspit
og
og
Posts: 12834
Joined: July 26th, 2012, 3:51 am

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by Realspit » May 15th, 2015, 2:03 am

BR00KLYN23 wrote:So who takes the L here?

@kickdoe thats crazy shit. Loll.

Some epic fucked up exposure type shit.
viewside take the L

I know niggas dont like Kickdoe but he stay exposin niggas :lol:

Bel Airs
boss
boss
Posts: 2642
Joined: November 8th, 2014, 4:57 pm

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by Bel Airs » May 15th, 2015, 2:07 am

Viewside was a MOD who runs a kiddie porn site, i'm going to fucking puke. Kickdoe typing in the guest comments

Bel Airs
boss
boss
Posts: 2642
Joined: November 8th, 2014, 4:57 pm

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by Bel Airs » May 15th, 2015, 2:07 am

Viewside was a MOD who runs a kiddie porn site, i'm going to fucking puke. Kickdoe typing in the guest comments

Realspit
og
og
Posts: 12834
Joined: July 26th, 2012, 3:51 am

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by Realspit » May 15th, 2015, 2:10 am

:ohhh:

you makin that up?

Nemo
boss
boss
Posts: 2564
Joined: September 6th, 2011, 11:43 pm

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by Nemo » May 15th, 2015, 2:11 am

my borough gotta hold the L cause of these niggas :ohlawd: :sad:

Realspit
og
og
Posts: 12834
Joined: July 26th, 2012, 3:51 am

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by Realspit » May 15th, 2015, 2:14 am

you know viewside gon be back tho.

under a new alias.

or the site admin woulda banned him immediately not kickdoe

then wait till niggas put the pressure on him

1090Gz is still on and you know who that is :ohhh:

Bel Airs
boss
boss
Posts: 2642
Joined: November 8th, 2014, 4:57 pm

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by Bel Airs » May 15th, 2015, 2:14 am

Real-That is what Kickdoe said in the guest comments in the bottom, but when I left the thread and came back the comments are gone :ohhh:

Strange shit going on. He replied 3 times in the comments

Realspit
og
og
Posts: 12834
Joined: July 26th, 2012, 3:51 am

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by Realspit » May 15th, 2015, 2:16 am

just fucked up cuz niggaz so bias on here theyll ignore obvious fuckery cuz they got grudges.

how many of these fuck ass "NY niggas" really one ho ass nigga who it seem is from the BX gotta get exposed

uptown boy
bucktown
viewside

a couple other niggas too

Realspit
og
og
Posts: 12834
Joined: July 26th, 2012, 3:51 am

Re: ViewsideMurda BANNED

Post by Realspit » May 15th, 2015, 2:17 am

just fucked up cuz niggaz so bias on here theyll ignore obvious fuckery cuz they got grudges.

how many of these fuck ass "NY niggas" really one ho ass nigga who it seem is from the BX gotta get exposed

uptown boy
bucktown
viewside

a couple other niggas too

Post Reply