What is with that mentality that only blacks and Mexicans can gang bang

fresh meat
Posts: 33
Joined: September 21st, 2014, 5:28 am
Region: South
Affiliation: INSANE OAK

What is with that mentality that only blacks and Mexicans can gang bang

Postby Oakboy » September 24th, 2014, 3:32 am

I grew up in da Varrio an was raised by Mexicans but I'm full blood white and I get down wit a white/mexican gang that only has a FEW blacks.

But why is it every one thinks whites can't gang bang?!? I have done shit I can't talk about and I am down for the hood and I'm in a mostly white gangs that will do anything they need to for power over other gangs here.
Hell whites were gangsters first so why do we get doubted even for a second when we claim our hood now I will say this stupid ass white kids from da burbs tend to false flag to look cool when they don't but ain't no burbs for miles were I live but people don't see me as a real G half the time I have to prove it by beating the hell out of them with a bat or a chain or what ever is there.
Why is this.




superior
superior
User avatar
Posts: 5724
Joined: April 28th, 2012, 1:45 pm
Location: The Trill
Region: South
Affiliation: Northside Hg

Re: What is with that mentality that only blacks and Mexicans can gang bang

Postby Kamau_88xx » September 24th, 2014, 3:48 am

You not frm no hood , u jus bullshittn ,idk wus sup ,with u boys thinkn cuz u frm a hood ,it got to be a gang sumwer .

og
og
Posts: 13112
Joined: April 21st, 2010, 1:04 am
Region: North East
Affiliation: ...

Re: What is with that mentality that only blacks and Mexicans can gang bang

Postby BkBarclays » September 24th, 2014, 4:22 am

Most niggaz in the hood never saw a white gangsta...its always a tough white boybin the hood but the hood usually mold em like that....most niggaz neva encountered a gangsta white boy.


Aryan nation shit...them niggaz r wild.

fresh meat
Posts: 14
Joined: September 24th, 2014, 3:36 am
Region: Midwest
Affiliation: GDN

Re: What is with that mentality that only blacks and Mexicans can gang bang

Postby PlentyMuchLovee » September 24th, 2014, 4:27 am

Iknow a lot of whiteboys tht bang but most gangs got mostly Blacks and mMexicans

(Different note :how tf do you post a thread???)

boss
boss
Posts: 2047
Joined: May 16th, 2014, 9:04 pm
Region: Nationwide
Affiliation: Neutral

Re: What is with that mentality that only blacks and Mexicans can gang bang

Postby Jay Rock » September 24th, 2014, 10:17 am

Chicago use to have some tough as white gangs. Royals, C-notes, Jousters, Insane Popes, GAYLORDS :lol: , Chi-West. They died out though and join latin mobs now :2cents:

underboss
underboss
Posts: 1934
Joined: April 11th, 2014, 8:03 pm
Region: Nationwide
Affiliation: Neutral

Re: What is with that mentality that only blacks and Mexicans can gang bang

Postby clout god sosa » September 24th, 2014, 10:17 am

white boys cant be gangster its not normal its not in them white boys get clowned at for trying to be hood which is why they are called wiggers nobody can take white gangsters seriously

underboss
underboss
Posts: 1639
Joined: May 15th, 2013, 6:52 pm
Location: Jerz
Region: North East
Affiliation: Murda gang

Re: What is with that mentality that only blacks and Mexicans can gang bang

Postby suwhoop status » September 24th, 2014, 10:56 am

oppkay wrote:white boys cant be gangster its not normal its not in them white boys get clowned at for trying to be hood which is why they are called wiggers nobody can take white gangsters seriously

Whites were the first gangsters tho. Way before bloods, crips, and chi gangs, they had white gangsters. Whites made the word gangster lol

Now, white boys get clowned for trying to act like brother from the ghetto, not for being gangster. There are some gangsta ass white boys in this world and I ain't talking bout the ones that bang black

From wiki
A gangster is a criminal who is a member of a gang. Some gangs are considered to be part of organized crime. Gangsters are also called mobsters, a term derived from mob and the suffix -ster.[1] Gangs provide a level of organization and resources that support much larger and more complex criminal transactions than an individual criminal could achieve. Gangsters have been active for many years in countries around the world.

Some gangsters, such as Al Capone, have become infamous. Gangsters are the subject of many movies, particularly from the period between 1930 and 1960. Nowadays, unorganized crime from non-Italian origins (such as Crips and Bloods) have taken to using the word "gangster" to refer to their fellow criminals, though often spelled as "gangsta" in reference to non-rhotic Black American pronunciation.


All in all, we took the word "gangster" from Italian mobsters. They made the word famous.

og
og
Posts: 12835
Joined: July 26th, 2012, 3:51 am
Region: West
Affiliation: Neutral

Re: What is with that mentality that only blacks and Mexicans can gang bang

Postby Realspit » September 24th, 2014, 11:20 am

I think suwoop hit it on the head. There will. Always be white gangsters but acting black or Mexican is frowned on by most not all cuz you white :shrug:

king
king
User avatar
Posts: 9239
Joined: August 7th, 2013, 12:46 pm
Location: Yerberia
Region: South
Affiliation: Rockin a Gold Watch and a Gold Strap

Re: What is with that mentality that only blacks and Mexicans can gang bang

Postby 2wo-G » September 24th, 2014, 11:32 am

Its ironic how anti-white gangsta oppkay is considering...well, you know
Image



But while I done met some down ass whitebois I got a feeling that OP is kinda jus fucking around...theres been 3 accounts in the past month apparently all coming from the same tiny ass area near corpus christi TX and theyve all been enemigos and known each other and arguing and all that

So unless someone is putting up flyers for thehoodup all around the different hoods in their town its a lil suspect.

superior
superior
User avatar
Posts: 3504
Joined: November 1st, 2009, 12:00 pm
Region: West
Affiliation: 90034

Re: What is with that mentality that only blacks and Mexicans can gang bang

Postby JJx2 » September 24th, 2014, 11:33 am

god is oppkay retarded...im finally putting that idiot on my block list

king
king
User avatar
Posts: 9239
Joined: August 7th, 2013, 12:46 pm
Location: Yerberia
Region: South
Affiliation: Rockin a Gold Watch and a Gold Strap

Re: What is with that mentality that only blacks and Mexicans can gang bang

Postby 2wo-G » September 24th, 2014, 11:40 am

2wo-g wrote:But while I done met some down ass whitebois I got a feeling that OP is kinda jus fucking around...theres been 3 accounts in the past month apparently all coming from the same tiny ass area near corpus christi TX and theyve all been enemigos and known each other and arguing and all that

So unless someone is putting up flyers for thehoodup all around the different hoods in their town its a lil suspect.


Plus they always be trying to prove themselves or say funny stuff

colonel
colonel
Posts: 639
Joined: April 5th, 2014, 7:20 pm
Region: South
Affiliation: SPECIAL ED HERB GANG

Re: What is with that mentality that only blacks and Mexicans can gang bang

Postby Jumpmanhustla » September 24th, 2014, 3:13 pm

Cuz bitchassness runs through white ppls blood. When da last time u heard of a black person callin da cops on someone for smokin weed? Never cuz only white ppl do ho shit like that.

underboss
underboss
Posts: 1745
Joined: May 17th, 2014, 5:25 pm
Location: D(M)V
Region: North East
Affiliation: Need to be put on

Re: What is with that mentality that only blacks and Mexicans can gang bang

Postby KooReg » September 24th, 2014, 6:05 pm

Nigger please
Attachments
image.jpg
Nig
image.jpg (76.49 KiB) Viewed 1169 times

prince
prince
User avatar
Posts: 7845
Joined: January 14th, 2014, 4:19 pm
Location: 5SixAce In Da Gunshine State
Region: South
Affiliation: W/S 316 Palmetto Park Playaz Top 6 (561-ZMG)

Re: What is with that mentality that only blacks and Mexicans can gang bang

Postby Zoediak1804 » September 24th, 2014, 6:08 pm

:whaat: caspers dont bang

sergeant
sergeant
User avatar
Posts: 320
Joined: May 24th, 2014, 10:04 pm
Region: Foreigner
Affiliation: Neutral

Re: What is with that mentality that only blacks and Mexicans can gang bang

Postby Nyet » September 24th, 2014, 7:03 pm

I've seen a ton of Whites who go hard on rivals, Eastern Europeans, certain Italians, Chechens go loony tunes if you want to consider them White, some bikers get down, but they don't do it in a street gang framework.

underboss
underboss
User avatar
Posts: 844
Joined: May 28th, 2013, 9:31 pm
Region: West
Affiliation: neutral

Re: What is with that mentality that only blacks and Mexicans can gang bang

Postby hoodpeace2013 » September 27th, 2014, 5:29 pm

Oakboy wrote:I grew up in da Varrio an was raised by Mexicans but I'm full blood white and I get down wit a white/mexican gang that only has a FEW blacks.

But why is it every one thinks whites can't gang bang?!? I have done shit I can't talk about and I am down for the hood and I'm in a mostly white gangs that will do anything they need to for power over other gangs here.
Hell whites were gangsters first so why do we get doubted even for a second when we claim our hood now I will say this stupid ass white kids from da burbs tend to false flag to look cool when they don't but ain't no burbs for miles were I live but people don't see me as a real G half the time I have to prove it by beating the hell out of them with a bat or a chain or what ever is there.
Why is this.


whites bang in the police and military :lol:

underboss
underboss
Posts: 1450
Joined: October 4th, 2013, 2:52 pm
Region: South
Affiliation: Neutral

Re: What is with that mentality that only blacks and Mexicans can gang bang

Postby Murder Murdock » September 27th, 2014, 5:41 pm

Jay Rock wrote:Chicago use to have some tough as white gangs. Royals, C-notes, Jousters, Insane Popes, GAYLORDS :lol: , Chi-West. They died out though and join latin mobs now :2cents:

:2cents:

underboss
underboss
User avatar
Posts: 1982
Joined: August 24th, 2014, 5:42 am
Region: West
Affiliation: Your Mother

Re: What is with that mentality that only blacks and Mexicans can gang bang

Postby Kasadorez » September 27th, 2014, 5:43 pm

Lol I got whites in my hood doing life sentences for murking motherfuckers, only an idiot will say whites can't gang bang. It's white boys that act mexican, and black that get clowned on. There are specific gangs for your kind fuck boi. If your racist then join a skin head gang, if your white but not racist then just join a peckerwood hood. PW's ain't really racist like that they just white, and like to do meth. :discust: Join a motorcycle club or some shit fag boy. :tiphat: If not google the local chess club. :whaat:

underboss
underboss
User avatar
Posts: 1725
Joined: August 2nd, 2014, 9:19 am
Region: Midwest
Affiliation: CrackkkaKilla

Re: What is with that mentality that only blacks and Mexicans can gang bang

Postby MoneyMackMurder » September 27th, 2014, 5:45 pm

Image

fresh meat
Posts: 19
Joined: January 25th, 2017, 12:18 am
Region: Nationwide
Affiliation: 52 Hoover Gangster Crip

Re: What is with that mentality that only blacks and Mexicans can gang bang

Postby D-Gr52ve » February 9th, 2017, 11:18 am

As a White Crip I can tell you white people arent suppsoed to bang Blood or Crip only because they were founded during a time when civil rights were a huge deal. Black people were being openly discriminated against which is part of the reason why Crips were started in the first place, however it wasn't solely white people, just mostly law enforcement. Even Raymond had said he founded Crips to protect each other from the bad parts of the neighborhood which at that time were controlled by either black thugs or white corrupt law enforcement.

superior
superior
User avatar
Posts: 3174
Joined: July 6th, 2015, 4:14 am
Location: monday morning hoodup gymnastics
Region: Nationwide
Affiliation: Los hombres se dedicaban A La CafeBustelo!

Re: What is with that mentality that only blacks and Mexicans can gang bang

Postby SuperSweet » February 9th, 2017, 12:30 pm

White peoples first problem is that they really do care about what other races think about their gangster. :smh: Just do what real gangmembers do. When someone disagrees with what your doing then smash on them. Simple. And stop worrying if people think your a racist just because your white. Non-whites are going to see y'all as racist no matter what y'all do to be cool with them, so fuck'em!

underboss
underboss
Posts: 817
Joined: January 30th, 2017, 11:54 am
Region: Midwest
Affiliation: Neutral

Re: What is with that mentality that only blacks and Mexicans can gang bang

Postby Neutron Nation » February 9th, 2017, 5:31 pm

Not in Chicago, only city I know that had a pretty deep gang culture, those white boys (some of them) were tough as a rusty nail and would probably bang on most niggas on here :lol:

prince
prince
Posts: 7105
Joined: August 23rd, 2011, 10:49 am
Region: Nationwide
Affiliation: Deez

Re: What is with that mentality that only blacks and Mexicans can gang bang

Postby Deezus » February 9th, 2017, 8:38 pm

Tho rare, NY has a grip a white boys and white girls that bang. They part of them families that said fuck white flight from back when most these hoods was Irish and Italian hoods. They stayed.

major
major
User avatar
Posts: 535
Joined: December 3rd, 2016, 12:04 am
Location: Victorian-era Boston
Region: Foreigner
Affiliation: VFD check my Tattoos

Re: What is with that mentality that only blacks and Mexicans can gang bang

Postby Count Olaf » February 10th, 2017, 12:27 am

Jay Rock wrote:Chicago use to have some tough as white gangs. Royals, C-notes, Jousters, Insane Popes, GAYLORDS :lol: , Chi-West. They died out though and join latin mobs now :2cents:



IF U MAKE THIS CALL............NOT ONLY U SAVE 20%...........BUT U GET A GREAT GIFT...........AN AUTOGRAPH PICTURE OF KING HOLLYWOOD WITH HIS PET LION ON HIS JAG AND......................A FREE COFFEE MUG THAT SAYS..........IS STILL ALKN .............AND IF U CALL RIGHT NOW...........U GET A FREE KEYCHAIN THAT SAYS IS STILL FUCK D.R............SO WHAT ARE U WAITIN FOR???MAKE THAT CALL

boss
boss
Online
User avatar
Posts: 2334
Joined: March 2nd, 2009, 12:18 am
Location: Chilltown NJ

Re: What is with that mentality that only blacks and Mexicans can gang bang

Postby JerseyCity201 » February 10th, 2017, 1:21 am

Deezus wrote:Tho rare, NY has a grip a white boys and white girls that bang. They part of them families that said fuck white flight from back when most these hoods was Irish and Italian hoods. They stayed.

Was gonna say the same thing for over here. They ain't alot of them but theirs a decent amount of them sprinkled around. Although for some reason I noticed alot of the hood white boys become DJs or try to :lol:

Next

Return to Lobby

Who is online

Users browsing this forum: BuffaloCriss, DavidWak, Google [Bot], Kings Ave., SHANKZILLA, ThomasDaura, townbizzEa$T O, Yahoo [Bot], YolandaEmelM and 159 guests