Young Thug Calling His Boys "Babes" & "Lovers" & More Video!

User avatar
Kamau_88xx
superior
superior
Posts: 5746
Joined: April 28th, 2012, 1:45 pm

Re: Young Thug Calling His Boys "Babes" & "Lovers" & More Vi

Post by Kamau_88xx » March 18th, 2014, 8:55 pm

Den da nigguh got pokey on da page . Dog nigguh is extrad da fuk out

oog
oog
Posts: 17501
Joined: January 22nd, 2011, 2:17 am

Re: Young Thug Calling His Boys "Babes" & "Lovers" & More Vi

Post by » March 18th, 2014, 8:58 pm

Cocaine wrote:Nigguh try to clwn boys on sum ," u kill ova colors ,u dis " but it's still fuk 59 .

Nigguh wanna play Da Blak hero of unity but dnt like east coast nigguhz or northside nigguhz jus cuz

Nigguh diss anybdy reppn blood r crip ,outside ca but he still got luhv for da C .


Nigguh gotta hunned potnas nd kno erybdy erywer except 3rd ward. Besides rap nigguhz u can find on utube


Dog ,da name Kdawg , jus sound clownish
Why are you talking to me again ? I don't care you on your period .
That's your own perception of what or who I am .
I'm generations pass you fool .
If you got plex what it do ?
What you want to do just me and you ?

User avatar
jersey devil
superior
superior
Posts: 5967
Joined: July 24th, 2013, 5:28 pm

Re: Young Thug Calling His Boys "Babes" & "Lovers" & More Vi

Post by jersey devil » March 18th, 2014, 8:59 pm

CCCrip wrote:^^^ man, yall two represent the two fakest blood sets ever. SMM and GKB aint got no turf on the west. Your OGz watched too much TV and started flagging outta nowhere.

And OG deadeye is doing 25+ years for shooting some nigga cuz the bitch he was beside shut deadeye down. old ass jealous simp.
and i suppose 2 give a fuck that gkb dont got turf on the west? :lmao: crabs claim 2 fame is killing a nigga over a jacket :facepalm: crack head shit :lmao: all the crip leaders were nothing but some crack heads with guns and muscle :lol: i respect grapes more then a crabs :lol: tookie was a booty bandit ass nigga in the pen :lol:

oog
oog
Posts: 17501
Joined: January 22nd, 2011, 2:17 am

Re: Young Thug Calling His Boys "Babes" & "Lovers" & More Vi

Post by » March 18th, 2014, 9:01 pm

Cocaine wrote:Den da nigguh got pokey on da page . Dog nigguh is extrad da fuk out
I had Big Moe first so what's your point ?
May have Screw next .

User avatar
jersey devil
superior
superior
Posts: 5967
Joined: July 24th, 2013, 5:28 pm

Re: Young Thug Calling His Boys "Babes" & "Lovers" & More Vi

Post by jersey devil » March 18th, 2014, 9:04 pm

K-DAWG wrote:
CCCrip wrote:^^^ man, yall two represent the two fakest blood sets ever. SMM and GKB aint got no turf on the west. Your OGz watched too much TV and started flagging outta nowhere.

And OG deadeye is doing 25+ years for shooting some nigga cuz the bitch he was beside shut deadeye down. old ass jealous simp.
I think they both SMM bro . They not fake they misguided .
im shine 730 shine shine shine shine shine 5xs da fuck up aint shit fake over here :lol: niggas says its"fake" but dont do shit about it :lol:

whats kracking kuz :lol:

User avatar
Wild 100s Chris
superior
superior
Posts: 3873
Joined: July 30th, 2013, 5:04 pm

Re: Young Thug Calling His Boys "Babes" & "Lovers" & More Vi

Post by Wild 100s Chris » March 18th, 2014, 9:05 pm

jersey devil wrote:
K-DAWG wrote:
CCCrip wrote:^^^ man, yall two represent the two fakest blood sets ever. SMM and GKB aint got no turf on the west. Your OGz watched too much TV and started flagging outta nowhere.

And OG deadeye is doing 25+ years for shooting some nigga cuz the bitch he was beside shut deadeye down. old ass jealous simp.
I think they both SMM bro . They not fake they misguided .
im shine 730 shine shine shine shine shine 5xs da fuck up aint shit fake over here :lol: niggas says its"fake" but dont do shit about it :lol:

whats kracking kuz :lol:
simp ass slob :lmao:

User avatar
jersey devil
superior
superior
Posts: 5967
Joined: July 24th, 2013, 5:28 pm

Re: Young Thug Calling His Boys "Babes" & "Lovers" & More Vi

Post by jersey devil » March 18th, 2014, 9:06 pm

Cocaine wrote:Nigguh try to clwn boys on sum ," u kill ova colors ,u dis " but it's still fuk 59 .

Nigguh wanna play Da Blak hero of unity but dnt like east coast nigguhz or northside nigguhz jus cuz

Nigguh diss anybdy reppn blood r crip ,outside ca but he still got luhv for da C .


Nigguh gotta hunned potnas nd kno erybdy erywer except 3rd ward. Besides rap nigguhz u can find on utube


Dog ,da name Kdawg , jus sound clownish
:2cents: he cant make his mind up

User avatar
Kamau_88xx
superior
superior
Posts: 5746
Joined: April 28th, 2012, 1:45 pm

Re: Young Thug Calling His Boys "Babes" & "Lovers" & More Vi

Post by Kamau_88xx » March 18th, 2014, 9:06 pm

K-DAWG wrote:
Cocaine wrote:Nigguh try to clwn boys on sum ," u kill ova colors ,u dis " but it's still fuk 59 .

Nigguh wanna play Da Blak hero of unity but dnt like east coast nigguhz or northside nigguhz jus cuz

Nigguh diss anybdy reppn blood r crip ,outside ca but he still got luhv for da C .


Nigguh gotta hunned potnas nd kno erybdy erywer except 3rd ward. Besides rap nigguhz u can find on utube


Dog ,da name Kdawg , jus sound clownish
Why are you talking to me again ? I don't care you on your period .
That's your own perception of what or who I am .
I'm generations pass you fool .
If you got plex what it do ?
What you want to do just me and you ?

Lmao ,told u dis nigguh a clown ,nigguh tryna act hard ,cuz he think he og status .killn myself laffn

oog
oog
Posts: 17501
Joined: January 22nd, 2011, 2:17 am

Re: Young Thug Calling His Boys "Babes" & "Lovers" & More Vi

Post by » March 18th, 2014, 9:08 pm

jersey devil wrote:
K-DAWG wrote:
CCCrip wrote:^^^ man, yall two represent the two fakest blood sets ever. SMM and GKB aint got no turf on the west. Your OGz watched too much TV and started flagging outta nowhere.

And OG deadeye is doing 25+ years for shooting some nigga cuz the bitch he was beside shut deadeye down. old ass jealous simp.
I think they both SMM bro . They not fake they misguided .
im shine 730 shine shine shine shine shine 5xs da fuck up aint shit fake over here :lol: niggas says its"fake" but dont do shit about it :lol:

whats kracking kuz :lol:
Why you talking to me I ain't call you fake ?

User avatar
jersey devil
superior
superior
Posts: 5967
Joined: July 24th, 2013, 5:28 pm

Re: Young Thug Calling His Boys "Babes" & "Lovers" & More Vi

Post by jersey devil » March 18th, 2014, 9:11 pm

Wild 100s Chris wrote:
jersey devil wrote:
K-DAWG wrote:
CCCrip wrote:^^^ man, yall two represent the two fakest blood sets ever. SMM and GKB aint got no turf on the west. Your OGz watched too much TV and started flagging outta nowhere.

And OG deadeye is doing 25+ years for shooting some nigga cuz the bitch he was beside shut deadeye down. old ass jealous simp.
I think they both SMM bro . They not fake they misguided .
im shine 730 shine shine shine shine shine 5xs da fuck up aint shit fake over here :lol: niggas says its"fake" but dont do shit about it :lol:

whats kracking kuz :lol:
simp ass slob :lmao:
whats kracking brick


[youtube]<iframe width="640" height="390" src="//www.youtube.com/embed/pPA6K5kf68k" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/youtube]

u defend david while his 3's drop rakes and stay shitting on marry hoover and your nation :lol:

you are confused my friend :stoned:

User avatar
peteUp404
colonel
colonel
Posts: 624
Joined: January 23rd, 2014, 9:20 pm

Re: Young Thug Calling His Boys "Babes" & "Lovers" & More Vi

Post by peteUp404 » March 18th, 2014, 9:28 pm

Dat nigga KDAWG n CRAB try to come in here as da teacher but left as a student... next lesson gotta pay doe :lmao:

oog
oog
Posts: 17501
Joined: January 22nd, 2011, 2:17 am

Re: Young Thug Calling His Boys "Babes" & "Lovers" & More Vi

Post by » March 18th, 2014, 9:36 pm

Student of what made up false claiming sets ?

User avatar
jersey devil
superior
superior
Posts: 5967
Joined: July 24th, 2013, 5:28 pm

Re: Young Thug Calling His Boys "Babes" & "Lovers" & More Vi

Post by jersey devil » March 18th, 2014, 9:40 pm

aint false if is its real :shrug: only on the internet niggas be say shit like "smm shine and blah blah blah bloods who ride 5 is fake and false" :lol:

outside of the internet niggas dont do shit and saying anything 2 those bloods who bang 5 faces :lmao:

niggas love hearing themsevles on shine :lol:

User avatar
Kamau_88xx
superior
superior
Posts: 5746
Joined: April 28th, 2012, 1:45 pm

Re: Young Thug Calling His Boys "Babes" & "Lovers" & More Vi

Post by Kamau_88xx » March 18th, 2014, 9:54 pm

Wut type of nigguh dnt know nobdy frm his hood cuz he didn't go to da same school as them ..

CCCrip
foot soldier
foot soldier
Posts: 153
Joined: October 17th, 2011, 11:24 pm

Re: Young Thug Calling His Boys "Babes" & "Lovers" & More Vi

Post by CCCrip » March 18th, 2014, 9:58 pm

I will spit in Petes face and tell him he fake. Where he at? Attica? Clinton? I'll send a kite if it need be. :lol:

Shout out to my GDz. The boys in blue run the the country and I aint talking about the police. And we aint on no fake 8ball shit. We on some 5 crackin shit.

User avatar
jersey devil
superior
superior
Posts: 5967
Joined: July 24th, 2013, 5:28 pm

Re: Young Thug Calling His Boys "Babes" & "Lovers" & More Vi

Post by jersey devil » March 18th, 2014, 10:02 pm

CCCrip wrote:I will spit in Petes face and tell him he fake. Where he at? Attica? Clinton? I'll send a kite if it need be. :lol:

Shout out to my GDz. The boys in blue run the the country and I aint talking about the police. And we aint on no fake 8ball shit. We on some 5 crackin shit.
lies :lmao: every time crips get locked up they gotta hit pc :lol:

east side blood sets done rasied hell and still is what is crips doing? nothing :lol: and i rock with gds who gdk :rasta:

at least grapes doing somethin and they dont even wanna be with u niggas :lol:

CCCrip
foot soldier
foot soldier
Posts: 153
Joined: October 17th, 2011, 11:24 pm

Re: Young Thug Calling His Boys "Babes" & "Lovers" & More Vi

Post by CCCrip » March 18th, 2014, 10:04 pm

Man, any grape that says he aint crip or he fucks with bloods is a fucking a green grape. he will get the brakes beaten off him. the newark grapes better get in-tuned or get tuned out.

User avatar
jersey devil
superior
superior
Posts: 5967
Joined: July 24th, 2013, 5:28 pm

Re: Young Thug Calling His Boys "Babes" & "Lovers" & More Vi

Post by jersey devil » March 18th, 2014, 10:16 pm

CCCrip wrote:Man, any grape that says he aint crip or he fucks with bloods is a fucking a green grape. he will get the brakes beaten off him. the newark grapes better get in-tuned or get tuned out.
:lol:

[youtube]<iframe width="640" height="390" src="//www.youtube.com/embed/qcNri6amj4s" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/youtube]

SSG + BCB = ABG

[youtube]<iframe width="640" height="360" src="//www.youtube.com/embed/vuXEQurE-SA?featu ... detailpage" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/youtube]

grape + shine = 280 ZONE BOYZ


grapes know its better 2 rock with mus then go 2 war again :lol:

User avatar
peteUp404
colonel
colonel
Posts: 624
Joined: January 23rd, 2014, 9:20 pm

Re: Young Thug Calling His Boys "Babes" & "Lovers" & More Vi

Post by peteUp404 » March 18th, 2014, 10:35 pm

@Kdawg@CRABMEAT 101

Why was I da teacher today???? its simple.... yall don't know shit about shit about shit x1000000

So here just a few things to take on your way home from class

The South has a mix of all three ....west midwest an eastcoast gangs

So this means just because a gang started in for example Nyc.... dat doesnt mean it has to stay there.... it can spreads to new places like Newark or Atlanta....Get it now? same gang... different location.... Ok well im glad I could help you learn the basics....so now when you on here you wont look so ignorant!!!!

oog
oog
Posts: 17501
Joined: January 22nd, 2011, 2:17 am

Re: Young Thug Calling His Boys "Babes" & "Lovers" & More Vi

Post by » March 18th, 2014, 10:40 pm

peteUp404 wrote:@Kdawg@CRABMEAT 101

Why was I da teacher today???? its simple.... yall don't know shit about shit about shit x1000000

So here just a few things to take on your way home from class

The South has a mix of all three ....west midwest an eastcoast gangs

So this means just because a gang started in for example Nyc.... dat doesnt mean it has to stay there.... it can spreads to new places like Newark or Atlanta....Get it now? same gang... different location.... Ok well im glad I could help you learn the basics....so now when you on here you wont look so ignorant!!!!
IDC that's your part of the south not mine . No Nyc sets in Texas . My and my GC potnah OG's from California .
Your picture look ignorant those tats look ignorant . BOSS but you not a GD .

User avatar
peteUp404
colonel
colonel
Posts: 624
Joined: January 23rd, 2014, 9:20 pm

Re: Young Thug Calling His Boys "Babes" & "Lovers" & More Vi

Post by peteUp404 » March 18th, 2014, 10:51 pm

@KrustyKrab considering you will never actually get close enough to Pistol to spit on him.... I have a good idea....why dont you come out here an spit in my face.... Ill take one for da team.... just say the word and ill send da address.... lemme know


oh and one more think I almost forgot when you on da way here....stop by da gas station .....an grab me a box of vanilla dutches

User avatar
peteUp404
colonel
colonel
Posts: 624
Joined: January 23rd, 2014, 9:20 pm

Re: Young Thug Calling His Boys "Babes" & "Lovers" & More Vi

Post by peteUp404 » March 18th, 2014, 11:03 pm

K-DAWG wrote:
peteUp404 wrote:@Kdawg@CRABMEAT 101

Why was I da teacher today???? its simple.... yall don't know shit about shit about shit x1000000

So here just a few things to take on your way home from class

The South has a mix of all three ....west midwest an eastcoast gangs

So this means just because a gang started in for example Nyc.... dat doesnt mean it has to stay there.... it can spreads to new places like Newark or Atlanta....Get it now? same gang... different location.... Ok well im glad I could help you learn the basics....so now when you on here you wont look so ignorant!!!!
IDC that's your part of the south not mine . No Nyc sets in Texas . My and my GC potnah OG's from California .
Your picture look ignorant those tats look ignorant . BOSS but you not a GD .
Yeah dats why told your ass a while back dat we don't claim texas as da south.... but you an your boy million was havin a bitch fit about it remember? .... oh an my tats on point....I don't expext niggas wit dey trainin wheels on to understand grown man shit.... keep workin at it you be up here some day :shoot:

oog
oog
Posts: 17501
Joined: January 22nd, 2011, 2:17 am

Re: Young Thug Calling His Boys "Babes" & "Lovers" & More Vi

Post by » March 18th, 2014, 11:10 pm

peteUp404 wrote:
K-DAWG wrote:
peteUp404 wrote:@Kdawg@CRABMEAT 101

Why was I da teacher today???? its simple.... yall don't know shit about shit about shit x1000000

So here just a few things to take on your way home from class

The South has a mix of all three ....west midwest an eastcoast gangs

So this means just because a gang started in for example Nyc.... dat doesnt mean it has to stay there.... it can spreads to new places like Newark or Atlanta....Get it now? same gang... different location.... Ok well im glad I could help you learn the basics....so now when you on here you wont look so ignorant!!!!
IDC that's your part of the south not mine . No Nyc sets in Texas . My and my GC potnah OG's from California .
Your picture look ignorant those tats look ignorant . BOSS but you not a GD .
Yeah dats why told your ass a while back dat we don't claim texas as da south.... but you an your boy million was havin a bitch fit about it remember? .... oh an my tats on point....I don't expext niggas wit dey trainin wheels on to understand grown man shit.... keep workin at it you be up here some day :shoot:
Ok Boss will do .

User avatar
peteUp404
colonel
colonel
Posts: 624
Joined: January 23rd, 2014, 9:20 pm

Re: Young Thug Calling His Boys "Babes" & "Lovers" & More Vi

Post by peteUp404 » March 18th, 2014, 11:24 pm

CCCrip wrote:I will spit in Petes face and tell him he fake. Where he at? Attica? Clinton? I'll send a kite if it need be. :lol:

Shout out to my GDz. The boys in blue run the the country and I aint talking about the police. And we aint on no fake 8ball shit. We on some 5 crackin shit.
Dont put no :lol: or :lmao: .... dis shit here aint funny

considering you will never actually get close enough to Pistol to spit on him.... I have a good idea....why dont you come out here an spit in my face.... Ill take one for da team.... just say the word and ill send da address....im dead serious I aint wit da internet flexin so lemme know ASAP


oh and one more thing when you on da way here....stop by da gas station .....an grab me a box of vanilla dutches

User avatar
1Million
oog
oog
Posts: 15527
Joined: September 1st, 2012, 9:42 pm

Re: Young Thug Calling His Boys "Babes" & "Lovers" & More Vi

Post by 1Million » March 18th, 2014, 11:29 pm

:rip2:
peteUp404 wrote:
K-DAWG wrote:
peteUp404 wrote:@Kdawg@CRABMEAT 101

Why was I da teacher today???? its simple.... yall don't know shit about shit about shit x1000000

So here just a few things to take on your way home from class

The South has a mix of all three ....west midwest an eastcoast gangs

So this means just because a gang started in for example Nyc.... dat doesnt mean it has to stay there.... it can spreads to new places like Newark or Atlanta....Get it now? same gang... different location.... Ok well im glad I could help you learn the basics....so now when you on here you wont look so ignorant!!!!
IDC that's your part of the south not mine . No Nyc sets in Texas . My and my GC potnah OG's from California .
Your picture look ignorant those tats look ignorant . BOSS but you not a GD .
Yeah dats why told your ass a while back dat we don't claim texas as da south.... but you an your boy million was havin a bitch fit about it remember? .... oh an my tats on point....I don't expext niggas wit dey trainin wheels on to understand grown man shit.... keep workin at it you be up here some day :shoot:
Don't bring my name into shit, you hoe ass boy. And your tats ain't on point nigga you got scribble scrabble on your face, you gonna have a fatass skidmark between your eyebrows the rest of your life. How does it feel to know you'll never be taken seriously by anyone outside of your hood?

Post Reply