Hey Zoediak, are you really a teenager down with the Zoes, or are you a gang researcher?

User avatar
HarlemWorldATL
oog
oog
Posts: 18909
Joined: May 14th, 2010, 1:40 am

Re: Hey Zoediak, are you really a teenager down with the Zoes, or are you a gang researcher?

Post by HarlemWorldATL » November 22nd, 2014, 10:13 pm

Bel Airs wrote:I been exposed this on my Jay Rock name, now you niggas want to bring this up :discust: I even made a thread about it. And buddy lives in a white neighborhood :whaat: I exposed Pmoney as Makaveli7, southsiderep and garrylarryboy being the same dude, zoediak, that puerto rican dude pretending he was taking over englewood even though it was a white boy hacker :whaat: (other chicago niggas knew before me though) :2cents: :shrug: You can tell he a fake white boy look up my old thread he got his whole personality off that site :whaat:

I never paid attention to him like that before cuz he seems extra but yea after coming across that website it's as clear as day that that's him.everything he says on there is on that shit

User avatar
Zoediak1804
prince
prince
Posts: 7845
Joined: January 14th, 2014, 4:19 pm

Re: Hey Zoediak, are you really a teenager down with the Zoes, or are you a gang researcher?

Post by Zoediak1804 » November 22nd, 2014, 10:15 pm

wen is yo Miami Zoes gonna contact me? yea thats what i thought

@Millions the money goes to the community........sumtimes...

@Ohno if u think thats me thats straight, im still a real nigga

User avatar
BarefaceBlaine
boss
boss
Posts: 2886
Joined: June 2nd, 2014, 1:11 pm

Re: Hey Zoediak, are you really a teenager down with the Zoes, or are you a gang researcher?

Post by BarefaceBlaine » November 22nd, 2014, 10:20 pm

Million$Mojado wrote:I would love to be a rapper so I could go to all these places people be like "You can't come here unless..."

I'll prolly have the shortest rap career ever cuz I'll prolly get murdered in weeks time, but I don't care, I'm not gonna let some foos tell me I gotta pay to go into their city. What kinda man lets other men hoe him like that :discust:
no one that man is lying.. :lol: alley boy gotta song where he salutes all da mobs im guessing he cut about 50 checks :cmon:

Bel Airs
boss
boss
Posts: 2642
Joined: November 8th, 2014, 4:57 pm

Re: Hey Zoediak, are you really a teenager down with the Zoes, or are you a gang researcher?

Post by Bel Airs » November 22nd, 2014, 10:20 pm

contact who its like meeting that boriquen nigga YOU don't exist :whaat: im catching this fight downtown, get a life you white bitch :whaat:

User avatar
Zoediak1804
prince
prince
Posts: 7845
Joined: January 14th, 2014, 4:19 pm

Re: Hey Zoediak, are you really a teenager down with the Zoes, or are you a gang researcher?

Post by Zoediak1804 » November 22nd, 2014, 10:27 pm

@tm faggot fukk is a alley boy, yo bf? theirs fukkin docums bout it
[youtube]<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/U4RE2YLGw0U" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/youtube]
dumbass

@gay-rokk lmfaoooooooo the day you can call me a white bitch is that day yo lil bugg ass gets put on in a gang. ur like a nerd who sits in the corner in the lunch kuz all the tables (gangs) wont let him join

User avatar
1Million
oog
oog
Posts: 15524
Joined: September 1st, 2012, 9:42 pm

Re: Hey Zoediak, are you really a teenager down with the Zoes, or are you a gang researcher?

Post by 1Million » November 22nd, 2014, 10:32 pm

Zoediak1804 wrote:wen is yo Miami Zoes gonna contact me? yea thats what i thought

@Millions the money goes to the community........sumtimes...

@Ohno if u think thats me thats straight, im still a real nigga
Don't matter who it goes too, that money could be funding the Second Coming of Our Lord & Savior, they still wouldn't get shit from me :whaat:

User avatar
lil sin
boss
boss
Posts: 2497
Joined: June 28th, 2014, 8:54 pm

Re: Hey Zoediak, are you really a teenager down with the Zoes, or are you a gang researcher?

Post by lil sin » November 22nd, 2014, 10:55 pm

BluntedUp wrote:
ohnosmh wrote:Ok.Cuz alot of stuff you say about them on here, especially about specific rappers paying them, is on that site
you soundin like a parent who know they kid done fucked up, but wanna see if they gonna lie about it :lol:
on god bruh :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: i remember when i used to get in trouble n middle school n the principle would call my mama but id have a lie made up in the office before she gets the call n still got my ass whooped when i got home :lol: mym mama always used to say "idk why u not into sports cus u love to play some mfin games witchi narrow ass" throwback shit...

User avatar
1Million
oog
oog
Posts: 15524
Joined: September 1st, 2012, 9:42 pm

Re: Hey Zoediak, are you really a teenager down with the Zoes, or are you a gang researcher?

Post by 1Million » November 23rd, 2014, 12:03 am

lil sin wrote:
BluntedUp wrote:
ohnosmh wrote:Ok.Cuz alot of stuff you say about them on here, especially about specific rappers paying them, is on that site
you soundin like a parent who know they kid done fucked up, but wanna see if they gonna lie about it :lol:
on god bruh :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: i remember when i used to get in trouble n middle school n the principle would call my mama but id have a lie made up in the office before she gets the call n still got my ass whooped when i got home :lol: mym mama always used to say "idk why u not into sports cus u love to play some mfin games witchi narrow ass" throwback shit...
"Narrow ass" gotta be one of my favorite old blacc woman words. I don't even know what that means :whaat:

Realspit
og
og
Posts: 12834
Joined: July 26th, 2012, 3:51 am

Re: Hey Zoediak, are you really a teenager down with the Zoes, or are you a gang researcher?

Post by Realspit » November 23rd, 2014, 12:14 am

Bel Airs wrote:I been exposed this on my Jay Rock name, now you niggas want to bring this up :discust: I even made a thread about it. And buddy lives in a white neighborhood :whaat: I exposed Pmoney as Makaveli7, southsiderep and garrylarryboy being the same dude, zoediak, that puerto rican dude pretending he was taking over englewood even though it was a white boy hacker :whaat: (other chicago niggas knew before me though) :2cents: :shrug: You can tell he a fake white boy look up my old thread he got his whole personality off that site :whaat:

yeah you did but you won't admit you hoodbeenup so niggas don't care :shrug:

BluntedUp
ooog
ooog
Posts: 25093
Joined: May 10th, 2009, 8:03 pm

Re: Hey Zoediak, are you really a teenager down with the Zoes, or are you a gang researcher?

Post by BluntedUp » November 23rd, 2014, 1:28 am

I'm from the hood where the drop-outs is bangin for the feelin
For houses wit Tvs hangin from the ceilin
We gamble on ball courts
Keep the paint peelin
You either play ball or rap if you aint dealin
I'm stuck in the past
Shit changed since the 80s (What)
I know ladies, that got babies wit babies
Out here its basketball and speedbags
And guns that'll stiffin you up like freeze tag

suwhoop status
underboss
underboss
Posts: 1639
Joined: May 15th, 2013, 6:52 pm

Re: Hey Zoediak, are you really a teenager down with the Zoes, or are you a gang researcher?

Post by suwhoop status » November 23rd, 2014, 2:38 am

ohnosmh wrote:
Bel Airs wrote:I been exposed this on my Jay Rock name, now you niggas want to bring this up :discust: I even made a thread about it. And buddy lives in a white neighborhood :whaat: I exposed Pmoney as Makaveli7, southsiderep and garrylarryboy being the same dude, zoediak, that puerto rican dude pretending he was taking over englewood even though it was a white boy hacker :whaat: (other chicago niggas knew before me though) :2cents: :shrug: You can tell he a fake white boy look up my old thread he got his whole personality off that site :whaat:

I never paid attention to him like that before cuz he seems extra but yea after coming across that website it's as clear as day that that's him.everything he says on there is on that shit
I been told nigguhs this dude was a klown B. I don't be coming at nigguhs on here for no reason. This nigguh always gave off that straight herb vibe. And now nigguhs see why. Son is a nerd who stays on the internet all day researching gangs.

suwhoop status
underboss
underboss
Posts: 1639
Joined: May 15th, 2013, 6:52 pm

Re: Hey Zoediak, are you really a teenager down with the Zoes, or are you a gang researcher?

Post by suwhoop status » November 23rd, 2014, 2:39 am

BluntedUp wrote:i aint even gonna lie, when you first hopped on here i thought you was jerzey devil


but who am I, nah mean.
That is jersey devil, shit clear as day

suwhoop status
underboss
underboss
Posts: 1639
Joined: May 15th, 2013, 6:52 pm

Re: Hey Zoediak, are you really a teenager down with the Zoes, or are you a gang researcher?

Post by suwhoop status » November 23rd, 2014, 2:43 am

Zoediak1804 wrote:wen is yo Miami Zoes gonna contact me? yea thats what i thought

@Millions the money goes to the community........sumtimes...

@Ohno if u think thats me thats straight, im still a real nigga
Image
:foh:
How ju sound. I've yet to meet a real nigguh that rocks fake jewelry. Ju as bout as real as a 3 dollar bill

User avatar
Zoediak1804
prince
prince
Posts: 7845
Joined: January 14th, 2014, 4:19 pm

Re: Hey Zoediak, are you really a teenager down with the Zoes, or are you a gang researcher?

Post by Zoediak1804 » November 23rd, 2014, 10:17 am

yea im jersey devil, im a nigga from weak ass jersey who talks bout bloods all day, wens the last time jersey spoke Creole and had bakk to bakk convos with Zoes n Haitians on here :killself:

yea gang im researcher even tho i neva once asked bout any of the gangs listed on this sited, and even dissed sum of the gangs during heated debates :killself:

yea i wrote that site, even tho the main title is the name of the gang i dont even claim and none of the gangs ive claimed is even listed on the site, only proof is the similar names and the rappers i talk bout, none of the rappers i even post is listed :killself:

ive posted addresses, screenshoted my google location, gave facts bakked up by otha niggas on here, but still tryin to flex n finesse like that fake blood food nigga.

@slob-monkey nigga you aint real, you pushin a line thats already extinct in the place it originated. you aint no Blood nigga wat LA set made smm legit. fufu ass niggas said he got niggas in Heights but wont ride out, said he got smm in my area but wont tell dem to meet. nigga wolfin n puffin on this site like he bouta have a heart attakk with his fat ass, i posted my address and even asked where yah niggas in Miami stayed at and u couldnt name shit. until a nigga from my own area punks me then i aint punked, Dread a Palm Beach nigga aint punk me, Saint a Broward nigga aint punk me, Brazy a Dade nigga aint punked me. Legba a Haitian scholar and Goon is a Zoe and none of dem niggas punked me

User avatar
LiveFrumDaVelt
og
og
Posts: 10708
Joined: March 29th, 2010, 11:45 am

Re: Hey Zoediak, are you really a teenager down with the Zoes, or are you a gang researcher?

Post by LiveFrumDaVelt » November 23rd, 2014, 10:42 am

Yall Know Damn Well He No No Fuckin Jersey Devil. :cmon:


From what I Could Zoe's Both.. Son Obviously Either Really Into This Zoe Shit, Or Jackin It.. And he A Lil Gang Researching Ass Nigga.. Just Off That Address He Put Up And The Neighborhood he Live In, We Can All See He Not In The Trenches And Allat.. Dude Just A Regular Middle Class Black Nigga In A Middle Class White Neighborhood.


Atleast he Not On Here Tryna Front Like He Be Doin THis And that.

KooReg
underboss
underboss
Posts: 1745
Joined: May 17th, 2014, 5:25 pm

Re: Hey Zoediak, are you really a teenager down with the Zoes, or are you a gang researcher?

Post by KooReg » November 23rd, 2014, 11:27 am

Uh oh

User avatar
SHANKZILLA
og
og
Posts: 12953
Joined: August 24th, 2007, 4:48 pm

Re: Hey Zoediak, are you really a teenager down with the Zoes, or are you a gang researcher?

Post by SHANKZILLA » November 23rd, 2014, 11:34 am

Zoe aint jersey devil I give him a benefit that he is down with the zoes on a couple covo I had with him bout niggas up in Orlando

User avatar
Zoediak1804
prince
prince
Posts: 7845
Joined: January 14th, 2014, 4:19 pm

Re: Hey Zoediak, are you really a teenager down with the Zoes, or are you a gang researcher?

Post by Zoediak1804 » November 24th, 2014, 3:42 pm

since Day 1 ive been said i LIVE in Boca Raton, a majority white city. been said MULTIPLE times i dont live in no fukkin crusty ass tool shed like most of yah section 8 food stamp niggas. that i dont kno the definition of the struggle (except wen it comes to food) like alot of yah ebt card havin and welfare chekk abusin ass niggas. said NUMEROUS times that i dont gangbang kuz i like to party and that Palmetto has no real enemies around our turf. only real enemy is the kkk trailer park water gate thats located in the City of Parkland, not even in Boca. everything West of Glades RD like Palmetto n Third aint even really in Boca, Boca absorbed Palmetto like how LA absorbed Compton or how Miami absorbed the smaller towns. diff vibes in those areas. goofies swear im like these rich crakkas that live the suburban high life with yachts in the bakkyard. Palmetto Park looks just like Carol City, Hialeah n Homestead got better houses then the ones out here. niggas just mad that ppl kno how to build n maintain their shit on my side, bouta open a soup kitchen for yah niggas.

n even in the thread where they ask for the meanin of your username i said that Zoes use "Zoediak" like Bloods use Damu, but nah niggas aint tryin to hear that. niggas actin like i kept the shit on the wraps, but i been wearin that shit on my chest. niggas on here just jealous, jealous that they cant finesse me like i finessed their baby mamas into rydin my dikk like a merry go round. now i kno why niggas call me Lebron n Baby Kobe. niggas love haitin on greatness. my XBL n GTA accounts both has the 1804 attached, can even post it too but niggas will be like im "extra".

lame niggas swear im some fufu nigga that watches gangland n Zoe vids all day, but act like they kno one goes dwn out here. niggas be like "i got peeps dwn in Florida, its like a second home to me", so i be like "where you stay at wen you touchdown" and niggas reply with "you kno South Beach n shit" no nigga i dont kno, you a fukkin tourist, you dont kno wat goes dwn in Gunshine. niggas be on the edge of their seats waitin for a nigga to pull my card, like wen that South Miami chico said i was wrong bout igK bein a white gang on SB. niggas was bouta have a escapade with their lame asses bouta be like "you full of shit Zoe, you aint in the field". but shut that shit real quikk wen he later on agreed on my shit, and even talk bout the organize crime and barely any ot influence that i talk bout CONSTANTLY on here. if you aint in FLA or spend major time in FLA den you dont kno FLA, niggas be vacationing in Venice Beach but at like they kno wat goes dwn in South Central.

i aint one of these West/Midwest trolls who get punked out by niggas in the region they try to claim and dodge questions wen asked bout the area they claimin. i told that SGD chico who goes on here sumtimes who lives like 15 mins away from me where i stay at and who my niggas is and he aint say nuthin that made it sound like i wasnt with the shits. wen i was arguing with that NTG Blood Saint from Pompano (20min drive) i told buddy where i stayed at and gave him my address to meet up, but nah buddy was like "i dont be out there in Palm Beach, and im cool with Zoes". no FLA nigga ever pulled my card n said i wasnt with it On Gunshine. i aint no titty choppa or tm savage ass nigga

niggas swear im a nerd, kuz i like to post references and cite my sources and now im a researcher. niggas call me a liar wen i talk bout shit that goes dwn in my State n my Nation, but wen i post proof im "extra". ot niggas be like their aint no Zoe (Haitian) vs yank (African American) war in Florida, all the nikknames u stated for guns aint real, Blakks get bullied by crakkas on the daily in Florida, Zoes dont tax ot gangs, ot gangs run Florida, rappers dont cut chekks to the Nation wen they touchdown. but wen i post proof and evidence im a herb like my name is jay rokk.

idc if niggas think i wote that essay kuz niggas on here still think im that fat bukk tooth dread head nigga who looks like it can be suwhoop's boyfriend. but wen niggas say "im not in the field", "i aint with the shits", n "im not a Zoe" thats wen i gotta start foreclosing on niggas. but fukk it tho, i keep shit 360 on 1804. so its still

Die Lz

FTO

Fukk gay rokk

Fukk jay sav

Fukk sorry ass jersey

Fukk weak ass ten mile creek n 2-11 on apg n smm

this is Big Palmetto Gang

The Nation

PS fukk new jakk city nigga and new jersey drive

shitty ass movies

#BadBoys2

BluntedUp
ooog
ooog
Posts: 25093
Joined: May 10th, 2009, 8:03 pm

Re: Hey Zoediak, are you really a teenager down with the Zoes, or are you a gang researcher?

Post by BluntedUp » November 24th, 2014, 3:46 pm

chill cuz :lol:


oog
oog
Posts: 17501
Joined: January 22nd, 2011, 2:17 am

Re: Hey Zoediak, are you really a teenager down with the Zoes, or are you a gang researcher?

Post by » November 26th, 2014, 2:38 pm

Zoediak1804 wrote:since Day 1 ive been said i LIVE in Boca Raton, a majority white city. been said MULTIPLE times i dont live in no fukkin crusty ass tool shed like most of yah section 8 food stamp niggas. that i dont kno the definition of the struggle (except wen it comes to food) like alot of yah ebt card havin and welfare chekk abusin ass niggas. said NUMEROUS times that i dont gangbang kuz i like to party and that Palmetto has no real enemies around our turf. only real enemy is the kkk trailer park water gate thats located in the City of Parkland, not even in Boca. everything West of Glades RD like Palmetto n Third aint even really in Boca, Boca absorbed Palmetto like how LA absorbed Compton or how Miami absorbed the smaller towns. diff vibes in those areas. goofies swear im like these rich crakkas that live the suburban high life with yachts in the bakkyard. Palmetto Park looks just like Carol City, Hialeah n Homestead got better houses then the ones out here. niggas just mad that ppl kno how to build n maintain their shit on my side, bouta open a soup kitchen for yah niggas.

n even in the thread where they ask for the meanin of your username i said that Zoes use "Zoediak" like Bloods use Damu, but nah niggas aint tryin to hear that. niggas actin like i kept the shit on the wraps, but i been wearin that shit on my chest. niggas on here just jealous, jealous that they cant finesse me like i finessed their baby mamas into rydin my dikk like a merry go round. now i kno why niggas call me Lebron n Baby Kobe. niggas love haitin on greatness. my XBL n GTA accounts both has the 1804 attached, can even post it too but niggas will be like im "extra".

lame niggas swear im some fufu nigga that watches gangland n Zoe vids all day, but act like they kno one goes dwn out here. niggas be like "i got peeps dwn in Florida, its like a second home to me", so i be like "where you stay at wen you touchdown" and niggas reply with "you kno South Beach n shit" no nigga i dont kno, you a fukkin tourist, you dont kno wat goes dwn in Gunshine. niggas be on the edge of their seats waitin for a nigga to pull my card, like wen that South Miami chico said i was wrong bout igK bein a white gang on SB. niggas was bouta have a escapade with their lame asses bouta be like "you full of shit Zoe, you aint in the field". but shut that shit real quikk wen he later on agreed on my shit, and even talk bout the organize crime and barely any ot influence that i talk bout CONSTANTLY on here. if you aint in FLA or spend major time in FLA den you dont kno FLA, niggas be vacationing in Venice Beach but at like they kno wat goes dwn in South Central.

i aint one of these West/Midwest trolls who get punked out by niggas in the region they try to claim and dodge questions wen asked bout the area they claimin. i told that SGD chico who goes on here sumtimes who lives like 15 mins away from me where i stay at and who my niggas is and he aint say nuthin that made it sound like i wasnt with the shits. wen i was arguing with that NTG Blood Saint from Pompano (20min drive) i told buddy where i stayed at and gave him my address to meet up, but nah buddy was like "i dont be out there in Palm Beach, and im cool with Zoes". no FLA nigga ever pulled my card n said i wasnt with it On Gunshine. i aint no titty choppa or tm savage ass nigga

niggas swear im a nerd, kuz i like to post references and cite my sources and now im a researcher. niggas call me a liar wen i talk bout shit that goes dwn in my State n my Nation, but wen i post proof im "extra". ot niggas be like their aint no Zoe (Haitian) vs yank (African American) war in Florida, all the nikknames u stated for guns aint real, Blakks get bullied by crakkas on the daily in Florida, Zoes dont tax ot gangs, ot gangs run Florida, rappers dont cut chekks to the Nation wen they touchdown. but wen i post proof and evidence im a herb like my name is jay rokk.

idc if niggas think i wote that essay kuz niggas on here still think im that fat bukk tooth dread head nigga who looks like it can be suwhoop's boyfriend. but wen niggas say "im not in the field", "i aint with the shits", n "im not a Zoe" thats wen i gotta start foreclosing on niggas. but fukk it tho, i keep shit 360 on 1804. so its still

Die Lz

FTO

Fukk gay rokk

Fukk jay sav

Fukk sorry ass jersey

Fukk weak ass ten mile creek n 2-11 on apg n smm

this is Big Palmetto Gang

The Nation

PS fukk new jakk city nigga and new jersey drive

shitty ass movies

#BadBoys2
All that for some internet niggas :ohhh:
ohnosmh wrote:He's :censored: :lmao:
You hell boy,got this nigga writing a Dissertation/Thesis/Novels :rip2:

Bel Airs
boss
boss
Posts: 2642
Joined: November 8th, 2014, 4:57 pm

Re: Hey Zoediak, are you really a teenager down with the Zoes, or are you a gang researcher?

Post by Bel Airs » November 26th, 2014, 2:40 pm

Gang researcher :2cents:

User avatar
Zoediak1804
prince
prince
Posts: 7845
Joined: January 14th, 2014, 4:19 pm

Re: Hey Zoediak, are you really a teenager down with the Zoes, or are you a gang researcher?

Post by Zoediak1804 » November 26th, 2014, 2:44 pm

Bel Airs wrote:Gang researcher :2cents:
:lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:

your a lame

Die Lz

bitch

@kdawg i was bored :shrug:

buts thats MY personal shit, not others

oog
oog
Posts: 17501
Joined: January 22nd, 2011, 2:17 am

Re: Hey Zoediak, are you really a teenager down with the Zoes, or are you a gang researcher?

Post by » November 26th, 2014, 2:47 pm

Zoediak1804 wrote:
Bel Airs wrote:Gang researcher :2cents:
:lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:

your a lame

Die Lz

bitch

@kdawg i was bored :shrug:

buts thats MY personal shit, not others
That's worse really if you think about it .

User avatar
Zoediak1804
prince
prince
Posts: 7845
Joined: January 14th, 2014, 4:19 pm

Re: Hey Zoediak, are you really a teenager down with the Zoes, or are you a gang researcher?

Post by Zoediak1804 » November 26th, 2014, 2:50 pm

Kickdoeburglar wrote:
Zoediak1804 wrote:
Bel Airs wrote:Gang researcher :2cents:
:lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:

your a lame

Die Lz

bitch

@kdawg i was bored :shrug:

buts thats MY personal shit, not others
That's worse really if you think about it .
these niggas pussy

i put my address up n no one showed

not even the niggas in my area

niggas just talk

Post Reply